Connect with us
Winter in My Town

Administrație

Se caută director pentru Școala de Arte „Remus Tașcău”. Postul va fi scos la concurs

Publicat

în

Municipiul Lugoj, cu sediul în Lugoj, Piața Victoriei nr. 4, organizează, în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 189/2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, cu modificările și completările ulterioare și Ordinul nr. 2799/2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și desfășurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare și desfășurare a evaluării managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum și a modelului-cadru al contractului de management, concurs de proiecte de management pentru funcția de Director al Școlii de Arte „Remus Tașcău”, din subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

 Condiții de participare la concurs:

  1. a) are cetățenia română sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene și domiciliul în România;
  2. b) are capacitate deplină de exercițiu;
  3. c) are studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă într-unul din domeniile:

– domeniul fundamental de ierahizare – științe umaniste și arte; ramura de știință – filologie, domeniul de licență – limbă și literatură;

– domeniul fundamental de ierahizare – științe umaniste și arte; ramura de știință – studii culturale, domeniul de licență – studii culturale;

RETIM

– domeniul fundamental de ierahizare – științe umaniste și arte; ramura de știință – arte,  domeniul de licență – arte vizuale, teatru și artele spectacolului;

  1. d) are experiență în specialitatea studiilor menționate la lit. c), de minimum 3 ani;
  2. e) are experiență în domeniul activității manageriale sau specializări în domeniul managementului;
  3. f) nu i-a încetat contractul individual de muncă, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile în ultimii 3 ani;
  4. g) nu a suferit condamnări penale pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  5. h) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  6. i) are cunoștințe de operare PC.

Calendarul concursului:

12 noiembrie 2021 – aducerea la cunoștința publică a anunțului de concurs, respectiv: condițiile de participare, caietul de obiective, regulamentul de organizare și desfășurare a concursului de proiecte de management, calendarul concursului, cu precizarea termenului/perioadei pentru fiecare etapă, actele necesare înscrierii la concursul de proiecte de management care fac obiectul dosarului de concurs, bibliografia, informații privind condițiile tehnice de redactare a proiectului de management și condițiile de prezentare a acestuia și orice alte informații considerate necesare unei mai bune înțelegeri a cerințelor concursului;

06 decembrie 2021 – data limită pentru depunerea dosarelor de concurs și a proiectelor de management, de către candidați;

07-09 decembrie 2021– selecția dosarelor;

13-21 decembrie 2021 – analizarea de către comisia de concurs a proiectelor de management – prima etapă a concursului;

22 decembrie 2021 – aducerea la cunoștința candidaților, în scris, a rezultatului obținut la prima etapă, și afișarea acestuia sediul autorității și al instituției, precum și pe pagina de internet a autorității și a instituției publice de cultură;

23-27 decembrie 2021 – susținerea proiectelor de management în cadrul interviului – a doua etapă a concursului;

28 decembrie 2021 – aducerea la cunoștința candidaților, în scris, a rezultatului concursului, și afișarea acestuia sediul autorității și al instituției, precum și pe pagina de internet a autorității și a instituției publice de cultură;

29 decembrie 2021     – 04 ianuarie 2022 – interval de timp pentru depunerea contestațiilor asupra modului de respectare a procedurii privind organizarea și desfășurarea concursului;

05-07 ianuarie 2022 – interval de timp pentru soluționarea contestațiilor;

10 ianuarie 2022 – aducerea la cunoștință publică a rezultatului final al concursului, lista nominală a candidaților și alte informații de interes public, prin afișaj la sediul autorității și al instituției, precum și pe pagina de internet a autorității și a instituției publice de cultură.

Dosarul de concurs trebuie să conțină:

  1. Cerere de înscriere la concurs cu precizarea datelor personale de contact, telefon mobil și adresă de e-mail;
  2. Copia actului de identitate;
  3. Curriculum vitae – model european;
  4. Copiile diplomelor de studii și a altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
  5. Adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  6. Cazierul judiciar;
  7. Copia carnetului de muncă sau, după caz, adeverință care să ateste vechimea în specialitatea studiilor (ulterior datei de 01.01.2011 vechimea se probează cu adeverință eliberată de angajator);
  8. Declarație pe propria răspundere că nu i-a încetat contractul individual de muncă, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile în ultimii 3 ani;
  9. Declarație pe propria răspundere că nu a fost lucrător al securității sau colaborator al acesteia, în sensul art. 2 lit. a) – b) din O.U.G. nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar și deconspirarea Securității;
  10. Proiectul de management, care trebuie întocmit și structurat conform cerințelor din Caietul de obiective, în format scris și în format electronic, cu respectarea prevederilor art. 13 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, cu modificările și completările ulterioare, respectiv, fără a avea semnături și fără a conține indicii privind identitatea autorului (fără a se menționa numele și prenumele persoanei care l-a întocmit în cadrul textului, pe suport electronic sau în proprietățile fișierului electronic).

Proiectul de management este limitat la un număr de 25 pagini + anexe (în format: A4, marginile paginii: stânga: 2 cm, dreapta 2 cm, sus: 1,25 cm, jos: 1,25, spațierea între rânduri: 6 puncte înainte de rând și 6 puncte după rând, alinierea textului: justified, font: arial, cu dimensiunea de 12 puncte pentru textul de bază și dimensiunea de 14 puncte pentru titluri, utilizând obligatoriu diacriticele specifice limbii române, numerotare pagini: în josul paginii, numărul paginilor centrat) și trebuie să conțină punctul de vedere al candidatului asupra dezvoltării instituției pe durata proiectului de management.

Copiile actelor din dosarul de concurs se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.

Dosarele de concurs și proiectele de management se depun, la sediul Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr. 4, până la data de 06 decembrie 2021 – ora 1500, la Biroul Relații cu Publicul.

 

BIBLIOGRAFIE:

  • Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul ministrului culturii nr. 2799/2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și desfășurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare și desfășurare a evaluării managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum și a modelului-cadru al contractului de management;
  • Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 118/2006 privind înființarea, organizarea și desfășurarea activității așezămintelor culturale;

Ordonanța Guvernului nr. 51/1998 privind îmbun

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

loading...

Administrație

Mesaje împotriva lui Buciu la intrările în Lugoj. Cartoane cu textul “oraș fără primar” 

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

După un an de liniște, celebrele conturi false active în campania electorală l-au luat oficial in primire pe noul primar Claudiu Buciu. Oamenii care l-au acuzat pe atunci pe candidatul Buciu de o sumedenie de ilegalități, din spatele conturilor false, au revenit în actualitate.

De această dată, postacii au distribuit pe Facebook poze cu intrările în Lugoj, sub care au montat cartoane cu mesajul “oraș fără primar”. Mesajul a fost postat chiar de 1 Decembrie, Ziua Națională, pe rețelele sociale. În câteva minute, zeci de conturi false, dar și celebrele grupuri ale “societății civile”, au distribuit mesajul care îl viza pe primar. Postarea se referă la cum Lugojul are un primar “antiromân” și “neputincios”.

„E părerea unui traficant de droguri, arestat exact când era președintele organizației de tineret a PSD Lugoj. De 1 Decembrie am depus coroană la Soldatul cu Pușca, deci din nou, minciuni PSD-iste. E greu când nu mai poți fura bani de la stat”, a declarat pentru Lugojeanul.ro primarul Claudiu Buciu.

RETIM

În cursa electorală din 2020, partidul aflat la putere s-a folosit de conturi false pentru a face anti-campanie pentru actualul primar al municipiului.

Citiţi mai departe

Administrație

Sute de copii din Lugoj vor fi premiați pentru colindele pe care le vor înscrie într-un concurs online

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

750 de copii din Lugoj vor fi premiați pentru colindele pe care le vor înscrie într-un concurs online, cu ocazia sărbătorilor de iarnă. Anunțul a fost făcut de primărie, care va da drumul unei noi ediții a concursului de colinde Iată, vin colindătorii!“ organizat și anul trecut la Lugoj.

Primii 750 de copii înscriși să participe la acest proiect, primesc din partea Primăriei un cadou de Crăciun, reprezentat de o cutie frumos personalizată care conține cărți, jocuri și surprize dulci. Evenimentul se adresează copiilor și elevilor cu vârsta cuprinsă între 3 și 14 ani.

„Înscrierea copiilor în eveniment se face doar de către cadrele didactice sau de către părinți, prin completarea formularului de mai jos, până cel târziu la data de 10 decembrie 2021. În momentul completării formularului trebuie să și urcați colindul/colindele elevilor dumneavoastră pe internet”, scriu organizatorii.

RETIM

Găsiți aici toate detaliile concursului de colinde.

Citiţi mai departe

Administrație

Certificat verde sau nu la Târgul de Crăciun la Lugoj? Reacția primarului orașului

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Târgurile de Crăciun se vor desfășura în acest sezon de sărbătoare doar pentru persoanele cu certificate verzi. Se întâmplă la Timișoara, la București, dar și la Sibiu sau alte orașe din România, acolo unde târgurile organizate cu ocazia sărbătorilor au ajuns de renume mondial.

La Lugoj, deși administrația locală mai are doar câteva zile până să organizeze complet târgul, situația privind certificatul verde este ambiguă. Pe de-o parte, administrația locală spune că nu va exista o delimitare a zonei de târg. Potrivit legii, în acest caz nu este nevoie de certificat verde pentru a achiziționa produse de la căsuțe.

Pe de altă parte, edilul șef spune că va respecta legislația de la acea dată, dând de înțeles că s-ar putea totuși ca obligativitatea certificatului verde să fie impusă.

RETIM

“Nu va fi o incintă închisă. Accesul nu va fi restricționat, însă se vor respecta regulile stabilite la nivel național. Se vor respecta regulile stabilite prin legislația în vigoare la momentul derulării evenimentului”, a explicat primarul Claudiu Buciu pentru Lugojeanul.ro

Citiţi mai departe

Administrație

Lista persoanelor care pot să primească în chirie locuințe ANL, la Lugoj

Publicat

în

FOTO Arhiva

Primăria Lugoj a stabilit persoanele care au prioritate la închirierea locuințelor ANL. 58 de solicitanți se află pe această listă, care va ajunge, în ședința din 25 noiembrie la votul consilierilor locali. În funcție de punctajul obținut, aceștia vor avea acces la locuințe. Este vorba de tineri, de până în 35 de ani, care trebuie să dovedească, în primul rând că muncesc pe raza municipiului Lugoj. Iată, mai jos, lista solicitanților, cu punctajul obținut, în urma dosarelor depuse la primărie până în 19 iulie 2021.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Din totalul dosarelor depuse, patru persoane au retras cererile, iar alte trei au fost plecate în străinătate când reprezentanții Primăriei Lugoj au efectuat ancheta socială și nu au transmis o dovadă că au loc de muncă pe teritoriul municipiului

RETIM

Citiţi mai departe
Publicitate
Publicitate

Cele mai citite