Connect with us

Administrație

Primăria îi cheamă pe datornici să-și achite datoriile până în 15 decembrie, dacă vor să scape de penalități

Publicat

în

Consiliul Local al Municipiului Lugoj prin HCL 173 din 24.10.2019 a aprobat instituirea unor facilități fiscale și procedura de anulare a accesoriilor în cazul obligațiilor bugetare restante la data de 31.12.2018 inclusiv, datorate bugetului local de către contribuabilii de pe raza administrativ- teritorială a municipiului Lugoj.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Prezenta procedură se aplică de la data aprobării prin HCL, respectiv 24.10.2019,  până în data de 15.12.2019, inclusiv (data limită de depunere a cererii, sub sancțiunea decăderii), termenul de soluționare al organului fiscal fiind 31.12.2019.

Procedura vizează anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31.12.2018, dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:

  1. toate obligațiile bugetare principale restante se sting până la data de 15.12.2019;
  2. se sting toate obligațiile bugetare principale și accesoriile cu termene de plată cuprinse între 01.01.2019 si 15.12.2019;
  3. debitorul a depus toate declarațiile fiscale, sau obligațiile fiscale au fost stabilite prin decizie de impunere, până la data depunerii cererii;
  4. cererea de anulare a accesoriilor se depune după îndeplinirea condițiilor prevăzute la lit.a)-c), până cel târziu la data de 15.12.2019.

Debitorii care doresc să beneficieze de anularea obligațiilor bugetare accesorii vor depune o notificare (formular tipizat pus la dispoziție de către Serviciul Impozite și  Taxe, cam.3B) până cel târziu la data de 15.12.2019.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

După verificarea îndeplinirii obligațiilor declarative, organul fiscal emite din oficiu Certificatul de atestare fiscală pe care îl comunică debitorului. În cazul existenței unor neconcordanțe, acestea vor fi clarificate de ambele părți.

Accesoriile care pot face obiectul anulării se amâna la plată și organul fiscal emite decizia de amânare la plată a accesoriilor.

În acest moment debitorul care a depus notificarea poate plăti sumele stabilite, menționate la punctele a) și b)  și, apoi, depune cererea de anulare a accesoriilor. Termenul limita pentru aceste acțiuni este 15.12.2019, sub sancțiunea decăderii.

Cererea de anulare a accesoriilor se soluționează de către organul fiscal până la 31.12.2019.

Toate persoanele fizice sau juridice interesate de anularea accesoriilor restante la 31.12.2018, sunt așteptate la sediul Primariei Municipiului Lugoj, cam.3B, până la data de 15.12.2019, inclusiv, pentru a depune notificare.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Se închide circulația în centrul Lugojului pentru câteva ore în weekend

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Lugojul celebrează Săptămâna Europeană a Mobilității, prin activități care promovează sănătatea mintală și fizică a cetățenilor. Aceste activități se vor desfășura în aer liber, în Piața Victoriei, duminică, 19 septembrie, între orele 16:00 și 19:00. 

Activitatea face parte din campania Noi Revitalizăm Orașul și pune Lugojul pe harta orașelor care închid străzile pentru mașini. Clubul Sportiv Municipal Lugoj pregătește un antrenament demonstrativ și un joc de antrenament cu grupele copii și juniori, secția de fotbal. 

Clubul Copiilor Lugoj pregătește jocuri interactive și distractive pentru copiii de toate vârstele. Atenție, circulația va fi închisă pentru automobile în Piața Victoriei din Lugoj, între orele 16:00 și 19:00.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Citiţi mai departe

Administrație

“Manevre” în Primăria Lugoj. Buciu a anulat o licitație dubioasă

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Primarul Claudiu Buicu a anulat o licitație cel puțin dubioasă pe care angajații din administrația locală au realizat-o pe bani publici. O firmă lugojeană care se ocupă cu activități veterinare, și care are în administrare și fostul adăpost de câini fără stăpân al primăriei, a câștigat o licitație de tăiere a 200 de arbori din pădurile orașului.

Firma nu numai că nu are cod CAEN pentru aceste activități, dar nici vorbă de utilaje pentru aceste lucrări minuțioase. Suma pe care primăria a atribuit-o pentru lucrare a fost de 42.000 de lei. Întrebat despre această licitație, primarul s-a declarat șocat de ceea ce au putut face colegii lui din primărie.

“Firma nu are utilaje și nici obicet de activitate pentru așa ceva. Colegii mei din primărie au atribuit lucrarea, evident că am anulat-o imediat ce am aflat”, a declarat primarul Buciu pentru Lugojeanul.ro

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Deocamdată edilul șef al orașului nu a anunțat dacă va lua unele măsuri împotriva colegilor care au “reușit” această licitație. Surse din cadrul primăriei spun că de vină ar fi angajații mai vechi, din fost administrație, care au rămas înzestrați cu vechi obiceiuri cum sunt atribuirea de lucrări la firme de casă.

Citiţi mai departe

Administrație

Primăria și Retim îi așteaptă pe copii, la o acțiune educativă în Parcul George Enescu

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj, Adid Timiș și Retim Ecologic Services S.A. vă așteaptă sâmbătă, 18 septembrie 2021, în intervalul orar 10.00 – 12.00 în Parcul George Enescu din Lugoj, la o serie de activități educative dedicate copiilor.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Organizatorii acestui eveniment, vin cu informații relevante privind gestionarea deșeurilor, respectiv realizarea procesului de colectare separată în vederea reciclării și încurajarea reutilizării acestora. Aceștia au pregătit pentru copii o serie de activități educative și recreative, după cum urmează: un test rapid de cunoștințe ecologice realizat pe platforma kahoot și un atelier inedit de pictură în cadrul căruia se vor decora sacoșe de bumbac reutilizabile, pe care cei mici le vor păstra.

„Prin aceste activități de educație ecologică sperăm să dezvoltăm și să consolidăm comportamente responsabile și prietenoase cu mediul. Sunt așteptați cât mai mulți copii la standul din Parcul George Enescu, pentru acumulare de noi cunoștințe, distracție, voie bună și multe premii surpriză”, au anunțat organizatorii.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Citiţi mai departe

Administrație

Avarie majoră la o magistrală de apă din Lugoj. Uzinele sunt oprite

Publicat

în

Lugojul trece printr-o avarie majoră, la rețeaua de apă. Acvilian Belințan, directorul societății Meridian a declarat pentru Lugojeanul.ro, că a cedat magistrala de apă a de pe str. Brândușelor.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

„S-a spart magistrala de 450, de pe Brândușelor, până pe 13 Decembrie. Uzinele au picat amândouă, pentru că pompele nu pot duce pierderile ce le avem aici. S-a deschis undeva la 3 metri din asfalt. Momentan încercăm să izolăm partea aceasta de oraș, dar vanele nu închid. După ce reușim să închidem vanele, repornim uzinele, dar nu pot face față. Magistrala încercăm să o reparăm până mâine la prânz”, a declarat Belințan.

Directorul Meridian a mai spus că pentru o parte din oraș nu va fi apă până la mâine la prânz, iar în restul orașului presiunea va fi extrem de scăzută.

 

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Citiţi mai departe
Publicitate
Publicitate

Cele mai citite