Connect with us


Administrație

Sezonul teraselor bate la usa! Peste 20 de patroni sunt asteptati sa isi ridice autorizatiile de la primaria Lugoj

Publicat

în

terasa lugojSâmbăta aceasta nu este doar ziua în care fetele primesc mărțișoare, ci și cea în care se dă startul oficial sezonului teraselor din oraș. Deși până la această oră, din cauza vremii închise de afară, niciun patron nu și-a cerut acest drept de a-și înșira umbreluțele și mesele pe domeniul public, peste 20 de astfel de amplasamente urmează să își facă apariția în perioada următoare în Lugoj, conform estimărilor Biroului Comercial din cadrul administrației locale. Legea pe care patronii care vor să își deschidă terasa și în acest an trebuie să o citească este HCL 95 pe 2008, acolo unde s-au stabilit toate detaliile pentru un astfel de amplasament, hotărâre pe care o puteți descărca de mai jos.

PMP

„Anul trecut au funcționat 23 de terase sezoniere în oraș. Patronii acestora au cerut și primit avizul necesar pentru desfășurarea de activități de alimentație publică pe unele zone de trotuare din municipiul Lugoj. Până acum niciun patron nu a venit să își depună actele necesare avizului, care trebuie să conțină, printre altele, și autorizația de alimentație publică pentru terasă”, ne-a declarat Angelica Rus, purtător de cuvânt al primăriei Lugoj. Toate terasele din oraș, cu excepția uneia, pot funcționa între 1 martie și 31 octombrie.

USR

Excepția o constiutie chiar terasa aflată vis-a-vis de primărie, care nu se află pe trotuar, ci pe un spațiu public scos la licitație și adjudecat până la finele lui 2015 de către patronul acesteia. În acest caz, terasa poate funcționa fără probleme în intervalul 1 februarie -31 decembrie. Pentru toate informațiile necesare deschiderii de terase în Lugoj, patronii se pot adresa Biroului Comercial din cadrul primăriei Lugoj, etajul 1, camera 112.

În cadrul hotărârii de consiliu local în care se prevăd normele de funcționare a teraselor, se specifică și sancțiunile aplicabile în cazul în care aceste reguli nu sunt respectate. Astfel, dacă patronul deschide terasa fără autorizația de funcționare, acesta va fi amendat cu 2.000 de lei, iar în cazul în care amplasarea terasei necesită o construcție provizorie, nerespectarea planurilor depuse la primărie pentru acestea se sancționează cu amendă în valoare de 1.000 de lei.

De asemenea, este interzisă amplasarea de terase sezoniere în dreptul trecerilor de pietoni, dar și la distanță mai mică de 5 metri de intersecții sau pe trotuare care sunt mai înguste de 2,8 metri. De punerea în aplicare a acestei hotărâri se ocupă serviciul Poliției Locale, dar și primarul, care poate amenda sau închide, prin dispoziție, un amplasament care este în neconcordanță cu regulile din hotărârea consiliului local.

Hotărârea Consiliului Local Lugoj 95/2008 privind condiţiile de funcţionare şi amplasare a teraselor sezoniere în Municipiul Lugoj

sursa foto: Facebook.com

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Șapte firme străine se bat pentru a aduce la Lugoj autobuzele electrice de transport public

Publicat

în

PMP

Șapte firme din Turcia, Cehia și Germania se bat pentru a aduce la Lugoj, dar și în alte orașe din România autobuze electrice de transport public. Licitația pe care guvernul a organizat-o în aceste zile valorează 180 de milioane de lei, și prevede achiziționarea a 81 de autobuze complet electrice.

USR

Firmele care își doresc să aducă autobuzele electrice în România sunt Anadolu Automobil Rom, BMC Truck & Bus, Temsa Ulasim din Turcia, SOR Libchavy din Cehia, Karsan Otomotiv din Turcia, precum și asocierea formată din Bozankaya Otomotiv din Turcia și SILEO GmbH din Germania. Acestea  au depus oferte pentru vânzarea a 81 autobuze electrice pentru transportului public urban de călători. Autobuzele vor fi operabile în condiții de șes. 

Licitația organizată de Ministerul Lucrărilor Publice a fost estimată 183,13 milioane de lei, fără TVA, și este finanțată prin fonduri europene nerambursabile.

Autobuzele vor deservi orașele Alexandria – 10 (3 stații de încărcare rapidă și 10 stații de încărcare lentă), Brăila – 11 (3 stații de încărcare rapidă și 11 stații de încărcare lentă), Constanța – 21 (5 stații de încărcare rapidă și 21 stații de încărcare lentă), Drobeta Turnu Severin – 3 (1 stație de încărcare rapidă și 3 stații de încărcare lentă), Focșani – 20 (5 stații de încărcare rapidă și 20 stații de încărcare lentă), Lugoj – 9 (3 stații de încărcare rapidă și 9 stații de încărcare lentă), Slobozia – 7 (2 stații de încărcare rapidă și 7 stații de încărcare lentă).

Citiţi mai departe

Administrație

Recepția la noile blocuri ANL nu poate fi facută din cauza lucărilor prost executate

Publicat

în

bloc-anl-lugoj

FOTO Arhiva

Ultimele blocuri ANL, construite la Lugoj nu pot fi recepționate, din cauza modului în care s-au executat unele lucrări. Primarul Claudiu Buciu spune că s-au descoperit destul de multe probleme.

PMP

„Nu se poate face recepția pentru ca lucrarile sunt finalizate dar neconforme. Sunt obiecțiuni legate de: calitatea lucrărilor în spațiile sanitare; calitatea ușilor, se inchid greu sau freaca pardoselile; calitatea parchetului, s-a umflat deja în câteva apartamente; închiderea geamurilor; calitatea zugrăvelilor. De asemenea, din cauza faptului ca Primăria nu a reușit să rezolve problema racordului la gaz și energie electrică, nu se pot pune în funcțiune centralele termice”, spune Buciu.

USR

Primarul Lugojului spune că astăzi va avea o întâlnire cu responsabilii din Primărie, pentru a afla de ce nu s-a realizat racordul la gaz.

Citiţi mai departe

Administrație

Primarul Buciu vrea o activitate mai eficientă în Primăria Lugoj. Instituția se reorganizează

Publicat

în

Momentan niciun angajat din Primăria Lugoj nu va fi dat afară. Primarul Claudiu Buciu spune că în momentul de față se evaluează activitatea fiecărui funcționar, după care se va face o reorganizare a structurilor pentru eficientizarea activității.

PMP

„În prezent suntem în curs de evaluare a activităților zilnice ale angajaților din primărie. Apoi vom testa toți angajații. Doar după aceea vom regândi structurile interne și necesarul de personal. Nu este doar o decizie legată de personal ci și de eficientizarea modului cum sunt organizate structurile interne ale primăriei”, a declarat primarul Lugojului.

USR

Citiţi mai departe

Pro

Publicitate

Cele mai citite