Connect with us

Administrație

S-au schimbat directorii la Vlaicu

Publicat

în

scoala in beci la lugoj aurel vlaicu ca pe animale elevi timis isj foto lugojeanul 2014 2Amandoi directorii, cel mare si cel adjunct, au fost schimbati de la Liceul Tehnologic „Aurel Vlaicu” din Lugoj, in urma mai multor articole care au aparut in presa din oras despre mizeriile la propriu cu care elevii vor trebui sa se confrunte de la toamna in noua locatie a scolii. Cu ei, au picat si alte capete, cum ar fi directorul de la scoala numarul 6, un tip pe care toata lumea il vorbeste de bine si despre care nimeni nu intelege de ce a fost schimbat. Nu stiu, probabil ca nu a facut pe plac cuiva, dar nu inteleg de ce, ca ma gandesc ca se afla daca era cazul. In fine, din punctul meu de vedere, liceul Vlaicu, desi are doi directori noi si cica si capabili, tot pe Cernei se muta din toamna.

Iar pe Cernei, in cladirea veche, exista cateva clase intr-un beci, clase prin care vor trece zeci sau sute de elevi. Va imaginati ce chef de scoala, ce invataturi, ce cariere de dulgheri sau instalatori sau vanzatori vor iesi de pe acele banci? Ce copil care vrea sa faca scoala este motivat sa invete in asemenea conditii? Inca nu stiu care a fost motivul real pentru care Dragan, care este si antrenor de lupte, a demisionat, ca la doamna director adjunct am inteles ca a fost cu decizie clara si ca a fost aproape de un atac de panica, dar e clar ca si acesta a fost impins de la spate politic sa faca pe plac inspectorilor scolari, care NU AU NICIO LEGATURA cu partidele politice aflate la putere. Niciuna. Si cand ne-am trezit, era dimineata!

Sa nu ne mai ascundem dupa deget, titlul articolului de aici, care anunta toate mutarile, fiind unul perfect, cat se poate de real si de tragic. In tara asta, totul se face politic, nimic nu misca fara ca alesii sa semneze si, desi am fost trimis la plimbare de catre primar cand am intrebat care sunt directorii scosi de pe functii, n-am niciun dubiu ca, intr-o mica masura, si faptul ca acele probleme au iesit in presa la acea vreme au stat la baza deciziei, de inteles la Vlaicu, de neinteles in alte cazuri.

La fel a picat si directorul de la Hasdeu, care in 2013, cand am fost sa le fac poze la boboci, mai ca a vrut sa ma scoata, alaturi de colegii de breasla, afara din curtea liceului, pe motiv ca el face legea acolo si ca nu avem ce cauta fara aprobarea lui in incinta scolii. De parca nu am fost legitimati la poarta, de parca ne aflam pe mosia lui si de parca scoala nu este o institutie publica, in care au acces cetateni de orice fel, mai ales ziaristii, indiferent de motivul pentru care s-ar afla acolo, daca nu ai nimic de ascuns, normal.

Bine, domnu’ director de la Hasdeu era alertat ca i-am pozat niste elevi fumand in curtea scolii, dupa care m-as fi laudat eu ca dau pozele la televiziuni. Nu as face asa ceva, pentru ca elevii aia nu au nicio vina, singura vina, inclusiv pentru faptul ca elevii fumeaza in bai sau dupa colturi in scoli fiind a directorilor, partasi la distrugerea sanatatii acestor tineri lasati nesupravegheati nu din incompetenta profesorilor sau a directorilor, ci din indiferenta cadrelor didactice si a conducerilor scolilor pentru viitorul lor.

2 Comments

2 Comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Derapaj al fostei administrații în proiectul autobuzelor electrice. Ce trebuie să facă Lugojul urgent

Publicat

în

Noua administrație a Lugojului s-a trezit cu o altă problemă, lăsată moștenire, în unul dintre cele mai mari proiecte cu finanțare europeană în care este implicat municipiul. Este vorba despre achiziționarea celor 81 de autobuze electrice, de către Ministerul Dezvoltării, pentru mai multe orașe din România.

Nouă dintre acestea, plus stațiile de încărcare, ar urma să ajungă la Lugoj. Numai că, în momentul de față, nu există un depou unde să fie parcate aceste autobuze și nici o locație disponibilă pentru stațiile de încărcare. Primarul Claudiu Buciu spune că fosta administrație a prevăzut ca noile autobuze și stațiile de încărcare să fie duse în curtea societății Meridian, lucru care nu este posibil.

„Problemele noastre sunt legate de faptul că nu s-a prevăzut existența unui depou în acest proiect, pe de-o parte. Pe de altă parte, locul principal de încărcare a acestora a fost stabilit în curte la Meridian, societate care are imobilele ipotecate și e posibil ca acest loc să nu mai poată să fie folosit pentru această destinație. Căutăm variante în care să facem un depou sau o autogară, unde aceste autobuze să poată staționa sau să poată să fie încărcate”, a declarat Claudiu Buciu, primarul Lugojului.

După cum am scris aici, Ministerul Dezvoltării a organizat deja cea de-a treia licitație, la care s-au înscris șapte firme din Turcia, Cehia și Germania pentru a construi autobuze electrice de transport public. Licitația pe care guvernul a organizat-o în aceste zile se ridică la suma de 180 de milioane de lei.

Citiţi mai departe

Administrație

Șapte firme străine se bat pentru a aduce la Lugoj autobuzele electrice de transport public

Publicat

în

Șapte firme din Turcia, Cehia și Germania se bat pentru a aduce la Lugoj, dar și în alte orașe din România autobuze electrice de transport public. Licitația pe care guvernul a organizat-o în aceste zile valorează 180 de milioane de lei, și prevede achiziționarea a 81 de autobuze complet electrice.

Firmele care își doresc să aducă autobuzele electrice în România sunt Anadolu Automobil Rom, BMC Truck & Bus, Temsa Ulasim din Turcia, SOR Libchavy din Cehia, Karsan Otomotiv din Turcia, precum și asocierea formată din Bozankaya Otomotiv din Turcia și SILEO GmbH din Germania. Acestea  au depus oferte pentru vânzarea a 81 autobuze electrice pentru transportului public urban de călători. Autobuzele vor fi operabile în condiții de șes. 

Licitația organizată de Ministerul Lucrărilor Publice a fost estimată 183,13 milioane de lei, fără TVA, și este finanțată prin fonduri europene nerambursabile.

Autobuzele vor deservi orașele Alexandria – 10 (3 stații de încărcare rapidă și 10 stații de încărcare lentă), Brăila – 11 (3 stații de încărcare rapidă și 11 stații de încărcare lentă), Constanța – 21 (5 stații de încărcare rapidă și 21 stații de încărcare lentă), Drobeta Turnu Severin – 3 (1 stație de încărcare rapidă și 3 stații de încărcare lentă), Focșani – 20 (5 stații de încărcare rapidă și 20 stații de încărcare lentă), Lugoj – 9 (3 stații de încărcare rapidă și 9 stații de încărcare lentă), Slobozia – 7 (2 stații de încărcare rapidă și 7 stații de încărcare lentă).

Citiţi mai departe

Administrație

Recepția la noile blocuri ANL nu poate fi facută din cauza lucărilor prost executate

Publicat

în

bloc-anl-lugoj

FOTO Arhiva

Ultimele blocuri ANL, construite la Lugoj nu pot fi recepționate, din cauza modului în care s-au executat unele lucrări. Primarul Claudiu Buciu spune că s-au descoperit destul de multe probleme.

„Nu se poate face recepția pentru ca lucrarile sunt finalizate dar neconforme. Sunt obiecțiuni legate de: calitatea lucrărilor în spațiile sanitare; calitatea ușilor, se inchid greu sau freaca pardoselile; calitatea parchetului, s-a umflat deja în câteva apartamente; închiderea geamurilor; calitatea zugrăvelilor. De asemenea, din cauza faptului ca Primăria nu a reușit să rezolve problema racordului la gaz și energie electrică, nu se pot pune în funcțiune centralele termice”, spune Buciu.

Primarul Lugojului spune că astăzi va avea o întâlnire cu responsabilii din Primărie, pentru a afla de ce nu s-a realizat racordul la gaz.

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite