Connect with us


Administrație

S-au schimbat directorii la Vlaicu

Publicat

în

scoala in beci la lugoj aurel vlaicu ca pe animale elevi timis isj foto lugojeanul 2014 2Amandoi directorii, cel mare si cel adjunct, au fost schimbati de la Liceul Tehnologic „Aurel Vlaicu” din Lugoj, in urma mai multor articole care au aparut in presa din oras despre mizeriile la propriu cu care elevii vor trebui sa se confrunte de la toamna in noua locatie a scolii. Cu ei, au picat si alte capete, cum ar fi directorul de la scoala numarul 6, un tip pe care toata lumea il vorbeste de bine si despre care nimeni nu intelege de ce a fost schimbat. Nu stiu, probabil ca nu a facut pe plac cuiva, dar nu inteleg de ce, ca ma gandesc ca se afla daca era cazul. In fine, din punctul meu de vedere, liceul Vlaicu, desi are doi directori noi si cica si capabili, tot pe Cernei se muta din toamna.

1-martie-USRPLUS

Iar pe Cernei, in cladirea veche, exista cateva clase intr-un beci, clase prin care vor trece zeci sau sute de elevi. Va imaginati ce chef de scoala, ce invataturi, ce cariere de dulgheri sau instalatori sau vanzatori vor iesi de pe acele banci? Ce copil care vrea sa faca scoala este motivat sa invete in asemenea conditii? Inca nu stiu care a fost motivul real pentru care Dragan, care este si antrenor de lupte, a demisionat, ca la doamna director adjunct am inteles ca a fost cu decizie clara si ca a fost aproape de un atac de panica, dar e clar ca si acesta a fost impins de la spate politic sa faca pe plac inspectorilor scolari, care NU AU NICIO LEGATURA cu partidele politice aflate la putere. Niciuna. Si cand ne-am trezit, era dimineata!

Sa nu ne mai ascundem dupa deget, titlul articolului de aici, care anunta toate mutarile, fiind unul perfect, cat se poate de real si de tragic. In tara asta, totul se face politic, nimic nu misca fara ca alesii sa semneze si, desi am fost trimis la plimbare de catre primar cand am intrebat care sunt directorii scosi de pe functii, n-am niciun dubiu ca, intr-o mica masura, si faptul ca acele probleme au iesit in presa la acea vreme au stat la baza deciziei, de inteles la Vlaicu, de neinteles in alte cazuri.

RETIM

La fel a picat si directorul de la Hasdeu, care in 2013, cand am fost sa le fac poze la boboci, mai ca a vrut sa ma scoata, alaturi de colegii de breasla, afara din curtea liceului, pe motiv ca el face legea acolo si ca nu avem ce cauta fara aprobarea lui in incinta scolii. De parca nu am fost legitimati la poarta, de parca ne aflam pe mosia lui si de parca scoala nu este o institutie publica, in care au acces cetateni de orice fel, mai ales ziaristii, indiferent de motivul pentru care s-ar afla acolo, daca nu ai nimic de ascuns, normal.

Bine, domnu’ director de la Hasdeu era alertat ca i-am pozat niste elevi fumand in curtea scolii, dupa care m-as fi laudat eu ca dau pozele la televiziuni. Nu as face asa ceva, pentru ca elevii aia nu au nicio vina, singura vina, inclusiv pentru faptul ca elevii fumeaza in bai sau dupa colturi in scoli fiind a directorilor, partasi la distrugerea sanatatii acestor tineri lasati nesupravegheati nu din incompetenta profesorilor sau a directorilor, ci din indiferenta cadrelor didactice si a conducerilor scolilor pentru viitorul lor.

2 Comments

2 Comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Primăria Lugoj plătește o grămadă de bani, aceleiași firme, pentru servicii pe care le-a achiziționat și în 2016

Publicat

în

1-martie-USRPLUS

Primăria Lugoj cheltuie 117.000 de lei pentru servicii de consultanță unei firme care, în 2016, a prestat aceleași servicii către administrația locală din Lugoj. Este vorba despre FIP Consulting, o firmă care a oferit documentație pentru Planul de Mobilitate Urbană a Lugojului acum 5 ani.

Potrivit anunțului de pe SEAP, primăria a cumpărat “Servicii de actualizare a Planului de Mobilitate Urbana Durabila al Municipiului Lugoj”, iar la descrierea serviciului, cei de la FIP Consulting au specificat că banii vor merge pe “Servicii de elaborare a Strategiei și Planului de Mobilitate pentru orașe medii”. Întrebat despre achiziție, primarul Buciu a explicat că legea este de vină în acest caz. 

RETIM

“Legea ne obligă să le refacem odată la 5 ani. Altfel nu putem accesa fonduri europene. Am ales aceeași firmă pentru că astfel este mai eficient din punct de vedere economic. Oamenii cunosc deja orașul”, a declarat pentru Lugojeanul.ro primarul Claudiu Buciu.

Pe site-ul primăriei din Lugoj există deja un PMUD pentru Lugoj, livrat către primărie în anul 2016 de către FIP Consulting, firmă a lui Radu Victor Andronic, fost consilier al ministrului Valerian Vreme, la Comunicații, și fost director al departamentului de finanțări europene al CFR. 

Încă 54.000 tot pentru mobilitate, la altă firmă

O altă achiziție făcută de primărie este tot din domeniul mobilității, de această dată la Expert Consulting din Timișoara. Pentru 54.000 de lei, primăria va obține “Servicii de consultanță și asistență tehnică de specialitate, în scopul pregătirii documentației de atribuire și evaluării ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziţie publică a două contracte. 

  1. “Studiu de fezabilitate, Proiect tehnic de execuție și obținerea autorizației de construcție pentru proiectul „Creşterea calității vieții din municipiul Lugoj prin reabilitarea spațiilor verzi și modemizarea parcurilor”. 
  2. ”Studiu de fezabilitate, Proiect tehnic de execuție și obținerea autorizației de construcție pentru proiectul „Îmbunătățirea condițiilor de deplasare pentru pietoni și bicicliști în municipiul Lugoj, prin amenajarea, modernizarea și construirea de piste de biciclete și zone pietonale”, potrivit SEAP. 

În acest caz, primarul Buciu spune că „este vorba despre un alt proiect, consultanță, fonduri pentru mobilitate și regenerare urbană. Prima fază proiectarea, aceasta este și finanțată, apoi și execuția.”

Citiţi mai departe

Administrație

Decizie a primăriei privind tarabele cu mărțișoare la Lugoj, de 1 și 8 martie, pentru acest an

Publicat

în

1-martie-USRPLUS

După ce anul trecut comercianții de mărțișoare nu și-au putut vinde creațiile decât online, pentru că în România apăreau primele restricții, în acest an primăria a aprobat un loc din oraș pentru tarabele acestora. Este vorba despre Piața I.C. Drăgan, acolo unde vânzătorii de mărțișoare și alte cadouri de 1 și 8 martie se vor putea desfășura.

Comercianții vor putea să-și ocupe locurile în piață în două ture, una pentru 1 martie și cealaltă pentru ziua de 8 martie. Pentru mărțișoare, vânzarea va începe vineri, 26 februarie și va dura până pe 1 martie, de Mărțișor. 

RETIM

Pentru Ziua Femeii, comercianții vor putea să își expună produsele din 5 martie, care pică tot într-o vineri, până luni de 8 martie. Până acum, potrivit primăriei lugojene, au cerut autorizație în jur de 20 de comercianți.

Capacitatea maximă a locației este de 30 de vânzători, asta și pentru că administrația locală va impune distanțarea socială a comercianților, din cauza pandemiei. Aceștia vor purta obligatoriu mască și vor oferi dezinfectant de mâini clienților.

Citiţi mai departe

Administrație

Consiliul local va vota lista tinerilor care s-au calificat pentru obținerea unei locuințe ANL

Publicat

în

Foto Arhiva

Consilierii locali lugojeni vor discuta, în ședința de joi, 25 februarie, proiectul privind lista de priorități pentru alocarea locuințelor ANL, destinate închirierii, pentru tineri de până 35 de ani. Lista este compusă în urma evaluării dosarelor depuse la Primăria Lugoj, în baza Legii 180/2018.

1-martie-USRPLUS

„Luând în considerarea că locuințele ANL, destinate închirierii urmează să fie finalizate, la nivelul municipiului Lugoj au fost analizate dosarele depuse de persoane fizice, în vederea închirierii locuințelor ANL și  a rezultat următoarea ordine de priorități, conform anexei, fapt pentru care se impune aprobarea prin Hotărârea Consiliului Local a proiectului de hotărâre privind aprobarea listei dosarelor depuse în în perioada 01.01.2019-01.01.2021 și a listei de priorități în soluționarea cererilor de locuințe a ANL pentru tineri, destinate închirierii”, se arată în referatul pentru susținerea proiectului.

După aprobarea consilierilor locali, se pot depune contestații timp de șapte zile, la primarul municipiului.

RETIM

Mai jos, puteți vedea, lista priorităților în funcție de punctajul obținut.

Citiţi mai departe

Administrație

Lugojul face primii pași pentru transformarea în Smart City. Lugojenii sunt așteptați la dezbateri

Publicat

în

Primăria Lugoj îi invită pe lugojenii pasionați de tehnologie să facă parte din focus grupurile locale, ale căror rezultate vor sta la baza dezvoltării Strategiei Locale de transformare a Lugojului într-un Smart City – Oraș Inteligent. Un oraș inteligent sau smart city este un concept de dezvoltare urbană care integrează tehnologii și sisteme pentru a administra în mod eficient și securizat resursele unui oraș, în vederea îmbunătățirii calității vieții cetățenilor, dezvoltării comunității și protejării mediului.

1-martie-USRPLUS

Cele 2 focus grupuri vor cuprinde următoarele domenii:

 Guvernare Locală, Sănătate, Educație, Mediu, Turism și Siguranță publică

RETIM

25 februarie 2021 – intervalul orar 12:00 – 15:00

26 februarie 2021 – intervalul orar 11:00 – 14:00

Infrastructură și tehnologie, transport public, energie (smart grid)

25 februarie 2021 – intervalul orar 15:30 – 17:30

26 februarie 2021 – intervalul orar 14:30 – 17:00

Pentru a participa la aceste întâlniri vă invităm să completați următorul formular: https://forms.gle/NZs2Mj85x625DTfu8

Scopul final al acestui exercițiu este acela de a seta obiective îndrăznețe, necesare unui oraș european la standardele secolului în care trăim.

Formatul acestor prime întâlniri va fi fizic, numărul persoanelor va fi limitat pentru eficiență și pentru respectarea normelor de sănătate în vigoare.

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite