Connect with us

Administrație

Reportajul Lugojeanul: Pericol public, Podul de peste Timiș de la Coșteiu, vechi de 11 ani, va fi reparat

Publicat

în

podul mihail si gavril costeiu peste raul timis 2 mai 2002 foto 2013 lugojeanul (2)Construit în anul 2002 de către nemți, podul ce leagă localitatea Coșteiu de lanurile de grâu și porumb de peste Timiș ale țăranilor, ce poartă numele sfinților Mihail și Gavril, are toate șansele să-și piardă funcția de trecere peste apă în orice moment, deoarece atât structura de lemn, care este într-o stare inadmisibilă de degradare, cât și cea de metal, ruginită de ploile care au căzut neîncetat peste el, sunt la capătul puterilor.podul mihail si gavril costeiu peste raul timis 2 mai 2002 foto 2013 lugojeanul (7)

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Din cauza birocrației și a banilor tot mai puțini pe care aleșii îi alocă acestor construcții vitale pentru cei care au pământ peste apă, o tragedie s-ar putea întâmpla în orice moment, dacă structura de lemn, sau mai rău, cea de metal, ar ceda sub camioanele cu lemne sau tractoarele încărcate cu porumb care traversează trecerea de peste apă în fiecare zi.podul mihail si gavril costeiu peste raul timis 2 mai 2002 foto 2013 lugojeanul (6)

În urma unei licitații publice, firma lugojeană Compact Product SRL a câștigat un contract de 624.006,10 lei pentru a înlocui structura de lemn irecuperabilă a podului cu o cale asfaltica pe dală din beton armat, contract semnat între companie și Direcția pentru Administrarea Drumurilor și Podurilor Județene Timiș la 24 octombrie 2012.podul mihail si gavril costeiu peste raul timis 2 mai 2002 foto 2013 lugojeanul (5)

La mai bine de 6 luni de la semnarea contractului, lovindu-se ca de obicei de alte probleme birocratice, nimeni nu a început lucrarea pentru care se vor plăti în final peste 6 miliarde de lei vechi, totul pentru turnarea unei fâșii de asfalt de 590 de metri pătrați, ceea ce înseamnă că, pentru un singur metru lucrat, statul va plăti nu mai puțin de 1057,63 de lei, incluzând în preț dala și betonul ce o va acoperi.podul mihail si gavril costeiu peste raul timis 2 mai 2002 foto 2013 lugojeanul (4)

RETIM

Nu se știe când vor începe lucrările cu adevărat și unde este vina pentru întârzierea acestora, însă un lucru este cert: cei care trec în fiecare zi podul își pun viața în pericol, deoarece într-o țară cu adevărat europeană, această trecere, aflată în stadiul acesta de degradare, ar fi fost închisă și reparată de urgență, însă la noi, licitațiile curg pe bandă rulantă și se finalizează în câțiva ani, iar metrul cub de beton se toarnă la prețuri absurde, de care japonezii ar râde cu părere de rău pentru o țară care acceptă să le plătească firmelor contractate asemenea sume imense.podul mihail si gavril costeiu peste raul timis 2 mai 2002 foto 2013 lugojeanul (3)

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Primăria Lugoj a plătit 11.700 de lei pe 12 scaune

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Primăria Lugoj continuă să facă achiziții publice. Printre ultimele se numără și cumpărarea a 12 scaune de așteptare. Cel mai probabil, scaunele vor fi amplasate la intrarea în cele mai importante birouri din primărie.

Cei care au făcut achiziția nu s-au limitat la orice scaune. Deși un scaun de așteptare normal costă între 60 și 100 de lei la magazine precum Dedeman, primăria din Lugoj a decis să cumpere scaune “de domni”, cu de zece ori prețul cerut la magazinele de bricolaj.

Astfel, pe 12 scaune Manager Extra CF, cu piele ecologică și structură din lemn masiv, administrația locală a plătit aproape 11.700 de lei, adică în jur de 975 de lei bucata. Licitația a fost câștigată de o firmă din Jilava, județul Ilfov.

RETIM

Citiţi mai departe

Administrație

Continuă criza de personal din Primăria Lugoj. Un nou post de șef a fost scos la concurs

Publicat

în

Primăria Lugoj a lansat două noi anunțuri de angajare. Unul dintre acestea este pentru „ocuparea funcției publice de conducere vacantă de Șef birou, clasa I, gradul II, din cadrul aparatului de specialitate al primarului, Direcția administrație publică locală, Biroul agricol, cadastru”

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Tot în același birou mai sunt libere două posturi, unul de asistent și unul de inspector.

Pentru cei care își doresc ocuparea funcției de șef de birou există o probă suplimentară de testare a competențelor specifice în domeniul IT – cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu, care se va desfășura în data de 15 noiembrie 2021, ora 1000, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piața Victoriei, nr.4.

Proba scrisă se va desfășura în data de 18 noiembrie 2021, ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

RETIM

Condiții de participare:

  • candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Condiții specifice de studii de specialitate:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul inginerie geodezică și studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;

– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

-cerințe specifice: certificat de autorizare în vederea realizării și verificării lucrărilor de specialitate în domeniul cadastrului, geodeziei și cartografiei pe teritoriul României – categoria A sau categoria B, obținut conform prevederilor Ordinului nr.107/2010 al A.N.C.P.I.

Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale www.primarialugoj.ro, la secţiunea Anunțuri concursuri angajare.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 12 octombrie 2021 – 01 noiembrie 2021 inclusiv.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Biroul relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail: contact@primarialugoj.ro sau personal@primarialugoj.ro.”

Observații suplimentare: persoană de contact – Lavinia Ivăniș, Inspector.

Data afișării: 12 octombrie 2021.

 

 

 

 

Citiţi mai departe

Administrație

O nouă invitație la dezbatere, din parte Primăriei Lugoj, pe tema Strategiei de Dezvoltare Urbană

Publicat

în

Primăria Lugoj invită locuitorii orașului la o nouă dezbatere publică pe tema Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană. Reprezentanții administrației locale vor să afle spre ce domenii, să direcționeze fondurile locale și cele care ar putea fi obținute din finanțări.
„Zilele acestea finalizăm actualizarea Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană 2021-2027 a orașului nostru. Această activitate are ca obiectiv principal stabilirea celor mai importante proiecte ce vor fi implementate cu fonduri europene, de aceea părerea dumneavoastră cu privire la domeniile către care ar trebui dirijate fondurile este esențială. Așadar, vă adresăm invitația de a participa la consultarea care va avea loc miercuri, 13.10.2021, începând cu ora 17:00”, arată reprezentanții Primăriei Lugoj.
În contextul pandemiei de COVID – 19, evenimentul se va desfășura ONLINE, prin intermediul platformei Zoom.
Pentru a participa la această consultare, puteți să accesați link-ul de mai jos, miercuri începând cu ora 17.00.
Pentru autentificare în ZOOM, folosiţi credenţialele:
Meeting ID: 843 0814 4320
Passcode(parola): 093460
Participarea la eveniment este liberă. Pentru informații suplimentare vă puteți adresa Biroului Management Proiecte, Programe din cadrul Primăriei Municipiului Lugoj, la adresa de email:
proiecte@primarialugoj.ro

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Citiţi mai departe

Administrație

VIDEO Un primar de lângă Lugoj a schimbat fața comunei în care a fost ales după doar un an

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Exemplu de “așa da” pentru edilii primăriilor de comune și orașe din Timiș. Un primar proaspăt ales într-o comună din vecinătatea Lugojului a transformat radical înfățișarea localității în doar un an de activitate în noua funcție administrativă.

Laurențiu Tîrziu, primarul din Belinț, a schimbat radical modul în care arată comuna aflată la 15 kilometri de Lugoj. A dotat căminul cultural, a amenajat parcuri și a asfaltat drumuri comunale, printre altele, toate în primele 12 luni de activitate.

Mai multe detalii despre realizările lui Tîrziu puteți urmări în știrea de mai jos.

RETIM

Citiţi mai departe
Publicitate
Publicitate

Cele mai citite