Connect with us


Administrație

Rău-platnicii şi refuzul Primăriei Lugoj de a achita facturile la timp au dus Salprest la insolvenţă

Publicat

în

Mircea Ghera a fost reconfirmat în funcţia de director Salprest după ce majoritatea consilierilor locali l-au votat, cu ocazia celei de-a treia adunări generale a acţionarilor. Conducerea societăţii, împreună cu lichidatorul Bogdan Herţog, au venit la şedinţa consiliului local ca să fie siguri că îi pot prinde pe consilieri, după ce două şedinţe ale Adunării Generale au eşuat pentru că cei mai mulţi dintre aleşii locali au ales să nu participe.

PMP

Cu această ocazie, lichidatorul societăţii aflate în insolvenţă i-a anunţat pe consilierii locali, acţionarii de drept ai Salprest, că trebui să numească un director pentru această perioadă. Consilierul PSD, Ioan Barboni l-a propus tot pe fostul director Mircea Ghera să conducă societatea, iar propunerea lui a fost votată de majoritatea consilierilor.

USR

Consilierii locali au cerut mai multe informaţii legate de situaţia societăţii şi dacă aceasta are posibilitatea să se salveze de la faliment. În momentul de faţă, Salprest are de achitat facturi de 1,8 milioane de lei, la Consiliul Judeţean, Alpha Bank, Retim şi Direcţia de Finanţe Timiş.

Bani greu de încasat

Salprest are şi bani de încasat. Pentru circa 670 de mii de lei, societatea a deschis procese împotriva restanţierilor din oraş, care nu şi-au mai achitat facturile după ce Salprest a pierdut serviciul de ridicarea a deşeurilor de la populaţie.  Primăria Lugoj, cea care oferă în prezent singurul contract societăţii, pentru măturatul stradal, are restanţe de circa 400 de mii de lei.

Întrebat de către consilierii locali dacă plăţile întârziate ale Primăriei Lugoj au dus societatea în insolvenţă, Mircea Ghera a recunoscut că e unul din factori. În momentul de faţă, Salprest mai are 47 de angajaţi din 160.

1 Comment

1 Comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Șapte firme străine se bat pentru a aduce la Lugoj autobuzele electrice de transport public

Publicat

în

Șapte firme din Turcia, Cehia și Germania se bat pentru a aduce la Lugoj, dar și în alte orașe din România autobuze electrice de transport public. Licitația pe care guvernul a organizat-o în aceste zile valorează 180 de milioane de lei, și prevede achiziționarea a 81 de autobuze complet electrice.

Firmele care își doresc să aducă autobuzele electrice în România sunt Anadolu Automobil Rom, BMC Truck & Bus, Temsa Ulasim din Turcia, SOR Libchavy din Cehia, Karsan Otomotiv din Turcia, precum și asocierea formată din Bozankaya Otomotiv din Turcia și SILEO GmbH din Germania. Acestea  au depus oferte pentru vânzarea a 81 autobuze electrice pentru transportului public urban de călători. Autobuzele vor fi operabile în condiții de șes. 

Licitația organizată de Ministerul Lucrărilor Publice a fost estimată 183,13 milioane de lei, fără TVA, și este finanțată prin fonduri europene nerambursabile.

Autobuzele vor deservi orașele Alexandria – 10 (3 stații de încărcare rapidă și 10 stații de încărcare lentă), Brăila – 11 (3 stații de încărcare rapidă și 11 stații de încărcare lentă), Constanța – 21 (5 stații de încărcare rapidă și 21 stații de încărcare lentă), Drobeta Turnu Severin – 3 (1 stație de încărcare rapidă și 3 stații de încărcare lentă), Focșani – 20 (5 stații de încărcare rapidă și 20 stații de încărcare lentă), Lugoj – 9 (3 stații de încărcare rapidă și 9 stații de încărcare lentă), Slobozia – 7 (2 stații de încărcare rapidă și 7 stații de încărcare lentă).

PMP

USR

Citiţi mai departe

Administrație

Recepția la noile blocuri ANL nu poate fi facută din cauza lucărilor prost executate

Publicat

în

bloc-anl-lugoj

FOTO Arhiva

Ultimele blocuri ANL, construite la Lugoj nu pot fi recepționate, din cauza modului în care s-au executat unele lucrări. Primarul Claudiu Buciu spune că s-au descoperit destul de multe probleme.

„Nu se poate face recepția pentru ca lucrarile sunt finalizate dar neconforme. Sunt obiecțiuni legate de: calitatea lucrărilor în spațiile sanitare; calitatea ușilor, se inchid greu sau freaca pardoselile; calitatea parchetului, s-a umflat deja în câteva apartamente; închiderea geamurilor; calitatea zugrăvelilor. De asemenea, din cauza faptului ca Primăria nu a reușit să rezolve problema racordului la gaz și energie electrică, nu se pot pune în funcțiune centralele termice”, spune Buciu.

Primarul Lugojului spune că astăzi va avea o întâlnire cu responsabilii din Primărie, pentru a afla de ce nu s-a realizat racordul la gaz.

PMP

USR

Citiţi mai departe

Administrație

Primarul Buciu vrea o activitate mai eficientă în Primăria Lugoj. Instituția se reorganizează

Publicat

în

Momentan niciun angajat din Primăria Lugoj nu va fi dat afară. Primarul Claudiu Buciu spune că în momentul de față se evaluează activitatea fiecărui funcționar, după care se va face o reorganizare a structurilor pentru eficientizarea activității.

„În prezent suntem în curs de evaluare a activităților zilnice ale angajaților din primărie. Apoi vom testa toți angajații. Doar după aceea vom regândi structurile interne și necesarul de personal. Nu este doar o decizie legată de personal ci și de eficientizarea modului cum sunt organizate structurile interne ale primăriei”, a declarat primarul Lugojului.

PMP

USR

Citiţi mai departe

Pro

Publicitate

Cele mai citite