Connect with us

Administrație

Rău-platnicii şi refuzul Primăriei Lugoj de a achita facturile la timp au dus Salprest la insolvenţă

Publicat

în

Mircea Ghera a fost reconfirmat în funcţia de director Salprest după ce majoritatea consilierilor locali l-au votat, cu ocazia celei de-a treia adunări generale a acţionarilor. Conducerea societăţii, împreună cu lichidatorul Bogdan Herţog, au venit la şedinţa consiliului local ca să fie siguri că îi pot prinde pe consilieri, după ce două şedinţe ale Adunării Generale au eşuat pentru că cei mai mulţi dintre aleşii locali au ales să nu participe.

Cu această ocazie, lichidatorul societăţii aflate în insolvenţă i-a anunţat pe consilierii locali, acţionarii de drept ai Salprest, că trebui să numească un director pentru această perioadă. Consilierul PSD, Ioan Barboni l-a propus tot pe fostul director Mircea Ghera să conducă societatea, iar propunerea lui a fost votată de majoritatea consilierilor.

Consilierii locali au cerut mai multe informaţii legate de situaţia societăţii şi dacă aceasta are posibilitatea să se salveze de la faliment. În momentul de faţă, Salprest are de achitat facturi de 1,8 milioane de lei, la Consiliul Judeţean, Alpha Bank, Retim şi Direcţia de Finanţe Timiş.

Bani greu de încasat

Salprest are şi bani de încasat. Pentru circa 670 de mii de lei, societatea a deschis procese împotriva restanţierilor din oraş, care nu şi-au mai achitat facturile după ce Salprest a pierdut serviciul de ridicarea a deşeurilor de la populaţie.  Primăria Lugoj, cea care oferă în prezent singurul contract societăţii, pentru măturatul stradal, are restanţe de circa 400 de mii de lei.

Întrebat de către consilierii locali dacă plăţile întârziate ale Primăriei Lugoj au dus societatea în insolvenţă, Mircea Ghera a recunoscut că e unul din factori. În momentul de faţă, Salprest mai are 47 de angajaţi din 160.

1 Comment

1 Comment

  1. Muncitorul

    30 septembrie 2018 at 13:14

    S-a vrut falimentul companiei, scurt și la obiect.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Lugojul dezolant! Craterul de lângă piață, focar de infecție: „L-au săpat și nu au mai făcut nimic!”

Publicat

în

În primele zile ale lunii trecute, Primăria a comandat o groapă gigant lângă piața din Lugoj. Deși a trecut o lună de zile groapa este tot acolo.

„Groapa asta face în curând o lună de când e făcută și după cum se vede, împrejmuirile de protecție care pot preîntâmpina posibile accidente lipsesc pe cea mai mare parte. Zona e intens circulată, mai ales în zilele de piață. Oare nimeni nu are nicio responsabilitate? E nevoie să se întâmple un accident?”, se întreabă lugojeanul care ne-a transmis mai multe fotografii din zonă.

Pe de altă parte, cei care trec pe lângă groapă spun că a devenit un focar de infecție, pentru că s-a strâns multă apă și miroase extrem de urât.

Administrația locală vrea să monteze acolo un bazin de hidrocarburi, pentru a putea deversa apele pluviale care inundă străzile din zonă direct în Timiș.

Citiţi mai departe

Administrație

Încep lucrările la unul din cele mai amânate proiecte din Lugoj. Centrul orașului se transformă în șantier

Publicat

în

Primăria a găsit constructor pentru partea întâi a pasajului pietonal Mocioni. Francisc Boldea spune că lucrările vor începe din 10 august.

„Firma se cheamă ELDICLAU SRL, este condusă de către Etlon Dincă. Are mare experiență în lucrări de acest gen, mulți angajați, e o firmă mare. În data de 10 august, vom începe lucrările pe Mocioni, între Ceasul electric și str Bucegi. Având în vedere modificările ce trebuie făcute, probabil că vom bloca partea centrală și va rămâne doar o cale mică de acces către magazine. Am discutat cu domnul Dincă, vineri, și am găsit o soluție ca să lăsăm o cale de acces să-i ajutăm pe comercianții care au spații în zonă. Vom face în așa fel încât, până la sfârșitul anului, până în 1 decembrie să fie gata lucările la acest tronson”, a declarat primarului Lugojului.

Proiectul privind reabilitarea zonei centrale a Lugojului e unul din cele mai vechi care se află pe masa executivului lugojean. În ultimul mandat, fostul primar Marius Martinescu a prezentat studiul privind reabilitarea acestei zone.

Suma totală pentru reabilitarea celor trei tronsoane ale pasajului pietonal se ridică la peste 21 de milioane de lei, bani care vor fi asigurați de la bugetul local.

Citiţi mai departe

Administrație

Lugojul dezolant! Din cauza nepăsării, mai mult de jumătate din oraș ar putea rămâne în orice moment fără apă

Publicat

în

Magistrala de apă, care traversează Timișul, agățată de podul de beton, este la un pas să fie smulsă chiar de suportul metalic care ar trebui să o susțină. Un cititor ne-a trimis mai multe fotografii în care se poate observa că suportul este rupt și se mai susține doar în chingile cu care este legat de magistrală, fără să se mai sprijine în nimic altceva.

„Poate vede cineva fotografiile și se sesizează să ia măsuri. Nu știu cum au gândit când au realizat acest suport care trece atât de mult sub grinda podului. În felul acesta, nici nu e de mirarea că de fiecare dată când va crește apa, acolo se lovesc și se opresc toți copacii. Eu știu că e interzisă amplasare unor elemente mai jos de grinda podului”, ne-a spus lugojeanul.

Problema datează de la inundațiile din iunie, când mai mulți copaci au lovit și s-au agățat în scheletul metalic. În afară de a tăia copacii, care au fost abandonați în apă, nimeni nu a mai făcut nimic. Deși a trecut mai mult de o lună de zile, reprezentanții administrației nu au fost în stare nici în acest moment să curețe lemnele aduse de apă și adunate la picioarele podului.

Citiţi mai departe

Cele mai citite