Autoliv anunță că pentru a asigura activitatea companiei Autoliv pe termen lung, echipa de management din România a fost nevoită să decidă suspendarea temporară a tuturor cheltuielilor care nu sunt esenţiale pentru funcţionarea business-ului şi o parte din beneficiile angajaţilor. Aici se înscriu inclusiv bonurile de masă pe care le primea fiecare angajat.
Deşi aceste măsuri nu sunt populare, ele au fost absolut necesare pentru a susţine activitatea din viitor, precizează compania.
„La Autoliv acordăm o importanţă deosebită relaţiilor noastre cu angajaţii, familiile lor, furnizorii şi partenerii noştri. Din acest motiv, ne simţim responsabili să acţionăm transparent şi să îi informăm constant pe toţi cei care vor fi influenţaţi în cazul în care se vor lua noi măsuri. La acest moment, nu se ştie pentru cât timp vor fi aplicate aceste măsuri temporare. Noi vom continua să luăm toate măsurile posibile pentru a proteja sănătatea şi siguranţa colegilor noştri şi pentru a asigura sustenabilitatea business-ului în România, în aceste vremuri extrem de provocatoare”.
Autoliv este furnizor de sisteme de siguranţă auto. Compania ia în considerare faptul că pandemia de coronavirus va avea implicaţii negative asupra operaţiilor companiei în România, în primul rând prin impactul pe care extinderea virusului îl va genera asupra pieţei automotive în general.
Compania susține că a luat măsuri pentru protejarea angajaţilor şi a partenerilor: acţiuni constante de igienizare şi dezinfecţie, protocoale suplimentare de dezinfecţie şi igienizare pentru furnizorii de servicii, echipamente de protecţie (măşti, mănuşi şi dezinfectanţi) pentru departamentele din companie în care angajaţii au contact cu publicul, proceduri interne pentru a gestiona eventuale cazuri de angajaţi suspecţi de infectare.
Autoliv are peste 65.000 de angajaţi în 27 de ţări, iar în România este prezentă din 1997, având circa 10.000 de angajaţi.
1 Comment