Connect with us

Administrație

Retim și-a publicat punctul de vedere față de acuzațiile lansate în legătură cu deponeul de la Ghizela

Publicat

în

RETIM a publicat o replică privind ancheta jurnaliștilor de la recorder.ro, în legătură cu neregulile de la deponeul de la Ghizela.Compania susține că acuzațiile lansate în articol sunt nefondate.

RETIM

„Avand in vedere faptul ca in spatiul public au fost lansate acuzatii referitoare la modalitatea in care RETIM Ecologic Service SA gestioneaza Depozitul de la Ghizela (articol scris de recorder.ro si preluat de alte publicatii) postam si pe site-ul propriu dreptul nostru la replica si solicitarea de rectificare transmisa catre recorder.ro ca raspuns la acuzatiile nefondate care ne-au fost aduse:

Solicitam ca in urma publicarii articolului “Bomba de mediu de la Ghizela: cea mai mare groapă de gunoi din vestul țării și-a deversat levigatul în râul Timiș” sa publicati urmatorul drept la replica (punctul 1 de mai jos) si sa rectificati aspectele care sunt necesar a fi rectificate prin raportare la situația de fapt reală existentă în cadrul aplasamentului RETIM (conform punctului 2. de mai jos).

1. Drept la replica:

Parcurgand articolul mentionat constatam faptul ca ati publicat un articol nefundamentat de fapte reale , care, in opinia noastra are doar o miză politică. Tinem sa precizam ca RETIM si Grupul RER nu sunt implicati politic si nu doresc sa fie folositi in procesul electoral de catre candidatii la diverse functii publice.

Având în vedere gravitatea subiectului care face obiectul articolului, dar și faptul că aspectele de mediu nu pot fi discutate altfel decât pe amplasament, precum și faptul că la nivelul Retim există proceduri de lucru care privesc, printre alte aspecte reglementate de legislatia in vigoare, și obligațiile de mediu, propunerea noastra de bună-credință a fost de a va invita la fata locului (adica in cadrul Depozitului Ghizela) pentru a vă putea documenta în mod corect și corespunzător anterior redactării articolului, ocazie cu care ati fi putut deopotriva sa observați modalitatea de gestionare a deseurilor si a levigatului cat si sa primiti raspunsuri la orice intrebari ati fi avut prin raportarea la situația reală de fapt, propunere pe care ați refuzat-o.

Cu toate acestea, invitatia noastra rămâne in continuare deschisa, oricine persoana interesata de modalitatea in care este gestionat Depozitul Ghizela fiind binevenita sa ne viziteze.

Continuare pe retim.ro

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Monitorul de Lugoj, ziarul de laudă al fostului primar, dispare oficial

Publicat

în

RETIM

Monitorul de Lugoj, ziarul de laudă al fostului primar, tipărit în mii de exemplare mai ales în campaniile electorale, dispare oficial joi, 28 ianuarie, în cadrul ședinței de consiliu local. În locul acestei publicații, noua administrație a achiziționat un serviciu profesional de editare a unui buletin lunar online, editat de o firmă din Timișoara. Primul exemplar a costat 500 de euro, potrivit SEAP.

Pe lista de hotărâri a ședinței de joi apare și punctul prin care Monitorul de Lugoj dispare definitiv de la Lugoj.

“Abrogarea Hotărârii Consiliului Local nr. 134 din 08.05.2009 privind aprobarea editării ziarului “Monitorul de Lugoj” al Consiliului Local şi al Primăriei Municipiului Lugoj”, se arată în documentul cu punctele de pe ordinea de zi.

Noua publicație care îi va informa pe lugojeni despre activitatea primăriei se numește simplu “buletin informativ” și poate fi răsfoită pe pagina primăriei, făcând un click aici. Această primă ediție a costat 2.450 de lei și a fost editată de către o firmă de PR din capitala Banatului. 

Citiţi mai departe

Administrație

Primăria Lugoj a stabilit ce va cumpăra din bani publici în 2021

Publicat

în

RETIM

Primăria Lugoj a publicat un plan de achiziții pentru anul 2021. Astfel, lugojenii pot vedea unde vor fi cheltuiți banii de la bugetul local, putând consulta întreaga listă pe SEAP. Programul anual al achizițiilor publice a fost publicat la mijlocul lunii ianuarie și cuprinde toate investițiile majore pe care Lugojul ar urma să le realizeze în 2021, dar și după încheierea anului curent. Acestea nu sunt toate investițiile pe care primăria le va realiza în 2021, ci doar o parte dintre achizițiile pe care administrația și le-a propus.

Iată care sunt achizițiile din planul pentru 2021 la Lugoj:

Utilaje Multifuncționale pentru deszăpezire (SSML) – 1.218.000 lei cu TVA;

Țarcuri pentru deșeuri selective – 974.000 lei cu TVA;

Autospecială Poliție cu dotări specifice – 300.000 lei cu TVA;

Vehicule de aspirat străzile – 244.000 lei cu TVA;

Vehicule de măturat străzile – 487.000 lei cu TVA;

Achiziționare camere de supraveghere a rampelor clandestine de gunoi – 200.000 lei cu TVA;

Proiectare Instalație de Climatizare – încălzire/răcire și uscare /umidificare pentru Clădirea Primăriei Municipiului Lugoj – 250.000 lei cu TVA;

Proiectare – Refacere subsol al Clădirii Primăriei Municipiului Lugoj, asanare umezeală, compartimentare, consolidare – 150.000 lei cu TVA;

Expertiză tehnică a pasarelei pietonale din Cartier Cotu Mic pentru stabilirea posibilității de transformare a acesteia în pod rutier – 250.000 lei cu TVA;

Documentație de Avizare a lucrărilor de Intervenții (DALI) pentru obiectivul Consolidare și Reabilitare Pod Beton amplasat pe str. Coloman Wallisch, peste râul Timiș – 238.000 lei cu TVA;

Documentație de Avizare a lucrărilor de Intervenții (DALI) pentru 2 Corpuri de Clădire, corp principal și corp secundar Liceul Teoretic C. Brediceanu – 300.000 lei cu TVA;

Documentație de Avizare a lucrărilor de Intervenții (DALI) pentru Corp Clădire principal Liceul I. Hasdeu – 180.000 lei cu TVA;

Documentație de Avizare a lucrărilor de Intervenții (DALI) pentru Corp Clădire cu destinația internat – Colegiul V. Braniște – 270.000 lei cu TVA;

Expertize tehnice în scopul realizării cărților tehnice ale construcțiilor – 300.000 lei cu TVA;

Implementare prevederi HG nr. 777/2016 RENNS – Registrul Electronic Național al Nomenclaturilor Stradale – 200.000 lei cu TVA;

Studiu de Fezabilitate Extindere canalizare în Municipiul Lugoj și realizare decantoare de hidrocarburi – 250.000 lei cu TVA;

Studiu de Fezabilitate privind construirea unui nou Spital în Municipiul Lugoj – 250.000 lei cu TVA;

Documentație de Avizare a lucrărilor de Intervenții (DALI) pentru obiectivul Consolidare și Reabilitare Pod de Fier – 238.000 – lei cu TVA;

Studiu de Fezabilitate și PT pentru amenajarea, modernizarea și construirea de piste de biciclete și zone pietonale în Municipiul Lugoj – 1.132.205 lei cu TVA;

Studiu de Fezabilitate și PT pentru Reabilitarea spațiilor verzi și modernizarea parcurilor în Municipiul Lugoj – 724.770 lei cu TVA;

Concurs de soluții – 38 Fântâni forate – 59.500 lei cu TVA;

Reparare prin plombare străzi cu carosabil asfaltat Lot 1 – 800.000 lei cu TVA.

Puteți consulta întreaga listă de achiziții planificate pentru 2021 la Lugoj, inclusiv termenele estimate de finalizare ale acestora, aici.

Citiţi mai departe

Administrație

Primăria și șeful Poliției Locale vor platformă de ridicat mașini la Lugoj

Publicat

în

RETIM

Șeful Poliției Locale, Florin Dumitru, a declarat pentru Lugojeanul.ro că vrea să introducă la Lugoj un serviciu de ridicare de mașini parcate neregulamentar. Dumitru s-a consultat cu administrația locală, spunând că ideea a fost una comună, și că există deschidere pentru acest demers. Ca beneficii imediate, șeful de la Locală spune că de pe raza orașului vor dispărea mașinile abandonate, dar și cele care blochează circulația.

“Am avut deja o discuție în Comisia de Circulație, va fi bineînțeles o decizie a administrației, pentru că sunt niște pași de făcut. Trebuie găsit un loc de depozitare, care trebuie amenajat cu pază, unde să păstrăm mașinile ridicate. 

Ca și beneficii, ne-am scăpa de toate mașinile abandonate și fără stăpân din Lugoj. Totodată, am scăpa de mașinile expuse spre vânzare pe domeniu public, plus cele parcate în locuri nepermise. La astea, ba nu vine proprietarul, ba încurcă lucrările de pe domeniul public. 

Eu cred că dacă vom ridica cinci, șase mașini, va avea deja un efect, asta pentru că vor fi costuri de ridicare foarte mari, pe care le vor suporta șoferii. Iar când lumea va auzi despre ele, automat nu va mai parca unde nu trebuie”, a declarat pentru Lugojeanul.ro Florin Dumitru, Director Executiv Poliția Locală Lugoj.

Deocamdată nu există un termen preconizat de la care proiectul propus să intre în vigoare, însă primul pas este cuprinderea autoutilitarei, precum și a locului de depozitare a mașinilor ridicate, în bugetul anului 2021.

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite