Connect with us

Administrație

Primăria și Consiliul local Lugoj s-au ales cu un nou proces din partea angajaților

Publicat

în

Angajații din administrația locală lugojeană deschid un nou proces împotriva Consiliului Local al Municipiului Lugoj și împotriva primarului.

RETIM

Este vorba despre o acțiune în Contencios administrativ, prin care angajații, reprezentați de Sindicatul Liber al Salariațiilor din Primăria Timișoara, solicită anularea unor acte administrative privind desființarea unor servicii și a noii organigrame a Primăriei Lugoj. În aceiași plângere, angajații cer anularea unor concursuri care au fost organizate în ultimele luni.

Trebuie menționat că, aceste acte administrative au fost deja suspendate de către instanță, pentru 60 de zile, într-un alt proces câștigat de către angajați. Iată, mai jos, documentul înregistrat astăzi, la Tribunalul Timiș.

Autoliv angajează

Către

               TRIBUNALUL TIMIȘ

               Secția de contencios administrativ și fiscal

 

Domnule Președinte,

 

Subscrisul SINDICATUL LIBER AL SALARIAȚILOR DIN PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIȘOARA ȘI DIN SERVICIILE PUBLICE AFLATE ÎN SUBORDINEA CONSILIULUI LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA, cu sediul social în municipiul Timișoara, Bd. Constantin Diaconivici Loga nr. 1, cod fiscal 15076333, în reprezentarea următorilor membri de sindicat:

, în calitate de reclamanți,

prin SARAFOLEAN & ASOCIAȚII – Societate Civilă de Avocați, conform împuternicirii avocațiale anexate, în contradictoriu cu:

(1) CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI LUGOJ, cu sediul în municipiul Lugoj, Piața Victoriei nr. 4, județul Timiș, în calitate de pârât,

(2) PRIMARUL MUNICIPIULUI LUGOJ, cu sediul în municipiul Lugoj, Piața Victoriei nr. 4, județul Timiș, în calitate de pârât,

În temeiul art. 8 și art. 15 din Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, formulez prezenta 

ACȚIUNE ÎN CONTENCIOS ADMINISTRATIV 

prin care solicit: 

  1. Anularea actelor administrative reprezentate de:
  1. Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Lugoj nr. 263/27.06.2022 privind desființarea Serviciului public de aministrare a Cinematografului “Bela Lugosi” și a bazelor de agrement, aflat în subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj;
  2. Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Lugoj nr. 264/27.06.2022 privind desființarea Serviciului public sere și zone verzi, din subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj;
  3. Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Lugoj nr. 265/27.06.2022 privind desființarea Serviciului public desfacere piețe, târguri și oboare, aflat în subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj;
  4. Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Lugoj nr. 266/27.06.2022 privind desființarea Serviciului Salubrizare al municipiului Lugoj, aflat în subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj;
  5. Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Lugoj nr. 267/27.06.2022 privind desființarea Casei de Cultură a municipiului Lugoj, aflată în subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj;
  6. Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Lugoj nr. 268/27.06.2022 privind desființarea Galeriei de Artă, aflată în subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj;
  7. Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Lugoj nr. 269/27.06.2022 privind desființarea Școlii de Arte “Remus Tașcău”, aflată în subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj;
  8. Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Lugoj nr. 270/27.06.2022 privind aprobarea organigramei și a statului de funcții ale Clubului Sportiv Municipal Lugoj, din subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj;
  9. Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Lugoj nr. 271/27.06.2022 privind modificarea organigramei și a statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Lugoj,
  10. Actele subsecvente emise de Primarul Municipiului Lugoj în temeiul, ca efect și pentru punerea în aplicare a Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Lugoj nr. 271/27.06.2022, respectiv:
  • Concursul de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Lugoj, Direcția venituri, Biroul autorizare activități comerciale, Compartimentul autorizare servicii transport local, cu proba scrisă în data de 09 august 2022, publicat în anunțul de concurs postat pe pagina de internet al Primăriei Municipiului Lugoj la data de 08.07.2022;
  • Concursul de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Lugoj, Direcția buget-cheltuieli, Serviciul financiar-contabil, Compartimentul evidența patrimoniului, cu proba scrisă în data de 22 august 2022, publicat în anunțul de concurs postat pe pagina de internet al Primăriei Municipiului Lugoj la data de 19.07.2022;
  • Concursul de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Lugoj, Direcția management economic, Serviciul financiar-contabil, Compartimentul salarizare, cu proba scrisă în data de 26 august 2022, publicat în anunțul de concurs postat pe pagina de internet al Primăriei Municipiului Lugoj la data de 22.07.2022,
  • Concursul de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de Inspector, clasa I, grad profesional debutant, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Lugoj, Direcția buget-cheltuieli, Serviciul financiar-contabil, Compartimentul evidența patrimoniului, cu proba scrisă în data de 22 august 2022, publicat în Anunțul de concurs – Compartimentul evidența patrimoniului, postat pe pagina de internet al Primăriei Municipiului Lugoj la data de 26.07.2022;
  • Concursul de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de Inspector, clasa I, grad profesional debutant, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Lugoj, Direcția management economic, Biroul buget, execuție bugetară, cu proba scrisă în data de 31 august 2022, publicat în Anunțul de concurs – Biroul buget, execuție bugetară, postat pe pagina de internet al Primăriei Municipiului Lugoj la data de 26.07.2022;
  • Concursul de recrutare pentru ocuparea a 2 (două) funcții publice de execuție vacante de Inspector, clasa I, grad profesional debutant și Inspector, clasa I, grad profesional asistent, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Lugoj, Direcția taxe și impozite, Compartiment registratură, casierie și baze de date, cu proba scrisă în data de 12 septembrie 2022, publicat în Anunțul de concurs – Compartiment registratură, casierie și baze de date, postat pe pagina de internet al Primăriei Municipiului Lugoj la data de 03.08.2022;
  • Concursul de recrutare pentru ocuparea a 2 (două) funcții publice de execuție vacante de Inspector, clasa I, grad profesional asistent și Inspector, clasa I, grad profesional superior, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Lugoj, Direcția taxe și impozite, Biroul executare silită, cu proba scrisă în data de 14 septembrie 2022, publicat în Anunțul de concurs – Birou executare silită, postat pe pagina de internet al Primăriei Municipiului Lugoj la data de 03.08.2022;
  • Concursul de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de Inspector, clasa I, grad profesional principal, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Lugoj, Direcția comunicare, cultură și evenimente, Biroul comunicare și marketing public, Compartimentul relații cu instituții de învățământ, culte, cultură, sănătate și sport, cu proba scrisă în data de 16 septembrie 2022, publicat în Anunțul de concurs – Compartimentul relații cu instituții de învățământ, culte, cultură, sănătate și sport, postat pe pagina de internet al Primăriei Municipiului Lugoj la data de 04.08.2022.
  1. Suspendarea executării, în temeiul art. 15 din Legea nr. 554/2004, până la soluționarea definitivă a prezentei cauze, a actelor administrative indicate în petitele prezentei acțiuni,

Cu cheltuieli de judecată,

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Ce salarii au angajații Primăriei Lugoj. Care sunt veniturile primarului, viceprimarului și city-managerului

Publicat

în

Primăria Lugoj a publicat, în urmă cu câteva zile, conform legii, salariile angajaților. Cele mai mari venituri le are primarul muncipiului, așa cum era de așteptat, dar salarii considerabile primesc și viceprimarul, city-managerul, secretarul, arhitectul-șef și șefii de direcții și servicii.

RETIM

La polul opus, puțin peste salariu minim au paznicii, muncitorii și o parte din îngrijitori. Iată, mai jos întreaga listă a salariilor plătite pentru posturile din organigrama Primăriei Lugoj.

Cat

Autoliv angajează

Citiţi mai departe

Administrație

Austriecii de la Trodat s-au apucat de construirea noii fabrici din Lugoj

Publicat

în

Trodat, fabrica de ștampile care are închiriat un spațiu de producție în Lugoj, pe str. Caransebeșului, construiește o hală nouă la Lugoj. Austriecii au solicitat Primăriei un teren, unde să ridice noua fabrică.

RETIM

În ședința Consiliului local, din 29 septembrie 2022, consilierii au aprobat vânzarea mai multor loturi de teren pe strada Timișoarei. SC Trodat Production SRL a achiziționat unul dintre cele mai mari loturi, în suprafață totală de 19.708 mp. Pentru acest teren Primăria Lugoj a încasat suma de 1,9 milioane de lei.  Conform declarațiilor anterioare date de reprezentanții administrației locale, cei de la Trodat vor să extindă zona de producție și doresc să facă și o zonă de depozitare. Pentru început, circa 200 de muncitori urmează să lucreze în noua fabrică.

Astăzi, Claudiu Buciu, consilierul primarului interimar Bogdan Blidariu a anunțat că austriecii au început lucrările pentru ridicarea fabricii.

Autoliv angajează

„În urmă cu trei ani am demarat procedurile de atribuire de loturi de teren pentru investitorii interesați. Compania Trodat este primul investitor care a început construcția unei noi facilități de producție. Municipiul Lugoj a finalizat studiile de fezabilitate pentru introducerea rețelelor de alimentare cu apă și canalizare, urmând să demarăm licitațiile pentru proiectare și execuție. În același timp, licitația pentru introducerea rețelelor de energie electrică a fost încheiată, contractul de execuție a lucrărilor fiind deja semnat”, arată Buciu

 

 

Citiţi mai departe

Administrație

RETIM anunță modificarea tarifelor de facturare (colectare-transport și tratare) a deșeurilor municipale în Zona 0 a județului Timiș

Publicat

în

retimRETIM Ecologic Service S.A. informează toți utilizatorii serviciului de salubrizare (persoane fizice, asociații de proprietari/locatari, persoane juridice și instituții publice) din Zona 0 a județului Timiș, că urmează să se modifice tarifele de facturare, din cauza majorării tarifelor de tratare de la DDN Ghizela.

RETIM

Tarifele de facturare aplicabile pentru întreaga Zonă 0 Timiș, începând cu 1 ianuarie 2024, vor fi cele prezentate mai jos. Diferențele de tarif pentru perioadele deja facturate vor fi cuprinse în următoarea factură.

  • Pentru populație – tarife exprimate în lei cu TVA
Tarif – populațieU.MTarif actual – LEI cu TVA –Tarif nou – LEI cu TVA –
POPULAȚIE URBANlei/persoană/lună19,0019,75
POPULAȚIE RURALlei/persoană/lună6,476,72
  • Pentru persoane juridice – tarife exprimate în lei fără TVA
Tarif – persoane juridiceU.MTarif actual – LEI fără TVATarif nou – LEI fără TVA
RezidualReciclabilRezidualReciclabil
Agenți economici și Instituții Publicelei/tonă434,78375,94457,18391,02
Agenți economici și Instituții Publice – urbanlei/mc165,4527,03173,9828,11
Agenți economici și Instituții Publice – rurallei/mc166,7728,69175,3629,84

Localitățile care aparțin Zonei 0 a județului Timiș sunt următoarele: Balinț, Bara, Belinț, Bogda, Boldur, Brestovăț, Buziaș, Chevereșu Mare, Coșteiu, Criciova, Darova, Găvojdia, Ghizela, Lugoj, Nădrag, Nițchidorf, Racovița, Recaș, Sacoșu Turcesc, Secaș, Știuca, Topolovățu Mare și Victor Vlad Delamarina.

Autoliv angajează

 

Citiţi mai departe

Administrație

Primăria Lugoj are voie să organizeze o nouă licitație pentru spital. Instanța a respins decizia de reevaluare a ofertei SSAB AG

Publicat

în

Primăria Lugoj a câștigat în instanță contestația împoriva deciziei dată de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) care cerea să reevalueze oferta Asocierii SSAB AG, respinsă după prima licitație pentru construcția noului spital.
Managerul proiectului, Claudiu Buciu, a anunțat că decizia instanței este definitivă.
„Instanța a decis astăzi,(n.r – marți 16 aprilie) definitiv, faptul că hotărârea Comisiei de Evaluare a Ofertelor din cadrul procedurii de achiziție publică <<Construire spital și funcțiuni conexe pentru Spitalul Municipal Dr. Teodor Andrei Lugoj>> este valabilă și rămâne în vigoare. Reamintesc că unul dintre ofertanți a contestat decizia noastră de a-i declara oferta ca fiind neadmisibilă.
Instanța a stabilit astăzi că decizia noastră a fost corectă. Ar fi fost o eroare gravă și culpabilă să plecăm la drum în cel mai important proiect al comunității noastre alături de un ofertant care nu și-a putut dovedi experiența similară în construirea de spitale. Procedura de licitație a fost deja reluată”, a scris Buciu, pe pagina sa de Facebook.
Cea de-a doua licitație organizată de Primăria Lugoj pentru construcția unui nou spital, în valoare de 460 de milioane lei a fost lansată, luni, 8 aprilie, în SICAP . Licitația vizează realizarea unei unități medicale moderne, înlocuind vechiul spital, și va cuprinde etapele de proiectare (5 luni), construcție (22 luni) și perioada de garanție a lucrărilor (60 luni).

Noul Spital Municipal va dispune de facilități de ultimă generație, inclusiv sectoare dedicate spitalizării continue, spitalizării de zi, chirurgiei de zi, ambulatoriului, serviciilor de diagnostic și tratament, precum și un compartiment de primiri urgențe, un bloc operator cu 5 săli, servicii de Anestezie și Terapie Intensivă și alte funcțiuni adiacente, având o capacitate totală de 256 de paturi.

RETIM

Ofertele pentru acest proiect vor fi evaluate în funcție de preț, experiența echipei de proiect și graficul de eșalonare a lucrărilor, urmând să fie deschise și analizate până la data de 17 mai.

 

Autoliv angajează

Citiţi mai departe

Cele mai citite