Connect with us

Administrație

La Lugoj se poate: 16 consilieri și jumătate la ședința ordinară de consiliu din luna aprilie, care a fost ordinară

Publicat

în

În fiecare ultimă zi de joi a lunii, Consiliul Local se întâlnește în ședința ordinară a consiliului. Ieri, 25 aprilie, ședința a fost una ordinară și cam atât. Au fost prezenți 16 consilieri și jumătate, asta pentru că Albin Gaidoș a ajuns la votarea ultimului punct de pe ordinea de zi. Lăsând „cârcoteala” la o parte, vă informăm că s-au aprobat toate punctele, mai puțin cel privind terenul lui Stămurean Victor Traian.sedinta consiliu local lugoj aprilie joi 25 lugojeanul

Meniul zilei Octavian

Ordinea de zi a fost așadar aprobată în totalitate, mai puțin punctul 10. Cele 14 puncte au fost următoarele:

1. Însuşirea de către Consiliul Local al Municipiului Lugoj a Declaraţiei de Eligibilitate, prevăzută în Anexa nr. 1 la formularul – tip de cerere unică de plată pe suprafaţă pentru anul 2013;

2. Aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Lugoj pentru anul 2013;

RETIM

3. Aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din cadrul Serviciului Public Comunitar Local pentru Evidenţa Persoanelor Municipiului Lugoj pentru anul 2013;

4. Aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din cadrul Direcţiei de asistenţă socială comunitară pentru anul 2013;

5. Acordarea scutirii de la plata sumei de 368 lei reprezentând impozit pe clădire, precum şi a majorărilor de întârziere iniţiale şi curente în sumă totală de 292 lei, pe seama d-lui Kraftsik Ioan – Constantin, pentru cota de ½ din imobilul situat în Lugoj, str. Timişorii, nr. 118, bl. B2, sc. B, ap.14;

6. Aprobarea Bilanţului  contabil, a Contului de profit şi pierdere, repartizarea profitului obţinut, Raportului de gestiune al administratorului şi a Raportului Comisiei de cenzori ale S.C. „Salprest” S.A. Lugoj pe anul 2012;

7. Aprobarea bugetului  de venituri şi cheltuieli pe anul 2013 al S.C. „Salprest” S.A. Lugoj;

8. Aprobarea Bilanţului  contabil, a Contului de profit şi pierdere, repartizarea profitului obţinut, a Raportului de gestiune al administratorului şi a Raportului Comisiei de cenzori ale S.C. „Meridian 22” S.A. Lugoj pe anul 2012;

9. Aprobarea bugetului  de venituri şi cheltuieli pe anul 2013 al S.C. „Meridian 22” S.A. Lugoj;

10. Aprobarea concesionării unui teren, în suprafaţă de 366 m.p,  situat în  municipiul Lugoj, str. Herendeştiului, nr. 13 bis, înscris în CF. nr. 402382 Lugoj ( provenită din conversia de pe hârtie a CF nr. 3702), nr. top 832 – 856/14/2 pe seama d-lui Stămurean Victor Traian;

11. Aprobarea concesionării unui teren, în suprafaţă de 450 m.p,  situat în  municipiul Lugoj, str. Făgetului, nr. 152, înscris în CF. nr. 400802 Lugoj, nr. top 1954-1955/1/1/1/4/1 pe seama d-lui Răduţiu Ioan;

12. Aprobarea amplasării a trei statui în mărime naturală reprezentând mari culturişti ai lumii  în faţa sălii de culturism şi fitness situată în municipiul Lugoj, str. Timişorii, nr. 107;

13. Revocarea Hotărârii Consiliului Local nr. 77 din 08.05.1997 privind concesionarea unui teren în suprafaţă de 50 m.p., pentru amenajarea staţiei de autobuz cu spaţiu comercial, pe o perioadă de 25 de ani, pe seama S.C. “Graniprest ”S.A;

14.  Revocarea Hotărârii Consiliului Local nr. 158 din 29.09.2011 privind aprobarea  concesionării, prin licitaţie publică, a unui teren în suprafaţă de 411 m.p., situat în Lugoj,  str. Timişorii, înscris în C.F. nr. 406417 Lugoj, nr. cadastral 406417, pentru construirea unei case de locuit, pe seama d-lui Stăniea Silviu;

Următoarea ședință ordinară va avea loc joi, 30 mai.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Debarasează-te legal de deșeurile voluminoase! Începe o nouă campanie trimestrială de colectare

Publicat

în

ATENȚIE! Nu abandona deșeurile voluminoase în locuri neamenajate! Păstrează-le în gospodărie și debarasează-te legal de ele doar la operatorii autorizați!

Meniul zilei Octavian

Compania RETIM împreună cu ADID Timiș organizează în perioada 12 aprilie – 11 iunie o campanie de colectare gratuită a deșeurilor voluminoase din zona 0 a judeţului Timiş. Sunt cuprinse localitățile Lugoj, Buziaș, Recaș, Balinț, Bara, Belinț, Bogda, Boldur, Brestovăț, Chevereșu Mare, Coşteiu, Criciova, Darova, Găvojdia, Ghizela, Nădrag, Nițchidorf, Racovița, Sacoșu Turcesc, Secaș, Știuca, Topolovățu Mare și Victor Vlad Delamarina.

CINE poate preda deşeuri voluminoase
Cetățenii din localităţile menţionate mai sus pot depune prin aport voluntar și gratuit deșeurile voluminoase în containerele special puse la dispoziție în punctele de colectare și între orele menționate în tabelul de mai jos.

CE se poate preda în cadrul acestei campanii
DEŞEURILE VOLUMINOASE sunt:
⦁ mobilier, comode, mese de cafea, de toaletă, decorative
⦁ mese de scris pentru copii, rafturi, etajere, etajere metalice
⦁ covoare, carpete, preșuri
⦁ canapele, paturi, dulapuri, birouri, scaune, banchete,saltele
⦁ oale
⦁ ceasuri
⦁ perdele, draperii
⦁ dulapuri de baie, suporturi prosoape
⦁ lustre, tablouri
⦁ obiecte sanitare, căzi, vase de toaletă, robineți, cabine de duș, suporturi, baterii sanitare, chiuvete, bideuri, capace vase de toaletă, lavoare, rezervoare de apă pentru vase de toaletă
⦁ obiecte mari de folosință îndelungată precum : calorifere fontă, calorifere aluminiu, uși, tocuri de uși şi tocuri de geamuri, etc

RETIM

CE NU se poate preda în cadrul acestei campanii
⦁ NU se preiau alte categorii de deșeuri : reziduale, reciclabile, de construcții, vegetale,periculoase
⦁ NU se colectează deșeurile de echipamente electrice, electronice și electrocasnice (televizoare, mașini de spălat, frigidere, radio-uri, echipamente de iluminat, computere, etc.)

UNDE şi CÂND se pot preda deşeurile voluminoase

Detalii despre efectuarea acestor campanii pe www.retim.ro si www.adidtimis.ro/stiri.
De asemenea, operatorii serviciului de Call Center sunt disponibili la numărul +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07.00 – 19.00.

Citiţi mai departe

Administrație

Amenzi mari pentru cei care mai intră cu mașinile pe malurile Timișului

Publicat

în

Consilierii locali au aprobat hotărârea prin care se interzice accesul pe cele două maluri ale Timișului, cu ATV-uri, autoturisme, motociclete și mopede. Pentru cei care nu respectă această hotărâre, amenzile sunt cuprinse în 500 și 2.500 de lei.

Meniul zilei Octavian

De altfel, decizia a schimbat deja total aspectul malurilor, mai ales în apropierea Podului de Fier. Două fotografii, realizate la o săptămână distanță, înainte și după hotărâre, arată schimbarea.

Chiar dacă mașinile de pe maluri au dispărut, mizeria a rămas. Zeci de grămezi de pet-uri și pungi se pot vedea pe toată suprafața din zona centrală a celor două maluri.

Vezi aici decizia consilierilor

RETIM

 

Citiţi mai departe

Administrație

Consiliul Local Lugoj va avea două noi societăți. Una se va ocupa de apă și canal, cealaltă de transport public

Publicat

în

Consilierii locali lugojeni au aprobat în ultima ședință două hotărâri, privind înființarea a două noi societăți, în care acționarul unic este Consiliul Local Municipal Lugoj. Prima societate este “APA- CANAL LUGOJ” S.R.L., care va prelua gestionarea serviciilor de apă și canal pentru municipiu, de la Meridian 22.

Meniul zilei Octavian

Administratorul societății este Adrian Ciulonescu, fostul reprezentant al Registrului Comerțului la Lugoj, pentru o perioadă limitată de trei luni de zile. Acesta va avea drept de semnătură pentru cheltuieli limitate de până la 5.000 de lei, iar tot ce depășește această valoare va fi contrasemnat de un reprezentant al primarului.

Cea de-a doua societate aprobată este “TRANSPORT LOCAL LUGOJ” S.R.L., care va presta serviciul de transport în comun în municipiu, pe un traseu cu mai multe rute, care urmează să fie stabilit în perioada următoare. Primăria se pregătește să achiziționeze circa 15 autobuze second-hand, care vor efectua serviciul de transport public. În plus, municipiul Lugoj este parte într-un proiect al Ministerului Dezvoltării, în urma căruia va beneficia de nouă autobuze electrice, trei staţii de încărcare şi nouă staţii de încărcare lentă.

Administratorul noii societăți este Alin Năfărean, fost angajat al societății Meridian 22. La fel ca și în cazul societății de apă și canal, nici acesta nu va putea angaja cheltuieli mai mari de 5.000 de lei, fără să aibă o contrasemnătură din partea reprezentantului primarului.

RETIM

Pentru cele două societăți o parte din personal va fi preluat din cadrul societății Meridian 22.

 

Citiţi mai departe

Administrație

Lugojul a cumpărat un nou studiu, de această dată pentru gestionarea mai eficientă a gunoaielor

Publicat

în

Meniul zilei Octavian

Primăria Lugoj a cumpărat un nou studiu, de această dată pentru o mai bună gestionare a deșeurilor. Este vorba despre un un serviciu de elaborare a strategiei locale privind dezvoltarea și optimizarea gestionării deșeurilor. Potrivit SEAP, firma contractată este una din București.

Pentru acest studiu, lugojenii vor plăti 120.750 de lei de la bugetul local. Compania care va realiza studiul a fost implicată în ridicarea deponeului de la Reșița, dar și în elaborarea unor studii cum ar fi cel de la Cluj Napoca, acolo unde după o investiție de 100 de milioane de lei, deponeul nu a putut fi dat în funcțiune.

Deocamdată primăria nu a anunțat ce intenții are după realizarea studiului.

RETIM

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite