Connect with us

Administrație

La Lugoj se poate: 16 consilieri și jumătate la ședința ordinară de consiliu din luna aprilie, care a fost ordinară

Publicat

în

În fiecare ultimă zi de joi a lunii, Consiliul Local se întâlnește în ședința ordinară a consiliului. Ieri, 25 aprilie, ședința a fost una ordinară și cam atât. Au fost prezenți 16 consilieri și jumătate, asta pentru că Albin Gaidoș a ajuns la votarea ultimului punct de pe ordinea de zi. Lăsând „cârcoteala” la o parte, vă informăm că s-au aprobat toate punctele, mai puțin cel privind terenul lui Stămurean Victor Traian.sedinta consiliu local lugoj aprilie joi 25 lugojeanul

RETIM

Ordinea de zi a fost așadar aprobată în totalitate, mai puțin punctul 10. Cele 14 puncte au fost următoarele:

1. Însuşirea de către Consiliul Local al Municipiului Lugoj a Declaraţiei de Eligibilitate, prevăzută în Anexa nr. 1 la formularul – tip de cerere unică de plată pe suprafaţă pentru anul 2013;

2. Aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Lugoj pentru anul 2013;

3. Aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din cadrul Serviciului Public Comunitar Local pentru Evidenţa Persoanelor Municipiului Lugoj pentru anul 2013;

4. Aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din cadrul Direcţiei de asistenţă socială comunitară pentru anul 2013;

5. Acordarea scutirii de la plata sumei de 368 lei reprezentând impozit pe clădire, precum şi a majorărilor de întârziere iniţiale şi curente în sumă totală de 292 lei, pe seama d-lui Kraftsik Ioan – Constantin, pentru cota de ½ din imobilul situat în Lugoj, str. Timişorii, nr. 118, bl. B2, sc. B, ap.14;

6. Aprobarea Bilanţului  contabil, a Contului de profit şi pierdere, repartizarea profitului obţinut, Raportului de gestiune al administratorului şi a Raportului Comisiei de cenzori ale S.C. „Salprest” S.A. Lugoj pe anul 2012;

7. Aprobarea bugetului  de venituri şi cheltuieli pe anul 2013 al S.C. „Salprest” S.A. Lugoj;

8. Aprobarea Bilanţului  contabil, a Contului de profit şi pierdere, repartizarea profitului obţinut, a Raportului de gestiune al administratorului şi a Raportului Comisiei de cenzori ale S.C. „Meridian 22” S.A. Lugoj pe anul 2012;

9. Aprobarea bugetului  de venituri şi cheltuieli pe anul 2013 al S.C. „Meridian 22” S.A. Lugoj;

10. Aprobarea concesionării unui teren, în suprafaţă de 366 m.p,  situat în  municipiul Lugoj, str. Herendeştiului, nr. 13 bis, înscris în CF. nr. 402382 Lugoj ( provenită din conversia de pe hârtie a CF nr. 3702), nr. top 832 – 856/14/2 pe seama d-lui Stămurean Victor Traian;

11. Aprobarea concesionării unui teren, în suprafaţă de 450 m.p,  situat în  municipiul Lugoj, str. Făgetului, nr. 152, înscris în CF. nr. 400802 Lugoj, nr. top 1954-1955/1/1/1/4/1 pe seama d-lui Răduţiu Ioan;

12. Aprobarea amplasării a trei statui în mărime naturală reprezentând mari culturişti ai lumii  în faţa sălii de culturism şi fitness situată în municipiul Lugoj, str. Timişorii, nr. 107;

13. Revocarea Hotărârii Consiliului Local nr. 77 din 08.05.1997 privind concesionarea unui teren în suprafaţă de 50 m.p., pentru amenajarea staţiei de autobuz cu spaţiu comercial, pe o perioadă de 25 de ani, pe seama S.C. “Graniprest ”S.A;

14.  Revocarea Hotărârii Consiliului Local nr. 158 din 29.09.2011 privind aprobarea  concesionării, prin licitaţie publică, a unui teren în suprafaţă de 411 m.p., situat în Lugoj,  str. Timişorii, înscris în C.F. nr. 406417 Lugoj, nr. cadastral 406417, pentru construirea unei case de locuit, pe seama d-lui Stăniea Silviu;

Următoarea ședință ordinară va avea loc joi, 30 mai.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Au explodat amenzile pentru lugojenii prinși că aruncă gunoaie în loc nepermis sau parchează neregulamentar

Publicat

în

RETIM

Amenzi de până la 40.000 de lei la Lugoj, pentru cei care aruncă gunoaiele în locuri nepermise, dar și pentru cei care parchează mașini ilegal. Consilierii locali au votat mărirea amenzilor pe care le pot aplica polițiștii locali pe raza orașului, atât în domeniul depozitării de gunoaie în locuri nepermise, cât și pentru cei care își lasă mașinile pe unde îi taie capul.

Potrivit noilor reglementări locale, agenții de la serviciul de poliție aflat în subordinea primăriei poate să aplice următoarele amenzi:

-abandonarea de deșeuri – Legea 211: între 3.000 – 6.000 de lei pentru persoane fizice; între 20.000 – 40.000 de lei pentru persoane juridice;

-parcarea pe loc nepermis (handicap): între 2.000 – 10.000 de lei.

Chiar dacă efectivele Poliției Locale sunt parțial direcționate spre gestionarea pandemiei în starea de alertă, zeci de amenzi mărite au fost deja aplicate pentru lugojenii prinși că nu respectă normele în vigoare.

Citiţi mai departe

Administrație

Ce averi are Claudiu Buciu, noul primar al Lugojului

Publicat

în

RETIM

A venit rândul noului primar al Lugojului să își dezvăluie averile public, după ce colegii acestuia din Consiliul Local Lugoj au făcut-o deja săptămânile trecute. Claudiu Buciu, proaspăt investit în funcția de primar acum aproape 100 de zile, și-a publicat declarația de avere pe site-ul primăriei.

Potrivit documentului, Buciu deține două terenuri extravilane agricole, în suprafață totală de peste 10.000 de metri pătrați, cumpărate în anul 2007, dar și un apartament cumpărat de soție. La capitolul active financiare, Buciu deține două conturi bancare, ambele la ING, de 4.445 RON și respectiv 190 Euro, la data completării declarației.

Buciu are mai multe datorii decât economii, potrivit declarației de avere. Primarul are de achitat două credite bancare, scadente în 2021 și respectiv 2022, de 150.000 de lei și respectiv 47.600 de euro. Singurul venit trecut în declarația de avere este cel al soției, care lucrează ca medic în Germania, de 54.500 de euro anual, precum și alocațiile copiilor, 6.390 de euro anual.

Întreaga declarație de avere a noului edil șef o puteți răsfoi aici.

Citiţi mai departe

Administrație

Primăria Lugoj îi așteaptă pe tineri să ceară teren de casă. Ce condiții trebuie să îndeplinească

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștință tinerilor cu vârsta cuprinsă între 18 și 35 de ani, care se încadrează în prevederile legale, că pot depune cereri pentru atribuirea unei suprafețe de teren în vederea construirii unei locuințe proprietate personală, conform Legii nr.15/2003 – republicată, cu modificările ulterioare, pentru cele 23 de terenuri disponibile în Municipiul Lugoj (14 în Cartierul Militari și 9 pe str.Herendeștiului).

RETIM

Conform Regulamentului de atribuire, aprobat prin HCL nr.137/25.08.20211, pot depune cereri următoarele categorii de tineri:

a) Tinerii necăsătoriți care au vârsta cuprinsă între 18-35 de ani la data depunerii dosarului complet;

b) Tinerii căsătoriți care au vârsta cuprinsă între 18-35 de ani la data depunerii dosarului complet;

c) Tinerii care au domiciliul stabil în municipiul Lugoj de minim 5 ani și au cetățenia română (la soț – soție unul dintre soți);

d) Tinerii care nu dețin sau nu au deținut în proprietate o locuință sau un teren destinat construirii unei unei locuințe;

e) Soțul/soția solicitantului, după caz, care nu deține sau nu a deținut în proprietate o locuință ori un teren destinat construirii unei unei locuințe;

f) Tinerii ai căror părinți declară pe propria răspundere, că nu dețin sau că nu au deținut în proprietate în ultimii 10 ani un teren în suprafaţă mai mare de 500 mp în mediul urban şi de 5000 mp în mediul rural, indiferent de localitatea în care este situat terenul;

g) Soțul/soția solicitantului, ai cărui părinți declară pe propria răspundere, că nu dețin sau că nu au deținut în proprietate în ultimii 10 ani un teren în suprafaţă mai mare de 500 mp în mediul urban şi de 5000 mp în mediul rural, indiferent de localitatea în care este situat terenul – după caz,

h) Solicitantul și soțul/soția solicitantului, după caz, să nu figureze cu datorii la bugetul local, indiferent de natura acestora.

Actele necesare depunerii dosarului se pot ridica de la Biroul Relații cu Publicul, zilnic între orele 9,00-12,00 sau pot fi descărcate de pe pagina de internet a instituției www.primarialugoj.ro – Rubrica : Documente publice – Acordare terenuri gratuite tineri –Lege nr.15/2003 – republicată.

Dosarele cu actele necesare se vor depune până în data de 31.03.2021, la Biroul Relații cu Publicul, zilnic între orele 9,00-12,00.

Eventualele completări ale dosarelor depuse se vor depune până în data de 30.04.2021.

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite