Connect with us


Administrație

Consilierii locali din Lugoj încalcă legea, dar nimeni nu le poate face nimic

Publicat

în

Legea 215/2001 îi obligă pe consilierii locali să-şi depună rapoartele de activitate pe anul care s-a încheiat, până la data de 31 martie a anului în curs, acest document fiind singurul instrument prin care cetăţenii pot observa ce şi cât a muncit un ales local în timpul unui an de zile.

PMP

Cum era de aşteptat, până acum, niciun consilier din Lugoj nu şi-a depus raportul de activitate pentru anul 2017. Faptul nefiresc este că aleşii locali, cu excepţia lui Liviu Brânduşoni şi Marius Martinescu, nu şi-au depus raportul de activitate nici măcar pentru anul 2016. Site-ul Primăriei Lugoj arată că situaţia este la fel şi în mandatele precedente, când doar câte doi-trei consilieri îşi întocmeau şi depuneau rapoartele de activitate.

USR

Legea administrației publice locale 215/2001, articolul 51 – “Consilierii locali sunt obligaţi ca, în îndeplinirea mandatului, să organizeze periodic întâlniri cu cetăţenii şi să acorde audienţe. Fiecare consilier local, precum şi viceprimarul sunt obligaţi să prezinte un raport anual de activitate, care va fi făcut public prin grija secretarului”

Dan Ciucu, secretarul Municipiului Lugoj spune că legea nu prevede nicio sancţiune pentru aleşii care nu respectă reglementarea legală de a depune raportul de activitate.

Cum documentul pe care consilierii locali ar trebui să-l întocmească arată activitatea acestora pe parcursul unui an de zile, teama de a depune acest raport se poate interpreta şi prin faptul că cei mai mulţi nu au ce să scrie în el. De altfel, primarul Francisc Boldea a declarat presei, în urmă cu câteva luni, că aleşii locali nu muncesc nimic şi că toate proiectele de hotărâre sunt întocmite de către Executiv.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Șapte firme străine se bat pentru a aduce la Lugoj autobuzele electrice de transport public

Publicat

în

PMP

Șapte firme din Turcia, Cehia și Germania se bat pentru a aduce la Lugoj, dar și în alte orașe din România autobuze electrice de transport public. Licitația pe care guvernul a organizat-o în aceste zile valorează 180 de milioane de lei, și prevede achiziționarea a 81 de autobuze complet electrice.

USR

Firmele care își doresc să aducă autobuzele electrice în România sunt Anadolu Automobil Rom, BMC Truck & Bus, Temsa Ulasim din Turcia, SOR Libchavy din Cehia, Karsan Otomotiv din Turcia, precum și asocierea formată din Bozankaya Otomotiv din Turcia și SILEO GmbH din Germania. Acestea  au depus oferte pentru vânzarea a 81 autobuze electrice pentru transportului public urban de călători. Autobuzele vor fi operabile în condiții de șes. 

Licitația organizată de Ministerul Lucrărilor Publice a fost estimată 183,13 milioane de lei, fără TVA, și este finanțată prin fonduri europene nerambursabile.

Autobuzele vor deservi orașele Alexandria – 10 (3 stații de încărcare rapidă și 10 stații de încărcare lentă), Brăila – 11 (3 stații de încărcare rapidă și 11 stații de încărcare lentă), Constanța – 21 (5 stații de încărcare rapidă și 21 stații de încărcare lentă), Drobeta Turnu Severin – 3 (1 stație de încărcare rapidă și 3 stații de încărcare lentă), Focșani – 20 (5 stații de încărcare rapidă și 20 stații de încărcare lentă), Lugoj – 9 (3 stații de încărcare rapidă și 9 stații de încărcare lentă), Slobozia – 7 (2 stații de încărcare rapidă și 7 stații de încărcare lentă).

Citiţi mai departe

Administrație

Recepția la noile blocuri ANL nu poate fi facută din cauza lucărilor prost executate

Publicat

în

bloc-anl-lugoj

FOTO Arhiva

Ultimele blocuri ANL, construite la Lugoj nu pot fi recepționate, din cauza modului în care s-au executat unele lucrări. Primarul Claudiu Buciu spune că s-au descoperit destul de multe probleme.

PMP

„Nu se poate face recepția pentru ca lucrarile sunt finalizate dar neconforme. Sunt obiecțiuni legate de: calitatea lucrărilor în spațiile sanitare; calitatea ușilor, se inchid greu sau freaca pardoselile; calitatea parchetului, s-a umflat deja în câteva apartamente; închiderea geamurilor; calitatea zugrăvelilor. De asemenea, din cauza faptului ca Primăria nu a reușit să rezolve problema racordului la gaz și energie electrică, nu se pot pune în funcțiune centralele termice”, spune Buciu.

USR

Primarul Lugojului spune că astăzi va avea o întâlnire cu responsabilii din Primărie, pentru a afla de ce nu s-a realizat racordul la gaz.

Citiţi mai departe

Administrație

Primarul Buciu vrea o activitate mai eficientă în Primăria Lugoj. Instituția se reorganizează

Publicat

în

Momentan niciun angajat din Primăria Lugoj nu va fi dat afară. Primarul Claudiu Buciu spune că în momentul de față se evaluează activitatea fiecărui funcționar, după care se va face o reorganizare a structurilor pentru eficientizarea activității.

PMP

„În prezent suntem în curs de evaluare a activităților zilnice ale angajaților din primărie. Apoi vom testa toți angajații. Doar după aceea vom regândi structurile interne și necesarul de personal. Nu este doar o decizie legată de personal ci și de eficientizarea modului cum sunt organizate structurile interne ale primăriei”, a declarat primarul Lugojului.

USR

Citiţi mai departe

Pro

Publicitate

Cele mai citite