Connect with us

Divertisment

FOTO – Călin Celău este cel mai tânăr hair stylist din Banat. Profesează de la 14 ani

Publicat

în

Pasiunea petru coafură şi-a descoperit-o la vârsta de numai 14 ani, de când a început să profeseze. De atunci au trecut 5 ani de zile, iar la 19 ani, Călin Celău este cel mai tânăr hair stylist din Banat. Deşi lucrează într-un mic salon amenajat acasă la el, în localitatea Cladova, clientela nu îi lipseşte. Vestea i s-a dus repede, iar talentul său a avut o mare contribuţie. Ca urmare, pragul salonului din Cladova i-a fost trecut de femei din Lugoj, din Timişoara şi din întreg Banatul, care nu au ţinut cont de distanţă când vine vorba despre o coafură de calitate. Tânărul a mărturisit că pasiunea pentru păr şi coafură trebuie să fie înăscută, pentru ca rezultatele să fie pe măsură, pentru a sparge tipare şi pentru a te evidenţia în acest domeniu.

RETIM

Pentru mine meseria aceasta reprezintă mai mult decât o pasiune. Mă reprezintă şi simt că mă întregeşte. Asta este ceea ce vreau să fac şi ceea ce mă reprezintă pe mine 100 %. De când am fost mic am avut o pasiune pentru păr. Am avut susţinere din partea alor mei, din partea cunoştinţelor, prietenilor, dar şi din partea vecinelor care mă lasau să le aranjez de fiecare dată când aveam ocazia. Trebuie să fii născut pentru asta, la fel cum eşti născut cu darul de a cânta, sau a face mâncare. Nu e o meserie pe care să o înveţi în timp. Eu sunt de concepţie că trebuie să te naşti cu ea. ”, a mărturisit Călin Celău.

Elena-Viorica Danciu, Primar Lugoj

În momentul în care lucrezi cu pasiune vine şi mulţumirea clientelor

În acest domeniu trebuie să ai stilul propriu, care să te definească. Nu poţi să copiezi, spune Călin, ci trebuie să îţi pui amprenta. Călin a fost capabil de acest lucru încă de la început, iar rezultatele nu au întârziat să apară.

Autoliv angajează!

Cu un feedback pozitiv îmi încarc bateriile şi mă ajută la inspiraţie, imaginaţie. Sunt aşa de mulţumit când văd că o clientă zâmbeşte şi pleacă mulţumită de la mine şi coafura este reuşită. În momentul în care lucrezi cu pasiune şi nu o faci doar aşa de văzul lumii, clar vine şi mulţumirea clientelor. Aşa am devenit cunoscut, din vorbă în vorbă”, spune tânărul.

Anul trecut a fost unul fructuos pentru Călin, dar în acelaşi timp foarte solicitant. Însă el ştie că rezultatele nu pot apărea fără multă muncă. Sunt zile în care a lucrat de la ora 5 la ora 19 şi a avut chiar şi 15 cliente pe zi.

Domeniul de hair style a ajuns la un nivel foarte înalt, în sensul că atât coafurile pentru eveniment, cât şi coafurile pentru podium au ajuns la o diferenţă enormă.  Tânărul hair stylist spune că nu poţi să realizezi o coafură de podium pentru o clientă. Pentru că acolo vorbim de extravaganţă, de culoare, de eleganţă, dar şi de multă textură, deci cu totul altceva decât coafura de mers la un eveniment. Ce-l defineşte pe Călin este stilul texturat.

Pe mine stilul care mă reprezintă este cel texturat, adică cel care scoate în evidenţă anumite şuviţe ale părului. A textura înseamnă a finisa în aşa fel încât să scoţi în evidenţă nişte detalii ale coafurii”, a adăugat tânărul.

Colaborare cu creatorul de modă Amos Midas

Călin Celău a realizat şi coafuri pentru podium, într-o colaborare pe care a avut-o cu un alt lugojean cunoscut, este vorba despre creatorul de modă Amos Midas.

Am colaborat anul trecut un foarte bun prieten de-al meu, Amos Midas, care a avut o prezentare.  A fost prima dată când am făcut altceva decât am fost eu obişnuit, chiar mi-a plăcut şi am scos în evidenţă altceva decât nişte coafuri standard, de mers la un eveniment simplu. Mi s-a părut interesant şi pot să zic că îmi place şi partea de podium”, a precizat Călin Celău.

Coafurile pentru mireasă sunt o altă categorie care necesită multă implicare, pentru a ieşi perfercte pentru cea mai frumoasă zi din viaţa fiecărei femei.

La coafurile pentru mireasă, tot timpul am fost perfecţionist, am fost de părere că niciun fir nu trebuie să nu fie la locul lui. Trebuie să fie totul  perfect şi să existe un flux în freza respectivă, în care tu să înţelegi ce se întâmplă acolo. Să fie curată. Anul trecut, la această categorie, de mireasă, au fost cerute cocurile, atât finisate, cât şi dezordonate. Asta în funcţie de preferinţei clientei. În schimb, anul acesta, o mare parte dintre mirese şi-ar dori să aibă şi părul desfăcut. Eu întotdeauna am considerat că o mireasă e pusă în valoare printr-un coc, pentru că în medie 90 % dintre mirese au voal”, e de părere tânărul.

Stilul retro, la modă, dar nu-i pentru oricine

La coafurile pentru anumite evenimente Călin crede că o să rămână şi anul acesta stilul retro, însă nu poate să îl poarte oricine.

Acesta se potriveşte părului mediu şi lung. La părul scurt nu sunt puse în valoare valurile, deci nu se înţelege nimic. Dar cred că şi în acest an vor fi multe femei care îşi vor dori părul în valuri, părul desfăcut, bucle cu volum sau bucle simple”, a adăugat Călin Celău.

Coafuri în funcţie de rochie şi de fizionomie

O anumită coafură se realizează şi în funcţie de rochie. Dacă e rochia pe gât, atunci trebuie părul prins din start. Dacă e rochia pe o parte, atunci coafura trebuie realizată în aşa fel încât să nu laşi umărul în totalitate gol, pentru că nu arată estetic. Şi fizionomia feţei este un aspect demn de luat în considerare.

De asemenea coafurile se realizează şi în funcţie de fizionomia feţei. Deoarece nu putem să realizăm o coafură cu volum dacă o anumită persoană are fruntea lată. E vorba totul de estetică. Trebuie să ţinem cont de fizionomie, de tipul feţei, de formele feţei, de zonele înalte, zonele scunde ale feţei”, precizează Călin.

Împletiturile nu mai sunt la modă

Împletiturile nu mai sunt la modă, spune tânărul. Acesta crede că împletiturile chiar ar încărcă o anumită coafură, iar eleganţa înseamnă simplitate.

Eu nu am mai făcut o împletitură de nu ştiu cât timp. Eventual să fac ca un fel de împletitură, dar nu să împletesc propriu zis. Nu am mai făcut asta demult. Dar cine ştie ce tendinţe vor apărea în viitor. Consider că împletiturile sunt de modă veche, adică nu se mai poartă. Eu nu le mai văd la coafură texturată. Cred că dacă ai mai adăuga o împletitură ai încărca-o prea mult”, a continuat tânărul hair stylist.

Călin Celău are planuri mari pentru toamna acestui an. Hair stilistul se va muta la Timişoara îşi va desfăşura activitatea într-un salon mult mai mare, acest lucru reprezentând un vis împlinit pentru artist.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Divertisment

Cum a ajuns lugojeanul Lucian Onujec să vândă iepuri și în Marea Britanie: „Ei nu au uriaș german acolo”

Publicat

în

Lucian Onujec și-a mai adăugat o țară în portofoliu, unde iepurii săi au fost vânduți. Patru dintre urechiații săi uriași au ajuns în Marea Britanie. Un român din Anglia, care îi urmărește pagina, a făcut o primă comandă.

RETIM

„Am fost contactat de un băiat pe nume Florin, care este român, stabilit de mulți ani în Anglia. Mi-a urmărit pagina și a spus că mă urmărește de mult timp și este interesat de uriașul gri. În Anglia sunt alte varietăți de iepuri, precum uriașul flamand, care nu are caracteristicile și dimensiunile iepurilor mei. A fost puțin dificil cu transportul pentru că el nu a putut să vină personal și am găsit greu un curier avizat care să facă transportul,” spune Lucian.

Elena-Viorica Danciu, Primar Lugoj

Lugojeanul povestește că a găsit o firmă care să facă livrarea, însă condițiile sunt destul de greu de îndeplinit.

Autoliv angajează!

„Au fost foarte multe acte de pregătit, deoarece animalele, când intră în Anglia, trebuie să aibă pe certificat exact ora la care s-a făcut deparazitarea. Asta trebuie să se încadreze în 48 de ore, deci iepurii trebuie să fie deparazitați în ziua în care pleacă de la noi și să ajungă în Anglia în 48 de ore, altfel nu-i primesc. La ei politica de primire a animalelor este puțin diferită față de celelalte țări unde am trimis. Le-am trimis patru iepuri uriași, un mascul și trei femele. Au plecat chiar azi-noapte, sper să ajungă cu bine și să fie totul în regulă,” declară Lucian.

Are solicitări din întreaga lume

Până acum, urechiașii lui Lucian au ajuns în Ungaria, Germania, Bulgaria, Serbia, Spania, Polonia, Italia, America și Anglia. A mai avut solicitări din Brazilia și India, însă nu a reușit să trimită din cauza condițiilor de transport.

Crescătorul lugojean este căutat din întreaga lume datorită paginii sale de Facebook, German Giant Rabbits, care are peste 170 de mii de urmăritori. Lucian Onujec nu este doar un crescător oarecare. El se evidențiază în lumea crescătorilor de iepuri din România prin pasiunea și determinarea sa remarcabilă de a transforma iepurii săi în adevărați campioni. Are atât de multe titluri obținute cu rasa Uriaș German, că nici nu le mai știe numărul.

„Chiar nu știu să spun câte titluri s-au adunat, după 25 de ani de când cresc iepuri. Cel mai bun an a fost 2023, când am obținut titlul de campion național la Uriaș Gri și Uriaș Alb, plus la colecție, și titlul de vicecampion național la masculin, Uriaș German Alb. La aceste titluri naționale s-au mai adăugat opt titluri de campion la expozițiile desfășurate în diverse orașe din țară,” se mândrește crescătorul, care spune că titlurile naționale i-au adus și mai multe participări în competițiile internaționale, unde chiar dacă nu a obținut titluri, s-a clasat printre primii.

Citiţi mai departe

Divertisment

Festival al păstrăvului și multe obiective de vizitat, în acest weekend, în Țara Făgetului VIDEO

Publicat

în

În inima munților, la poalele Ruscăi și Padesului, se desfășoară an de an un eveniment cu totul special – Festivalul Păstrăvului. Mircea Borș, administratorul Pensiunii Alpin din Luncanii de Jos, ne vorbește despre acest loc binecuvântat de natură și ospitalitate.

RETIM

„Este un loc unde Dumnezeu ne-a dăruit o natură minunată. Pădurea de rășinoase și cea de foioase se împletesc, adăpate de pârâuri și izvoare ce se varsă în albia râului Bega. Aici viața abundă – animale, păsări, pești și plante – toate trăiesc în armonie în mijlocul unui paradis înverzit”, spune Mircea Borș.

Elena-Viorica Danciu, Primar Lugoj

Când are loc festivalul

În colaborare cu New Levites, Ghidul Banatului și Primăria Tomesti, Pensiunea Alpin organizează Festivalul Păstrăvului la început de sezon, în 18-19 mai. Participanții sunt invitați să se bucure de deliciile culinare specifice, cum ar fi salata din icre de păstrăv, păstrăv prăjit tradițional sau păstrăv afumat, alături de alte bunătăți locale.

Autoliv angajează!

„La festival, vă așteaptă muzică live, recitaluri de poezie și multe gânduri bune, toate pentru a întregi starea de bine a trupului și sufletului”, explică Mircea Borș. „Sâmbătă, după prânz, vom avea concerte, iar seara ne vom bucura de un foc de tabără și comuniune. Duminică, atmosfera va fi animată din nou la prânz.”

Ce puteți face în zonă

Dacă doriți destindere în natură, drumul nou Transluncani vă poarta către înălțimi. Și aici vă așteaptă locații minunate ; Forest Grill Transluncani cu pizza, grătare, băuturi …. și Quick Smile Coffee Transluncani, de la cota 730, unde relaxarea devine artă, când te lași purtat de hamacele de la terasa, te balansezi pe leagăne, sub cerul senin al munților și poți urmări filme în aer liber .

Cei dornici de o experiență completă pot alege să rămână peste noapte, prelungind astfel bucuria festivalului până duminică seara, cu vizite la obiectivele turistice din zona: bisericile de lemn, manastirile, cascadele etc.

Pensiunea Alpin din Luncanii de Jos este locul ideal pentru cei care caută o conexiune autentică cu natura și cu oamenii. Festivalul Păstrăvului promite să fie o experiență memorabilă pentru toți cei care doresc să se bucure de bucate tradiționale, peisaje superbe și o atmosferă de neuitat.

Citiţi mai departe

Divertisment

Caraiman te invită să-ți tragi sufletul

Publicat

în

Caraiman, noul brand din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company,  își propune ca în 2024 să-și consolideze poziția în segmentul core și să devină o marcă de bere cu renume pe piața din România.

RETIM

Caraiman vine pe piață ca un brand cu ambiții mari, cu un mesaj distinctiv și cu o misiune clară –  Să creeze o bere ce scoate consumatorul din agitația cotidiană plină de griji și îl transpune într-un mediu calm și echilibrat unde singurul lucru ce trebuie făcut este ,,Să-ți tragi sufletul”.

Elena-Viorica Danciu, Primar Lugoj

,,La Bergenbier S.A. avem planuri mari în 2024 pentru toate brandurile din portofoliul nostru, dar mai ales pentru Caraiman. Ne propunem ca până la finalul anului, Caraiman să câștige un loc de cinste în preferințele consumatorilor noștri. Avem o echipă profesionistă și dedicată, cu ajutorul căreia vom reuși să ne atingem fiecare obiectiv stabilit” a declarat Victor Teioșanu, Marketing Director Bergenbier S.A.

Autoliv angajează!

Pe lângă strategia de comunicare integrată, Caraiman își va surprinde consumatorii pe parcursul anului cu noi campanii creative dedicate mediului digital și cu noi endorseri de brand, ce au rolul de a consolida relația dintre brand și consumator.

Despre Bergenbier S.A.

Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. Bergenbier S.A. acordă o atenție sporită impactului pe care îl are în comunitate și asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. De asemenea, compania are din 2023 în portofoliu și variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois și Staropramen.

Despre Molson Coors

De peste două secole, Molson Coors fabrică băuturi care aduc oamenii împreună pentru a se bucura de toate momentele vieții. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling și Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs și multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai îndrăgite și emblematice mărci de bere realizate vreodată. În timp ce istoria companiei este înrădăcinată în bere, Molson Coors oferă un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru și multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă, care operează prin Molson Coors America de Nord și Molson Coors Europe și este tranzacționată la New York și la bursa canadiană (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei și de a lăsa o amprentă pozitivă asupra angajaților, consumatorilor, comunităților și mediului se reflectă în Our Beer Print și în obiectivele de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitați molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.

 

 

 

 

 

 

Citiţi mai departe

Divertisment

Primul Banat Brunch la Lugoj. Hanul “Ana Lugojana” vă așteaptă cu celebrele clătite și cu multe alte surprize gastronomice

Publicat

în

Sâmbătă, 18 mai 2024, de la ora 11,00, are loc primul Banat Brunch la Hanul “Ana Lugojana” de la Lugoj.

RETIM

„Evenimentul pune în lumină patrimoniul cultural local exprimat în gastronomie sub semnătura Hanului Ana Lugojana, acolo unde bucătarii  vă vor pregăti celebrele Clătite bănățene flambate și unde vă așteaptă multe alte bunătăți de la producătorii locali. Vă așteptăm să descoperiți poveștile locului spuse de istoricii lugojeni, să învățați pași de dans de la profesioniștii Ansamblului Folcloric Logojana și, dacă vă mai țin picioarele, să faceți alături de noi o drumeție în pădurea de lângă celebrul han!”, este anunțul organizatorilor.

Elena-Viorica Danciu, Primar Lugoj

Mai multe detalii și înscrieri se pot face pe www.eat-local.ro sau la telefon 0722378391.

Autoliv angajează!

Meniu și program

11,00 – Deschidere și prezentare gazde – Valentin Petruescu, Hanul “Ana Lugojana”

11,00 – 13,00 – Experiențe culinare locale

Aperitive

Cașcaval și brânzeturi locale de la Ferma Covaci

Pastă de brânză de la producători locali

Salată de vinete

Ouă de casă și mezeluri locale

Salată de ciuperci

Platouri reci “Ana Lugojana”

Pâine locală de la Moara din Sudriaș

Preparate calde

Supă de casă cu găluște

Ciorbă de legume locală

Șnițel cu cartofi la cuptor

Tochitură Ana Lugojana

Mămăligă

Salată verde

Salată de sezon

Desert

Clătite Ana Lugojana

Băuturi

Sucuri naturale de fructe din Livada de la Jupani

Lapte rece de vacă

Siropuri locale

Cafea

13,00 – 15,00

Moment artistic interactiv cu Ansamblul Folcloric  “Lugojana”

Povești locale cu istoricul Răzvan Pinca

Tur ghidat în pădurea de lângă han

Târg de produse locale în curtea Hanului “Ana Lugojana”

11, 00 – 15,00 – Activități și ateliere locale

Cost:

130 lei pentru adulți, 65 lei pentru copii între 7-14 ani, gratuit pentru copiii sub 7 ani.

 

 

Citiţi mai departe

Cele mai citite