Primăria Municipiului Lugoj a anunțat încheierea licitației pentru demararea unui proiect major de reabilitare energetică a clădirii administrative, o inițiativă care urmărește aducerea clădirii la standardele moderne de eficiență energetică și accesibilitate. Valoarea totală estimată a lucrărilor se ridică la 12.623.788,25 RON fără TVA.
Proiectul include o serie de lucrări esențiale pentru îmbunătățirea infrastructurii și a condițiilor de utilizare a clădirii. Un singur constructor s-a înscris la licitație, iar oferta sa urmează să fie evaluată din punct de vedere tehnic, dacă va corespunde cerințelor lucrările vor putea începe în cateva săptămâni.
Printre intervențiile planificate se numără:
- Repararea fisurilor și realizarea unei tencuieli armate la nivelul subsolului.
- Curățarea și igienizarea subsolului pentru eliminarea umezelii.
- Facilitarea accesului și exploatării clădirii pentru persoanele cu dizabilități, inclusiv montarea unui ascensor special și amenajarea traseelor de deplasare.
- Realizarea semnalisticii vizuale și a traseelor de circulație pentru persoanele cu diverse tipuri de dizabilități.
- Compartimentarea unei încăperi pentru realizarea unei chicinete și a unui grup sanitar pentru persoanele cu dizabilități.
- Amenajarea locurilor de parcare, inclusiv pentru persoanele cu dizabilități.
- Înlocuirea sau repararea acoperișului și schimbarea tâmplăriei exterioare și interioare, păstrând aspectul original al clădirii.
- Termoizolarea pereților exteriori și a planșeului peste ultimul nivel.
- Implementarea de finisaje noi la tavane și pereți, precum și schimbarea finisajului pardoselilor în birouri.
- Realizarea unor chicinete pentru personalul primăriei și achiziția și montarea a două pompe de căldură .
Durata totală a lucrărilor este estimată la 18 luni, de la data semnării contractului .