Connect with us

Administrație

Șeful Poliției Locale și primarul Lugojului „și-au pus poalele în cap”, la ultima ședință de consiliu

Publicat

în

Ședința de consiliul local, de joi, de la Teatrul Municipal „Traian Grozăvescu”, a fost transformată într-un circ fără bani, de către doi dintre oamenii cu cele mai importante funcții în administrația Lugojului. Amândoi, candidați la funcția de primar pentru alegerile din acest an. Florin Dumitru și Francisc Boldea au fost parteneri până de curând și se considerau „tata și copilul”. De altfel, Florin Dumitru a fost purtătorul de cuvânt al PSD și directorul de campanie al actualului primar, Francisc Boldea.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

În ședința de joi, Florin Dumitru a prins momentul perfect să iasă în evidență. La punctul în care s-a discutat acordarea normei de hrană pentru personalul Poliției Locale. Discuțiile au fost deschise de consilierul Liviu Brîndușoni, care l-a întrebat pe primarul Francisc Boldea de ce, în fiecare an, în primele două luni, nu li se acordă norma de hrană celor de la Poliția Locală. Francisc Boldea a motivat că se poate acorda norma doar după votarea bugetului local. Brîndușoni l-a introdus în scenă pe Florin Dumitru, cerându-i să-l lămurească.

„Din păcate asist la ședința dumneavoastră și trebuie să vă spun că trăim în două lumi paralele, una a realității de pe teren, alta a ședinței de aici. Vreau să vă spun că sunt aici, în numele a 40 de oameni, care de două săptămâni suntem pe teren. Avem de gestionat o situație de criză, cu care nu s-a mai întâlnit niciunul dintre noi. Noi, anul trecut, am primit norma de hrană începând cu luna iunie, deci jumătate de an nu am primit-o. Legea spune că cei care nu primesc norma de hrană, primesc indemnizația de hrană, ca orice angajat din primărie. Nici pe aia nu am primit-o. Nimeni nu oprește Consiliul Local ca această plată să se facă pe întregul an. Fac precizarea că acești oameni, foarte mulți dintre ei sunt obosiți psihici. Situația din ultimele zile este de natură să-i facă și pe ei și pe ei să se gândească la concedii medicale și la alte refugii ca să scape de serviciu. Vreau să vă spun că, astăzi, gestionăm 300 de persoane, posibil infestate cu covid, izolate acasă, gestionăm persoane carantinate, gestionăm situația de la spital. Deci și noi suntem în linia întâi. Nu vreau să vă spun condițiile în care lucrăm. Domnul primar s-a supărat pe mine că, la o ședință, i-am spus că sistemul de securitate lipsește cu desăvârșire și că e cel care trebuia să facă rost de …că n-am cerut decât mănuși”, a spus Florin Dumitru, care i-a amenințat pe primar și pe secretar, că toți polițiștii locali vor da în judecată Primăria Lugoj pentru norma de hrană.

A urmat apoi o ceartă, în care Florin Dumitru și Francisc Boldea și-au reproșat că nu își fac treaba. Florin Dumitru i-a spus primarului că trăiește în lumi paralele, Francisc Boldea i-a spus lui Dumitru că este în campanie electorală, șeful poliției locale i-a atras atenția primarului că nu ține ședințele comitetului de urgență, Boldea l-a avertizat că nu vine la lucru etc. S-a ajuns la situația în care Dumitru i-a spus lui Boldea că bălăcăreala lui nu mai ține, iar Boldea l-a amenințat pe Dumitru că de „data asta chiar nu o să mai țină bălăcăreala”. De altfel, nu este prima dată când Francisc Boldea îl amenință pe Florin Dumitru cu demisia. Șeful Poliției Locale i-a mai spus lui Francisc Boldea că poate continua să-și bată joc de polițiștii locali, pentru că va veni vremea când și ei își vor bate joc de primar.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Avarie majoră la o magistrală de apă din Lugoj. Uzinele sunt oprite

Publicat

în

Lugojul trece printr-o avarie majoră, la rețeaua de apă. Acvilian Belințan, directorul societății Meridian a declarat pentru Lugojeanul.ro, că a cedat magistrala de apă a de pe str. Brândușelor.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

„S-a spart magistrala de 450, de pe Brândușelor, până pe 13 Decembrie. Uzinele au picat amândouă, pentru că pompele nu pot duce pierderile ce le avem aici. S-a deschis undeva la 3 metri din asfalt. Momentan încercăm să izolăm partea aceasta de oraș, dar vanele nu închid. După ce reușim să închidem vanele, repornim uzinele, dar nu pot face față. Magistrala încercăm să o reparăm până mâine la prânz”, a declarat Belințan.

Directorul Meridian a mai spus că pentru o parte din oraș nu va fi apă până la mâine la prânz, iar în restul orașului presiunea va fi extrem de scăzută.

 

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Citiţi mai departe

Administrație

Primăria Lugoj reziliază contractul cu antreprenorul care execută lucrările în centrul orașului

Publicat

în

Primarul Claudiu Buciu a anunțat că va rezilia contractul cu constructorul care trebuia să reabiliteze primul tronson din centrul orașului Lugoj. Demersul vine chiar în urma solicitării antreprenorului, care nu mai dorește să realizeze lucrarea cu aceeași bani, pentru care a câștigat licitația. Astăzi, reprezentanții Primăriei și cei ai constructorului se întâlnesc pentru a evalua nivelul și costurile lucrărilor executate.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

„Antreprenorul general spune că prețurile au crescut foarte mult și ne-a comunicat intenția de a rezilia contractul și a făcut o solicitare în acest sens. Practic contractul este denunțat unilateral de către antreprenor. Urmează să ne întâlnim pentru a evalua o situație finală a lucrărilor executate și a materialelor existente pe șantier. Vom plăti tot ce s-a executat la zi, vom face un proces-verbal de recepție parțială și vom face un proces-verbal de reziliere a contractului.”, a declarat Claudiu Buciu.

Primarul Lugojului spune că s-a întâlnit și cu proiectantul lucrărilor și a fost schimbată soluția de execuție, astfel că vor fi scoase la licitație toate cele trei tronsoane, cu bani care se vor obține dintr-o finanțare europeană.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Citiţi mai departe

Administrație

Proiect pe bani europeni de șase milioane de euro pentru parcurile și malurile Lugojului

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Spitalul din Lugoj nu este singurul proiect mare care va fi realizat în oraș pe fonduri europene. Un alt proiect despre care administrația vorbește este legat de parcurile și malurile Timișului. Potrivit conducerii administrației locale, investiția va fi una importantă, de aproximativ 6 milioane de euro.

“Se refac parcurile integral pe fonduri europene. Este vorba despre un proiect gigant, care va cuprinde toate spațiile verzi importante din oraș, dar și malurile care nu au fost puse până acum în valoare”, a declarat pentru Lugojeanul.ro primarul Claudiu Buciu.

În proiect sunt cuprinse toate parcurile mari din oraș, Ștrand, Copiilor, Cornet, George Enescu, dar și malurile Timișului, între pasarela din Cotu Mic și Podul de Fier. Proiectarea va costa 740.000 de lei, iar suma alocată pentru proiectul în sine se va ridica la 5.950.000 de lei.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Citiţi mai departe

Administrație

Înregistrare gratuită de terenuri în sistemul de cadastru și carte funciară, la Lugoj

Publicat

în

Primăria Lugoj informează deținătorii de terenuri agricole că, în perioada 06.09.2021-06.04.2022, la nivelul Unității Administrativ Teritoriale Lugoj, se desfășoară lucrări de înregistrare sistematică a imobilelor în sectoarele cadastrale 7, 11, 15, 35, 36, 39, 46, 49.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Lucrările se desfășoară în cadrul Programului Național de Cadastru și Carte Funciară demarat de Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară(ANCPI), în scopul înregistrării gratuite a imobilelor în sistemul integrat de cadastru și carte funciară.

La sediul Primăriei Municipiului Lugoj, pe site-ul autorității publice locale www.primarialugoj.ro, pe site-ul Agenției Naționale De Cadastru Și Publicitate Imobiliară, în piața agroalimentară a municipiului Lugoj,  sunt afișate reprezentarea grafică a sectoarelor cadastrale în care se desfășoară lucrări de înregistrare sistematică, precum și situația desfășurării lucrărilor de înregistrare sistematică.

La sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Compartimentul Agricol-Cadastru, camera 215, a fost înființat un punct de informare cu program în zilele de MARȚI-JOI-VINERI între orele 14:00-15:00.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Citiţi mai departe
Publicitate
Publicitate

Cele mai citite