Connect with us


Administrație

Sedinta la Vlaicu despre clasele din beci! Boldea, atotputernic la intalnire, in spatele usilor inchise

Publicat

în

ziua de nastere aurel vlaicu 131 de ani lugojeanul foto (4)„Săptămâna viitoare avem consiliu de administrație la școală și vom rezolva problemele expuse pe loc. Clasele care nu au loc vor merge la Braniște, dar și elevii care vor studia la demisol, dacă va fi până la urmă cazul să învețe acolo, vor avea condiții bune de studiat”, ne declara primarul lugojean Franisc Boldea la 26 iunie, când LUGOJEANUL publica un articol despre condițiile insalubre în care elevii din trei clase de la Liceul Tehnologic „Aurel Vlaicu” vor învăța din toamnă.

PMP

Astăzi, într-o ședință cu ușile închise între primar, consiliul de administrație și profesori, se pare că problema care trebuia să fie discutată imediat de către conducerea școlii și a orașului nu numai că nu a fost rezolvată, ci nici măcar nu s-a adus în discuție, fiind flancată de către edilul șef la orașului și evitată și de director și directorul adjunct, care nu au avut nicio poziție în cele aproximativ 90 de minute cât a durat ședința. Întâlnirea a început în forță, cu remarcile deloc plăcute ale primarului la adresa unuia dintre profesorii liceului, care,într-un consiliu profesoral precedent a amintit de edil.

USR

În cadrul ședinței, cel care a vorbit în mare parte a fost în fapt primarul, care s-a necăjit pe profesorii de la Vlaicu pentru slabele performanțe de la Bacalaureat. La această remarcă, pentru care și profesorii și-au asumat o parte din responsabilitate, răspunsul a fost unul la care primarul se pare că nu se aștepta, și anume că școala nu mai are dotările necesare pentru buna desfășurare a practicii. Se pare că echipamentele cu care era dotată școala nu mai există, iar presupusele ateliere folosite la ora actuală sunt de fapt inutile.

Printre altele, primarul a venit și cu o idee la problema spațiului din noua locație si a promis ajutor financiar pentru punerea în funcțiune a atelierelor și laboratoarelor necesare, spunând că ar trebui ca în fiecare sală să fie amenajat câte un laborator sau atelier, astfel putând fi ținute toate orele, de practică sau nu, în acest tip de săli. În loc să vină însă cu remarci și soluții pentru clasele insalubre din beci, Boldea s-a lăudat ca la oricare întâlnire la care participă, publică sau nu, cu realizările sale, dar și cu faptul că, dacă ar fi să ne luăm după rezultate, profesorii nu își merită salariile crescute tot de el.

Și mai rău a fost faptul că, tot conform surselor noastre, directorii școlii nu au avut nici măcar o remarcă pe tot timpul ședinței, nici pro, dar nici contra spuselor primarului lugojean, aceștia fiind parcă înmărmuriți de discursul acestuia. „Cum ne putem aștepta la performanțe școlare când dotările și cadrele didactice competente lipsesc cu desăvârșire? Cert este că Aurel Vlaicu probabil că se frământă în mormânt văzând ce se întâmplă în școala sa”, ne-a declarat unul dintre profesorii care au participat astăzi la ședință.lugojeanul-news-everywhere,-everytime-banner

16 Comments

16 Comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Șapte firme străine se bat pentru a aduce la Lugoj autobuzele electrice de transport public

Publicat

în

PMP

Șapte firme din Turcia, Cehia și Germania se bat pentru a aduce la Lugoj, dar și în alte orașe din România autobuze electrice de transport public. Licitația pe care guvernul a organizat-o în aceste zile valorează 180 de milioane de lei, și prevede achiziționarea a 81 de autobuze complet electrice.

USR

Firmele care își doresc să aducă autobuzele electrice în România sunt Anadolu Automobil Rom, BMC Truck & Bus, Temsa Ulasim din Turcia, SOR Libchavy din Cehia, Karsan Otomotiv din Turcia, precum și asocierea formată din Bozankaya Otomotiv din Turcia și SILEO GmbH din Germania. Acestea  au depus oferte pentru vânzarea a 81 autobuze electrice pentru transportului public urban de călători. Autobuzele vor fi operabile în condiții de șes. 

Licitația organizată de Ministerul Lucrărilor Publice a fost estimată 183,13 milioane de lei, fără TVA, și este finanțată prin fonduri europene nerambursabile.

Autobuzele vor deservi orașele Alexandria – 10 (3 stații de încărcare rapidă și 10 stații de încărcare lentă), Brăila – 11 (3 stații de încărcare rapidă și 11 stații de încărcare lentă), Constanța – 21 (5 stații de încărcare rapidă și 21 stații de încărcare lentă), Drobeta Turnu Severin – 3 (1 stație de încărcare rapidă și 3 stații de încărcare lentă), Focșani – 20 (5 stații de încărcare rapidă și 20 stații de încărcare lentă), Lugoj – 9 (3 stații de încărcare rapidă și 9 stații de încărcare lentă), Slobozia – 7 (2 stații de încărcare rapidă și 7 stații de încărcare lentă).

Citiţi mai departe

Administrație

Recepția la noile blocuri ANL nu poate fi facută din cauza lucărilor prost executate

Publicat

în

bloc-anl-lugoj

FOTO Arhiva

Ultimele blocuri ANL, construite la Lugoj nu pot fi recepționate, din cauza modului în care s-au executat unele lucrări. Primarul Claudiu Buciu spune că s-au descoperit destul de multe probleme.

PMP

„Nu se poate face recepția pentru ca lucrarile sunt finalizate dar neconforme. Sunt obiecțiuni legate de: calitatea lucrărilor în spațiile sanitare; calitatea ușilor, se inchid greu sau freaca pardoselile; calitatea parchetului, s-a umflat deja în câteva apartamente; închiderea geamurilor; calitatea zugrăvelilor. De asemenea, din cauza faptului ca Primăria nu a reușit să rezolve problema racordului la gaz și energie electrică, nu se pot pune în funcțiune centralele termice”, spune Buciu.

USR

Primarul Lugojului spune că astăzi va avea o întâlnire cu responsabilii din Primărie, pentru a afla de ce nu s-a realizat racordul la gaz.

Citiţi mai departe

Administrație

Primarul Buciu vrea o activitate mai eficientă în Primăria Lugoj. Instituția se reorganizează

Publicat

în

Momentan niciun angajat din Primăria Lugoj nu va fi dat afară. Primarul Claudiu Buciu spune că în momentul de față se evaluează activitatea fiecărui funcționar, după care se va face o reorganizare a structurilor pentru eficientizarea activității.

PMP

„În prezent suntem în curs de evaluare a activităților zilnice ale angajaților din primărie. Apoi vom testa toți angajații. Doar după aceea vom regândi structurile interne și necesarul de personal. Nu este doar o decizie legată de personal ci și de eficientizarea modului cum sunt organizate structurile interne ale primăriei”, a declarat primarul Lugojului.

USR

Citiţi mai departe

Pro

Publicitate

Cele mai citite