Consiliul Local al Municipiului Lugoj se va reuni pe 6 august 2024, într-o ședință extraordinară care va avea loc în „sala de protocol” a Primăriei Lugoj.
Primul punct de pe ordinea de zi este un proiect de hotărâre care vizează modificarea structurii organizatorice a Spitalului Municipal „Dr. Teodor Andrei” din Lugoj. Această inițiativă, propusă de viceprimarul Adrian Serendan, va fi analizată și avizată de Comisia juridică, de disciplină, muncă, învățământ, sănătate, familie, protecție socială, protecția copiilor, apărarea ordinii și liniștii publice, respectarea drepturilor omului și libertăților cetățenești, precum și culte.
Un alt punct important pe agenda ședinței este aprobarea noii organigrame și a statului de funcții ale aceluiași spital. Acest proiect, care necesită avizul aceleași comisii, urmărește să adapteze structura spitalului la noile cerințe și provocări ale sistemului de sănătate local.
De asemenea, Consiliul Local va discuta un proiect de hotărâre privind actualizarea actului constitutiv al societății „TRANSPORT LOCAL LUGOJ” S.R.L. și numirea a trei administratori provizorii. Inițiativa, propusă tot de viceprimar, va fi analizată de Comisia de amenajare a teritoriului, administrarea patrimoniului, urbanism, servicii publice și protecția mediului.
În continuare, consilierii vor dezbate un proiect de hotărâre care propune completarea agendei acțiunilor culturale din 2024 ale Casei de Cultură „Traian Grozăvescu” Lugoj. Acest proiect va fi avizat de Comisia de activități economico-financiare, agricultură, comerț, turism, activități social-culturale, tineret și sport, și are ca scop îmbogățirea ofertei culturale a orașului pentru acest an.
În final, va fi discutată demararea procedurilor de fuziune prin absorbție a societății APA-CANAL LUGOJ S.R.L. de către TRANSPORT LOCAL LUGOJ S.R.L. Acest proiect a fost respins în cea mai recentă ședință a Consiliului local, moment după care viceprimarul Adrian Serendan a amenințat că își va da demisia din funcția de primar interimar. Executivul a repus proiectul pe ordinea de zi, pentru ședința de marți, cu speranța că acesta va fi votat. Dacă aleșii locali nu vor aproba proiectul, Lugoj ar putea rămâne din nou fără primar ceea ce ar însemna o perioadă de blocaj administrativ, până în luna octombrie când noii aleși locali își vor prelua mandatele.