Connect with us


Administrație

Şedinţă importantă la Consiliul local Lugoj. Se majorează impozitele locale

Publicat

în

Consilierii locali din Lugoj se întâlnesc joi, 18 aprilie 2019, de la orele 14.00, în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Lugoj în şedinţa ordinară a Consiliului Local Municipal Lugoj. Pe ordinea de zi se află mai multe puncte, printre care şi majorarea taxelor şi impozitelor pentru anul viitor cu 4,63%, rata inflaţiei.

PMP

Se indexează inclusiv taxele speciale precum și limitele amenzilor care se fac venit la bugetul local. Tot în şedinţa de joi, primarul Francisc Boldea propune aprobarea acordării normei de hrană pentru personalul în activitate din cadrul Direcţiei Poliţia Locală Lugoj. Este vorba despre sumă în valoare de 32 lei/pe zi, plus supliment de 5 lei pentru cei care lucrează în ture.

USR

Iată, mai jos, întreaga ordine de zi.

  1. Proiecte de hotărâri:
  2. Solicitarea către Guvernul României de emitere a unei hotărâri pentru transmiterea din domeniul public al Statului Român și din administrarea Ministerului Apărării Naționale în domeniul public al Municipiului Lugoj, județul Timiș a unei părți din imobilul 1252 situat în municipiul Lugoj, str. Timișorii nr. 124. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  3. Neexercitarea dreptului de preemțiune pentru achiziționarea imobilului situat în municipiul Lugoj, Piața I. C. Drăgan nr. 9. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  4. Aprobarea acordării normei de hrană pentru personalul în activitate din cadrul Direcţiei Poliţia Locală Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  5. Aprobarea agendei acţiunilor sportive pe anul 2019, propuse pentru a fi cofinanţate din bugetul local capitolul 67.02 – „Cultură, recreere şi religie”, subcapitolul 05.01 „Acţiuni sportive”. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  6. Aprobarea agendei acţiunilor cultural – educative pe anul 2019 propuse a fi cofinanţate din bugetul local. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  7. Aprobarea agendei manifestărilor culturale din anul 2019 a Casei de Cultură a Municipiului Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  8. Aprobarea indexării nivelurilor impozitelor și taxelor locale care constau într-o anumită sumă în lei sau care sunt stabilite pe baza unei anumite sume în lei, a taxelor speciale precum și limitele amenzilor care se fac venit la bugetul local, aplicabile în anul fiscal 2020. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  9. Stabilirea impozitelor şi taxelor locale, precum și a taxelor speciale pentru anul 2020.

Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.

  1. Aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2019 al S.C. „Meridian 22” S.A. Lugoj. Iniţiatori: consilieri locali Crăciunescu Iosif și Bondoc Doris Daiana;
  2. Aprobarea organigramei și a statului de funcții ale S.C. „Meridian 22” S.A. Lugoj. Iniţiatori: consilieri locali Crăciunescu Iosif și Bondoc Doris Daiana

.II. Probleme ale Comisiilor de specialitate.

III. Diverse.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Șapte firme străine se bat pentru a aduce la Lugoj autobuzele electrice de transport public

Publicat

în

PMP

Șapte firme din Turcia, Cehia și Germania se bat pentru a aduce la Lugoj, dar și în alte orașe din România autobuze electrice de transport public. Licitația pe care guvernul a organizat-o în aceste zile valorează 180 de milioane de lei, și prevede achiziționarea a 81 de autobuze complet electrice.

USR

Firmele care își doresc să aducă autobuzele electrice în România sunt Anadolu Automobil Rom, BMC Truck & Bus, Temsa Ulasim din Turcia, SOR Libchavy din Cehia, Karsan Otomotiv din Turcia, precum și asocierea formată din Bozankaya Otomotiv din Turcia și SILEO GmbH din Germania. Acestea  au depus oferte pentru vânzarea a 81 autobuze electrice pentru transportului public urban de călători. Autobuzele vor fi operabile în condiții de șes. 

Licitația organizată de Ministerul Lucrărilor Publice a fost estimată 183,13 milioane de lei, fără TVA, și este finanțată prin fonduri europene nerambursabile.

Autobuzele vor deservi orașele Alexandria – 10 (3 stații de încărcare rapidă și 10 stații de încărcare lentă), Brăila – 11 (3 stații de încărcare rapidă și 11 stații de încărcare lentă), Constanța – 21 (5 stații de încărcare rapidă și 21 stații de încărcare lentă), Drobeta Turnu Severin – 3 (1 stație de încărcare rapidă și 3 stații de încărcare lentă), Focșani – 20 (5 stații de încărcare rapidă și 20 stații de încărcare lentă), Lugoj – 9 (3 stații de încărcare rapidă și 9 stații de încărcare lentă), Slobozia – 7 (2 stații de încărcare rapidă și 7 stații de încărcare lentă).

Citiţi mai departe

Administrație

Recepția la noile blocuri ANL nu poate fi facută din cauza lucărilor prost executate

Publicat

în

bloc-anl-lugoj

FOTO Arhiva

Ultimele blocuri ANL, construite la Lugoj nu pot fi recepționate, din cauza modului în care s-au executat unele lucrări. Primarul Claudiu Buciu spune că s-au descoperit destul de multe probleme.

PMP

„Nu se poate face recepția pentru ca lucrarile sunt finalizate dar neconforme. Sunt obiecțiuni legate de: calitatea lucrărilor în spațiile sanitare; calitatea ușilor, se inchid greu sau freaca pardoselile; calitatea parchetului, s-a umflat deja în câteva apartamente; închiderea geamurilor; calitatea zugrăvelilor. De asemenea, din cauza faptului ca Primăria nu a reușit să rezolve problema racordului la gaz și energie electrică, nu se pot pune în funcțiune centralele termice”, spune Buciu.

USR

Primarul Lugojului spune că astăzi va avea o întâlnire cu responsabilii din Primărie, pentru a afla de ce nu s-a realizat racordul la gaz.

Citiţi mai departe

Administrație

Primarul Buciu vrea o activitate mai eficientă în Primăria Lugoj. Instituția se reorganizează

Publicat

în

Momentan niciun angajat din Primăria Lugoj nu va fi dat afară. Primarul Claudiu Buciu spune că în momentul de față se evaluează activitatea fiecărui funcționar, după care se va face o reorganizare a structurilor pentru eficientizarea activității.

PMP

„În prezent suntem în curs de evaluare a activităților zilnice ale angajaților din primărie. Apoi vom testa toți angajații. Doar după aceea vom regândi structurile interne și necesarul de personal. Nu este doar o decizie legată de personal ci și de eficientizarea modului cum sunt organizate structurile interne ale primăriei”, a declarat primarul Lugojului.

USR

Citiţi mai departe

Pro

Publicitate

Cele mai citite