Connect with us


Administrație

Şedinţă importantă la Consiliul local Lugoj. Se majorează impozitele locale

Publicat

în

Consilierii locali din Lugoj se întâlnesc joi, 18 aprilie 2019, de la orele 14.00, în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Lugoj în şedinţa ordinară a Consiliului Local Municipal Lugoj. Pe ordinea de zi se află mai multe puncte, printre care şi majorarea taxelor şi impozitelor pentru anul viitor cu 4,63%, rata inflaţiei.

RETIM

Se indexează inclusiv taxele speciale precum și limitele amenzilor care se fac venit la bugetul local. Tot în şedinţa de joi, primarul Francisc Boldea propune aprobarea acordării normei de hrană pentru personalul în activitate din cadrul Direcţiei Poliţia Locală Lugoj. Este vorba despre sumă în valoare de 32 lei/pe zi, plus supliment de 5 lei pentru cei care lucrează în ture.

Iată, mai jos, întreaga ordine de zi.

  1. Proiecte de hotărâri:
  2. Solicitarea către Guvernul României de emitere a unei hotărâri pentru transmiterea din domeniul public al Statului Român și din administrarea Ministerului Apărării Naționale în domeniul public al Municipiului Lugoj, județul Timiș a unei părți din imobilul 1252 situat în municipiul Lugoj, str. Timișorii nr. 124. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  3. Neexercitarea dreptului de preemțiune pentru achiziționarea imobilului situat în municipiul Lugoj, Piața I. C. Drăgan nr. 9. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  4. Aprobarea acordării normei de hrană pentru personalul în activitate din cadrul Direcţiei Poliţia Locală Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  5. Aprobarea agendei acţiunilor sportive pe anul 2019, propuse pentru a fi cofinanţate din bugetul local capitolul 67.02 – „Cultură, recreere şi religie”, subcapitolul 05.01 „Acţiuni sportive”. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  6. Aprobarea agendei acţiunilor cultural – educative pe anul 2019 propuse a fi cofinanţate din bugetul local. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  7. Aprobarea agendei manifestărilor culturale din anul 2019 a Casei de Cultură a Municipiului Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  8. Aprobarea indexării nivelurilor impozitelor și taxelor locale care constau într-o anumită sumă în lei sau care sunt stabilite pe baza unei anumite sume în lei, a taxelor speciale precum și limitele amenzilor care se fac venit la bugetul local, aplicabile în anul fiscal 2020. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  9. Stabilirea impozitelor şi taxelor locale, precum și a taxelor speciale pentru anul 2020.

Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.

  1. Aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2019 al S.C. „Meridian 22” S.A. Lugoj. Iniţiatori: consilieri locali Crăciunescu Iosif și Bondoc Doris Daiana;
  2. Aprobarea organigramei și a statului de funcții ale S.C. „Meridian 22” S.A. Lugoj. Iniţiatori: consilieri locali Crăciunescu Iosif și Bondoc Doris Daiana

.II. Probleme ale Comisiilor de specialitate.

III. Diverse.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Se caută doi șefi pentru Primăria Lugoj. Posturile au fost scoase la concurs

Publicat

în

Primăria Municipiul Lugoj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcțiilor publice de conducere vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului, de: Șef birou, clasa I, gradul II-Biroul investiții, Direcția tehnică și Șef birou, clasa I, gradul II-Biroul agricol cadastru, Direcția administrație publică locală.

RETIM

Proba scrisă se va desfășura în data de 08 aprilie 2021, ora 11.00, iar proba de interviu se va desfășura în data de 14 aprilie ora 11.00, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 465 din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura științe inginerești, respectiv master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalent; minim  5 ani vechime în specialitatea funcțiilor publice de conducere.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs: 08 martie –29 martie 2021.Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Birou relații cu publicul, e-mail: contact@primarialugoj.ro sau personal@primarialugoj.ro.

Detalii suplimentare găsiți aici.

Citiţi mai departe

Administrație

Lugojul rămâne fără Centrul de Informare Turistică

Publicat

în

RETIM

Ciuperca de pe malul Timișului, ridicată pentru a servi drept Centru de Informare Turistică, va fi demolată. Anunțul a fost făcut de către primarul Claudiu Buciu, într-o conferință de presă. Edilul a vorbit despre faptul că această clădire și-a dovedit inutilitatea de-a lungul anilor. În locul ciupercăi, pe malul râului vor apărea piste de biciclete și trotuare.

“Vom reamenaja malurile Timișului, între cele două pasarele pietonale. Vom construi piste de biciclete și zonă pietonală, totul pe fonduri europene. Infocentrul acela îl vom demola, în momentul amenajărilor. A fost zero ca utilitate pentru oraș. Turismul e important, dar promovarea se face altfel”, a precizat Buciu.

Viitorul centru de informare turistică va fi amenajat într-un spațiu deja existent, cel mai probabil undeva în centrul orașului. Ciuperca turistică a costat lugojul aproape 120.000 de euro, bani europeni.

Citiţi mai departe

Administrație

Lugojenii sunt invitați la dezbatere publică pentru construirea noului magazin LIDL

Publicat

în

Primarul Municipiului Lugoj intenţionează să organizeze o dezbatere publică în data de 10.03.2021, începând cu ora 14.00, cu tema “Planul Urbanistic Zonal (PUZ) –Construire supermarket LIDL și amenajare locuri de parcare în incintă, amplasare panouri publicitare pe teren și fațadă, amplasare totem, amenajare accese, împrejmuire proprietate, organizare de șantier, municipiul Lugoj, județul Timiș, str. Caransebeșului”.

RETIM

Dezbaterea publică se va desfășura prin mijloace electronice, printr-o platformă online de videoconferință, respectiv platforma “Zoom Meetings”. Pentru accesarea platformei menționate vă rugăm să utilizați următoarele date:ID 4929674126 și parola: CLM2020

Documentațiile aferente pot fi consultate la avizier -ul instituției și pe site -ul Primăriei Municipiului Lugoj, (aici)

La dezbaterea publică sunt invitați să participe cetățenii municipiului Lugoj, presa locală, precum și orice persoană interesată.

Citiţi mai departe

Administrație

Avertizarea de la Primărie: Unele locuri de joacă pot pune în pericol viața copiilor

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj, aduce la cunoștința cetățenilor că 10 complexe de joacă pentru copii din municipiu prezintă defecțiuni grave ale elementelor de joacă iar utilizarea lor poate pune viața copiilor în pericol.

RETIM

„Având în vedere aceste aspecte s-a procedat la sigilarea acestora și s-a solicitat supravegherea acestor zone de către Poliția Locală pentru a nu fi rupte benzile de delimitare și interdicțiile de utilizare. Este vorba de locurile de joacă din următoarele locații:1.Micro I2.Str. Astalaș -în spatele grădiniței3.MicroIV –centrala termică4.Parc G.Enescu –joc de lemn vechi5.Cartier I.C. Drăgan –Buziașului6.Parcul Gării7.Mondial Bocșei -Herendeștiului8.Stadion I9.Parc Ștrand10.Str. Făgetului –Spital Neuro. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă informăm că municipalitatea are în vedere înlocuirea acestor complexe de joacă cu unele noi, moderne, care să poată fi folosite în siguranță de către copii”, a anunțat Primăria Lugoj, printr-un comunicat de presă

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite