Connect with us

Administrație

Explozie de reclamații pe aplicația online la Lugoj! PSD și Ceasul Electric, printre problemele sesizate

Publicat

în

Reclamații fără număr pe aplicația online CityHealth la Lugoj. Printre problemele sesizate de lugojeni se numără nefuncționalitatea Ceasului Electric, dar și faptul că PSD a furat startul campaniei electorale. Aproape 200 de sesizări au fost înregistrate în aplicație de la lansarea acesteia.

Dintre acestea, doar 10 au fost până acum marcate ca fiind rezolvate de către primăria orașului. De exemplu, la cea în care un lugojean a pozat panoul electoral de la Sala de Sport “Lavinia Miloșovici” din oraș, primăria a dat un răspuns rapid.

“Având în vedere sesizarea dvs., dorim să vă informăm că Primăria Municipiului Lugoj nu are competențe în a rezolva astfel de probleme. Pentru probleme de natură politică, vă rugăm să vă adresați Biroului Electoral Județean Timiș”, scriu reprezentanții primăriei.

Ceasul Electric a murit!

O altă problemă sesizată recent în aplicație, care nu a primit până acum răspuns și deci nici nu a fost rezolvată, are de-a face cu Ceasul Electric. Simbol al Lugojului de aproape 100 de ani, ceasul din centrul orașului nu mai funcționează de câteva săptămâni. Acesta a fost recent renovat și inaugurat a doua oară, în prezența edilului șef și a reprezentanților unei multinaționale.

“În centrul municipiului Lugoj a existat Ceasul Electric, simbolul Lugojului, dar din păcate în momentul de față a decedat, nu se știe din ce motiv. Sper să aflăm rezultatele de la medicul legist, după efectuarea autopsiei”, scrie un lugojean în sesizarea de pe CityHealth.

Gunoaiele de pe strada pietonală din centru, lipsa unei surse de apă potabilă în cadrul spitalului municipal, coșuri de gunoi și semne rutiere rupte, sunt doar câteva dintre sutele de probleme semnalate de lugojeni prin aplicația online.

Aplicația CityHealth este disponibilă la Lugoj de doar o lună. Pentru a semnala problemele din urbe, nu trebuie decât să descărcați aplicația din magazinul de aplicații al telefonului vostru (Android sau iOS). După ce o instalați, veți putea să vă logați cu contul de Facebook. Odată instalată, veți putea vedea reclamațiile făcute de ceilalți lugojeni pe platformă, cu ajutorul hărții interactive.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

FOTO Una dintre cele mai distruse străzi din Lugoj se asfaltează, după ani de chin și așteptare

Publicat

în

Gropi, denivelări, guri de canal ba prea sus, ba prea jos, roți sparte, bielete îndoite și direcții stricate și care i-au costat sute de lei pentru a și le repara. Prin asta au trecut locuitorii străzii Nera, una dintre cele mai importante străzi de cartier din Lugoj, în ultimii ani. 

Acum, după o așteptare interminabilă și chinuitoare, strada lor se asfaltează. Locuitorii de pe Nera au așteptat ani buni ca strada lor să fie complet refăcută. Până acum, după fiecare iarnă, gropile din asfalt erau cârpite, iar în câteva săptămâni se deteriorau la loc. 

Asfaltul turnat acum este “dintr-o bucată” și va rezista cel puțin câțiva ani, spun cei de la primărie. Alte câteva străzi ar urma să fie asfaltate complet în Lugoj. Este vorba despre Tiberiu Brediceanu, Pandurilor, Herendeștiului, Griviței, Spinanței, Rahovei, Privighetorii și alte străzi.

Citiţi mai departe

Administrație

Lista localităților de lângă Lugoj și Timișoara pentru care nu mai e nevoie de declarație

Publicat

în

Luni 25 mai, a avut loc o ședință a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Timiș, condusă de Liliana Oneț, în cadrul căreia a fost stabilită lista unităților administrativ teritoriale cuprinse în zona de 30 km ca perimetru în jurul municipiilor Timișoara și Lugoj.

Comitetului Județean pentru Situații de Urgență i-au trebuit aproape patru zile să pună în aplicare o decizie ce era dată la nivelul întregii țări deja din 22 mai, de către Ministerul Afacerilor Interne.

„Pentru stabilirea unei aplicări unitare pe întreg teritoriul național al României în privința zonelor în care cetățenii pot circula în afara localității fără declarație pe proprie răspundere, Ministerul Afacerilor Interne a transmis, prin Comandantul Acțiunii, Centrelor Județene de Coordonare și Conducere a Intervenției următoarele precizări:

Sunt considerate zone metropolitane, în interiorul cărora nu este nevoie de prezentarea declarației pe proprie răspundere pentru circulația cetățenilor între localități, teritoriul administrativ al Bucureștiului și al județului Ilfov, respectiv teritoriul administrativ al municipiilor din România și o zonă de 30 de kilometri în jurul acestor municipii, dar nu mai mult de limita județului din care fac parte municipiile”, este decizia MAI, publicată în 22 mai pe site-ul instituției.

Așadar, iată, lista localităților de lângă Timișoara și Lugoj , pentru care nu mai este nevoie de declarație.

Timișoara:

• Săcălaz, Cărpiniș, Cenei, Peciu Nou, Sânmihaiu Român, Parța, Jebel, Pădureni, Liebling, Șag, Sacoșu Turcesc, Chevereșu Mare, Giroc, Moșnița Nouă, Recaș, Bucovăț, Remetea Mare, Ghiroda, Fibiș, Pișchia, Giarmata, Dumbrăvița, Orțișoara, Satchinez, Sânandrei, Dudeștii Noi, Becicherecu Mic, Biled, Iecea Mare;

• localitățile din cadrul următoarelor unități administrative: Uivar, Răuți, Sânmartinul Maghiar (din comuna Uivar), Topolovățu Mare, Șuștra, Cralovăț (din comuna Topolovățu Mare), Petroman, Obad (din orașul Ciacova).

Lugoj:

• Buziaș, Racovița, Topolovățu Mare, Belinț, Boldur, Darova, Victor Vlad Delamarina, Găvojdia, Știuca, Criciova, Coșteiu, Nădrag, Fârdea, Bârna, Făget, Dumbrava, Traian Vuia, Mănăștiur, Ohaba Lungă, Bara, Secaș, Ghizela, Brestovăț, Balinț, Bethausen;

• localitățile din cadrul următoarelor unități administrative: Baloșești ( din comuna Tomești), Petrovaselo, Stanciova(din orașul Recaș).

Citiţi mai departe

Administrație

Consilierii lugojeni, convocaţi la şedinţă. Ce subiecte sunt pe ordinea de zi a administraţiei locale

Publicat

în

Consiliului local este convocat în şedinţă ordinară joi, 28 mai. Şedinţa se va ţine în sistem de videoconferinţă. Printre cele mai importante puncte, se discută aprobarea organigramei și a statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Lugoj.

„A decedat domnul Borchescu, de la Tehnic şi trebui să angajăm pe cineva în locul său. Mai trebuie să scoatem la concurs două posturi la Serviciul de Salubritate, administrator şi contabil, pentru că nu avem. Până acum am funcţionat cu un contabil detaşat de la Casa de Cultură”, a declarat Francisc Boldea.

Celelalte puncte de pe ordinea de zi se referă la:

– Aprobarea agendei acţiunilor cultural – educative pe anul 2020 propuse a fi cofinanţate din bugetul local. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

– Aprobarea transmiterii în folosinţă gratuită către Spitalul Municipal ,,Dr. Teodor Andrei” Lugoj a unui generator curent, grup electrogen KOHLER-SDMO J 110K. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

– Aprobarea Regulamentului privind stabilirea și acordarea unor forme de sprijin financiar de la bugetul local al municipiului Lugoj, pentru unităţile/lăcaşurile de cult aparţinând cultelor religioase recunoscute în România, situate pe raza administrativ – teritorială a municipiului Lugoj.Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

– Aprobarea contului de execuţie al bugetului local pe trimestrul I al anului 2020. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

– Alocarea din bugetul local a sumei de 5.000 lei necesară achiziționării a două laptopuri pentru premierea a doi elevi lugojeni pentru spirit civic. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.

– Stabilirea naturii juridice a unor imobile. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Citiţi mai departe

Cele mai citite