Connect with us

Administrație

S-a împărțit „cașcavalul”! Vezi lista cu cheltuielile bugetului local de care dispune orașul Lugoj în anul 2013

Publicat

în

Consilierii locali, împreună cu primarul municipiului Lugoj, Francisc Boldea, s-au întâlnit astăzi, de la ora 14:00, în sala de ședință a Consiliului Local, unde au dezbătut și aprobat bugetul local al orașului pentru anul 2013. La ședință au fost prezenți consilierii, precum și locuitori ai orașului, dar și un grup impresionant de jurnaliști, ca de obicei mai mare decât cei care ar trebui să vină la astfel de ședințe, adică cetățenii.bugetul local 2013 lugoj sume lista pe ce se cheltuie banii lugojeanul 2013

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

119.494,57 mii de lei, aceasta este suma cheltuielilor din acest an pentru bugetul local al orașului nostru. Banii au fost împărțiți în funcție de necesitățile fiecărui capitol care este susținut financiar de instituția primăriei după cum urmează:
poliția locală va primi 921,34 mii de lei;
școlile și liceele din oraș 23.712,20 mii de lei (Colegiul „Brediceanu” va primi 2.496,98 mii de lei, „Hasdeu”, 3.365,92 mii de lei, „Vlaicu”, 3.722,42 mii de lei, iar „Braniște” va primi 2.862,20 mii de lei, restul sumei fiind împărțit între școli și grădinițe);
sănătatea, adică spitale (1.625 mii de lei), medici (372,75 mii de lei) și medicii DASC (25 mii de lei) va fi susținută de un buget de 2.082,75 mii de lei;
cultura (Biblioteca Municipală, 206,86 mii de lei, Muzeul de Istorie, Etnografie și Artă Plastică, 371,35 mii de lei, Școala Populară de Arte, 54 mii de lei, Casa de Cultură, 576 mii de lei, Galeria „Pro Arte”, 46,2 mii de lei) va primi un total de 7.677,85 mii de lei;
sportului i-au fost alocate 883,41 mii de lei, iar 552 mii de lei vor merge separat la CSM Lugoj;
-restul banilor vor merge la tineret (66.000 lei), zone verzi (972,25 mii de lei), asigurări și asistență socială (7.384.53 mii de lei), servicii și dezvoltare publică, locuințe și mediu (50.452,93 mii de lei) și transporturi (7383,15 mii de lei).

Pe ordinea de zi s-au mai aprobat, cu unanimitate de voturi, atribuirea în folosință gratuită a Asociației „Free Amely 2007”, a unui teren în suprafață de 3600mp în vederea construirii unui adăpost pentru câini și pisici fără stăpân, înscrierea Lugojului pe Bursa Română de Mărfuri, pentru schimbarea furnizorului de energie electrică din oraș, precum și reglementarea situației juridice a unor străzi.

Părerea ta contează! Crezi că s-au distribuit bine banii de la buget pentru anul 2013? Comentează mai jos.

RETIM

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Primăria Lugoj a plătit 11.700 de lei pe 12 scaune

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Primăria Lugoj continuă să facă achiziții publice. Printre ultimele se numără și cumpărarea a 12 scaune de așteptare. Cel mai probabil, scaunele vor fi amplasate la intrarea în cele mai importante birouri din primărie.

Cei care au făcut achiziția nu s-au limitat la orice scaune. Deși un scaun de așteptare normal costă între 60 și 100 de lei la magazine precum Dedeman, primăria din Lugoj a decis să cumpere scaune “de domni”, cu de zece ori prețul cerut la magazinele de bricolaj.

Astfel, pe 12 scaune Manager Extra CF, cu piele ecologică și structură din lemn masiv, administrația locală a plătit aproape 11.700 de lei, adică în jur de 975 de lei bucata. Licitația a fost câștigată de o firmă din Jilava, județul Ilfov.

RETIM

Citiţi mai departe

Administrație

Continuă criza de personal din Primăria Lugoj. Un nou post de șef a fost scos la concurs

Publicat

în

Primăria Lugoj a lansat două noi anunțuri de angajare. Unul dintre acestea este pentru „ocuparea funcției publice de conducere vacantă de Șef birou, clasa I, gradul II, din cadrul aparatului de specialitate al primarului, Direcția administrație publică locală, Biroul agricol, cadastru”

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Tot în același birou mai sunt libere două posturi, unul de asistent și unul de inspector.

Pentru cei care își doresc ocuparea funcției de șef de birou există o probă suplimentară de testare a competențelor specifice în domeniul IT – cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu, care se va desfășura în data de 15 noiembrie 2021, ora 1000, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piața Victoriei, nr.4.

Proba scrisă se va desfășura în data de 18 noiembrie 2021, ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

RETIM

Condiții de participare:

  • candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Condiții specifice de studii de specialitate:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul inginerie geodezică și studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;

– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

-cerințe specifice: certificat de autorizare în vederea realizării și verificării lucrărilor de specialitate în domeniul cadastrului, geodeziei și cartografiei pe teritoriul României – categoria A sau categoria B, obținut conform prevederilor Ordinului nr.107/2010 al A.N.C.P.I.

Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale www.primarialugoj.ro, la secţiunea Anunțuri concursuri angajare.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 12 octombrie 2021 – 01 noiembrie 2021 inclusiv.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Biroul relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail: contact@primarialugoj.ro sau personal@primarialugoj.ro.”

Observații suplimentare: persoană de contact – Lavinia Ivăniș, Inspector.

Data afișării: 12 octombrie 2021.

 

 

 

 

Citiţi mai departe

Administrație

O nouă invitație la dezbatere, din parte Primăriei Lugoj, pe tema Strategiei de Dezvoltare Urbană

Publicat

în

Primăria Lugoj invită locuitorii orașului la o nouă dezbatere publică pe tema Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană. Reprezentanții administrației locale vor să afle spre ce domenii, să direcționeze fondurile locale și cele care ar putea fi obținute din finanțări.
„Zilele acestea finalizăm actualizarea Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană 2021-2027 a orașului nostru. Această activitate are ca obiectiv principal stabilirea celor mai importante proiecte ce vor fi implementate cu fonduri europene, de aceea părerea dumneavoastră cu privire la domeniile către care ar trebui dirijate fondurile este esențială. Așadar, vă adresăm invitația de a participa la consultarea care va avea loc miercuri, 13.10.2021, începând cu ora 17:00”, arată reprezentanții Primăriei Lugoj.
În contextul pandemiei de COVID – 19, evenimentul se va desfășura ONLINE, prin intermediul platformei Zoom.
Pentru a participa la această consultare, puteți să accesați link-ul de mai jos, miercuri începând cu ora 17.00.
Pentru autentificare în ZOOM, folosiţi credenţialele:
Meeting ID: 843 0814 4320
Passcode(parola): 093460
Participarea la eveniment este liberă. Pentru informații suplimentare vă puteți adresa Biroului Management Proiecte, Programe din cadrul Primăriei Municipiului Lugoj, la adresa de email:
proiecte@primarialugoj.ro

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Citiţi mai departe

Administrație

VIDEO Un primar de lângă Lugoj a schimbat fața comunei în care a fost ales după doar un an

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Exemplu de “așa da” pentru edilii primăriilor de comune și orașe din Timiș. Un primar proaspăt ales într-o comună din vecinătatea Lugojului a transformat radical înfățișarea localității în doar un an de activitate în noua funcție administrativă.

Laurențiu Tîrziu, primarul din Belinț, a schimbat radical modul în care arată comuna aflată la 15 kilometri de Lugoj. A dotat căminul cultural, a amenajat parcuri și a asfaltat drumuri comunale, printre altele, toate în primele 12 luni de activitate.

Mai multe detalii despre realizările lui Tîrziu puteți urmări în știrea de mai jos.

RETIM

Citiţi mai departe
Publicitate
Publicitate

Cele mai citite