Connect with us

Lugoj

Recenzie: Escada Salad Bar Lugoj, localul care nu m-a dezamăgit niciodată

Publicat

în

recenzie escada lugoj salad bar foto lugojeanul salate sandwich meniul zilei recomandare pranz preturi parere  (2)Sunt vreo trei localuri în Lugoj despre care pot să spun că nu m-au dezamăgit niciodată după ce le-am trecut pragul și mi-a venit comanda, la masă sau la pachet, în funcție de posibilități. Unul dintre ele este Escada Salad Bar, un chioșc practic, situat pe strada 1 Decembrie 1989, pe malul cu OMV lângă Podul de Beton pentru cunoscători.

PMP

Ce se vinde la Escada? Salate, tot felul de salate, dar și meniul zilei, cartofi pai sau wedges delicioși, supe cremă pe care nu le-am încercat deocamdată, dar le vine rândul și produse de patiserie, coapte în fiecare zi, în funcție de cerere.

USR

Cel mai important la Escada e următorul lucru: ingredientele sunt proaspete, iar asta se simte și în gustul salatelor. Nu e mare lucru să faci o salată, nu poate să fie foarte complicat, pui niște ingrediente într-un castron, pui dressing și aia ți-e salata.

Ei, deși e ușor să faci asta, dacă nu ai ingrediente „fresh”, salata nu o să aibă gustul dorit, iar tu vei termina masa cu un gust amar, neplăcut. Nu s-a întâmplat asta până acum la acest local, așa că numai de bine din punct de vedere al rețetei care nu se schimbă, e bună și la fel mereu.

Totodată, degeaba arunci trei legume într-un bol, dacă nu ai idee pentru o combinație delicioasă, o să mănânci pătrunjel cu brânză și crutoane și a doua oară o să bagi o ceafă cu cartofi pai, că nu mai vrei „salată” prea curând.

recenzie escada lugoj salad bar foto lugojeanul salate sandwich meniul zilei recomandare pranz preturi parere  (1)

Două salate, una cu pui, alta vegetariană și un sandwich vegetarian (care mirosea bine și era cu pâine neagră), pituțe și dressing, totul la 19 lei! Pe 50 de lei mănâncă toată redacția

Ce conține mai pe larg meniul de la Escada? Sandwich-uri cu șuncă, bacon, pui, porc, vegetarian, cu ton sau prosciuto crudo, salate la fel, vegetariene (încercat, bună rău, cu boabe de fasole mari deasupra pe post de carne) cu ton, șuncă, jambon, piept de pui (preferata mea, o mănânc în 2 din 3 cazuri, puiul e fiert sau copt, nici nu știu, dar e super bun și salata e astfel ușoară și sățioasă) bacon, brânză, șnițel și tot ce se mai poate pune într-o salată, dar și produse de patiserie, baghete de tot felul, cornulețe, pateuri și meniurile zilei.

Ce mă atrage pe mine cel mai mult la acest local, care e cât o cameră de motel (porecla „lucrurile bune vin în cantități mici” se dovedește în acest caz a fi reală) sunt prospețimea și mai ales prețurile, cele două lucruri care mă fac să comand de patru ori pe săptămână mâncare la ei.

recenzie escada lugoj salad bar foto lugojeanul salate sandwich meniul zilei recomandare pranz preturi parere  (3)

Oțetul balsamic și uleiul de măsline sunt de calitate, nu la kilogram! Parcă te îmbie să mănânci sănătos și pe bani foarte puțini

Îmi place că dressingul e la fel tot timpul (cel de iaurt e bun, tzatziki și mai și, Escada e genial) iar dacă îmi iau dressing simplu de oțet și ulei, că deh, poate mă bate boala unei diete, acestea sunt de bună calitate, nu la bidoane de 10 litri.

Că tot ziceam de prețuri, ele pornesc de la 4 și ajung la 8 lei la sandwich-uri, fiecare având în jur de 200 de grame, deci imense, de la 6 la 10 lei la salate (cu pui e 8 lei) care au o baghetă mică și dressing la alegere incluse în preț, iar la meniul zilei veți plăti 10 lei. Pentru meniu de sandwich cu cartofi și suc sau apă, veți da 9,5 de lei. Prețurile sunt imbatabile, indiferent cu ce restaurant sau local de tip fast-food le comparăm din oraș.

Vă recomand să încercați și voi acest local, puteți comanda mâncare la numărul de telefon 0728.285.088 sau direct la buticul aflat la parterul primului bloc de pe 20 Decembrie, vis-a-vis de universitate. Să imi spuneți musai cum vi s-au părut combinațiile!

recenzie escada lugoj salad bar foto lugojeanul salate sandwich meniul zilei recomandare pranz preturi parere  (4)

Așa arată salata mea, pe jumătate mâncată și după ce o amestec în bolul meu cu floricele, care stă la job și e destinat special preparării prânzului sănătos

PONT: Salatele vin într-o caserolă de plastic, cel mai bine ar fi să aveți la îndemână un bol mare și o lingură cu care să amestecați ingredientele și dressingul, pentru un gust adevărat, altfel nu vă veți descurca prea bine cu mâncatul lor. La meniuri și sandwich-uri e ușor, desfaceți și serviți fără probleme, tacâmuri, șervețele și pâine în cazul mâncării gătite fiind incluse în preț.

Mâncare: 4/5
Curățenie: 4,5/5
Timp de așteptare: 3,5/5
Prețuri: 4,5/5
Servire: 4,5/5
Notă finală: 4,3/5

P.S.: Cred că e cazul să mă repet, mai ales că ultimele recenzii au fost pozitive, dar trebuie să știți că toate aceste recenzii pe care le citiți pe Blogul Lugojeanul nu sunt plătite, nu sunt scrise cu sau fără acordul patronilor și nu conțin decât părerea mea sinceră după ce iau masa la localul prezentat.

4 Comments

4 Comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Lugoj

Dezvoltăm România! Dezvoltăm Timișul European! (P)

Publicat

în

În 6 decembrie, timișenii se vor afla în fața unei mari oportunități. Este pentru prima dată după foarte mulți ani, când există posibilitatea ca toți factorii decizionali de la nivel local și național să aibă o viziune comună pentru dezvoltarea județului. Votul din 6 decembrie va fi cel care va da semnificație rezultatului de la alegerile locale. Autoritățile locale au nevoie de sprijin consistent din partea Guvernului și a Parlamentului pentru ca proiectele de care Timișul are nevoie să se concretizeze.

PMP

”Guvernul PNL a reușit să atragă într-un an fonduri europene cât toate guvernările PSD la un loc. Președintele Klaus Iohannis a obținut la Bruxelles o sumă record pentru investiții, 80 miliarde de euro. Dezvoltarea Timișului va fi posibilă doar cu un parteneriat puternic administrație locală-Guvern-Președinte și un Parlament sănătos ca liant. Dacă noua conducere a Consiliului Județean nu va avea de partea sa, un Guvern liberal, dezvoltarea Timișului va fi pusă sub semnul incertitudinii”, susține Ionuț Gaiță, candidatul PNL Timiș pentru Senatul României.

USR

Dezvoltarea Timișului la nivel european este deviza liberalilor pentru alegerile parlamentare din 6 decembrie. Guvernul PNL a pornit deja pe acest drum, dar au existat foarte multe situații în care majoritatea toxică din Parlament, reprezentată de PSD, a pus piedici.
”Suntem singura țară din europeană care nu a intrat în recesiune tehnică. Economia a crescut, in trimestrul III, cu 5,6%. Este rezultatul măsurilor bune luate de Guvern: am eliminat supra-acciza la carburant și suprataxarea contractelor part-time, introduse de PSD, am reușit să scădem inflația de la 5,4% la 2,8%. Am mărit alocațiile cu 20% și pensiile cu 14%. Sunt fapte evidente care se simt direct în buzunarele românilor. Am reușit toate aceste lucruri într-o perioadă extrem de dificilă. Dar, toate aceste rezultate sunt confirmarea faptului că în ultimul an am creat premisele pentru dezvoltarea României. De aici înainte, cu un guvern responsabil și cu măsuri deștepte, avem baza pe care putem construi”, afirmă deputatul liberal, Marilen Pirtea.

Programul propus de Alin Nica, noul președinte liberal al Consiliului Județean, a câștigat încrederea oamenilor și a adus în discuție, după foarte multă vreme, obiectivele mari pe care acum candidații PNL le-au integrat pe lista priorităților pentru următorii 4 ani. Iată câteva dintre proiectele pe care aceștia le consideră obligatorii pentru dezvoltarea Timișului, la nivel european:
Centura Timișoarei și legătura cu autostrada A1 sunt două proiecte văzute ca un întreg. Centura este o prioritate pentru întreg județul, care va asigura pentru cetățeni și transportatori noi legături cu drumurile de mare viteză și care va fluidiza traficul în Timișoara. De asemenea, o nouă legătură rutieră cu două benzi pe sens, între Arad, Timișoara și DN 69 va fi cea de-a treia descărcare de pe autostradă, după Remetea Mare și Giarmata.

Autostrada Timișoara-Moravița ne va lega de Belgrad. Timișoara poate deveni singurul mare centru universitar din țară înconjurat de autostrăzi cu legături rapide directe spre Europa, prin două rute (Timișoara-Belgrad-Atena și Timișoara-Nădlac-Budapesta-Milano).
Sala Polivalentă cu 16. 000 de locuri. Este un obiectiv care poate da Timișoarei cel mai mare spațiu multidisciplinar din zona de vest a țării. De aici se va da tonul vieții cultural-sportive în România. Noua sală va putea găzdui evenimente, târguri și expoziții naționale și internaționale de mare amploare.

Un stadion nou cu o capacitate de aproximativ 32.000 de locuri. Noua Arenă sportivă poate fi ridicată pe vechiul amplasament ”Dan Păltinișanu”. Timișul are nevoie de infrastructură sportivă de nivel european pentru a putea găzdui evenimente sportive cu relevanță națională și internațională, dar și pentru a da un imbold puternic revigorării sportului bănățean.
Un nou spital modern în Lugoj. Noua structură va avea între 250 și 300 de paturi și va deservi peste 200.000 de cetățeni din estul județului Timiș. Investiția se va ridica la aproximativ 60 de milioane de euro și are șansa de a fi finanțată prin Programul Național de Reziliență, din fonduri europene.

Timișoara – Capitală Europeană a Culturii. Anul 2023 va fi un regal cultural de succes pentru Timișoara și pentru întreg județul, dar pentru ca acest lucru să fie posibil, trebuie ca în următorii 2 ani, publicul timișean să-și recupereze spațiile culturale și patrimoniul cartierului Cetate.

Comandat de PNL Timiș. Executat de SC BANAT PRESS SRL Cod mandatar financiar: 11200025

Citiţi mai departe

Lugoj

Noaptea Muzeelor …pe rețele de socializare. Muzeul din Lugoj va difuza un film realizat de elevi

Publicat

în

Foto destepti.ro

Cea de-a șaisprezecea ediție a Nopții Europene a Muzeelor, ce trebuia să se desfășoare, ca de obicei, în luna mai a acestui an, a fost reprogramată de organizatorul european pe 14 noiembrie din cauza contextului pandemic pe care îl traversăm.

PMP

Pentru că siguranța vizitatorilor este cea mai importantă, multe muzee și spații culturale abordează acest eveniment în mediul virtual, propunând publicului activități pe rețelele sociale.

USR

Muzeul din Lugoj se înscrie în acest concept, prin realizarea unui proiect digital, în colaborare cu elevii Liceului Teoretic “Iulia Hașdeu”, coordonați de doamna profesor Ibolya Șipoș. Făcând apel la creativitatea elevilor, i-am încurajat să exploreze, în mod activ, colecţiile muzeale de istorie locală și etnografie. Ei au creat un film de prezentare, ce va fi publicat pe pagina de Facebook a Muzeului de Istorie și Etnografie din Lugoj, referitor la obiectele, personalitățile lugojene și evenimentele istorice care i-au impresionat cel mai mult. Așadar, manifestările din acest an prilejuite de Noaptea Muzeelor se desfășoară în mediul online – o reflectare a schimbărilor interesului public pentru consumul cultural în binecunoscuta manieră clasică, o modificare tributară circumstanțelor pe care le trăim.
În ideea fidelizării publicului nostru și în mediul online, o importantă preocupare a muzeului lugojean reprezintă adaptarea la noile realități ale comportamentului cultural”, arată reprezentanții muzeului, într-un comunicat de presă.

Citiţi mai departe

Lugoj

Cele mai bune cadouri pentru gameri

Publicat

în

Jucătorii pot fi o categorie dificilă pentru care să cumpărați cadouri. Nu numai că există o mulțime de produse din care să alegeți, dar ei tind să fie și foarte pretențioși, în momentul în care își aleg echipamentul.

PMP

Din fericire pentru dvs., am adunat șapte dintre cele mai bune cadouri pentru jucători, la timp pentru sezonul festiv. Chiar dacă nu puteți deosebi un Oculus de un Twitch, această listă vă va pune pe calea cea bună.
Oculus Quest All-in-One VR Gaming Headset – 64 GB
Acest sistem de realitate virtuală va face ca jocurile să prindă viață, literalmente. Setul cu cască fără fir este combinația perfectă de tehnologie de ultimă generație, care este, de asemenea, distractivă și ușor de încercat pentru întreaga familie. În plus, nu este necesar un computer sau gaming laptop. Puteți folosi un smartphone pentru configurare. Sunt disponibile sute de jocuri Oculus Quest, inclusiv jocurile „Angry Birds” pentru copii, jocuri active de dans și sport și jocuri de puzzle și strategie.
Cască de jocuri HyperX Cloud Alpha
Căștile ultra-ușoare HyperX au câștigat premii pentru confort și sunet, astfel încât gamerul dvs. se poate juca ore întregi. Chiar și cei care purtau ochelari le-au considerat confortabile. Aceste căști cu fir nu trebuie încărcate niciodată, așadar durata de viață a bateriei nu le va întrerupe jocul. În plus, modelul HyperX este compatibil cu o varietate de sisteme de jocuri, cum ar fi PC, PlayStation 4, Xbox One, precum și orice gaming laptop, telefon sau player de muzică cu mufă audio de 3,5 mm.
Tastatură de joc Razer BlackWidow TE Chroma V2
Considerată drept una dintre cele mai rapide tastaturi de pe piață, Razer BlackWidow este excelentă pentru jucătorii super competitivi, la nivel de turneu. Cunoașteți pe cineva care se ocupă serios de e-sport sau care iubește să urmărească Twitch? Această tastatură este cu siguranță pe lista lor de dorințe. Jucătorii pot chiar să mapeze propriile apăsări de taste complexe pentru a-și personaliza tastatura și —bonus — vine cu un suport de încheietură detașabil și confortabil.
Scaun de joc X Rocker Pro Series H3
Se apropie iarna, așa că este timpul să ne așezăm confortabil. Indiferent dacă jucătorul dvs. urmărește filme sau se joacă non-stop, acest scaun va fi locul lor preferat din casă. Ce îl face atât de grozav? Difuzoare încorporate, motoare vibrante sincronizate cu bas, compatibilitate Wi-Fi și faptul că vine aproape complet asamblat (adăugați doar cotierele). Dacă aveți mai mulți jucători în casa dvs., puteți lua două scaune și să le conectați pentru modul multi-joc.
Mouse-ul pentru jocuri Logitech G703 Lightspeed
Între școală și jocuri, un gamer nu e niciodată departe de biroul său. Oferiți-le un cadou care să îndeplinească mai multe sarcini în același timp, la fel cum fac și ei. Mouse-ul wireless Logitech Lightspeed este rapid, personalizabil și se mulează în palmă. Asociați-l cu suportul de mouse cu încărcare wireless Logitech, fac o pereche perfectă.
Consola de jocuri video Nintendo Switch
Unul dintre cele mai bune cadouri pentru un gamer este o consolă de jocuri video. Este un obiect de lux pe care nu-l vor uita niciodată și-l vor utiliza constant.

USR

Nintendo Switch este o consolă hibridă excelentă, cu un număr mare de jocuri fantastice. Utilizatorii se pot juca pe televizor în modul andocat, apoi îl pot scoate din doc și îl pot lua cu ei, la plimbare. Funcționează cu o gamă largă de controlere și oferă unele dintre cele mai bune jocuri din ultimii cinci ani, inclusiv The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Super Mario Odyssey și Hollow Knight. Cea mai bună parte este că cele două controlere de pe lateralul Switch-ului pot fi îndepărtate și utilizate în jocuri multiplayer precum Mario Kart 8 Deluxe și Super Smash Bros. Ultimate.

Transmițător Bluetooth Creative Labs
Dacă jucătorul din viața dvs. are deja o pereche excelentă de căști Bluetooth, atunci transmițătorul Bluetooth Creative Labs este modalitatea perfectă de a le conecta la un Nintendo Switch sau la orice alt dispozitiv USB-C. Calitatea sunetului este excelentă și, de asemenea, arată foarte bine.

Citiţi mai departe

Pro

Publicitate