Connect with us

Administrație

Problema deszăpezirii, încă nu este rezolvată. Primarul ar putea să fie nevoit să ceară ajutorul voluntarilor

Publicat

în

Primarul Claudiu Buciu a anunțat că nu s-a încheiat încă un contract cu o firmă pentru deszăpezirea orașului. Acest lucră se întâmplă din cauză că negocierile au pornit foarte târziu, pentru că fosta administrație nu a rezolvat această problemă la timp, iar firmele profită de acest lucru și cer sume aberante.

Meniul zilei, Octavian

Într-o postare pe pagina sa de socializare, Claudiu Buciu arată că a avut discuții cu mai multe societăți. Cele care au prețuri acceptabile nu au utilajele necesare, iar cele care asu utilajele au prețuri mult prea mai.

Iată, mai jos, mesajul primarului.

„Așa cum v-am anunțat, saptamana aceasta am inceput discutiile cu doua societati din Lugoj, care detin utilajele necesare desfasurarii operatiunii de deszapezire. Am considerat firesc sa ne adresam, in primul rand, firmelor din Lugoj.
Luni, una dintre societati ne-a comunicat urmatoarele tarife: 74,08 RON/ora de activitate – Autobasculanta echipata cu lama cu latimea de minimum 2,5 m si raspanditor (sararita) cu capacitate de minimum 4 mc, respectiv 26,01 RON/ora de stationare in limita a maximum opt ore/zi. Am solicitat si am si convenit sa nu platim stationarea, avand in vedere faptul ca, oricum, utilajele sunt garate la Lugoj. Materialul antiderapant urma sa fie platit tot de primarie.
Astazi am avut o noua discutie, urmand sa incheiem contractul cel tarziu luni, avand in vedere ca se anunta conditii meteorologice (incepand de duminica) care ar putea necesita interventia utilajelor de deszapezire / imprastiere a materialului antiderapant.
Spre dezamagirea noastra, pretul solicitat astazi a fost de 180 RON / ora de activitate!
In aceste conditii nu am putut proceda mai departe la semnarea unui contract. Cealalta societate nu dispune decat de un utilaj.
In cursul zile de astazi am avut discutii cu alte doua societati, tot din Lugoj. Una dintre acestea ne-a solicitat un tarif exagerat, apropiat de cel mentionat mai sus. Cu cealalta vom incheia in cel mai scurt timp un contract, insa detine putine utilaje si are o disponibilitate restransa, avand in vedere ca este deja angajata si in alte contracte.
Luni vom lansa un anunt public pe platforma nationala de achizitii publice, in scopul identificarii oricaror altor ofertanti. Fac mentiunea ca fosta administratie nu a dotat primaria cu niciun utilaj destinat operatiunilor de deszapezire si nici nu a demarat vreo procedura de achizitie a serviciilor de deszapezire. La fel, primaria nu detine nici material antiderapant. Colegii din primarie nu erau dotati nici macar cu rudimentarele spargatoare de gheata, care servesc pentru a indeparta gheata de pe trotuarele din proximitatea scolilor, spitalului sau a altor institutii publice.

Oricat va fi de greu, si chiar daca va fi necesar sa apelam la voluntari, va asiguram ca vom reusi sa mentinem drumurile circulabile in conditii normale”

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Primăria caută să angajeze un inspector pentru relații cu instituții de învățământ, culte, cultură, sănătate

Publicat

în

„Municipiul Lugoj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante de Inspector, clasa I, grad profesional principal, din cadrul aparatului de specialitate al primarului, Compartiment relații cu instituții de învățământ, culte, cultură, sănătate.

Meniul zilei, Octavian

În conformitate cu prevederile art. 618 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, concursul este organizat în baza excepției prevăzute de art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Durata normală a timpului de lucru pentru funcția publică de execuție vacantă este 8 ore pe zi, respectiv 40 ore pe săptămână.

Proba suplimentară de testare a cunoștințelor IT – cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu – 19 iulie 2021, ora 1100.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Proba scrisă se va desfășura în data de 21 iulie 2021 ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

Condiții de participare:

  • candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

-condiții specifice de studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;

– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.

Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale www.primarialugoj.ro, la secţiunea Anunțuri concursuri angajare.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 15 iunie –  5 iulie 2021.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Birou relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail: contact@primarialugoj.ro sau „mailto:personal@primarialugoj.ro” personal@primarialugoj.ro. ”

Observații suplimentare: persoană de contact – Lavinia-Daniela Ivăniș, Inspector debutant.

Data afișării: 15 iunie 2021.

 

Citiţi mai departe

Administrație

Muncitorii de la Sere și spații verzi, pârâți la primar că se relaxează în loc să muncească

Publicat

în

Un lugojean i-a pârât la primar pe muncitorii care au venit să îngrijească spațiile verzi din Parcul Poștei. Omul era nemulțumit că aceștia se odihneau la umbră, în loc să tundă iarba și să adune resturile pe care le-au lăsat împrăștiate pe alei.

Meniul zilei, Octavian

„Cei care în continuare sfidează munca, iar orașul zace în mizerie ! Rușine să vă fie, am sunat personal la sere și mi-au răspuns că domnii aceștia obosiți de relaxare, nu au drujbă! În Parcul Poștei nu poți traversa de crengile lăsate pe alee, dar domnii ăștia sfidează munca și cetățenii întregului oraș! În permanență stau în parc, la relax ! Așteptăm de la domnul primar o luare de poziție la sesizarea pe care am facut-o la camera 7”, a scris Maniu, pe Facebook, unde a lăsat și un set de fotografii care să dovedească cele spuse.

 

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Citiţi mai departe

Administrație

Care sunt următoarele zone unde se cosește iarba. Cetățenii sunt rugați să-și mute mașinile

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștința cetățenilor că în cursul acestei săptămâni, (7 – 11 iunie), se va cosi iarba de pe spațiile verzi, în cartierele:

Meniul zilei, Octavian

Timișoarei 110;
Militari;
Balta Lată;
Str Agriculturii;
Spl. G. Coșbuc;
Splaiul 1 Decembrie 1918.

Pe această cale reprezentanții primăriei roagă cetățenii să nu parcheze mașinile în imediata apropiere a spațiilor verzi pentru a facilita activitatea echipelor de lucru și a evita eventuale daune.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Citiţi mai departe

Administrație

Reprezentanții primăriei încep să meargă în cartiere, să dezbată proiectele cu locuitorii, acolo unde acestea se vor implementa

Publicat

în

Primăria Lugoj și UrbanizeHub România dau, astăzi, 7 iunie, startul în campania „Noi revitalizăm orașul”, prin care se începe reabilitarea mai multor zone de relaxare din oraș, dar mai ales locuri de joacă, care în prezent sunt într-o stare necorespunzătoare.

Meniul zilei, Octavian

Este prima dintr-o lungă serie de acțiuni pe care Primăria Lugoj și UrbanizeHub România le vor avea în cartierele lugojene, în perioada următoare. Practic, se renunță la vechiul sistem de dezbateri publice, organizat de fosta administrație la sediul instituției, la care nu participa nimeni, mai ales din cauza orelor nepotrivite la care erau susținute. De luni, 7 iunie, reprezentanții primăriei vor dezbate fiecare proiect cu cetățenii, la fața locului, acolo unde urmează să fie implementat proiectul respectiv.

„Vă așteptăm să vă alăturați campaniei „Noi revitalizăm orașul”, la prima acțiune, de astăzi, 7 iunie, de la ora 17, la locul de joacă din cartierul Eftimie Murgu (Balta Lată), de pe str. Vasile Goldiș, fie că sunteți locuitor al carterului, fie că sunteți un lugojean interesat de cum se va desfășura campania noastră mai departe și ce locuri din oraș vom viza”, anunță reprezentanții Primăriei Lugoj

Programul evenimentului:
17:00-17:15 Debutul evenimentului
17:15-17:30 Prezentarea echipei
17:30-17:45 Prezentare concept de reactivare, împreună cu populația din zonă
17:45-18:15 Activitate interactivă (chestionare, întrebări-răspuns, etc.)
18:15-18:50 Exprimări libere (feedback)
18:50-19:00 Încheierea evenimentului

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

„E foarte important pentru noi, să veniți cu idei și solicitări pentru transformarea zonelor de relaxare din oraș. Dorim ca proiectele pe care le vom desfășura să fie realizate doar după consultarea comunității și pe baza dezbaterilor publice, pentru că lugojenii sunt cei care folosesc aceste spații și trebuie să aibă un cuvânt de spus în realizarea lor”, mai spun cei de la Primărie.

Alături de Primăria Lugoj, încă de la primul eveniment, de luni, 7 iunie, se vor afla și reprezentanții UrbanizeHub România, partenerul pe termen lung pentru acest tip de proiecte. E vorba despre specialiști în comunicare, facilitare și design thinking, în peisagistică, în geografie economică, arhitectură și urbanism. De asemenea, va participa și o grupă de studenți de la Facultatea de Geografie a Universității de Vest din Timișoara, care urmează să se implice în desfășurarea campaniei. Împreună vom prelua toate propunerile comunității și le vom transforma în proiecte.

În portofoliul UrbanizeHub se află colaborări importante cu Comisia Europeană, Banca Mondială, Ministerul Dezvoltării, EIT Climate-KIC Europe, dar și cu mai multe orașe din România.

 

Citiţi mai departe
Publicitate
Publicitate

Cele mai citite