Connect with us

Administrație

Primarul Claudiu Buciu își face echipă. Cum și-a ales consilierul personal

Publicat

în

Primarul Claudiu Buciu a anunțat în această seară că și-a ales unul dintre consilierii presonali. Buciu a povestit pe pagina sa de Facebook cum a cunoscut-o pe Emilia Grosu, într-un moment în care aceasta s-a împotrivit sistemului și a demascatun aranjament al fostei administrații pentru un concurs la Meridian.

Meniul zilei Octavian

„Vă mai aduceți aminte concursul organizat de Meridian 22 pentru ocuparea postului de șef al serviciului administrativ? Acel concurs în care socoteala de acasă a unora (fosta conducere a administrației locale) nu s-a potrivit cu realitatea, cu ceea ce era drept? Doamna Emilia a participat la acel concurs și a fost atât de bine pregătită, încât nici măcar „astrele“ politice care aveau alte interese, nu au reușit să o încurce.
După ce am câștigat alegerile, am ținut să o cunosc. Câteva detalii din CV-ul dânsei m-au convins că este un om bine pregătit și integru, care ar fi un câștig pentru administrația Lugojului.
Emilia Grosu a lucrat pentru o casa de avocatură din USA, pentru unul din cele mai mari grupuri logistice din Europa – o societate olandeză, dar și pentru o societate franceză care acorda asistenta IT clienților sai. Toate acestea și pentru că Emilia vorbește perfect franceza și engleza, fiind absolventă a Facultații de Limbi Moderne Aplicate (Franceză-Engleză) din cadrul Universitatii Ovidius din Constanta.
Pentru o scurta perioada, Emilia a fost și redactor al Radio Romania Actualitati.”, arată Claudiu Buciu.

În postarea sa, primarul Lugojului vorbește de nivelul de pregătire pe care îl are tânăra, care va îi va fi consilier și despre motivul pentru care a ales-o.

„Emilia utilizează la nivel avansat următoarele softuri/platforme: IBM Lotus Notes, Microsoft Lync, asset center, ms office, SCCM (util pentru conexiune la distanta pe pc-ul utilizatorilor). Întâmplarea face că si-a întemeiat o familie în Lugoj (dânsa nefiind lugojeancă). Norocul nostru De ce am ales să colaboram cu Emilia (consilier personal), chiar dacă o cunoșteam doar de câteva zile? În primul râd pentru că a reușit să învingă sistemul, cel care era pregătit să-i refuze șansa la un concurs echitabil. Pe de altă parte, buna pregătire, profesionalismul, modul integru de a judeca lucrurile, bunul simț și răbdarea, au constituit calitățile care ne-au făcut alegerea și mai ușoară”, arată edilul.
În scurt timp, echipa Primăriei se va întregi cu un nou funcționar important în organigramă. Este vorba despre city-managerul, al cărui post a fost aprobat în ultima ședință de consiliu. Claudiu Buciu a anunțat deja că și-o dorește pe acest post pe Anca Micșa-Oprea. (despre care am scris aici)

RETIM

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

RETIM preia gratuit deșeurile periculoase în cadrul unei noi campanii trimestriale de colectare

Publicat

în

RETIM 2020, Timisoara, Timis, Miercuri 1 Iulie 2020, ©Cornel Putan

ATENȚIE! Deșeurile periculoase abandonate în locuri neamenajate pot polua grav mediul înconjurător! Păstrează-le în gospodărie și debarasează-te legal de ele în cadrul campaniilor trimestriale de colectare organizate de RETIM și ADID Timiș.

Meniul zilei Octavian

În perioada 19 aprilie-3 iunie se desfăşoară o campanie dedicată colectării deșeurilor periculoase în zona 0 a judeţului Timiş. Sunt incluse localitățile Lugoj, Buziaș, Recaș, Balinț, Bara, Belinț, Bogda, Boldur, Brestovăț, Chevereșu Mare, Costeiu, Criciova, Darova, Găvojdia, Ghizela, Nădrag, Nițchidorf, Racovița, Sacoșu Turcesc, Secaș, Știuca, Topolovățu Mare și Victor Vlad Delamarina.

CINE poate preda deşeuri periculoase

Cetățenii din localităţile menţionate mai sus pot depune prin aport voluntar și gratuit deșeurile periculoase în containerele special puse la dispoziție în punctele de colectare și între orele menționate în tabelul de mai jos.

RETIM

CE se poate preda în cadrul acestei campanii

DEŞEURILE PERICULOASE sunt:
⦁ ambalaje care conţin reziduuri de substanţe periculoase sau sunt contaminate cu substanţe periculoase
⦁ ambalaje metalice care conţin o matrica poroasă solidă formată din materiale periculoase (ex. azbest), inclusiv containerele goale pentru stocarea sub presiune, absorbanţi, materiale filtrante (inclusiv filtre de ulei nespecificate in altă parte),
⦁ materiale de lustruire şi îmbrăcăminte de protecţie contaminate cu substanţe periculoase
⦁ vopsele, cerneluri, adezivi şi răşini cu conţinut de substanţe periculoase
⦁ baterii şi acumulatori cu plumb, mercur, Ni-Cd, alcaline sau baterii şi acumulatori nesortate conţinând aceste baterii
⦁ solvenţi, acizi, alcali
⦁ uleiuri şi grăsimi, altele decât cele comestibile
⦁ detergenţi cu conţinut de substanţe periculoase
⦁ butelii de gaz sub presiune (inclusiv haloni), cu conţinut de substanţe periculoase
⦁ deşeuri din lemn cu conţinut de substanţe periculoase,
⦁ pesticide
⦁ deşeuri de vopsele şi lacuri cu conţinut de solvenţi organici sau alte substanţe periculoase.

CE NU se poate preda în cadrul acestei campanii

⦁ NU se preiau alte categorii de deșeuri : reziduale, reciclabile, de construcții, vegetale,voluminoase
⦁ NU se colectează deșeurile de echipamente electrice, electronice și electrocasnice (televizoare, mașini de spălat, frigidere, radio-uri, echipamente de iluminat, computere, etc.)

UNDE şi CÂND se pot preda deşeurile periculoase

Detalii despre efectuarea acestor campanii pe www.retim.ro si www.adidtimis.ro/stiri.
De asemenea, operatorii serviciului de Call Center sunt disponibili la numărul +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07.00 – 19.00.

 

Citiţi mai departe

Administrație

La sat da, la Lugoj ba. De ce rămâne închisă piața de vechituri a orașului

Publicat

în

Meniul zilei Octavian

Piața de vechituri sau ocico din Lugoj rămâne deocamdată închisă, anunță primăria municipiului. Asta după ce mai mulți lugojeni au cerut explicații având în vedere deschiderea pieței publice din Bethausen, care va funcționa în fiecare joi, la fel ca cea din Balinț, acolo unde piața de vechituri are loc la fiecare a doua joi.

Primarul Claudiu Buciu a declarat pentru Lugojeanul.ro că “La ei, rata de incidență permite deschiderea pieței. La noi încă nu. Nu putem lua decizii fără să ținem cont de legislația în vigoare”.

Piața de vechituri a orașului, deși în aer liber, a fost printre primele locuri închise acum mai bine de un an, când la Lugoj apăreau primele cazuri de infectare cu SARS-CoV 2. De atunci, piața mai fost deschisă o singură dată, până autoritățile au luat decizia de a o închide pe o perioadă nedeterminată.

RETIM

Citiţi mai departe

Administrație

În 2021, Primăria Lugoj a cumpărat servicii de consultanță și studii de aproape 1 milion de lei

Publicat

în

Meniul zilei Octavian

În primele trei luni și jumătate de activitate din 2021, primăria din Lugoj a plătit 984.150 de lei pe studii de fezabilitate, servicii de consultanță, studii energetice și proiecte de mobilitate urbană. Suma este rezultată din adunarea tuturor serviciilor achiziționate prin SEAP de către administrația locală, care are legătură cu domeniul consultanței sau a studiilor de orice fel.

Un exemplu este studiul pentru PMUD, pentru care Primăria Lugoj cheltuie 117.000 de lei, pe servicii de consultanță unei firme care, în 2016, a prestat aceleași servicii către administrația locală din Lugoj. Este vorba despre FIP Consulting, o firmă care a oferit documentație pentru Planul de Mobilitate Urbană a Lugojului acum 5 ani. Găsiți știrea aici.

Pe 1 aprilie, Primăria Lugoj a cumpărat un nou studiu, de această dată pentru o mai bună gestionare a deșeurilor. Este vorba despre un un serviciu de elaborare a strategiei locale privind dezvoltarea și optimizarea gestionării deșeurilor. Potrivit SEAP, firma contractată este una din București. Aici am relatat despre achiziție.

RETIM

Toate achizițiile realizate de către administrația locală lugojeană le găsiți pe site-ul SEAP.

Citiţi mai departe

Administrație

Zeci de străzi din Lugoj vor intra în reparații, în perioada următoare

Publicat

în

FOTO Arhivă

Primăria Lugoj a semnat un contract de lucrări pentru plombările necesare pe străzile din oraș, cu Societatea de Drumuri Timișoara, care aparține Primăriei Timișoara. Execuția este programată să înceapă de marți, 13 aprilie. Zeci de străzi vor intra în reparații, în perioada următoare.

Meniul zilei Octavian

„Cu toate că iarna nu a fost foarte grea, au apărut foarte multe gropi în asfalt. Ne cerem scuze lugojenilor pentru disconfortul creat, dar, din păcate, este consecința lucrărilor făcute foarte prost în ultimii ani. Mai mult, nici nu mai avem garanție pentru aceste drumuri. Am semnat un contract, în scopul efectuării reparațiilor în zonele unde e nevoie de intervenție urgentă. Am stabilit ca primele lucrări să se desfășoare în zona centrală: pe str. 20 Decembrie, Podul de Beton, Coloman Wallis, Bucegi, Cuza Vodă, Episcop Bălan, Nicolae Bălcescu, Podul De Fier, Unirii, Victor Vlad Delamarina, Narciselor, 13 Decembrie, pentru ca ulterior să intervenim pe Cloșca, Someșului, Ion Vidu, Microraion 1, 2,3, Stadion 1 și 3, zona benzinăriei Mol, Țesătorilor, Gh. Lazăr, Timișoarei, Banatului, Mihai Viteazul, la sfârșit urmând pe Titulescu, Pasajului Buziașului, str. Buziașului și cartierul IC Drăgan”, a declarat Claudiu Buciu, primarul Lugojului.

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite