Primarul Francisc Boldea a declarat pentru postul de televiziune Europa Nova Timișoara, că sunt probleme mari la Podul de Beton din Lugoj. Edilul orașului susține că a primit rezultatele unei expertize, comandate după inundații, care arată că o parte a podului s-a deplasat.
“Ieri, am primit o expertiză pentru Podul de Beton. El a fost construit în două părți, o parte în 1939, alta în jurul anilor 80, până în 86. La partea de pod construită din 39, există o deplasare și experții ne sfătuiesc să o dăm jos și să facem alta dacă vrem să fim siguri. Acum ne-a venit în scris și orice deplasare pe pod se face pe răspunderea noastră. A primit gradul 4, nesatisfăcător, legat de expirare, cel făcut în 39 expiră anul acesta. Sunt probleme de circulație care trebuie rezolvate. Am chemat opoziția la o discuție, am propus un pod, ne trebuie un nou pod pe lângă Podul de Fier care să rămână cu terase, să facem al pod pentru fluidizarea traficului, ei doresc o altă locație. Deși avem toate aprobările, am zis să fie un consens. Când doresc dânșii îi aștept să discutăm”, a declarat Boldea.
Sa se scoata traficul din centru, sa ramana doar pietonal, de ce alt pod langa cel existent? Domnule primar si domnilor consilieri, in mai toate orasele care se respecta se scoate traficul auto din zonele centrale, doar in Lugoj se pare ca trebuie sa existe si sa se si amplifice.
Faceti podul de beton cum trebuie daca tot s-a deplasat si trebuie refacuta o parte, Se poate face un pod si dupa Strand catre bazar pentru masini daca trebuie. Centrul trebuie lasat pietonal din mai multe motive: pastrarea arhitecturii (care oricum s-a stirbit), reducerea noxelor, plimbari, turismul ar putea creste la fel si afacerile. Nu trebuie sa tranzitezi centrul cand ai masina, se poate ocoli 2-3 km fara mari batai de cap.