Connect with us

Administrație

Primăria Lugoj caută șef pentru un birou esențial. Vezi care sunt condițiile

Publicat

în

‚,Municipiul Lugoj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de conducere vacante de Șef birou, clasa I, grad II, din cadrul aparatului de specialitate al primarului, Direcția administrație publică locală – Biroul agricol cadastru.

În conformitate cu prevederile art. 618 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, concursul este organizat în baza excepției prevăzute de art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Durata normală a timpului de lucru pentru funcția publică de conducere vacantă este 8 ore pe zi, respectiv 40 ore pe săptămână.

Poveștile îi îndrumă pe cei mici | Colecționează-le pentru ei!

Proba suplimentară de testare a cunoștințelor IT – cunoștințe de operare pe calculator, nivel avansat – 28 iunie 2021, ora 1100, locul desfășurării probei suplimentare – Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4

RETIM

Proba scrisă se va desfășura în data de 30 iunie 2021, ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

Condiții de participare:

  • candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Condiții specifice de studii de specialitate:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul inginerie geodezică, respectiv master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;

– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

– condiții specifice: certificat de autorizare în vederea realizării și verificării lucrărilor de specialitate în domeniul cadastrului, geodeziei și cartografiei pe teritoriul României – categoria A sau B, obținut conform prevederilor Ordinului nr.107/2010 al A.N.C.P.I.

Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale www.primarialugoj.ro, la secţiunea Anunțuri concursuri angajare.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 27 mai –  15 iunie 2021.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Birou relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail: contact@primarialugoj.ro sau  HYPERLINK „mailto:personal@primarialugoj.ro” personal@primarialugoj.ro.”

Observații suplimentare: persoană de contact – Lavinia-Daniela Ivăniș, Inspector debutant.

Data afișării: 27 mai 2021.

 

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Noua campanie de colectare a deșeurilor voluminoase în zona 0 Ghizela a județului Timiș

Publicat

în

RETIM împreună cu ADID Timiș organizează o nouă campanie trimestrială prin care sunt colectate deșeurile voluminoase. Nu ratați ocazia să le predați legal și gratuit la containerul RETIM! 

Compania RETIM împreună cu ADID Timiș organizează în perioada 01 iulie – 30 august 2022 o campanie de colectare gratuită a deșeurilor voluminoase din zona 0 Ghizela a judeţului Timiş. Sunt cuprinse localitățile Lugoj, Buziaș, Recaș, Balinț, Bara, Bogda, Boldur – Jabăr; Brestovăț, Chevereșu Mare – Dragșina, Vucova; Coșteiu, Criciova – Jdioara, Cireșu; Darova, Găvojdia, Ghizela, Nădrag, Nițchidorf, Racovița, Sacoșu Turcesc, Secaș, Știuca, Topolovățu Mare – Iosifălău, Ictar-Budinț; Victor Vlad Delamarina, Belinț.

CINE poate preda deşeuri voluminoase

Poveștile îi îndrumă pe cei mici | Colecționează-le pentru ei!

Cetățenii din localităţile menţionate mai sus pot depune prin aport voluntar și gratuit deșeurile voluminoase în containerele special puse la dispoziție în punctele de colectare și între orele menționate în tabelul de mai jos. 

RETIM

CE se poate preda în cadrul acestei campanii

DEŞEURILE VOLUMINOASE sunt:

  • mobilier, comode, mese de cafea, de toaletă, decorative
  • mese de scris pentru copii, rafturi, etajere, etajere metalice
  • covoare, carpete, preșuri
  • canapele, paturi, dulapuri, birouri, scaune, banchete,saltele
  • oale
  • ceasuri
  • perdele, draperii
  • dulapuri de baie, suporturi prosoape
  • lustre, tablouri
  • obiecte sanitare, căzi, vase de toaletă, robineți, cabine de duș, suporturi, baterii sanitare, chiuvete, bideuri, capace vase de toaletă, lavoare, rezervoare de apă pentru vase de toaletă
  • obiecte mari de folosință îndelungată precum : calorifere fontă, calorifere aluminiu, uși, tocuri de uși şi tocuri de geamuri, etc

CE NU se poate preda în cadrul acestei campanii

  • NU se preiau alte categorii de deșeuri : reziduale, reciclabile, de construcții, vegetale,periculoase
  • NU se colectează deșeurile de echipamente electrice, electronice și electrocasnice (televizoare, mașini de spălat, frigidere, radio-uri, echipamente de iluminat, computere, etc.)

UNDE şi CÂND se pot preda deşeurile voluminoase

Citiţi mai departe

Administrație

Preluarea gratuită a deșeurilor periculoase, în cadrul unei noi campanii de colectare organizată de RETIM și ADID Timiș 

Publicat

în

©Cornel Putan

După cum atenționează din start numele generic, deșeurile periculoase din menajer sunt extrem de nocive pentru natură și oameni! Acestea trebuie manipulate cu foarte mare atenție și depozitate în condiții speciale. Vă puteți debarasa legal și gratuit de ele  în cadrul unei noi campanii trimestriale organizată  de către RETIM și ADID Timiș. 

În perioada 11 iulie –  23 august 2022 se desfăşoară o campanie dedicată colectării deșeurilor periculoase în zona 0 Ghizela a judeţului Timiş. Sunt incluse localitățile Lugoj, Buziaș, Recaș, Balinț, Bara, Bogda, Boldur – Jabăr; Brestovăț, Chevereșu Mare – Dragșina, Vucova; Coșteiu, Criciova – Jdioara, Cireșu; Darova, Găvojdia, Ghizela, Nădrag, Nițchidorf, Racovița, Sacoșu Turcesc, Secaș, Știuca, Topolovățu Mare – Iosifălău, Ictar-Budinț; Victor Vlad Delamarina, Belinț. 

CINE poate preda deşeuri periculoase din menajer

Poveștile îi îndrumă pe cei mici | Colecționează-le pentru ei!

Cetățenii din localităţie menţionate mai sus pot depune prin aport voluntar și gratuit deșeurile periculoase din menajer în containerele special puse la dispoziție în punctele de colectare și între orele menționate în tabelul de mai jos.

RETIM

CE se poate preda în cadrul acestei campanii

DEŞEURILE PERICULOASE din menajer sunt:

  • ambalaje care conţin reziduuri de substanţe periculoase sau sunt contaminate cu substanţe periculoase
  • ambalaje metalice care conţin o matrică poroasă solidă formată din materiale periculoase (ex. azbest), inclusiv containerele goale pentru stocarea sub presiune, absorbanţi, materiale filtrante (inclusiv filtre de ulei nespecificate in altă parte),
  • materiale de lustruire şi îmbrăcăminte de protecţie contaminate cu substanţe periculoase
  • vopsele, cerneluri, adezivi şi răşini cu conţinut de substanţe periculoase
  • baterii şi acumulatori cu plumb, mercur, Ni-Cd, alcaline sau baterii şi acumulatori nesortate conţinând aceste baterii
  • solvenţi, acizi, alcali
  • uleiuri şi grăsimi, altele decât cele comestibile
  • detergenţi cu conţinut de substanţe periculoase

CE NU se poate preda în cadrul acestei campanii

  • NU se preiau alte categorii de deșeuri : reziduale, reciclabile, de construcții, vegetale,voluminoase
  • NU se colectează deșeurile de echipamente electrice, electronice și electrocasnice (televizoare, mașini de spălat, frigidere, radio-uri, echipamente de iluminat, computere, etc.)

UNDE şi CÂND se pot preda deşeurile periculoase din menajer

Detalii despre efectuarea acestor campanii pe www.retim.ro  si www.adidtimis.ro/stiri.

De asemenea, operatorii serviciului de Call Center sunt disponibili la numărul +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07.00 – 19.00.

Citiţi mai departe

Administrație

Încep lucrările pentru consolidarea malurilor Insulei din Cotu Mic

Publicat

în

FOTO Facebook/Insula din Cotu Mic

Primăria Lugoj și Administrația Bazinală de Apă Banat au semnat protocolul pentru începerea lucrărilor de consolidare a malurilor pentru Insula din Cotu Mic, care în trecut a fost unul dintre cele mai apreciate locuri de agrement din municipiul de pe Timiș. Decolmatarea și consolidarea malurilor e necesară pentru a evita inundarea insulei, atunci când debitul de apă este crescut.

„În perioada următoare, din luna august, Apele Române, cu utilajele din dotare, vor începe lucrările de decolmatare, în primul rând, pentru asigurarea secțiunii de scurgere în zona Insulei din Cotu Mic. Imediat după ce Primăria reușește să achiziționeze piatra necesară, vom începe și consolidarea malurilor. Durata lucrărilor este până la sfârșitul acestui an. În caz că nu se vor finaliza, vom prelungi acest protocol până la finalizarea lucrărilor”, ne-a declarat Cristian Ciocan, directorul Administrației Bazinale de Apă Banat.

Primăria Lugoj va trebui să asigure combustibilul necesare pentru utilajele cu care se vor executa lucrările, plus piatra necesară la consolidarea malurilor.

Poveștile îi îndrumă pe cei mici | Colecționează-le pentru ei!

RETIM

Citiţi mai departe

Administrație

Alin Nica redeschide conflictul cu liberalii lugojeni. Cere suspendarea sau chiar excluderea lui Buciu din partid

Publicat

în

Biroul Permanent Judeţean (BPJ) al organizaţiei județene PNL Timiș anunță printr-un comunicat de presă că se va întruni săptămâna viitoare pentru a analiza activitatea lui Claudiu Buciu, primarul municipiului Lugoj. Motivul ar fi propunerile lui Claudiu Buciu de a desființat Casa de Cultură a Municipiului, Școala de Arte „Remus Tașcău”, Galeria de Artă și Serviciul de Administrare a Cinematografului „Bela Lugosi”.

„Din punctul meu de vedere, ce a făcut Claudiu Buciu la Lugoj este un abuz și o nerespectare a valorilor liberale care promovează cultura și dialogul civic. Voi cere în cadrul BPJ, cel puțin suspendarea pe 6 luni” a spus Alin Nica, președintele PNL Timiș. Biroul Permanent Județean anunță că lugojeanul Claudiu Buciu riscă chiar și excluderea din partid. Totodată, va fi analizată activitatea consilierilor locali ai PNL Lugoj și rezultatele organizației municipale a PNL Lugoj.

„Nu cred că e demersul domnului Nica, cred că e demersul domnului Groza, care citește doar titlurile, ca și domnul Dobra și domnul Floroni. Nu fac decât să se uite la titluri, în loc să se uite la conținut, de aia nici nu au fost în stare de nimic, cât au condus partidele sau anumite instituții. Ca să acuzi pe cineva, de crimă la adresa culturii, cum a făcut-o și ministrul, tot fără să citească materialele, tot la impulsuri politice, care ne-au adus de 30 de ani într-o situație aproape iremediabilă ca țară, e foarte ușor. Politic, sincer, pot să facă ce vor! Dacă îndrăznesc să mă suspende, pentru acest motiv, o să contest această decizie în instanță, pentru că nu are niciun temei. Nu am contestat atunci când am fost suspendat din funcția de președinte, pentru că era o funcție de conducere, la care eu nu țineam și chiar dacă decizia a fost nedreaptă, nu a însemnat nimic pentru mine. Însă funcția de membru al PNL înseamnă foarte mult. Sunt un liberal autentic și asta nu poate să-mi ia nimeni. O astfel de decizie nu e motivată”, a declarat Buciu.

Poveștile îi îndrumă pe cei mici | Colecționează-le pentru ei!

Primarul Lugojului mai spune că, dacă ar fi citit proiectele, Nica ar fi aflat că noua Direcție de cultură are un Birou cultural cu 13 posturi, în timp ce Casa de Cultură avea 10 posturi, din care trei angajați au fost deja preluați de Primăria Lugoj. Despre Școala populară de artă, primarul explică faptul că legal aceasta nu putea funcționa decât pe lângă un consiliu județean, iar profesorii care au predat aici nu aveau acest drept legal, pentru că nu aveau studiile și autorizările necesare, iar în felul acesta i-au păcălit pe părinții ai căror copii urmau cursurile acestei școli. În privința Galeriei de Artă, Buciu spune că aceasta va fi dată în administrarea Uniunii Artiștilor Plastici din Lugoj, iar angajații de la Cinematograf se regăsesc în alte structuri ale Primăriei.

RETIM

 

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite