Connect with us
Winter in My Town

Administrație

Programul de lucru RETIM în județul Timiș pentru data de 01 iunie 2021

Publicat

în

retimCompania RETIM informează clienţii şi colaboratorii săi din județul Timiș asupra programului de lucru valabil în data de 01 iunie 2021, zi liberă legală.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

COLECTAREA DE DEŞEURI

Activitatea de colectare a deşeurilor din toate localităţile din județul Timiș în care operează compania RETIM se va desfăşura conform PROGRAMELOR ZILNICE OBIŞNUITE. Nu există modificări faţă de orarele curente. Utilizatorii serviciului de salubrizare sunt rugați să scoată la stradă recipientele de colectare a deșeurilor ca în orice zi obișnuită de colectare.

BIROURI DE RELAŢII CLIENŢI ŞI CASIERII

RETIM

Birourile de relaţii clienţi şi casierii vor fi
⦁ ÎNCHISE în data de 01 iunie 2021, sărbătoare legală
⦁ DESCHISE din data de 02 iunie 2021 se revine la programul normal de lucru.
Compania RETIM recomandă utilizarea cu precădere a instrumentelor de plată electronice disponibile pe site-ul www.retim.ro , a sistemelor de plată rapidă PayPoint, Un-Doi, Self-Pay sau a aplicației mobile Pago.

PUNCTELE DE COLECTARE A DEŞEURILOR VOLUMINOASE, VEGETALE ŞI DIN CONSTRUCŢII DIN TIMIŞOARA

Cele patru puncte de colectare a deşeurilor voluminoase, vegetale şi din construcţii deschise de către compania RETIM împreună cu Primăria Timişoara vor avea următorul program:
⦁ ÎNCHISE în data de 01 iunie 2021, sărbătoare legală,
⦁ DESCHISE din data de 02 iunie 2021 se revine la programul normal de lucru.
Adresele și programele de funționare obișnuite ale celor patru puncte de colectare din Timişoara sunt:
⦁ Calea Torontalului, nr. 94 ( L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00 )
⦁ Calea Moşniţei, nr 2-4 ( L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00 )
⦁ Str. Avram Imbroane, nr 70 ( L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00 )
⦁ Calea Chișodei, Str. Mile Cărpenișan, nr 3 ( L-V: 9:00-17:00, S: 8:00-16:00 )

RETIM rămâne în contact direct cu clienţii săi pe canalele de comunicare online – website www.retim.ro, email contact@retim.ro si pagina oficială de Facebook.
De asemenea, operatorii serviciului de Call Center sunt disponibili la numărul +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07.00 – 19.00.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

loading...

Administrație

Certificat verde sau nu la Târgul de Crăciun la Lugoj? Reacția primarului orașului

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Târgurile de Crăciun se vor desfășura în acest sezon de sărbătoare doar pentru persoanele cu certificate verzi. Se întâmplă la Timișoara, la București, dar și la Sibiu sau alte orașe din România, acolo unde târgurile organizate cu ocazia sărbătorilor au ajuns de renume mondial.

La Lugoj, deși administrația locală mai are doar câteva zile până să organizeze complet târgul, situația privind certificatul verde este ambiguă. Pe de-o parte, administrația locală spune că nu va exista o delimitare a zonei de târg. Potrivit legii, în acest caz nu este nevoie de certificat verde pentru a achiziționa produse de la căsuțe.

Pe de altă parte, edilul șef spune că va respecta legislația de la acea dată, dând de înțeles că s-ar putea totuși ca obligativitatea certificatului verde să fie impusă.

RETIM

“Nu va fi o incintă închisă. Accesul nu va fi restricționat, însă se vor respecta regulile stabilite la nivel național. Se vor respecta regulile stabilite prin legislația în vigoare la momentul derulării evenimentului”, a explicat primarul Claudiu Buciu pentru Lugojeanul.ro

Citiţi mai departe

Administrație

Lista persoanelor care pot să primească în chirie locuințe ANL, la Lugoj

Publicat

în

FOTO Arhiva

Primăria Lugoj a stabilit persoanele care au prioritate la închirierea locuințelor ANL. 58 de solicitanți se află pe această listă, care va ajunge, în ședința din 25 noiembrie la votul consilierilor locali. În funcție de punctajul obținut, aceștia vor avea acces la locuințe. Este vorba de tineri, de până în 35 de ani, care trebuie să dovedească, în primul rând că muncesc pe raza municipiului Lugoj. Iată, mai jos, lista solicitanților, cu punctajul obținut, în urma dosarelor depuse la primărie până în 19 iulie 2021.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Din totalul dosarelor depuse, patru persoane au retras cererile, iar alte trei au fost plecate în străinătate când reprezentanții Primăriei Lugoj au efectuat ancheta socială și nu au transmis o dovadă că au loc de muncă pe teritoriul municipiului

RETIM

Citiţi mai departe

Administrație

Lugojul a cumpărat luminițe festive pentru Crăciun de 130.000 de lei

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Lugojul ar urma să arate ca în povești de sărbători. Asta după ce primăria din oraș a cumpărat ghirlande, decorațiuni și alte luminițe pentru Crăciun și restul sărbătorilor de iarnă în valoare totală, cu tot cu montare și demontare, de aproape 130.000 de lei.

La capitoulul luminițe, s-au cheltuit 93.575 de lei, pentru becuri LED de toate formele, ghirlande, instalații, cortine luminoase și altele. La capitolul montare și demontare, primăria a mai scos din buzunar alte 37.780 de lei. Montarea urmează să aibă loc în curând, iar demontarea va avea loc în lunile ianuarie sau februarie.

Important de menționat este faptul că primăria a “rupt” contractul cu Elba, firma care furniza an de an instalațiile de iluminat pentru sărbători în oraș pe timpul fostei administrații. Compania care a vândut produsele și serviciile către Lugoj este una din județul Hunedoara.

RETIM

foto: Facebook.com/Cosmina Livadaru

Citiţi mai departe

Administrație

ADID și RETIM continuă verificarea pubelelor la Lugoj. Se dau avertismente și amenzi

Publicat

în

Reprezentanții ADID Timiș și Retim anunță continuarea acțiunii de verificare a modului de precolectare a deșeurilor reciclabile (pubela galbenă) și reziduale (pubela neagră) și în Municipiul Lugoj!

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

„Începând de mâine, 23 noiembrie 2021, acestei acțiuni de verificare desfășurată de ADID Timiș, i se vor alătura și reprezentanți ai: Primăriei Municipiului Lugoj, Poliției Locale Lugoj, operatorului Retim Ecologic Service SA. Verificarea este permanentă și se va desfășura atât la asociațiile de proprietari, cât și la punctele de colectare unifamiliale, iar în urma verificării conținutului pubelelor se vor aplica avertismente și amenzi de către Poliția Locală”, anunță reprezentanții ADID.

Acțiunea vine în completarea tuturor măsurilor de informare realizate de ADID Timiș și Retim ( spoturi radio, spoturi tv, articole de presă, publicitate outdoor, sms-uri, postări facebook, newsletter, afișe, pliante, etc) adresate tuturor utilizatorilor, acestea având scopul de informare asupra modului corect de precolectare. În continuarea acestor măsuri, se va trece la etapa de etichetare a pubelelor neconforme, prin  aplicarea etichetelor roșii, ceea ce presupune că acele pubele nu vor fi mai fi colectate de către operator, decât după ce conținutul acestora va fi conform.

Gradul scăzut de implicare al cetățenilor influențează procentul mic de reciclare; prin toate acțiunile desfășurate vizăm conștientizarea importanței realizării procesului de precolectare separată a deșeurilor într-un mod corect, în scopul atingerii țintelor de reciclare și valorificare a deșeurilor asumate la nivel local și național, precum și protejarea mediului înconjurător.

RETIM

Citiţi mai departe
Publicitate
Publicitate

Cele mai citite