Primăria Lugoj a transmis un comunicat de presă prin care anunță că sediul instituției a fost dezinfectat. „Vineri, 13 martie, după programul de lucru, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj a avut loc o acțiune de dezinfecție. În cadrul acestei activități de prevenție au fost dezinfectate toate spațiile din instituție în care se lucrează cu publicul dar și casa scărilor, birourile precum și Sala de Consiliu”, se arată în comunicatul Primăriei.
Primarul Francisc Boldea spune că, de astăzi, se iau și alte măsuri.
„Poliția Locală intră în subordinea Poliției Naționale, Serviciul de Evidență intră 30 de zile în subordinea MAI. Am început inventarierea cetățenilor din municipiul Lugoj, care sunt autoizolați la domiciliu. Până vineri, toate străzile din municipiu vor fi stropite, dezinfectate, cu soluție cu clor și apă. Începem și deratizările din parcuri. Acestea sunt primele măsuri care se iau în perioada aceasta”, a declarat Francisc Boldea, pentru Lugojeanul.ro.