Connect with us

Administrație

Peste cinci milioane de euro, pierduţi de la bugetul Lugojului. Câţi bani va avea oraşul în 2019

Publicat

în

La Primăria Lugoj se lucrează, în această perioadă, la întocmirea bugetului pentru 2019. Lugojul va avea din nou un buget mare, însă cea mai mare parte a sumelor sunt bani necheltuiţi din anii trecuţi.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Primarul Francisc Boldea dă asigurări că municipiul nu va avea o problemă de plăţi şi de a asigura sumele pentru investiţii. “Excedentul bugetar pe care îl avem, eu estimez că e între 70 şi 80 de milioane de lei, care cred eu că satisface necesităţile şi de investiţii şi defuncţionare, acoperă şi golurile casă, pentru funcţionarea normală”, a spus Francisc Boldea, pentru Lugojeanul.ro

De la an la an, bugetul Lugojului pierde bani

Cea mai mare lovitură a fost dată de către măsurile fiscale luate de guvern, prin scăderea impozitului pe venit de la 16 la 10 la sută, de unde municipiul de pe Timiş a pierdut, în 2018, circa două milioane de euro. Un alt capitol unde se înregistrează probleme sunt încasările din taxe şi impozite locale, unde s-au adunat peste 3 milioane de euro restanţe ale unor persoane fizice şi societăţi comerciale, fapt recunoscut şi de edilul Lugojului.

“Deşi am avut mai multe rectificări pozitive în 2018, totuşi trebuie să reţinem că din reducerea impozitului, de la 16 la 10 la sută, la venituri am avut o diminuare faţă de anii precedenţi de opt, nouă milioane de lei. La această diminuare se adaugă, la 1 ianuarie 2019, în jur de 8 milioane de lei restanţe de la societăţile comerciale, la impozite şi taxe, şi în jur de 7,5 milioane de lei restanţe de la populaţie.  În fiecare an, avem o diminuare a veniturilor, mai ales că noi suntem singura primărie, vedeţi că nici Timişoara nu a rezistat, care nu a mărit taxele şi impozitele locale. Această diminuare ar fi trebuit compensată cu măriri de taxe şi impozite”, a declarat primarul Boldea, care spune că majorarea taxelor şi impozitelor locale nu a fost făcută doar pentru că banii au fost gospodăriţi bine.

RETIM

Într-un interviu, care va apărea marţi, 8 ianuarie, pe Lugojeanul.ro, Francisc Boldea răspunde la mai multe întrebări de actualitate, legate de motivul pentru care banii rămân necheltuiţi la unele instituţii din Lugoj, despre întârzierea cu care se finalizează mai multe proiecte în oraş, despre cine trebuie tras la răspundere pentru situaţia de la staţia de epurare, despre cine va reface străzile asfaltate recent, pe care au apărut acum gropi.

Primarul a răspuns şi la întrebări legate despre proiectele de anul acesta, dar a vorbit şi despre “răceala” dintre el şi colegii săi, din PSD şi despre cum a ajuns proiectantul cu care lucrează Primăria Lugoj să execute PUZ-ul pentru casa nepoatei sau despre motivul pentru care şi-a cerut scuze în discursul pe care l-a ţinut de Revelion.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Primăria Lugoj a plătit 11.700 de lei pe 12 scaune

Publicat

în

Primăria Lugoj continuă să facă achiziții publice. Printre ultimele se numără și cumpărarea a 12 scaune de așteptare. Cel mai probabil, scaunele vor fi amplasate la intrarea în cele mai importante birouri din primărie.

Cei care au făcut achiziția nu s-au limitat la orice scaune. Deși un scaun de așteptare normal costă între 60 și 100 de lei la magazine precum Dedeman, primăria din Lugoj a decis să cumpere scaune “de domni”, cu de zece ori prețul cerut la magazinele de bricolaj.

Astfel, pe 12 scaune Manager Extra CF, cu piele ecologică și structură din lemn masiv, administrația locală a plătit aproape 11.700 de lei, adică în jur de 975 de lei bucata. Licitația a fost câștigată de o firmă din Jilava, județul Ilfov.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Citiţi mai departe

Administrație

Continuă criza de personal din Primăria Lugoj. Un nou post de șef a fost scos la concurs

Publicat

în

Primăria Lugoj a lansat două noi anunțuri de angajare. Unul dintre acestea este pentru „ocuparea funcției publice de conducere vacantă de Șef birou, clasa I, gradul II, din cadrul aparatului de specialitate al primarului, Direcția administrație publică locală, Biroul agricol, cadastru”

Tot în același birou mai sunt libere două posturi, unul de asistent și unul de inspector.

Pentru cei care își doresc ocuparea funcției de șef de birou există o probă suplimentară de testare a competențelor specifice în domeniul IT – cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu, care se va desfășura în data de 15 noiembrie 2021, ora 1000, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piața Victoriei, nr.4.

Proba scrisă se va desfășura în data de 18 noiembrie 2021, ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

Condiții de participare:

  • candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Condiții specifice de studii de specialitate:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul inginerie geodezică și studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;

– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

-cerințe specifice: certificat de autorizare în vederea realizării și verificării lucrărilor de specialitate în domeniul cadastrului, geodeziei și cartografiei pe teritoriul României – categoria A sau categoria B, obținut conform prevederilor Ordinului nr.107/2010 al A.N.C.P.I.

Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale www.primarialugoj.ro, la secţiunea Anunțuri concursuri angajare.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 12 octombrie 2021 – 01 noiembrie 2021 inclusiv.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Biroul relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail: contact@primarialugoj.ro sau personal@primarialugoj.ro.”

Observații suplimentare: persoană de contact – Lavinia Ivăniș, Inspector.

Data afișării: 12 octombrie 2021.

 

 

 

 

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Citiţi mai departe

Administrație

O nouă invitație la dezbatere, din parte Primăriei Lugoj, pe tema Strategiei de Dezvoltare Urbană

Publicat

în

Primăria Lugoj invită locuitorii orașului la o nouă dezbatere publică pe tema Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană. Reprezentanții administrației locale vor să afle spre ce domenii, să direcționeze fondurile locale și cele care ar putea fi obținute din finanțări.
„Zilele acestea finalizăm actualizarea Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană 2021-2027 a orașului nostru. Această activitate are ca obiectiv principal stabilirea celor mai importante proiecte ce vor fi implementate cu fonduri europene, de aceea părerea dumneavoastră cu privire la domeniile către care ar trebui dirijate fondurile este esențială. Așadar, vă adresăm invitația de a participa la consultarea care va avea loc miercuri, 13.10.2021, începând cu ora 17:00”, arată reprezentanții Primăriei Lugoj.
În contextul pandemiei de COVID – 19, evenimentul se va desfășura ONLINE, prin intermediul platformei Zoom.
Pentru a participa la această consultare, puteți să accesați link-ul de mai jos, miercuri începând cu ora 17.00.
Pentru autentificare în ZOOM, folosiţi credenţialele:
Meeting ID: 843 0814 4320
Passcode(parola): 093460
Participarea la eveniment este liberă. Pentru informații suplimentare vă puteți adresa Biroului Management Proiecte, Programe din cadrul Primăriei Municipiului Lugoj, la adresa de email:
proiecte@primarialugoj.ro

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Citiţi mai departe

Administrație

VIDEO Un primar de lângă Lugoj a schimbat fața comunei în care a fost ales după doar un an

Publicat

în

Exemplu de “așa da” pentru edilii primăriilor de comune și orașe din Timiș. Un primar proaspăt ales într-o comună din vecinătatea Lugojului a transformat radical înfățișarea localității în doar un an de activitate în noua funcție administrativă.

Laurențiu Tîrziu, primarul din Belinț, a schimbat radical modul în care arată comuna aflată la 15 kilometri de Lugoj. A dotat căminul cultural, a amenajat parcuri și a asfaltat drumuri comunale, printre altele, toate în primele 12 luni de activitate.

Mai multe detalii despre realizările lui Tîrziu puteți urmări în știrea de mai jos.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Citiţi mai departe
Publicitate
Publicitate

Cele mai citite