Connect with us


Administrație

Mai exista netcafe la Lugoj?

Publicat

în

Hearthstone Arena Community TournamentCum stateam eu si ma gandeam la un upgrade la al meu batran laptop, care apropo, inca traieste dupa aproape 4 ani de chin si rezista eroic la aproape tot ce ii dau sa faca, dar care va fi inlocuit in curand cu asa ceva (traiasca Asus), ma gandeam la vremurile bune. La care vremuri? La alea in care la Lugoj erau la moda si cautare mare netcafe-urile. Tineti minte ce nebunie era? Dadeam 3 lei pe ora cu net si jocuri, iar daca iti luai trei ore, a treia era gratis, daca iti luai 6, mai primeai doua si tot asa.

PMP

Tin minte ca primul netcafe la care am fost se numea Aramis și era situat pe strada mica de vis-a-vis de Romtelecom (acum Telekom, sanchi). Parca il vad: la intrare, in dreapta, era un pult, acolo statea un nene despre care au credeam ca are cea mai tare slujba din lume, adica sa joace tot ce vrea el si sa dea si la clienti drumul la calculatoare. Parca il chema Alistar, dar nu mai tin minte exact. La dreapta, o alta sala mai mica, cu vreo 6 calculatoare, dupa care in alta camera, alte 12 statii, adaugate mai tarziu din cate tin minte.

USR

Mergeam de la 7 dimineata, toata strada, de la sat la Lugoj, cu ocazie, ne prindea lejer 2 sau 3 dupa-masa la impuscaturi. Acolo am descoperit, pe la vreo 12 ani cat aveam, netul de mare viteza, site-urile cu bancuri, CounterStrike si World Of Warcraft, pe care le jucam ca nesatulul de fiecare data cand mergeam. Bineinteles, aveam fiecare punga lui cu Fornetti, nimeni nu se atingea de cea a adversarului, nici daca era in pericol de a MURI de foame. Punct.

Dupa ce s-a inchis Aramis, s-a deschis un alt netcafe peste drum de Judecatorie. Acolo vindea Ioji, ma rog, toata lumea ii zicea Unguru’ si nu se supara, ca doar facea bani frumosi din afacere. Avea vreo 20 de statii, ultima generatie, dupa care a mai cumparat doua camere langa el si a extins totul la vreo 40 sau 50 de statii. Aici era mai ceva ca la Aramis, ca aparusera deja calculatoare puternice, jocuri foarte bune si atractive vizual si chiar si primul expansion la WoW, ceea ce era mare branza.

Din cate stiu eu insa, si acest netcafe s-a inchis, dar sigur nu sunt 100% pentru ca pur si simplu nu am mai fost acolo de foarte multa vreme. Un al treilea loc era cel din apropierea magazinului Domo, la doi pasi pe poteca ce da in terasa de vis-a-vis de primarie. Acolo erau calculatoarele aranjate in cerc si imi amintesc ca, acum 10 sau 12 ani, era un internet cafe mai putin frecventat de grupul nostru, fiind considerat „de cartier” (da, exista asa ceva pe vremea aia).

Hai ca mi-am amintit lucruri frumoase si m-am binedispus, chiar daca o raceala nemernica incepe sa ma roada rau de tot pe la domeniul nazal si cel al gatului. Voi mai tineti minte cand si cum s-a petrecut ultima voastra vizita la un netcafe in Lugoj? Mai exista asa ceva in orasul nostru? Daca da, va rog sa imi povestiti in comentarii.

17 Comments

17 Comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Derapaj al fostei administrații în proiectul autobuzelor electrice. Ce trebuie să facă Lugojul urgent

Publicat

în

Noua administrație a Lugojului s-a trezit cu o altă problemă, lăsată moștenire, în unul dintre cele mai mari proiecte cu finanțare europeană în care este implicat municipiul. Este vorba despre achiziționarea celor 81 de autobuze electrice, de către Ministerul Dezvoltării, pentru mai multe orașe din România.

PMP

Nouă dintre acestea, plus stațiile de încărcare, ar urma să ajungă la Lugoj. Numai că, în momentul de față, nu există un depou unde să fie parcate aceste autobuze și nici o locație disponibilă pentru stațiile de încărcare. Primarul Claudiu Buciu spune că fosta administrație a prevăzut ca noile autobuze și stațiile de încărcare să fie duse în curtea societății Meridian, lucru care nu este posibil.

USR

„Problemele noastre sunt legate de faptul că nu s-a prevăzut existența unui depou în acest proiect, pe de-o parte. Pe de altă parte, locul principal de încărcare a acestora a fost stabilit în curte la Meridian, societate care are imobilele ipotecate și e posibil ca acest loc să nu mai poată să fie folosit pentru această destinație. Căutăm variante în care să facem un depou sau o autogară, unde aceste autobuze să poată staționa sau să poată să fie încărcate”, a declarat Claudiu Buciu, primarul Lugojului.

După cum am scris aici, Ministerul Dezvoltării a organizat deja cea de-a treia licitație, la care s-au înscris șapte firme din Turcia, Cehia și Germania pentru a construi autobuze electrice de transport public. Licitația pe care guvernul a organizat-o în aceste zile se ridică la suma de 180 de milioane de lei.

Citiţi mai departe

Administrație

Șapte firme străine se bat pentru a aduce la Lugoj autobuzele electrice de transport public

Publicat

în

PMP

Șapte firme din Turcia, Cehia și Germania se bat pentru a aduce la Lugoj, dar și în alte orașe din România autobuze electrice de transport public. Licitația pe care guvernul a organizat-o în aceste zile valorează 180 de milioane de lei, și prevede achiziționarea a 81 de autobuze complet electrice.

USR

Firmele care își doresc să aducă autobuzele electrice în România sunt Anadolu Automobil Rom, BMC Truck & Bus, Temsa Ulasim din Turcia, SOR Libchavy din Cehia, Karsan Otomotiv din Turcia, precum și asocierea formată din Bozankaya Otomotiv din Turcia și SILEO GmbH din Germania. Acestea  au depus oferte pentru vânzarea a 81 autobuze electrice pentru transportului public urban de călători. Autobuzele vor fi operabile în condiții de șes. 

Licitația organizată de Ministerul Lucrărilor Publice a fost estimată 183,13 milioane de lei, fără TVA, și este finanțată prin fonduri europene nerambursabile.

Autobuzele vor deservi orașele Alexandria – 10 (3 stații de încărcare rapidă și 10 stații de încărcare lentă), Brăila – 11 (3 stații de încărcare rapidă și 11 stații de încărcare lentă), Constanța – 21 (5 stații de încărcare rapidă și 21 stații de încărcare lentă), Drobeta Turnu Severin – 3 (1 stație de încărcare rapidă și 3 stații de încărcare lentă), Focșani – 20 (5 stații de încărcare rapidă și 20 stații de încărcare lentă), Lugoj – 9 (3 stații de încărcare rapidă și 9 stații de încărcare lentă), Slobozia – 7 (2 stații de încărcare rapidă și 7 stații de încărcare lentă).

Citiţi mai departe

Administrație

Recepția la noile blocuri ANL nu poate fi facută din cauza lucărilor prost executate

Publicat

în

bloc-anl-lugoj

FOTO Arhiva

Ultimele blocuri ANL, construite la Lugoj nu pot fi recepționate, din cauza modului în care s-au executat unele lucrări. Primarul Claudiu Buciu spune că s-au descoperit destul de multe probleme.

PMP

„Nu se poate face recepția pentru ca lucrarile sunt finalizate dar neconforme. Sunt obiecțiuni legate de: calitatea lucrărilor în spațiile sanitare; calitatea ușilor, se inchid greu sau freaca pardoselile; calitatea parchetului, s-a umflat deja în câteva apartamente; închiderea geamurilor; calitatea zugrăvelilor. De asemenea, din cauza faptului ca Primăria nu a reușit să rezolve problema racordului la gaz și energie electrică, nu se pot pune în funcțiune centralele termice”, spune Buciu.

USR

Primarul Lugojului spune că astăzi va avea o întâlnire cu responsabilii din Primărie, pentru a afla de ce nu s-a realizat racordul la gaz.

Citiţi mai departe

Pro

Publicitate

Cele mai citite