Primarul Municipiului Lugoj, intenţionează să promoveze Proiectul de hotărâre pentru modificarea și completarea Regulamentului de stabilire și aplicare a taxei speciale de salubrizare pentru utilizatorii serviciului public de salubrizare, persoane fizice-populaţie, operatori economici (persoane juridice si persoane fizice autorizate şi asimilate acestora), instituţii publice şi altele, care nu au încheiat şi refuză să încheie contractul de salubrizare cu operatorul serviciului, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr. 177 din 25.10.2018.
Proiectul de hotărâre împreună cu referatul inițiatorului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, se publică pe site-ul instituţiei la secțiunea Documente publice – Transparență decizională în administrația publică – Proiecte de hotărâri și se transmite mass – mediei locale, conform procesului – verbal nr. 58.737 din 20.06.2022.
Prin această modificare, vor intra sub acest regulament și cei care au încheiat un contract cu Retimul, dar nu își mai achită facturile. Astfel, persoanele fizice și juridice care intră în această categorie, vor achita la fel ca cei care nu au contract taxa specială de salubrizare
Conform Hotărârii 177/2018 s-a instituit o taxa specială de salubrizare pe teritoriul administrativ al U.A.T. municipiul Lugoj, după cum urmează:
- a) persoane fizice (proprietari/utilizatori) – populaţia din mediu urban:
42 lei/persoană/lună;
- b) persoane fizice (proprietari/utilizatori) – populaţia din mediu rural:
15 lei/persoană/lună;
c)operatori economici (persoane juridice şi persoane fizice autorizate şi asimilate acestora), instituţii publice şi altele: 1042 lei/tonă/lună.