Iulius Mall

Cum se reorganizează Primăria. Noua organigramă cuprinde 284 de posturi, dintre care 123 sunt vacante

Primarul Lugojului propune consilierilor locali o nouă organigramă, după care să funcționeze Primăria Lugoj. Documentul va fi discutat în ședința din 27 iunie și are termen de implementare 180 de zile.

Este vorba de o reorganizare totală a direcțiilor și serviciilor din Primăria Lugoj. O parte dintre acestea dispar definitiv, iar o altă parte se regăsesc sub o nouă formă. Exemple sunt Casa de Cultură și Direcția de Poliție Locală. Casa de Cultură nu va mai exista ca entitate, dar se regăsește ca activitate sub noua Direcție de Comunicare, Cultură și Evenimente. La fel se întâmplă și cu Poliția Locală, care dispare ca direcție, dar activitatea se va desfășura sub forma unui serviciu public, aflat direct în subordinea primarului. În noua organigramă sunt desființate mai multe funcții, mai ales a unor șefi și directori, dar apar și alte posturi noi.

Publicitate

În total, sunt 284 de posturi, dintre care 123 sunt vacante. La ultima organigramă, aprobată în aprilie 2022, existau 235 de posturi, dintre care 48 erau vacante. De menționat este faptul că în respectiva organigramă nu erau cuprinse Casa de Cultură, Muzeul, Biblioteca, Școala de Artă și alte  instituții care funcționau tot sub autoritatea Primăriei Lugoj.

Iată, mai jos, argumentele transmise de către primarul Claudiu Buciu consilierilor locali, pentru modificare organigramei, cât și toate transformările care vor avea loc.

 

 

Add a comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Fiți la curent cu cele mai importante știri

Apăsând butonul SUBSCRIBE, confirmi că ai citit și ești de acord cu politica noastră GDPR și Termen și condiții
Publicitate