Connect with us

Administrație

Încă o săptămână fără conferință de presă! Boldea n-are niciun stres, e prea ocupat să citească articole de critică

Publicat

în

scutere locali boldea conferinta lugoj 24 aprilie 2013 lugojeanulÎn ciuda faptului că, după articolul publicat de LUGOJEANUL.ro, în care se atrăgea atenția că, din cauza unui scandal între primarul Boldea și doi jurnaliști din oraș, acesta a renunțat la conferința de presă săptămânală, mai mulți lugojeni s-au arătat indignați de decizia edilului șef, iată că nici astăzi, la o săptămână după „protest”, primarul nu a dorit să se vadă cu jurnaliștii, deși evenimente există și acesta putea face o listă, ca de fiecare dată, pe care să o prezinte oamenilor de presă.

Meniul zilei, Octavian

Totuși, Boldea a decis că, din cauză că este în continuare atacat pe acel site, sau din alte motive pe care nu le știm, este mai bine să lase presa lugojeană să se informeze din „surse”, spre nemulțumirea lugojenilor, care vor informația direct de la primar. Așadar, nici astăzi, începând cu ora 14:00, așa cum era normal, edilul nu a chemat presa în sala de protocol, anunțând redacțiile din oraș că „nu se ține conferință”, la fel cum a făcut și până acum, de 5 săptămâni.

Vă reamintim că marțea trecută se împlinea o lună de la ultima conferință de presă săptămânală, pe care primarul Francisc Boldea s-a angajat să o susțină în fiecare săptămână, în afara cazurilor de „forță majoră”, care nu au existat în această perioadă. Fie că este vorba despre acel scandal sau de nepăsare, deși nu vrem să credem asta, protestăm în continuare, evident pașnic, din pix și tastatură, împotriva renunțării la conferința săptămânală, care era benefică atât pentru presa din Lugoj, dar mai ales pentru lugojeni, care erau informați prompt și corect despre planurile administrației locale.

Primarul s-a supărat pe doi jurnalişti… după care pe toţi! Conferinţa de presă săptămânală nu se mai ţine de o lună

RETIM

4 Comments

4 Comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Consilierii locali din Lugoj își cumpără tablete de 40 de mii de lei. „Facem economie la hârtie”

Publicat

în

Consilierii locali lugojeni vor avea tablete pe care să-și descarce documentele necesare desfășurării activității din cadrul Consiliului Local Municipal Lugoj. Achiziția acestor tablete se va face cu bani de la bugetul local, la o valoare estimată de 40 de mii de lei. În ședința, de joi, 6 mai, când s-a aprobat bugetul local, un consilier a cerut ca acești bani să fie direcționați către alte cheltuieli. Este vorba despre Paul David, de la USR, care a considerat că fiecare consilier își poate asigura suportul electronic pentru a lucra în sistem online.

Meniul zilei, Octavian

„Acei bani pentru tablete, se pot redirecționa spre altceva, deoarece după cum se vede cu toți ne putem conecta la ședință și să ne citim toate documentele. Din punctul meu de vedere aș prefera ca acei bani să fie cheltuiți pentru altceva, pentru premierea copiilor sau orice altceva”, a spus David.

Viceprimarul Bogdan Blidariu a răspuns solicitării și a spus că decizia fost luată după discuțiile cu mai mulți consilieri locali, care au cerut astfel de dispozitive, acestea urmând să fie folosite și în momentul în care ședințele nu se vor mai ține în sistem online, pentru descărcarea proiectelor de hotărâre și arhivarea lor. În felul acesta se renunță la tipărirea acestora și transmiterea pe suport de hârtie, pentru fiecare consilier în parte. Blidariu a anunțat că grupul de consilieri PNL nu va vota amendamentul lui David. De altfel, acest amendament a fost respins, iar achiziția va fi făcută în zilele următoare.

RETIM

Citiţi mai departe

Administrație

Consilierii locali votează bugetul pentru anul 2021

Publicat

în

Consilierii locali lugojeni se întâlnesc astăzi, 6 mai, de la ora 14.00, în ședință extraordinară pentru aprobarea bugetului local. Bugetul pentru 2021 este dedicat în mare parte achizițiilor de utilaje și a documentațiilor pentru accesarea de proiecte europene. De exemplu, anul acesta, Primăria va cheltui peste 12,5 milioane de lei pentru documentațiile necesare acestor proiecte și încă 12 milioane de lei pentru achiziția utilajelor, o parte dintre acestea urmând să fie cumpărate în leasing.

Meniul zilei, Octavian

De exemplu vor fi achiziționate: 10 autobuze second-hand, patru microbuze pentru transport școlar, două buldoexcavatoare, trei miniexcavatoare, o volă, un utilaj de curățare a rețelelor de canalizare, un echipament pentru compactarea solului etc.

În privința documentațiilor necesare pentru demararea unor proiecte, administrația locală a prins bani pentru: o nouă stație de epurare, pentru o uzină de apă nouă, pentru extinderea rețelelor de apă și canalizare, pentru reabilitarea clădirilor unor școli și licee în oraș, pentru construcția de școli, grădinițe și creșe, pentru construcția a 12 ateliere și laboratoare pentru școlile profesionale, pentru noul spital, pentru construcția unui complex sportiv la fostul hipodrom, pentru încă o porțiune a șoselei de centură, între strada Buziașului și Caransebeșului, pentru un sens giratoriu pe strada Tapiei și unul la Universitate, pentru o autogară și un depou de autobuze, pentru noul parc industrial de pe str. Timișoarei, pentru un parc fotovoltaic de 60 de hectare, pentru o parcare supraetajată în spatele fostei prefecturi etc.

Sursele de finanțare pentru realizarea acestor obiective, după finalizarea documentațiilor, vor fi bugetul local, finanțările europene și guvernamentale și împrumuturi bancare.

RETIM

În total 30 de milioane de lei vor fi cheltuiți pentru continuarea de lucrări rămase nefinalizate, dar contractate de fosta administrație, și încă 30 de milioane pentru investiții noi. Aici, primarul a dat exemplu reabilitarea rețelelor de apă, realizarea branșamentelor, continuare lucrărilor la PRO Arte, reabilitare pasajul pietonal Mocioni etc.

Citiţi mai departe

Administrație

Aproape două milioane de lei pentru firmele noi, de la Consiliul Local Lugoj

Publicat

în

Aproape două milioane de lei va transfera Consiliul Local Lugoj, din bugetul local, în conturile celor trei firme noi, care vor asigura serviciile de transport în comun, salubritate, apă și canal la Lugoj. Primarul Claudiu Buciu spune că banii sunt necesari pentru ca cele trei firme, care aparțin consiliului local, să aibă de unde să plătească salarii și să poată funcționa până încep să facă primele încasări.

Meniul zilei, Octavian

„Așa cum știți am înființat două societăți comerciale și urmează să o înființăm și pe a treia, pentru gestionarea activităților esențiale, de bază, pentru municipiul nostru, respectiv o societatea care să se ocupe de infrastructura de apă canal, una care să se ocupe transportul în comun și una care va administra patrimoniul imobiliar și alte activități de importanță gospodărească ale municipiului. În acest scop, pentru că aceste societăți nu pot avea venituri din primele zile de funcționare, am prevăzut, de la bugetul local, ca și capital social, 1 milion pentru societatea de apă și canal, 500 de mii de lei pentru societatea de transport și 250 de mii de lei pentru societatea de administrare a patrimoniului. Acești bani sunt pentru plata salariilor și pentru achiziția de materiale și echipamente necesare funcționării, pentru început”, a declarat primarul Claudiu Buciu.

Unele dintre firmele nou înființate vor prelua o parte din angajații fostului Meridian, societatea de apă și canal, dar și a serviciului public de salubritate, care nu are licență și nu mai poate funcționa.

RETIM

Citiţi mai departe

Administrație

Lugojul cumpără din nou gazon, ca cel de pe Arena Națională

Publicat

în

Meniul zilei, Octavian

Lugojul a cumpărat o nouă tură de gazon, asta după ce administrația condusă de către noul primar Claudiu Buciu a mai comandat în trecut suprafață verde pentru a o așeza în diferite zone din oraș. De această dată, primăria nu a anunțat încă unde va așeza gazonul.

Cert este că noul gazon va fi ca cel de pe Arena Națională, potrivit firmei contractate pentru cumpărare, care are în portofoliu atât cel mai mare stadion din România, cât și spațiile verzi ale mai multor mall-uri din București.

Ca și preț, noul gazon îi va costa pe lugojeni 15.387,80  RON (3.123,79  EUR) și va avea o suprafață totală de 940 de metri pătrați.

RETIM

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite