Lucrările de reabilitare pentru centrul orașului Lugoj au fost reluate după mai bine de doi ani de la deschiderea șantierului. Înainte de alegerile locale din 2020, fostul primar a dat ordinul de începere a lucrărilor fără a avea avizele necesare pentru executare lor și fără realizarea lucrărilor din subteran, adică racordurile de gaz, apă și canalizare.
Zona a fost spartă și imediat după aceea, lucrările s-au oprit. După alegeri, noua conducere a Primărie Lugoj a dezvăluit care sunt problemele: lipsa avizelor și un preț extrem de mare pentru realizarea lucrărilor. Dacă proiectul inițial se realiza, Primăria ar fi plătit 5.817.221 de lei. Primarul de la aceea vreme, Claudiu Buciu, a cerut rezilierea contractului și începerea demersurilor pentru obținerea avizelor și executarea lucrărilor din subteran. Chiar și așa, administrația locală a fost obligată să plătească peste un milion de lei constructorului, pentru lucrările executate, până la rezilierea contractului.
Au urmat, apoi, mai multe anunțuri ale administrației locale privind reluarea lucrărilor, însă timp de aproape doi ani nu s-a mai întâmplat nimic, până acum.
„S-a început de ieri, cu devierea traseului de branșamente pentru gazele naturale. E o firmă din Reșița, SC Calor Grup SRL, care lucrează deja la branșamentele de gaz. După această intervenție, urmează ca societatea Meridian să execute lucrările de branșare la noua rețea de apă și de înlocuire a vechii magistrale care străbate centrul. Urmează proiectarea și obținerea avizelor, care durează destul de mult. Nu cred că vom termina în acest an, dar e important că am reluat lucrările”, a declarat Bogdan Blidariu, primarul interimar al Lugojului.