Connect with us
Winter in My Town

Administrație

[FOTO] Bazinul acoperit, aproape gata! Orarul si activitatile la care poti participa la baza din Strand

Publicat

în

foto galerie bazin acoperit lugoj lucrari finalizare iulie 2014 inaugurare 14 august lugojeanul (9)Incredibil, dar adevărat! Data de 14 august pare să fie, spre bucuria lugojenilor, bătută în cuie pentru inaugurarea bazinului acoperit de la baza de agrement din Ștrand, astfel că, după cum se poate vedea și din fotografii, lucrările sunt avansate, fiind pe ultima sută de metri. Astfel, „Centrul SPA Lugoj”, cum se va numi viitoarea locație și la care se montează geamurile laterale ale faţadei, va avea un bazin de 25 de metri lungime şi 12,5 metri lăţime, cu o adâncime cuprinsă între 1,6 şi 1,9 metri. Noul complex de agrement va fi în proprietatea municipiului Lugoj şi va fi administrat de către Consiliul Local prin societatea Meridian 22.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Cei de la Meridian vor răspunde de activitatea Centrului, încadrându-se în regulamentul de funcţionare privind exploatarea şi întreţinerea Centrului SPA. „Programul de funcţionare al Centrului SPA Lugoj va fi zilnic, între orele 10:00 şi 20:00, iar sâmbăta şi duminica între 9:00 şi 15:00. Vom acorda reduceri mari pentru copii, de la preşcolari până la cei din învăţământul gimnazial. Vom organiza pe sume modice cursuri de înot pentru toate categoriile de copii. Vom acorda prioritate competiţiilor ce vor fi organizate pentru copii şi juniori”, a precizat edilul şef în conferința de marți.

Intrarea în Centrul SPA Lugoj se va face pe bază de legitimaţii, bilete, brăţări electronice, abonamente sau contracte de închiriere. Bazinul acoperit este în lucru de mai bine de un an, la fel ca și ștrandul din viitoarea bază de agrement, cele două obiective fiind poate cele mai așteptate de către lugojeni în ultimul deceniu, alături de cinematograful din centrul orașului, care, deși finalizat, nu funcționează încă din cauza pașilor ce trebuie urmați pentru ca acolo să se poată desfășura activități comerciale.

lugojeanul-news-everywhere,-everytime-banner

RETIM

14 Comments

14 Comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

loading...

Administrație

Certificat verde sau nu la Târgul de Crăciun la Lugoj? Reacția primarului orașului

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Târgurile de Crăciun se vor desfășura în acest sezon de sărbătoare doar pentru persoanele cu certificate verzi. Se întâmplă la Timișoara, la București, dar și la Sibiu sau alte orașe din România, acolo unde târgurile organizate cu ocazia sărbătorilor au ajuns de renume mondial.

La Lugoj, deși administrația locală mai are doar câteva zile până să organizeze complet târgul, situația privind certificatul verde este ambiguă. Pe de-o parte, administrația locală spune că nu va exista o delimitare a zonei de târg. Potrivit legii, în acest caz nu este nevoie de certificat verde pentru a achiziționa produse de la căsuțe.

Pe de altă parte, edilul șef spune că va respecta legislația de la acea dată, dând de înțeles că s-ar putea totuși ca obligativitatea certificatului verde să fie impusă.

RETIM

“Nu va fi o incintă închisă. Accesul nu va fi restricționat, însă se vor respecta regulile stabilite la nivel național. Se vor respecta regulile stabilite prin legislația în vigoare la momentul derulării evenimentului”, a explicat primarul Claudiu Buciu pentru Lugojeanul.ro

Citiţi mai departe

Administrație

Lista persoanelor care pot să primească în chirie locuințe ANL, la Lugoj

Publicat

în

FOTO Arhiva

Primăria Lugoj a stabilit persoanele care au prioritate la închirierea locuințelor ANL. 58 de solicitanți se află pe această listă, care va ajunge, în ședința din 25 noiembrie la votul consilierilor locali. În funcție de punctajul obținut, aceștia vor avea acces la locuințe. Este vorba de tineri, de până în 35 de ani, care trebuie să dovedească, în primul rând că muncesc pe raza municipiului Lugoj. Iată, mai jos, lista solicitanților, cu punctajul obținut, în urma dosarelor depuse la primărie până în 19 iulie 2021.

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Din totalul dosarelor depuse, patru persoane au retras cererile, iar alte trei au fost plecate în străinătate când reprezentanții Primăriei Lugoj au efectuat ancheta socială și nu au transmis o dovadă că au loc de muncă pe teritoriul municipiului

RETIM

Citiţi mai departe

Administrație

Lugojul a cumpărat luminițe festive pentru Crăciun de 130.000 de lei

Publicat

în

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

Lugojul ar urma să arate ca în povești de sărbători. Asta după ce primăria din oraș a cumpărat ghirlande, decorațiuni și alte luminițe pentru Crăciun și restul sărbătorilor de iarnă în valoare totală, cu tot cu montare și demontare, de aproape 130.000 de lei.

La capitoulul luminițe, s-au cheltuit 93.575 de lei, pentru becuri LED de toate formele, ghirlande, instalații, cortine luminoase și altele. La capitolul montare și demontare, primăria a mai scos din buzunar alte 37.780 de lei. Montarea urmează să aibă loc în curând, iar demontarea va avea loc în lunile ianuarie sau februarie.

Important de menționat este faptul că primăria a “rupt” contractul cu Elba, firma care furniza an de an instalațiile de iluminat pentru sărbători în oraș pe timpul fostei administrații. Compania care a vândut produsele și serviciile către Lugoj este una din județul Hunedoara.

RETIM

foto: Facebook.com/Cosmina Livadaru

Citiţi mai departe

Administrație

ADID și RETIM continuă verificarea pubelelor la Lugoj. Se dau avertismente și amenzi

Publicat

în

Reprezentanții ADID Timiș și Retim anunță continuarea acțiunii de verificare a modului de precolectare a deșeurilor reciclabile (pubela galbenă) și reziduale (pubela neagră) și în Municipiul Lugoj!

Meniul zilei Vara 2021, Octavian

„Începând de mâine, 23 noiembrie 2021, acestei acțiuni de verificare desfășurată de ADID Timiș, i se vor alătura și reprezentanți ai: Primăriei Municipiului Lugoj, Poliției Locale Lugoj, operatorului Retim Ecologic Service SA. Verificarea este permanentă și se va desfășura atât la asociațiile de proprietari, cât și la punctele de colectare unifamiliale, iar în urma verificării conținutului pubelelor se vor aplica avertismente și amenzi de către Poliția Locală”, anunță reprezentanții ADID.

Acțiunea vine în completarea tuturor măsurilor de informare realizate de ADID Timiș și Retim ( spoturi radio, spoturi tv, articole de presă, publicitate outdoor, sms-uri, postări facebook, newsletter, afișe, pliante, etc) adresate tuturor utilizatorilor, acestea având scopul de informare asupra modului corect de precolectare. În continuarea acestor măsuri, se va trece la etapa de etichetare a pubelelor neconforme, prin  aplicarea etichetelor roșii, ceea ce presupune că acele pubele nu vor fi mai fi colectate de către operator, decât după ce conținutul acestora va fi conform.

Gradul scăzut de implicare al cetățenilor influențează procentul mic de reciclare; prin toate acțiunile desfășurate vizăm conștientizarea importanței realizării procesului de precolectare separată a deșeurilor într-un mod corect, în scopul atingerii țintelor de reciclare și valorificare a deșeurilor asumate la nivel local și național, precum și protejarea mediului înconjurător.

RETIM

Citiţi mai departe
Publicitate
Publicitate

Cele mai citite