Chiar dacă în ultimele ședințe de consiliu s-au certat pe diferite teme, consilierii locali se pregătesc în ciuda acestui impediment de încă o întâlnire pentru a pune la cale treburile orașului. Joi, 31 iulie, de la ora 14:00, în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Lugoj se va desfăşura şedinţa ordinară a Consiliului Local Municipal Lugoj. Pe ordinea de zi au fost înscrise până acum cinci proiecte de hotărâre, patru dintre ele fiind inițiate de primarul Boldea, iar ultimul de consilierul Nicu Bădina. Pe lângă punctele de pe ordinea de zi normală, alte puncte suplimentare pot fi adăugate ulterior, care vor fi la rândul lor supuse spre aprobare.
Punctele de pe ordinea de zi sunt:
1. Aprobarea Studiului de fezabilitate, Devizului general şi Indicatorilor tehnico – economici pentru obiectivul de investiţie „Extindere bază sportivă – municipiul Lugoj” Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
2. Aprobarea asigurării cofinanţării obiectivului de investiţii „Zonă extindere sat Tapia – drumuri (străzi)” cuprins în Programul naţional de dezvoltare locală. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
3. Aprobarea Regulamentului pentru deţinerea şi creşterea animalelor domestice şi a păsărilor de curte, altele decât cele de companie pe raza municipiului Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
4. Aprobarea Regulamentului privind regimul finanţărilor nerambursabile acordate din bugetul local al municipiului Lugoj pentru activităţi cultural – educative. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
5. Numirea membrilor Comisiei de cenzori la S.C. „SALPREST” S.A Lugoj. Iniţiator: Consilier local Bădina Nicu.
Atenţie la punctul 1, din ordinea de zi a şedinţei!!!.
…………..Aprobarea Regulamentului privind regimul finanţărilor nerambursabile acordate din bugetul local al municipiului Lugoj pentru activităţi cultural asta la fel de interesant:)
Pentru punctul 3 exista Hotarare de Consiliul Local,si nu trebuie modificata.