Connect with us

Administrație

Consilierii locali discută în următoarea ședință mai multe proiecte importante pentru Lugoj

Publicat

în

FOTO Arhiva

Joi, 27 iunie 2019, de la orele 14.00, în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Lugoj se va desfăşura şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Lugoj cu mai multe puncte pe ordinea de zi. Printre acestea se află și proiectul privind înființarea unei noi creșe, dar și vânzarea terenurilor MAN, mult așteptată de către locuitorii din noul cartier Militari.

Meniul zilei, Octavian

Iată, mai jos, ordinea de zi a ședinței.

  1. Proiecte de hotărâri:
  2. Înființarea Creșei nr. 4 în cadrul Serviciului Creșe – Direcția de asistență socială comunitară din subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

2 Aprobarea încheierii convenţiei de parteneriat între Consiliul Local al Municipiului Lugoj – Direcţia de asistenţă socială comunitară şi Fundaţia Surorile de Caritate  “Sfânta Ioana Antida” pentru prestarea de  servicii sociale pentru familiile care locuiesc în condiţii de abitaţie precare, din cartierul Mondial Bocşei Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

  1. Stabilirea costului mediu lunar de întreţinere și a contribuției lunare de întreținere datorată de beneficiarii și /sau susținătorii legali ai acestora pe anul 2019, pentru serviciile acordate în regim rezidențial în Căminul pentru persoane vârstnice din cadrul Complexului de servicii “Sfântul Nicolae” Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  2. Aprobarea vânzării către domnul Gherga Adrian și doamna Gherga Nicoleta – Adriana a terenului concesionat în suprafață de 450 m.p., situat în Municipiul Lugoj,  str. Timișorii  nr. 126 – C15, Zona P.U.Z. M.A.N.,  înscris în C.F. Nr. 406454, Municipiul Lugoj, Nr. cadastral 406454. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  3. Aprobarea vânzării către domnul Mărgineanțu Petru – Octavian și doamna Mărgineanțu Diana a terenului concesionat în suprafaţă de 411 m.p., situat în Municipiul Lugoj, str. Timișorii, Zona P.U.Z. M.A.N., înscris în C.F. Nr. 406425 Municipiul Lugoj, Nr. cadastral 406425. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  4. Aprobarea vânzării către doamna Berariu Hafia a terenului concesionat în suprafață de 450 m.p., situat în Municipiul Lugoj, str. Timișorii nr. 126 – C14, Zona P.U.Z. M.A.N., înscris în C.F. Nr. 406453 Municipiul Lugoj,  Nr. cadastral 406453;
  5. Însuşirea Raportului de evaluare a terenului în suprafaţă de 403 m.p., situat în Municipiul Lugoj,  str. Timișorii,  Zona P.U.Z. M.A.N., înscris în C.F. Nr. 406427 Municipiul Lugoj, Nr. cadastral 406427, în vederea vânzării acestuia. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  6. Solicitarea către Guvernul României de emitere a unei hotărâri  pentru   transmiterea din domeniul public al Statului Român și din administrarea Ministerului Apărării Naționale în domeniul public al Municipiului Lugoj, județul Timiș a unei părți din  imobilul 1252 situat în municipiul Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  7. Vânzarea către doamna Sturzu Luminița și doamna Sturzu Elena a terenului aferent construcţiei dobândite prin cumpărare în temeiul Legii nr. 112/1995, situat în municipiul Lugoj,  str. Timișorii nr. 34, ap. 1. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

10. Vânzarea către domnul Hoffmann Georg și doamna Hoffmann Rodica a terenului aferent construcţiei dobândite prin cumpărare în temeiul Legii nr. 112/1995, situat în municipiul Lugoj,  str. N. Titulescu nr. 20, ap. 2/2. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

11.Vânzarea către doamna Belia Gianina și domnul Belia Gabriel Cosmin a terenului aferent construcţiei dobândite prin cumpărare în temeiul Legii nr. 112/1995, situat în municipiul Lugoj,  str. Mărășești nr. 5, ap. 5. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

12.Vânzarea către doamna Negru Maria a terenului aferent construcţiei dobândite prin cumpărare în temeiul Legii nr. 112/1995, situat în municipiul Lugoj, str. Ghiocelului nr. 2 C, ap. 2. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.

13. Probleme ale Comisiilor de specialitate.

III. Diverse.

Administrație

Program nou la mai multe dintre birourile Primăriei Lugoj

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștința cetățenilor că următoarele birouri vor avea relații cu publicul, în toate zilele lucrătoare astfel:

Meniul zilei, Octavian

Telefonic:

  • Urbanism / Patrimoniu – între orele 14.00 – 15.00

 la tel. 0256 352240, interior 206

  • Agricol / Cadastru – între orele 15.00 – 16.00

 la tel. 0256 352240, interior 261

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

  • Taxe și impozite – între orele 13.00 – 15.00

 la tel. 0256 354057

Online:

Se pot trimite solicitări sau întrebări prin e-mail la adresa contact@primarialugoj.ro.

 

Citiţi mai departe

Administrație

Primăria caută să angajeze un inspector pentru relații cu instituții de învățământ, culte, cultură, sănătate

Publicat

în

„Municipiul Lugoj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante de Inspector, clasa I, grad profesional principal, din cadrul aparatului de specialitate al primarului, Compartiment relații cu instituții de învățământ, culte, cultură, sănătate.

Meniul zilei, Octavian

În conformitate cu prevederile art. 618 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, concursul este organizat în baza excepției prevăzute de art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Durata normală a timpului de lucru pentru funcția publică de execuție vacantă este 8 ore pe zi, respectiv 40 ore pe săptămână.

Proba suplimentară de testare a cunoștințelor IT – cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu – 19 iulie 2021, ora 1100.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Proba scrisă se va desfășura în data de 21 iulie 2021 ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

Condiții de participare:

  • candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

-condiții specifice de studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;

– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.

Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale www.primarialugoj.ro, la secţiunea Anunțuri concursuri angajare.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 15 iunie –  5 iulie 2021.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Birou relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail: contact@primarialugoj.ro sau „mailto:personal@primarialugoj.ro” personal@primarialugoj.ro. ”

Observații suplimentare: persoană de contact – Lavinia-Daniela Ivăniș, Inspector debutant.

Data afișării: 15 iunie 2021.

 

Citiţi mai departe

Administrație

Muncitorii de la Sere și spații verzi, pârâți la primar că se relaxează în loc să muncească

Publicat

în

Un lugojean i-a pârât la primar pe muncitorii care au venit să îngrijească spațiile verzi din Parcul Poștei. Omul era nemulțumit că aceștia se odihneau la umbră, în loc să tundă iarba și să adune resturile pe care le-au lăsat împrăștiate pe alei.

Meniul zilei, Octavian

„Cei care în continuare sfidează munca, iar orașul zace în mizerie ! Rușine să vă fie, am sunat personal la sere și mi-au răspuns că domnii aceștia obosiți de relaxare, nu au drujbă! În Parcul Poștei nu poți traversa de crengile lăsate pe alee, dar domnii ăștia sfidează munca și cetățenii întregului oraș! În permanență stau în parc, la relax ! Așteptăm de la domnul primar o luare de poziție la sesizarea pe care am facut-o la camera 7”, a scris Maniu, pe Facebook, unde a lăsat și un set de fotografii care să dovedească cele spuse.

 

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Citiţi mai departe

Administrație

Care sunt următoarele zone unde se cosește iarba. Cetățenii sunt rugați să-și mute mașinile

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștința cetățenilor că în cursul acestei săptămâni, (7 – 11 iunie), se va cosi iarba de pe spațiile verzi, în cartierele:

Meniul zilei, Octavian

Timișoarei 110;
Militari;
Balta Lată;
Str Agriculturii;
Spl. G. Coșbuc;
Splaiul 1 Decembrie 1918.

Pe această cale reprezentanții primăriei roagă cetățenii să nu parcheze mașinile în imediata apropiere a spațiilor verzi pentru a facilita activitatea echipelor de lucru și a evita eventuale daune.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Citiţi mai departe
Publicitate
Publicitate

Cele mai citite