Connect with us

Administrație

Ce ai schimba la Podul lui Boldea?

Publicat

în

inaugurare pod pietonal lugoj 21 mai 2014 foto lugojeanul (15)Eu n-am trecut inca pe Podul lui Boldea de la un capat la celalalt. Am trecut aproape de la un capat la altul, dar complet, nu. De fapt, am fost pe el doar de cateva ori, ultima data la inaugurare, dar asta si pentru ca nu locuiesc in Lugoj si, daca vin in oras pentru altceva decat job, nu am prieteni sau drumuri in acea zona de obicei. Lugojenii sunt siguri ca il folosesc, insa multi dintre ei s-au plans in ultima perioada, de fapt de cand s-a inaugurat, ca nu a trecut foarte multa vreme, de cateva probleme pe care trecerea peste ape le are. Trei dintre ele mi s-au parut mai imporante, iar pe restul pe care le-ati descoperit o sa va invit sa le scrieti in comentariile de mai jos.

-handicapatii n-au acces pe pod, nu au avut si inca nu au, iar podul a fost inaugurat de multa vreme deja, cu mare fast, cu invitati de marca si cu Victor Ponta care, ce sa vezi, a zburat deasupra muritorilor de rand chiar in moment ce incepeau manifestarile dedicate lansarii trecerii de peste Timis;

-biciclist daca esti, iar la Lugoj stim ca avem cateva mii de persoane care se plimba des sau foarte des pe doua roti,iti vei cara bicicleta pe brate pana sus, asemenea unui ranit de razboi, pentru ca pista de biciclete e doar pe pod, nu si pana pe pod, iar un sistem de levitatie inca nu s-a inventat sa ne putem urca vehiculele cu doua roti pana la nivelul podului;

-instabilitatea podului daca este traversat de 15 sau mai multe persoane deodata. Nu stiu daca ati fost sau nu la inaugurare, dar atunci cand au fost poate 50 de persoane odata pe pod, acesta s-a miscat din toate partile, fapt ce se intampla, intr-adevar mai usor, chiar si la grupuri mai mici de oameni. Daca vine un grup de turisti de 60 de persoane, ca stim bine ca nemtii vin in hoarde la vizitat orase frumoase de provincie, cand trec podul sigur vor chema politia si pompierii, de frica sa nu cada in apa, pentru ca in Germania asa ceva nu au;

-culoarea. Verde, serios?

Tu ce ai schimba la marele, inegalabilul si de neclintitul Pod al lui Boldea?

21 Comments

21 Comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Derapaj al fostei administrații în proiectul autobuzelor electrice. Ce trebuie să facă Lugojul urgent

Publicat

în

Noua administrație a Lugojului s-a trezit cu o altă problemă, lăsată moștenire, în unul dintre cele mai mari proiecte cu finanțare europeană în care este implicat municipiul. Este vorba despre achiziționarea celor 81 de autobuze electrice, de către Ministerul Dezvoltării, pentru mai multe orașe din România.

Nouă dintre acestea, plus stațiile de încărcare, ar urma să ajungă la Lugoj. Numai că, în momentul de față, nu există un depou unde să fie parcate aceste autobuze și nici o locație disponibilă pentru stațiile de încărcare. Primarul Claudiu Buciu spune că fosta administrație a prevăzut ca noile autobuze și stațiile de încărcare să fie duse în curtea societății Meridian, lucru care nu este posibil.

„Problemele noastre sunt legate de faptul că nu s-a prevăzut existența unui depou în acest proiect, pe de-o parte. Pe de altă parte, locul principal de încărcare a acestora a fost stabilit în curte la Meridian, societate care are imobilele ipotecate și e posibil ca acest loc să nu mai poată să fie folosit pentru această destinație. Căutăm variante în care să facem un depou sau o autogară, unde aceste autobuze să poată staționa sau să poată să fie încărcate”, a declarat Claudiu Buciu, primarul Lugojului.

După cum am scris aici, Ministerul Dezvoltării a organizat deja cea de-a treia licitație, la care s-au înscris șapte firme din Turcia, Cehia și Germania pentru a construi autobuze electrice de transport public. Licitația pe care guvernul a organizat-o în aceste zile se ridică la suma de 180 de milioane de lei.

Citiţi mai departe

Administrație

Șapte firme străine se bat pentru a aduce la Lugoj autobuzele electrice de transport public

Publicat

în

Șapte firme din Turcia, Cehia și Germania se bat pentru a aduce la Lugoj, dar și în alte orașe din România autobuze electrice de transport public. Licitația pe care guvernul a organizat-o în aceste zile valorează 180 de milioane de lei, și prevede achiziționarea a 81 de autobuze complet electrice.

Firmele care își doresc să aducă autobuzele electrice în România sunt Anadolu Automobil Rom, BMC Truck & Bus, Temsa Ulasim din Turcia, SOR Libchavy din Cehia, Karsan Otomotiv din Turcia, precum și asocierea formată din Bozankaya Otomotiv din Turcia și SILEO GmbH din Germania. Acestea  au depus oferte pentru vânzarea a 81 autobuze electrice pentru transportului public urban de călători. Autobuzele vor fi operabile în condiții de șes. 

Licitația organizată de Ministerul Lucrărilor Publice a fost estimată 183,13 milioane de lei, fără TVA, și este finanțată prin fonduri europene nerambursabile.

Autobuzele vor deservi orașele Alexandria – 10 (3 stații de încărcare rapidă și 10 stații de încărcare lentă), Brăila – 11 (3 stații de încărcare rapidă și 11 stații de încărcare lentă), Constanța – 21 (5 stații de încărcare rapidă și 21 stații de încărcare lentă), Drobeta Turnu Severin – 3 (1 stație de încărcare rapidă și 3 stații de încărcare lentă), Focșani – 20 (5 stații de încărcare rapidă și 20 stații de încărcare lentă), Lugoj – 9 (3 stații de încărcare rapidă și 9 stații de încărcare lentă), Slobozia – 7 (2 stații de încărcare rapidă și 7 stații de încărcare lentă).

Citiţi mai departe

Administrație

Recepția la noile blocuri ANL nu poate fi facută din cauza lucărilor prost executate

Publicat

în

bloc-anl-lugoj

FOTO Arhiva

Ultimele blocuri ANL, construite la Lugoj nu pot fi recepționate, din cauza modului în care s-au executat unele lucrări. Primarul Claudiu Buciu spune că s-au descoperit destul de multe probleme.

„Nu se poate face recepția pentru ca lucrarile sunt finalizate dar neconforme. Sunt obiecțiuni legate de: calitatea lucrărilor în spațiile sanitare; calitatea ușilor, se inchid greu sau freaca pardoselile; calitatea parchetului, s-a umflat deja în câteva apartamente; închiderea geamurilor; calitatea zugrăvelilor. De asemenea, din cauza faptului ca Primăria nu a reușit să rezolve problema racordului la gaz și energie electrică, nu se pot pune în funcțiune centralele termice”, spune Buciu.

Primarul Lugojului spune că astăzi va avea o întâlnire cu responsabilii din Primărie, pentru a afla de ce nu s-a realizat racordul la gaz.

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite