Connect with us

Administrație

Autobuze electrice la Lugoj în curând. Cine le administrează?

Publicat

în

Lugojenii vor avea în curând șansa să se plimbe prin oraș cu autobuze electrice. Anunțul a fost făcut de cei de la Ministerul Dezvoltării, care au aprobat finanțarea pentru Lugoj și alte patru orașe din țară. Acestea sunt Brăila, Constanța, Focșani și Slobozia. Deocamdată nu se știe când vor și ajunge aceste autobuze la Lugoj.

Meniul zilei, Octavian

Până la această dată, se știe că vor fi 9 autobuze cumpărate pentru Lugoj. Pe lângă acestea, se vor mai cumpăra 3 stații de încărcare rapidă și 9 stații de încărcare normală. Achiziția va avea o valoare totală de peste 5 milioane de euro.

Achiziția pentru întreg proiectul, în valoare de 153,5 milioane de lei, circa 32,6 milioane de euro, va conține 68 de autobuze electrice, precum și 68 de staţii de încărcare normală si 18 de staţii de încărcare rapidă. Problema este că, deocamdată, nu are cine să administreze aceste autobuze. Dacă ar ajunge la Lugoj mâine, autobuzele cel mai probabil că ar fi parcate undeva și ar sta acolo cel puțin câteva luni.

Meridianul „cade” din schemă

“Noi avem contract cu Meridianul până la final de an, apoi renunțăm la ei. Pentru autobuzele electrice vom face un serviciu special în primărie, vom angaja șoferi și administratori. Pentru aceste autobuze este nevoie de cursuri speciale, pentru că fiind electrice e vorba despre întreținerea bateriilor, încărcarea lor și așa mai departe”, a explicat pentru Lugojeanul.ro primarul Francisc Boldea.

RETIM – Colectarea separată a deșeurilor, obligație legală

Edilul spune că autobuzele vor ajunge la Lugoj în vară, urmând să fie puse în funcțiune în decursul acestui an.

“Credem că vor funcționa în acest an. Cele trei stații de încărcare rapidă vor fi puse în oraș, poate la Parcul George Enescu una, pe Timișorii alta și unde mai va fi nevoie, asta se decide după. Dar da, credem că vom reuși să le dăm în utilizare până la finalul anului”, a mai precizat Boldea.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Primăria caută să angajeze un inspector pentru relații cu instituții de învățământ, culte, cultură, sănătate

Publicat

în

„Municipiul Lugoj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante de Inspector, clasa I, grad profesional principal, din cadrul aparatului de specialitate al primarului, Compartiment relații cu instituții de învățământ, culte, cultură, sănătate.

În conformitate cu prevederile art. 618 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, concursul este organizat în baza excepției prevăzute de art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Durata normală a timpului de lucru pentru funcția publică de execuție vacantă este 8 ore pe zi, respectiv 40 ore pe săptămână.

Proba suplimentară de testare a cunoștințelor IT – cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu – 19 iulie 2021, ora 1100.

Proba scrisă se va desfășura în data de 21 iulie 2021 ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

Condiții de participare:

  • candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

-condiții specifice de studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;

– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.

Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale www.primarialugoj.ro, la secţiunea Anunțuri concursuri angajare.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 15 iunie –  5 iulie 2021.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Birou relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail: contact@primarialugoj.ro sau „mailto:personal@primarialugoj.ro” personal@primarialugoj.ro. ”

Observații suplimentare: persoană de contact – Lavinia-Daniela Ivăniș, Inspector debutant.

Data afișării: 15 iunie 2021.

 

Meniul zilei, Octavian

Citiţi mai departe

Administrație

Muncitorii de la Sere și spații verzi, pârâți la primar că se relaxează în loc să muncească

Publicat

în

Un lugojean i-a pârât la primar pe muncitorii care au venit să îngrijească spațiile verzi din Parcul Poștei. Omul era nemulțumit că aceștia se odihneau la umbră, în loc să tundă iarba și să adune resturile pe care le-au lăsat împrăștiate pe alei.

„Cei care în continuare sfidează munca, iar orașul zace în mizerie ! Rușine să vă fie, am sunat personal la sere și mi-au răspuns că domnii aceștia obosiți de relaxare, nu au drujbă! În Parcul Poștei nu poți traversa de crengile lăsate pe alee, dar domnii ăștia sfidează munca și cetățenii întregului oraș! În permanență stau în parc, la relax ! Așteptăm de la domnul primar o luare de poziție la sesizarea pe care am facut-o la camera 7”, a scris Maniu, pe Facebook, unde a lăsat și un set de fotografii care să dovedească cele spuse.

 

Meniul zilei, Octavian

Citiţi mai departe

Administrație

Care sunt următoarele zone unde se cosește iarba. Cetățenii sunt rugați să-și mute mașinile

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștința cetățenilor că în cursul acestei săptămâni, (7 – 11 iunie), se va cosi iarba de pe spațiile verzi, în cartierele:

Timișoarei 110;
Militari;
Balta Lată;
Str Agriculturii;
Spl. G. Coșbuc;
Splaiul 1 Decembrie 1918.

Pe această cale reprezentanții primăriei roagă cetățenii să nu parcheze mașinile în imediata apropiere a spațiilor verzi pentru a facilita activitatea echipelor de lucru și a evita eventuale daune.

Meniul zilei, Octavian

Citiţi mai departe

Administrație

Reprezentanții primăriei încep să meargă în cartiere, să dezbată proiectele cu locuitorii, acolo unde acestea se vor implementa

Publicat

în

Primăria Lugoj și UrbanizeHub România dau, astăzi, 7 iunie, startul în campania „Noi revitalizăm orașul”, prin care se începe reabilitarea mai multor zone de relaxare din oraș, dar mai ales locuri de joacă, care în prezent sunt într-o stare necorespunzătoare.

Este prima dintr-o lungă serie de acțiuni pe care Primăria Lugoj și UrbanizeHub România le vor avea în cartierele lugojene, în perioada următoare. Practic, se renunță la vechiul sistem de dezbateri publice, organizat de fosta administrație la sediul instituției, la care nu participa nimeni, mai ales din cauza orelor nepotrivite la care erau susținute. De luni, 7 iunie, reprezentanții primăriei vor dezbate fiecare proiect cu cetățenii, la fața locului, acolo unde urmează să fie implementat proiectul respectiv.

„Vă așteptăm să vă alăturați campaniei „Noi revitalizăm orașul”, la prima acțiune, de astăzi, 7 iunie, de la ora 17, la locul de joacă din cartierul Eftimie Murgu (Balta Lată), de pe str. Vasile Goldiș, fie că sunteți locuitor al carterului, fie că sunteți un lugojean interesat de cum se va desfășura campania noastră mai departe și ce locuri din oraș vom viza”, anunță reprezentanții Primăriei Lugoj

Programul evenimentului:
17:00-17:15 Debutul evenimentului
17:15-17:30 Prezentarea echipei
17:30-17:45 Prezentare concept de reactivare, împreună cu populația din zonă
17:45-18:15 Activitate interactivă (chestionare, întrebări-răspuns, etc.)
18:15-18:50 Exprimări libere (feedback)
18:50-19:00 Încheierea evenimentului

„E foarte important pentru noi, să veniți cu idei și solicitări pentru transformarea zonelor de relaxare din oraș. Dorim ca proiectele pe care le vom desfășura să fie realizate doar după consultarea comunității și pe baza dezbaterilor publice, pentru că lugojenii sunt cei care folosesc aceste spații și trebuie să aibă un cuvânt de spus în realizarea lor”, mai spun cei de la Primărie.

Alături de Primăria Lugoj, încă de la primul eveniment, de luni, 7 iunie, se vor afla și reprezentanții UrbanizeHub România, partenerul pe termen lung pentru acest tip de proiecte. E vorba despre specialiști în comunicare, facilitare și design thinking, în peisagistică, în geografie economică, arhitectură și urbanism. De asemenea, va participa și o grupă de studenți de la Facultatea de Geografie a Universității de Vest din Timișoara, care urmează să se implice în desfășurarea campaniei. Împreună vom prelua toate propunerile comunității și le vom transforma în proiecte.

În portofoliul UrbanizeHub se află colaborări importante cu Comisia Europeană, Banca Mondială, Ministerul Dezvoltării, EIT Climate-KIC Europe, dar și cu mai multe orașe din România.

 

Meniul zilei, Octavian

Citiţi mai departe
Publicitate
Publicitate

Cele mai citite