Connect with us


Administrație

A parcat ca un bou?

Publicat

în

11870835_853391791381132_5899601505382787906_nO fotografie cu masina consilierului local Nicu Badina parcata pe trotuar, la cativa metri inainte de trecerea de pietoni si destul cat sa te faca sa opresti daca iti vine o masina mai mare din sens opus apare pe Facebook, pe grupul sugestiv intitulat „Ai parcat ca un bou Lugoj” (nu, nu e al meu, nu e al colegului meu, odata invitat fiecare poate posta sau adauga oameni in el). La cateva minute de la postare, apare urmatoru comentariu:
comentariu badina
Sincer, din tot sufletul sper ca acel comentariu e unul ironic. Plin de ironie, ca altfel, nu e de bine. Ne mai intrebam de ce ne merge prost ca tara, ca natie, ca oras, cand raspunsul e chiar langa noi. Daca e pe bune comentariul, atunci suntem in continuare o natie de Gica-Contra, care favorizeaza nesimtirea si sfidarea legii.

PMP

Da, consilierul Badina, daca el a parcat asa azi, nu de putine ori a fost surprins parcand pe unde nu trebuie, sunt foarte multe locurile in care isi pune masina asa, ca sa fie pusa, fara sa il doara la basca de noi, muritorii, „restul”, astia care parcam cat putem de legal si cu frica de amenda. Dar lui de ce sa ii fie frica, ca doar nu o sa il amendeze politia locala, nu?

USR

„Exista ceva restrictii sa nu parcheze pe trotuar? Sunt mai mult de 60 cm in dreapta masinii. Inaltimea masinii, nu impiedica vizualizarea indicatoarelor, deci a parcat perfect!”, scrie un domn Dan pe Facebook.

Exista restrictii, domnu’ Dan, si inca multe! In primul rand, exista acel indicator, care apare in poza si care presemnalizeaza o trecere de pietoni. Ce spune legea despre el?

„In zona de actiune a acestui indicator sunt interzise oprirea si stationarea la mai putin de 25 de metri (inainte si dupa acesta). De asemenea intoarcerea, mersul inapoi si depasirea sunt interzise pe trecerile de pietoni”, scrie in legea rutiera.

Bun, avem o lege incalcata, dar nu e singura. Tot legea rutiera spune ca o masina nu poate fi parcata la mai putin de 25 de metri inainte de trecere, corect? Eu asa am invatat, poate s-au mai schimbat, dar de la masina pana la trecere NU sunt 25 de metri. Dovada:
distanta pana la trecere
Inca o lege incalcata. Mai sunt? Da, mai una, aia care zice ca pe un drum de 6 metri latime stationarea este interzisa. Aici poate batranul Google nu e foarte precis si da rateuri, pentru ca e mic spatiul de manevra, dar eu am incredere in el si cred ca drumul nu are mai mult de 6 metri acolo, iar daca are, e la limita.
latime strada
Sunt deja trei legi rutiere incalcate, amenda o calculati voi. Cea mai importanta lege e totusi cea a bunului simt, pentru ca pe strada care urma la 10 metri de unde a parcat, vis-a-vis de Telekom, domnul sofer putea parca frumos si fara sa incurce pe nimeni, dar de ce sa se chinuie?

P.S.: Cititi aici mai multe despre oprire si stationare, cum se sanctioneaza si cum se ridica masini pentru asa ceva in orasele mai mari.

P.P.S.: Soferul intreb daca a parcat ca un bou, n-am zis niciunde ca domnul Badina a fost la volan, poate era un admirator…

3 Comments

3 Comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Derapaj al fostei administrații în proiectul autobuzelor electrice. Ce trebuie să facă Lugojul urgent

Publicat

în

Noua administrație a Lugojului s-a trezit cu o altă problemă, lăsată moștenire, în unul dintre cele mai mari proiecte cu finanțare europeană în care este implicat municipiul. Este vorba despre achiziționarea celor 81 de autobuze electrice, de către Ministerul Dezvoltării, pentru mai multe orașe din România.

PMP

Nouă dintre acestea, plus stațiile de încărcare, ar urma să ajungă la Lugoj. Numai că, în momentul de față, nu există un depou unde să fie parcate aceste autobuze și nici o locație disponibilă pentru stațiile de încărcare. Primarul Claudiu Buciu spune că fosta administrație a prevăzut ca noile autobuze și stațiile de încărcare să fie duse în curtea societății Meridian, lucru care nu este posibil.

USR

„Problemele noastre sunt legate de faptul că nu s-a prevăzut existența unui depou în acest proiect, pe de-o parte. Pe de altă parte, locul principal de încărcare a acestora a fost stabilit în curte la Meridian, societate care are imobilele ipotecate și e posibil ca acest loc să nu mai poată să fie folosit pentru această destinație. Căutăm variante în care să facem un depou sau o autogară, unde aceste autobuze să poată staționa sau să poată să fie încărcate”, a declarat Claudiu Buciu, primarul Lugojului.

După cum am scris aici, Ministerul Dezvoltării a organizat deja cea de-a treia licitație, la care s-au înscris șapte firme din Turcia, Cehia și Germania pentru a construi autobuze electrice de transport public. Licitația pe care guvernul a organizat-o în aceste zile se ridică la suma de 180 de milioane de lei.

Citiţi mai departe

Administrație

Șapte firme străine se bat pentru a aduce la Lugoj autobuzele electrice de transport public

Publicat

în

PMP

Șapte firme din Turcia, Cehia și Germania se bat pentru a aduce la Lugoj, dar și în alte orașe din România autobuze electrice de transport public. Licitația pe care guvernul a organizat-o în aceste zile valorează 180 de milioane de lei, și prevede achiziționarea a 81 de autobuze complet electrice.

USR

Firmele care își doresc să aducă autobuzele electrice în România sunt Anadolu Automobil Rom, BMC Truck & Bus, Temsa Ulasim din Turcia, SOR Libchavy din Cehia, Karsan Otomotiv din Turcia, precum și asocierea formată din Bozankaya Otomotiv din Turcia și SILEO GmbH din Germania. Acestea  au depus oferte pentru vânzarea a 81 autobuze electrice pentru transportului public urban de călători. Autobuzele vor fi operabile în condiții de șes. 

Licitația organizată de Ministerul Lucrărilor Publice a fost estimată 183,13 milioane de lei, fără TVA, și este finanțată prin fonduri europene nerambursabile.

Autobuzele vor deservi orașele Alexandria – 10 (3 stații de încărcare rapidă și 10 stații de încărcare lentă), Brăila – 11 (3 stații de încărcare rapidă și 11 stații de încărcare lentă), Constanța – 21 (5 stații de încărcare rapidă și 21 stații de încărcare lentă), Drobeta Turnu Severin – 3 (1 stație de încărcare rapidă și 3 stații de încărcare lentă), Focșani – 20 (5 stații de încărcare rapidă și 20 stații de încărcare lentă), Lugoj – 9 (3 stații de încărcare rapidă și 9 stații de încărcare lentă), Slobozia – 7 (2 stații de încărcare rapidă și 7 stații de încărcare lentă).

Citiţi mai departe

Administrație

Recepția la noile blocuri ANL nu poate fi facută din cauza lucărilor prost executate

Publicat

în

bloc-anl-lugoj

FOTO Arhiva

Ultimele blocuri ANL, construite la Lugoj nu pot fi recepționate, din cauza modului în care s-au executat unele lucrări. Primarul Claudiu Buciu spune că s-au descoperit destul de multe probleme.

PMP

„Nu se poate face recepția pentru ca lucrarile sunt finalizate dar neconforme. Sunt obiecțiuni legate de: calitatea lucrărilor în spațiile sanitare; calitatea ușilor, se inchid greu sau freaca pardoselile; calitatea parchetului, s-a umflat deja în câteva apartamente; închiderea geamurilor; calitatea zugrăvelilor. De asemenea, din cauza faptului ca Primăria nu a reușit să rezolve problema racordului la gaz și energie electrică, nu se pot pune în funcțiune centralele termice”, spune Buciu.

USR

Primarul Lugojului spune că astăzi va avea o întâlnire cu responsabilii din Primărie, pentru a afla de ce nu s-a realizat racordul la gaz.

Citiţi mai departe

Pro

Publicitate

Cele mai citite