Connect with us

Administrație

Lugojul nu găsește un salvamar pentru ștrandul municipal, candidații de până acum neștiind să înoate

Publicat

în

Situație demnă de bancurile cu culmi la Lugoj. Municipalitatea nu poate găsi o persoană pe care să o angajeze pe postul de salvamar la ștrand. La concursul ce a avut loc în urmă cu câteva săptămâni, singurul candidat a picat proba de înot.

Următorul concurs are loc la începutul lunii aprilie. La acesta s-a înscris deja un lugojean, despre care municipalitatea spune că este sportiv, precum și o a doua persoană. Din cei doi candidați, primăria speră să poată angaja pe cineva pe acest post.

“Candidatul de la primul concurs nu a știut să înoate. Acum avem sigur un candidat înscris, chiar doi. Despre unul știu sigur că e sportiv de performanță. Concursul va avea loc la începutul lunii viitoare. Va fi probă scrisă la noi, după care probă practică la Timișoara la bazin. Avem nevoie de cineva care știe să înoate și să salveze lumea, dacă e cazul”, a declarat pentru Lugojeanul.ro Francisc Boldea, primarul Lugojului.

Edilul șef a mai precizat că nu se pune problema ca deschiderea ștrandului să fie amânată din cauza acestui impediment.

“Dacă nu găsim salvamar, avem pe cineva care ar putea lucra patru ore, o să luăm acea persoană până găsim. Trebuie să găsim o soluție, nu se poate așa”, a mai precizat Boldea.

Ștrandul municipal este programat pentru deschidere în luna mai a anului curent.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Primăria Lugoj anunță că suspendă audiențele. Care este motivul invocat

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj anunță că suspendă alegerile pe perioada campaniei electorale pentru alegerile prezidențiale.

“Având în vedere organizarea alegerilor prezidențiale, Primăria Municipiului Lugoj anunţă suspendarea audienţelor în perioada 14.10.2019 – 22.11.2019”, au comunicat reprezentanții primăriei, printr-un comunicat de presă.

Primarul Francisc Boldea susține că reglementările legale legate de campania electorală l-au obligat să ia această decizie.

„Așa spune legea, că în perioada campaniilor electorale nu se țin audiențe. Le vom relua imediat după turul al doilea. Vor fi ținute mai departe de primar, viceprimar și secretarul general al primăriei”, a declarat Francisc Boldea.

Citiţi mai departe

Administrație

Interzis la spart străzi în Lugoj! Doar până la primăvară

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj anunţă că, începând cu data de 01.11.2019, nu se mai eliberează acordul pentru  executarea lucrărilor de branşamente şi racorduri subterane pe domeniul public cu carosabil asfaltat şi pavat solicitate de persoanele fizice şi juridice pe baza autorizaţiilor de construire.

„E o decizie pe care o dăm în fiecare an. Până în 15 martie nu se mai fac intervenții în carosabil, pentru că în această perioadă sunt foarte greu de reparat”, a spus Francisc Boldea. Cei care doresc informații suplimentare pot obţine de la Primăria Municipiului Lugoj, Biroul Tehnic,  Avize, Control Urban, camera 211, etaj II, telefon 0256/352240, zilnic intre orele 8.00 – 16.00. Fax 0256/350393, e-mail :contact@primarialugoj.ro.

 

Citiţi mai departe

Administrație

Cazarma Lugojului, greu de reabilitat! Au trecut șapte ani de când a intrat în proprietatea orașului și tot în paragina a rămas

Publicat

în

FOTO tentv.ro

Din martie 2013, administrația locală nu reușește să reabiliteze una dintre clădirile simbol din Lugoj. Este vorba despre fosta cazarmă a Lugojului, cedată de Consiliul Județean în proprietatea Consiliului Local.  În prima fază, imobilul a fost dată în administrare unui ONG, care intenţiona să deschidă un liceu particular. Din cauza costurilor ridicate necesare reabilitării imobilului, proiectul a fost abandonat, clădirea revenind în proprietatea administraţiei lugojene.

În iunie 2017 s-a făcut marele anunț. Proiectul de reabilitarea în valoarea de 1,7 milioane lei a fost câștigat de o asociere între firmele SC Tehnocer SRL și SC Construct Lucio SRL. De acești bani, constructorul urma să amenajeze doar o parte din clădire, cea de lângă fosta Cooperativă „Munca”, unde ar trebui să funcționeze Direcția de Asistență Socială a Primărei Lugoj.

Conform proiectului, lucrările ar fi trebuit să fie terminate până la sfâșitul anului 2018. A trecut un an de la termenul final și nu există nicio șansă ca reabilitarea imobilului să fie încheiată nici măcar în 2019. Primarul Francisc Boldea susține într-o declarație dată la postul local de televiziune, că motivul este o decizie ANAF, care a suspendat activitatea pentru una din firmele care lucrează la cazarmă.

“Vine ANAF-ul și suspendă activitatea unei firme pe trei luni. Tu ce faci? Este cazul în Lugoj, la fosta cazarmă. Acum a primit hârtie. Acolo, trei luni de zile, nu mai poți să faci nimic! Contractul nu se supendă, dar constructorul a venit ANAF-ul și i-a găsit pe doi că nu i-a avut angajați bine și i-a suspendat activitatea pe trei luni”, a spus primarul la televiziunea locală TEN TV.

Surse din administrația locală susțin însă că proiectul este blocat de mai mult timp din cauza problemelor financiare pe care le-ar avea constructorul, iar povestea cu ANAF-ul, care e mult mai veche, ar fi scuza perfectă pentru blocarea lucrărilor. De altfel, Francisc Boldea nu a menționat care dintre firme a fost suspendată de ANAF și nici de ce lucrările nu au fost finalizate în 2018, așa cum prevedea proiectul.

Citiţi mai departe

Cele mai citite