Connect with us

Administrație

Trei posturi de inspector scoase la concurs la Primăria Lugoj

Publicat

în

RETIM

Municipiul Lugoj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcțiilor publice de execuție vacante din cadrul Biroului investiții, Direcția tehnică, după cum urmează:

– Inspector, clasa I, grad profesional superior – 2 posturi

– Inspector, clasa I, grad profesional principal – 1 post

Lugoj: Concert de colinde cu Paula Hriscu

– Inspector, clasa I, grad profesional asistent – 1 post

În conformitate cu prevederile art. 618 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, concursul este organizat în baza excepției prevăzute de art. II din Legea nr.203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Durata normală a timpului de lucru pentru cele patru funcții publice vacante este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână.

Proba suplimentară de testare a cunoștințelor IT – cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu, se va desfășura în data de 12 august 2021,ora 11:00, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

Proba scrisă se va desfășura în data de 19 august 2021, ora 11:00, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

Condiții de participare:

– candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 465 din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

– condiții specifice de studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul de licență inginerie civilă, ingineria instalațiilor sau inginerie electrică;

– minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de Inspector, grad profesional superior;

– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de Inspector, grad profesional principal;

– minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de Inspector, grad profesional asistent.

Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale www.primarialugoj.ro, la secţiunea Anunțuri concursuri angajare.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs: 12 iulie – 02 august 2021.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Biroul relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail: contact@primarialugoj.ro sau personal@primarialugoj.ro.

Observații suplimentare: persoană de contact – Lorena-Daniela Badiu-Savu, Inspector superior.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Ce sumă va cheltui Lugojul pentru premierea elevilor olimpici și a sportivilor de performanță

Publicat

în

RETIM

Municipiul Lugoj va premia în bani tinerii care au făcut performanță, la olimpiade școlare și respectiv la competiții sportive, în 2024. Pe 16 decembrie, începând cu ora 11:00, la Teatrul Municipal „Traian Grozăvescu” va avea loc „Gala Elevului de Succes”, unde vor fi premiați elevii care au obținut rezultate remarcabile la olimpiadele școlare din anul școlar 2023-2024.

La orele 17:00, la Sala de sport „Ioan Kunst Ghermănescu”, vor fi recompensați sportivii și antrenorii care au obținut performanțe remarcabile în competițiile naționale și internaționale din 2024.

„Vă invităm cu drag să veniți să-i susțineți și să-i felicitați pe acești tineri talentați care, prin munca lor, dau un exemplu pentru întreaga comunitate. Haideți să fim alături de ei, să le arătăm aprecierea noastră și să ne bucurăm împreună de realizările lor!” scriu cei de la Primăria Lugoj într-un comunicat de presă.

Lugoj: Concert de colinde cu Paula Hriscu

Pentru cele două evenimente, primăria a alocat un buget de 332.789 de lei, dintre care 139.500 pentru elevi și respectiv 193.289 pentru sportivi. Pentru elevii olimpici premiile sunt cuprinse între 400 și 3.000 lei, iar pentru sportivi și antrenori între 100 și 11.022 lei.

Citiţi mai departe

Administrație

O comună de lângă Lugoj încasează aproape 700.000 de lei de la CJT, pentru un centru de fizioterapie

Publicat

în

RETIM

Consilierii județeni au aprobat luni, într-o ședință extraordinară desfășurată online, alocarea unei sume de aproximativ 668.000 de lei către comuna Dumbrava. Fondurile provin din cotele defalcate ale impozitului pe venit.

Hotărârea privind distribuirea sumelor din fondul aflat la dispoziția Consiliului Județean pentru unitățile administrativ-teritoriale din județul Timiș, provenite din încasările suplimentare ale anului 2024, a fost adoptată în cadrul plenului extraordinar.

La începutul lunii decembrie, Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Timișoara a comunicat Consiliului Județean Timiș suma suplimentară de 667.450 de lei, aferentă anului 2024. 

Lugoj: Concert de colinde cu Paula Hriscu

Aceste fonduri, rezultate din cotele defalcate ale impozitului pe venit, sunt destinate distribuirii către unitățile administrativ-teritoriale. Conform legislației, primăriile pot utiliza acești bani pentru proiecte de dezvoltare locală, lucrări de infrastructură care necesită cofinanțare locală sau, în caz de necesitate, pentru cheltuieli de funcționare.

„Miercuri (n.r. – 4 decembrie) am primit de la Finanțe decizie cu suma de 667.450 lei încasată suplimentar la nivel național. Menționez că toate consiliile județene au primit această sumă de repartizat. Prin HG 1389 din noiembrie au fost alocate sume către UAT-uri, din fondul de rezervă al guvernului.

Majoritatea primăriilor au primit între 900.000 și 1.300.000 de lei. Primăria Dumbrava a primit doar 400.000, nu știu de ce. Primăria Dumbrava are în derulare un proiect pe fonduri europene, un centru de fizioterapie și trebuie să acopere mai mult de 700.000 de lei cofinanțare din fonduri proprii. Neavând această posibilitate, riscă să piardă această finanțare.

Ținând cont că suma este foarte mică (n.r. – cea încasată suplimentar din cotele defalcate din impozitul pe venit), dacă am repartiza în mod egal celor 99 de primării, propunem ca această sumă să fie repartizată integral Primăriei Dumbrava”, a declarat Marcel Marcu, director al Direcției de Buget-Finanțe din cadrul CJT, în ședința de consiliu.

Noua administrație județeană a fost cea care a propus ca toată suma să ajungă la comuna Dumbrava, situată nu departe de Lugoj.

Citiţi mai departe

Administrație

Primarul Lugojului, apel disperat către cetățeni pentru a stopa mizeria din oraș

Publicat

în

RETIM

Călin Dobra, primarul Lugojului, își ia în serios rolul, declarat la început de mandat, de apărător al curățeniei orașului. Acesta face un apel la toți cei care descoperă gropi de gunoi clandestine, să le raporteze la primărie. Totodată, edilul spune că se așteaptă de la lugojeni să își respecte orașul și să nu mai arunce gunoaie pe domeniul public.

„Dragi lugojeni, hai să ne respectăm orașul și pe noi înșine! În fiecare zi, muncim pentru a curăța Lugojul de gunoaie. Adunăm mii și mii de saci de deșeuri. Dar, peste noapte, parcă totul se repetă. Și nu vorbim doar de ambalaje sau resturi obișnuite – găsim chiuvete, toalete, căzi, covoare. Este inadmisibil să transformăm Lugojul într-o mare groapă de gunoi clandestină.

Problema nu este că nu se adună gunoaiele. Se adună, în fiecare zi. Problema este că, din păcate, unii dintre noi continuă să arunce, fără să se gândească la consecințe. Zilele acestea, am strâns zeci de saci de pe str. T. Vladimirescu, colț cu str. Panselelor, de pe lângă Pasajul Buziașului, str. Smârdan și multe alte zone. Aceste lucruri nu ar trebui să se întâmple. Lugojul este casa noastră, iar casa trebuie îngrijită!

Lugoj: Concert de colinde cu Paula Hriscu

Vine un an nou. Haideți să intrăm în el mai curați, mai responsabili, mai educați. Dacă fiecare dintre noi am respecta câteva reguli simple și am avea un pic mai multă grijă, orașul nostru ar arăta altfel. Nu e vorba doar de autorități. Este vorba despre fiecare dintre noi. Lugojul este al nostru – să-l respectăm!” a scris Dobra pe Facebook.

Într-un interviu, Dobra a declarat că, dacă nu câștigă lupta cu gunoaiele din oraș, nu le va mai cere a doua oară votul lugojenilor.

Citiţi mai departe

Administrație

Dobra l-a pus pe Buciu să rezolve procesul din proiectul noului spital. „Este o problemă delicată”

Publicat

în

Primarul municipiului Lugoj, Călin Dobra, a făcut declarații cu privire la situația complicată a construirii noului spital din oraș, subliniind că procesul juridic în care este implicat proiectul ridică probleme majore. În ședința Consiliului Local, primarul Lugojului a propus aleșilor, iar aceștia au aprobat, ca fostul manager de proiect Claudiu Buciu să reprezinte municipalitate în proces.

RETIM

„Este un proces foarte delicat, pentru că ne-am trezit cu el fără să avem cunoștință de cauză și l-am desemnat pe fostul manager de proiect ca să reprezinte Consiliul Local, având și pregătirea juridică necesară. Mai ales că fostul manager, împreună cu primarul interimar au semnat și au înaintat o acțiune în instanță împotriva câștigătorului licitație privind construirea spitalului. O acțiune în instanță care nu are în spate susținerea direcției juridice din Primărie,” a declarat primarul Dobra.

Primarul Lugojului spune că procesul poate bloca proiectul.

„Este o problemă delicată și am considerat că, fiind manager de proiect și având cunoștințele necesare, fostul manager poate reprezenta Consiliul Local. Totuși, această acțiune blochează bunul mers al proiectul, iar colegii mei analizează acum decizia CNSC-ului (Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor) legată de contestații. Procesul suplimentar are primul termen luna viitoare și va crea dificultăți în implementarea proiectului,” a explicat edilul.

Lugoj: Concert de colinde cu Paula Hriscu

Termenul de implementare a proiectului, în cazul în care se va reuși semnarea contractului de execuție, este deja foarte strâns. În acest context, s-a decis amânarea unor etape pentru a încerca să se deblocheze situația. Primarul Dobra a avertizat că aceste obstacole ar putea duce la întârzieri considerabile în construirea noului spital, un proiect esențial pentru comunitatea din Lugoj.

Citiţi mai departe

Cele mai citite