Connect with us

Social

“Tax & Finance Forum” Timișoara: Experții români analizează impactul ultimelor modificări fiscale (P)

Publicat

în

  • BusinessMark încheie seria de evenimente Tax & Finance Forum”, proiect ce s-a desfășurat, în 2017, în patru orașe: Cluj-Napoca, București, Brașov și Timișoara
  • Participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali

 BusinessMark anunță organizarea evenimentului “Tax & Finance Forum”, ce va avea loc pe 28 noiembrie la Hotel Timișoara, în orașul cu același nume. Experții din cele mai mari companii de consultanță din România vor aborda aspecte fiscale de actualitate și vor dezbate tendințele la nivel internațional, modificările legislative din Codul Fiscal și Normele de Procedură Fiscală și noi reglementări contabile.

RETIM

Această ediție include o sesiune TAX Focus, cu slot-uri de 30-45 de minute de prezentări și sesiuni de întrebări și răspunsuri și o sesiune bazată pe simularea INCOME/OUTCOME ® SIMULATION, ANDROMEDA TRAINING, USA, o activitate susținută de GHEORGHE ȘTEFĂNESCU – Senior Trainer, EVOLUTIV CONSULTANTS NETWORK.  De asemenea, în cadrul sesiunii IFRS Focus vor fi analizate principalele subiecte și standarde de raportare financiară internațională.

Tematica acestei ediții cuprinde aspecte ce țin de: tendințe în fiscalitatea la nivel mondial și european, noua abordare OECD a taxării internaționale, armonizarea legislației românești, noutăți în sfera impozitului pe profit, impactul modificărilor fiscale la nivelul angajatorului și al angajatului, TVA – noutăți, split -TVA, deducere, ajustări, rambursare, interpretări legislative, abordarea ECJ, exemple practice, prețurile de transfer, trenduri în controalele fiscale efectuate de autorități, vămuirea centralizată- metodă de eficientizare a costurilor, mobilitatea internațională a angajaților – provocări fiscale, IFRS 15 – Venituri din contractele cu clienții și IFRS 16 „Contractele de leasing”: noul concept de leasing, exemple practice.

„În contextul unui final de an cu multe modificări legislative și fiscale, ne face plăcere să organizăm Tax & Finance Forum la Timișoara și să descifrăm, alături de reprezentanții din cele mai mari companii de consultanță, noutățile fiscale cu impact asupra mediului de business.”, a declarat Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Participanții au ocazia să interacționeze cu următorii speakeri:

  • ADRIANA COSTEA, Senior Manager, Consultanță Fiscală, PwC România
  • MIHAI PETRE, Senior Manager, Customs & Global Trade, Deloitte România
  • ELENA GOGONEAȚĂ, Tax Manager, FiNEXPERT
  • ALEXANDRU GRECU, Tax Manager, EY România
  • ALEXANDRU COMĂNESCU, Senior Manager, Deloitte România
  • ANA-MARIA BUTUCARU, Director, Audit, PwC România
  • ALEXANDRA BĂLAN, Manager, Audit, PwC România

Conferința se adresează următorului tip de public: directori financiari, generali, economici, contabili, auditori, experți fiscali, analiști financiari, consultanți fiscali și controlleri financiari.

Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Evenimentul “Tax & Finance Forum” Timișoara este organizat de BusinessMark alături de: PwC România, FINEXPERT, PKF Finconta, Evolutiv Consultants Network, AVIS, Camera Consultanților Fiscali din România, Deloitte România și Plantăm fapte bune în România. Partenerii media ai conferinței sunt: AGERPRES, Radio România Timișoara, Bănățenii.ro, Lugojeanul.ro, NewMoney, Business24, Ziare.com, Financiarul.ro, Financial Market, Curierul Național, MoneyBuzz, Property Buzz, PortalManagement, Startups.ro, Gazetadeștiri, Administratie.ro, Rbeconnect, PRBox, FinZoom.ro, Manager Express, Jurnalul de Afaceri, Vox Capital, Chalbert, Debizz, Bucuresteni.ro, Calendar Evenimente, MediaRabbit, MLM News, Energynomics, Revista Valoarea, Global Manager, Transilvania Business, Roportal.

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations. BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Social

S-a stabilit data de la care lugojenii se pot programa pentru vaccinarea din etapa a doua de imunizare națională

Publicat

în

RETIM

Lugojenii care se regăsesc în categoriile desemnate pot să se programeze pentru vaccinarea anti-coronavirus, dacă vor să se imunizeze, pentru etapa a doua a vaccinării. Începând cu data de 15 ianuarie 2021, persoanele din etapa a 2-a care au dreptul să se vaccineze împotriva Covid-19 se pot programa online, prin medicul de familie, telefonic la call center-ul 021 414 44 25, sau prin intermediul direcţiei de asistenţă socială din cadrul consiliilor locale.

Pentru programarea online, Serviciul de Telecomunicatii Speciale a operationalizat platforma națională de informare cu privire la vaccinarea împotriva COVID-19, la adresa https://vaccinare-covid.gov.ro unde se accesează meniul PROGRAMEAZĂ-TE. Vaccinarea începe de vineri în centrele medico-sociale, iar celelalte categorii de persoane care se pot înscrie de vineri pentru vaccin vor fi programate începând de luni, 18 ianuarie.

Persoanele cu vârsta peste 65 de ani, cele cu boli cronice și lucrătorii în domenii esențiale se pot programa fie online, pe siteul https://programare.vaccinare-covid.gov.ro, fie prin medicul de familie sau prin aparținători.

Pentru persoanele cu boli cronice, programarea se face prin medicul de familie. Dacă nu are medic de familie se poate face prin call center, sau pe pagina web. Pentru persoanele care deservesc activitățile esențiale programarea se face prin angajator.

Lista oficială cu persoanele care intră în etapa a două de vaccinare:

  • beneficiarii din centrele sociale;
  • persoanele care au peste 65 de ani;
  • persoanele cu boli precum: diabet zaharat, obezitate, alte metabolice inclusiv boli congenitale, afecțiunile cardiovasculare cronice, afecțiunile cronice renale, oncologice, pulmonare, sindromul Down, afecțiuni hepatice, autoimune și alte condiții de imunodepresie, HIV-SIDA;
  • persoanele care deservesc activități esențiale pentru bună funcționare a infrastructurii critice.

Din categoria persoanelor care deservesc activități esențiale fac parte personalul din domeniul Apărării, ordine publică, siguranță națională, autoritate judecătorească, personalul din sectorul economic vital, cum ar fi procesare, distribuție alimente, pâine, lactate, legume, apă, centrale electrice (transport și distribuție) , medicamente și materiale sanitare, transport de persoane și mărfuri, personalul din învățământ, poștal și curierat, salubritate și deșeuri, personalul din instituții ale statului (Parlament, președinție), culte religioase. Pe lista persoanelor care vor fi vaccinate în etapa a doua face parte și personalul din mass-media, „cei care efectuează reportaje în unități medicale”.

Citiţi mai departe

Social

Lugojul reintră în scenariul roșu. Ce se întâmplă cu restaurantele și sălile de fitness

Publicat

în

RETIM

Lugojul a trecut din nou de 3 cazuri la 1000 de locuitori în ultimele 14 zile. Potrivit scenariului roșu, când se întâmplă acest lucru, restaurantele și sălile de fitness urmează să fie din nou închise, acestea funcționând deocamdată la 30% din capacitate.

Vestea bună este că, potrivit noilor reguli, decizia închiderii acestor locații se face acum doar după o întrunire a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență. Această întâlnire nu a avut loc deocamdată, astfel că restaurantele pot servi în continuare clienții și în interior, cu respectarea normelor în vigoare.

În următoarele zile, în funcție de evoluția numărului de cazuri la Lugoj, precum și a incidenței de caz, autoritățile județene pot lua decizia închiderii localurilor în oraș, dacă rata de 3/1000 va continua să crească.

Localitățile cu rata de infectare pe ultimele 14 zile peste 3/1.000 locuitori sunt: 

Timișoara – 5,34; Lugoj – 3,07;  Buziaș-3,27, Gătaia-3,59,  Recaș – 4,35;  Beba Veche-5,82,  Biled – 4,34; Boldur-3,60, Brestovăț – 4,52,  Bucovăț –6,99; Comloșu Mare- 4,34, Criciova-4,13, Darova-3,20, Dudeștii Vechi – 3,87, Dumbrava-3,24,  Dumbrăvița – 7,10; Fârdea – 6,98, Foeni -3,42,  Ghiroda – 7,84; Giarmata-3,92,  Giroc – 7,87;  Jamu Mare – 3,00, Liebling – 4,58; Lovrin-5,33, Mașloc – 3,65; Moravița – 3,62,  Moșnița Nouă-7,34; Parta-3,27;  Săcălaz – 4,96, Sacoșu Turcesc-3,93, Sag- 5,23,  Sânandrei – 4,13, Sânmihaiu Român – 3,93, Satchinez – 4,90, Tormac- 3,40, Voiteg-3,21.

Localitățile cu rata de infectare pe ultimele 14 zile peste 1,5/1.000 locuitori sunt: 

Ciacova – 1,93; Deta – 2,23, Jimbolia- 1,55, Sânnicolau Mare – 2,33, Becicherecu Mic-2,97;   Cărpiniș – 2,25; Cenei – 2,95,  Chevereșu Mare – 1,53, Coșteiu-2,27,  Curtea – 1,55, Denta-2,46, Dudeștii Noi – 2,79, Fibiș-1,72, Găvojdia- 1,71, Giulvăz-1,85, Gottlob -1,88,  Iecea Mare – 2,72, Lenauheim-1,88, Margina – 1,76, Orțișoara – 2,10; Otelec- 1,64, Peciu Nou – 2,10, Periam-1,59, Pișchia -2,10, Racovița- 1,94, Remetea Mare – 2,07, Saravale-1,97, Știuca – 1,74, Tomnatic-2,36,  Topolovățu Mare- 1,50, Uivar- 1,61.

Citiţi mai departe

Social

Coronavirusul îi obligă pe edilii din Lugoj să facă o morgă nouă la spital

Publicat

în

FOTO ARHIVA

Morga spitalului din Lugoj va fi reconstruită și modernizată. Primarul Claudiu Buciu spune că actuala morgă nu îndeplinește cerințele impuse de normele aflate în vigoare. Mai exact, nu poate asigura cele două circuite necesare, pentru decedații COVID și non-COVID.

RETIM

„Anul acesta vom extinde capacitatea serviciului de anatomie patologică. Nu corespunde cerințelor actuale. Am avut și acel incident cu societatea care prelua pacienții decedați direct din saloane și îi depozita într-un camion frigorific, la fel este și astăzi. Actuala conducere a scos la licitație de câteva ori acest serviciu. Nu s-a prezentat nimeni, astfel că singura soluție este să modernizăm clădirea actuală a acestui serviciu”, a declarat primarul Claudiu Buciu.

Edilul lugojean spune că investiția se va face cu bani de la bugetul local al orașului.

 

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite