Connect with us

Politică

Singurul candidat care se poate uita în ochii alegătorilor

Publicat

în

Lugojul trebuie să redevină acel oraş prietenos cu toţi locuitorii săi, dar şi cu cei care ne vizitează sau vor să se stabilească aici
Timp de 12 de ani, Lugojul nostru a fost condus de o administraţie ineficientă şi cu mâna largă când a fost vorba de banii cetăţenilor. Chiar dacă s-au făcut şi lucruri bune, rezultatele finale le vedem cu toţii: multă mizerie pe străzi, în parcuri şi în cartiere, lipsa apei potabile şi a presiunii la robinete, canalizare ineficientă, staţie de epurare care poluează, aer irespirabil, infrastructura rutieră şi pietonala nesatisfăcătoare, lipsa respectului faţă de lege şi faţă de bunul public, lucrări de proastă calitate şi lipsa de viziune, trafic infernal şi criza de locuri de parcare, lipsa locuinţelor sociale şi a terenurilor pentru tineri, proastă gestionare a infrastructurii şcolare şi sanitare, spaţii verzi şi locuri de joacă neîntreţinute corespunzător, lipsa de transparentă instituţională şi a unei atitudini deschise a primarului faţă de cetăţenii al căror interes îl serveşte şi o atitudine iresponsabilă faţă de banii publici pe care îi gestionează. Pentru un Primar o consultare reală trebuie să însemne discuţii cu cetăţenii şi investitorii, dezbateri cu întreprinzătorii privaţi şi cu organizaţiile neguvernamentale despre buget, despre proiectele majore de infrastructură şi despre orice iniţiativă ce implică o investiţie din bani publici. Doar aşa lugojenii, oameni simpli sau întreprinzători privaţi, vor putea contribui cu decenţă şi responsabilitate la deciziile care se vor lua pentru dezvoltarea Lugojului şi astfel vor deveni tot mai conştienţi că oraşul este al lor şi nu al primarului.
Lugojul nu are un profil economic bine conturat şi este departe de atingerea potenţialului pe care îl are în acest domeniu. Un primar trebuie să caute soluţii pentru impulsionarea economiei, nu justificări cu privire la închiderea unor firme, la pierderea locurilor de muncă sau plecarea investitorilor şi nici să ţină evidenţa autobuzelor care aduc forţa de muncă la Lugoj din alte localităţi. Doar prin dezvoltare economică şi investiţii se pot crea noi locuri de muncă pentru lugojeni, iar un primar trebuie să găsească soluţii şi să le implementeze pentru că investitorii şi forţa de munca să nu plece în Lugoj, iar tinerii care muncesc în oraş să îşi poată construi o casă pe un teren oferit gratuit de Primărie, să îşi poată întreţine familia şi să îşi crească copiii acasă, alături de părinţi sau bunici. Uşa Primăriei Lugoj va fi deschisă tuturor investitorilor şi întreprinzătorilor, atât a celor locali, cât şi a celor din alte zone ale ţării sau din străinătate, iar ca Primar voi iniţia discuţii cu cu toţi cei care doresc să investească la Lugoj, pentru atragerea unor investiţii majore în zona noastră, fiindcă trebuie să dezvoltăm infrastructura pentru afaceri şi susţinem toate industriile.
Vom simplifica procedurile birocratice și vom respecta termenele legale. Cei care au nevoie de certificat de urbanism, de autorizație de construire, de proces verbal de recepție a lucrărilor și de orice aviz sau document ce ține de urbanism trebuie să primească aceste documente în termenul legal. Întârzierile și tratamentul preferențial nu vor fi acceptate. Nu va mai conta numele investitorului sau relațiile pe care le are prin diverse partide politice. Toți cetățenii vor fi tratați egal și vor primi răspunsuri în termen legal și conform conform prevederilor legale.
Extindem rețeaua de utilități în tot orașul, inclusiv în noile cartiere. Există zone rezidențiale din Lugoj care nu au fost racordate la rețeaua de canalizare, apă sau gaz metan. De aceea, investițiile Primăriei trebuie să vizeze în special modernizarea infrastructurii rutiere și extinderea rețelelor de utilități. Totodată, lipsa locurilor de parcare afectează şi traficul rutier, pentru că sunt blocate benzi de drum, dar şi circulaţia pietonală şi spaţiile verzi. Pentru a evita acest lucru, vom implementa aplicații care să prezinte în timp real informații legate de numărul de locuri de parcare care sunt libere și în ce zone se afla, fiindcă în lumea civilizată tehnologia este peste tot, fiind integrată în administrație și utilizată din plin pentru a-i ajuta pe oameni. Pe lângă aceste măsuri, vom creşte în paralel şi numărul locurilor de parcare.
Vor fi multe de făcut pentru a îmbunătăţi calitatea vieţii noastre a tuturor şi  pentru a înfrumuseţa cartierele în care locuim, pentru a îmbunătăţi siguranţă şi integritatea noastră şi a copiilor noştri şi de aceea vom stabili împreună cu dumneavostra priorităţile, pentru a fi cu toţii de acord cu privire la modul de realizare a acestora. Cu votul dumneavostra din 27 septembrie, pentru candidatura mea la funcţia de Primar şi pentru cea de consilier local, împreună cu echipă formată din colegii mei din Partidul Mişcarea Populară Lugoj (PMP), voi reuşi să fac toate aceste lucruri pentru dumneavoastră!
Votaţi Liviu Brindusoni -PRIMAR şi echipa PMP la CONSILIUL LOCAL, poziţia 3 pe buletinul de vot! E vremea schimbării şi e timpul să ne implicăm cu toţii pentru a decide împreună ce facem cu viitorul nostru, al copiilor şi nepoţilor noştri! Toţi pentru Lugojul nostru!

RETIM

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Politică

TRASEIST DE SUCCES: Fiul fostului viceprimar de Lugoj, numit subprefect. A fost membru PNL, a votat cu USR și a trecut la PSD

Publicat

în

Raul Ambruș este cunoscut în Timișoara pentru traseismul politic de care a dat dovadă

Astăzi, 24 aprilie 2024, Raul Ambruș, noul suprefect al județului Timiș, a depus jurământul de investire în funcție, în cadrul unei ceremonii desfăşurate în sistem videoconferinţă, în prezenţa reprezentanților Ministerului Afacerilor Interne și a prefectului Mihai Ritivoiu.

RETIM

Raul Ambruș are 33 de ani, este absolvent al Universității Politehnica Timișoara și a fost ales consilier local în Consiliul Local Timișoara, în mandatul 2020-2024.  Acesta este fiul fostului viceprimar al Lugojului Ioan Ambruș.

Raul Ambruș renunță la calitatea de membru al Consiliului Local Timișoara, acolo unde a fost ales pe listele PNL. Ambruș este cunoscut pentru traseismul de care a dat dovadă în actualul mandat. În Consiliul local s-a alăturat și a asigurat majoritatea celor de la USR, însă recent a decis să se alăture social-democraților.

Autoliv angajează

Ambruș a bătut palma cu PSD, după ce inițial începuse campania pentru locale în cadrul Alianței pentru Timișoara, care îl susține pe Dominic Fritz pentru obținerea unui nou mandat.A declarat că a decis să treacă de partea stângii, deoarce nu poate să-l suțină pe Alin Nica cu care se află în conflict.

Citiţi mai departe

Politică

Andrei-Caius Neamțu: „Vreau să fiu un reper pentru comunitatea mea”

Publicat

în

Libertatea de a alege:
Candidând independent sunt liber să mă concentrez exclusiv pe nevoile și dorințele comunității noastre, fără să fiu constrâns de liniile directoare ale unui partid.

RETIM

Responsabilitate directă:
Responsabilitatea mea este directă față de voi nu față de interesele unor grupuri de influență.

Transparență, fermitate și integritate:
Vreau să aduc o nouă eră de transparență, fermitate și integritate în administrația locală unde fiecare decizie este luată în interesul public.

Autoliv angajează

Inovație și progres:
Sunt dedicat implementării de soluții inovatoare și sustenabile care să ne conducă orașul spre un viitor mai prosper.

Unitate și colaborare:
Cred în unirea forțelor cu toți membrii comunității, indiferent de afilierea politică pentru a lucra împreună în beneficiul orașului nostru.

Și fiindcă tot este perioada de precampanie, lansez o provocare cu mult simț de răspundere tuturor decidenților politici locali. Cine își asumă ca proiect deschiderea sau construirea unui bazin în următorul mandat, promit să mă alătur necondiționat pentru a pune umărul la acest proiect atât de benefic și necesar comunității noastre!

Citiţi mai departe

Politică

Începe înscrierea candidaților pentru alegerile locale. Până când se pot depune listele

Publicat

în

Având în vedere dispozițiile legale privind aprobarea calendarului acțiunilor din cuprinsul perioadei electorale la alegerile pentru membrii din România în Parlamentul European din anul 2024 și la alegerile pentru autoritățile administrației publice locale din anul 2024, partidele politice, organizațiile cetățenilor aparținând minorităților parlamentare, alianțele politice, alianțele electorale și candidații independenți, vor depune spre înregistrare propunerile de candidaturi pentru autoritățile administrației publice locale din anul 2024 în perioada 16 aprilie – 30 aprilie ora 23:29, la sediul biroului electoral de circumscripție, în scris. 

RETIM

  1. PARTIDELE POLITICE, ORGANIZAȚIILE CETĂȚENILOR APARȚINÂND MINORITĂȚILOR NAȚIONALE, ALIANȚELE POLITICE ȘI ALIANȚELE ELECTORALE 

În vederea înregistrării propunerilor de candidați pentru primar, consiliu local, președinte al consiliului județean sau consiliul județean, partidele politice, alianțele politice, alianțele electorale, organizațiile cetățenilor aparținând minorităților naționale vor depune 4 dosare. 

  1. Primul și al doilea dosar de candidatură vor cuprinde:
  2. a) un exemplar original al listei de candidați sau un exemplar original al propunerii de candidatură;
  3. b) câte o copie a actului de identitate al fiecărui candidat, așezată în ordinea înscrierii în lista de candidați de la litera a);
  4. c) câte un exemplar original al declarației de acceptare a candidaturii, pentru fiecare candidat, așezate în ordinea înscrierii în lista de candidați de la litera a);
  5. d) câte un exemplar original la declarației de avere și al declarației de interese, pentru fiecare candidat, așezate în ordinea înscrierii în lista de candidați de la litera a);
  6. e) câte un exemplar original al declarației pe propria răspundere în sensul că a avut sau nu calitatea de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, așezate în ordinea înscrierii în lista de candidați de la litera a). 
  1. Al treilea și al patrulea dosar trebuie să cuprindă:
  2. a) câte o copie a documentelor prevăzute la pct.1 lit. a și b;
  3. b) câte un exemplar original al documentelor prevăzute la pct.1 lit. c – e.
  1. Fiecare dosar din cele patru, va fi însoțit de către un opis al documentelor existente în acesta. 
  1. Odată cu cele patru dosare, pentru fiecare listă de candidați propusă, se va depune o lista de susținători (care trebuie să cuprindă minimum 1% din numărul total al alegătorilor înscriși în Registrul electoral și în listele electorale complementare din circumscripția pentru care candidează, dar nu mai puțin de 100 în cazul comunelor, de 500 în cazul localităților urbane de rangul II și III și de 1.000 în cazul județelor, municipiului București, sectoarelor municipiului București și localităților urbane de rangul I), câte un exemplar original și câte o copie.

Listele vor fi îndosariate iar dosarele și filele din acestea vor fi numerotate, fiecare nedepășind 250 de file fiecare. La începutul fiecărui dosar, se va anexa un opis în care vor fi declarate pe propria răspundere de către persoana care a întocmit dosarul respectiv, numărul de semnături, județul aferent, și numărul de file al dosarului.

Autoliv angajează

Listele de susținători trebuie să fie însoțite de un opis centralizator, semnat și datat olograf de către persoana desemnată în acest sens de către conducerea partidului, a alianțelor politice, alianțelor electorale sau a organizației cetățenilor aparținând minorităților naționale care au propus lista de candidați.

  1. CANDIDAȚII INDEPENDENȚI 

În vederea înregistrării propunerilor de candidați pentru primar, consiliu local, președinte al consiliului județean sau consiliul județean, candidații independenți vor depune 4 dosare. 

  1. Primul și al doilea dosar de candidatură vor cuprinde:
  2. a) un exemplar original al declarației de acceptare a candidaturii independente;
  3. b) o copie a actului de identitate al candidatului independent;
  4. c) un exemplar original la declarației de avere și al declarației de interese;
  5. d) un exemplar original al declarației pe propria răspundere în sensul că a avut sau nu calitatea de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia. 
  1. Al treilea și al patrulea dosar trebuie să cuprindă:
  2. a) câte o copie a documentelor prevăzute la pct.1 lit. a și b;
  3. b) câte un exemplar original al documentelor prevăzute la pct.1 lit. c și d.
  1. Fiecare dosar din cele patru, va fi însoțit de către un opis al documentelor existente în acesta. 
  1. Odată cu cele patru dosare se va depune lista de susținători (Candidații independenți pentru funcția de consilier trebuie să fie susținuți de minimum 1% din numărul total al alegătorilor înscriși în Registrul electoral și în listele electorale complementare din circumscripția pentru care candidează, dar nu mai puțin de 100 în cazul comunelor, de 500 în cazul localităților urbane de rangul II și III și de 1.000 în cazul județelor, municipiului București, sectoarelor municipiului București și localităților urbane de rangul I.Pentru funcția de primar, candidații independenți trebuie să prezinte o listă de susținători, care trebuie să cuprindă minimum 1% din numărul total al alegătorilor înscriși în Registrul electoral și în listele electorale complementare din circumscripția pentru care candidează, dar nu mai puțin de 100 în cazul comunelor, 500 în cazul orașelor, 1.000 în cazul municipiilor și sectoarelor municipiului București, precum și în cazul municipiului București. Candidații independenți pentru funcția de președinte al consiliului județean trebuie să prezinte o listă de susținători, care să cuprindă minimum 1% din numărul total al alegătorilor înscriși în Registrul electoral și în listele electorale complementare din circumscripția pentru care candidează, dar nu mai puțin de 2.000), câte un exemplar original și câte o copie.

Listele vor fi îndosariate iar dosarele și filele din acestea vor fi numerotate, fiecare nedepășind 250 de file fiecare. La începutul fiecărui dosar, se va anexa un opis în care vor fi declarate pe propria răspundere de către persoana care a întocmit dosarul respectiv, numărul de semnături, județul aferent, și numărul de file al dosarului.

Listele de susținători trebuie să fie însoțite de un opis centralizator, semnat și datat olograf de către candidatul independent.

III. CANDIDAȚII CETĂȚENI AI UNIUNII EUROPENE

Pe lângă documentele prevăzute mai sus, cetățenii Uniunii Europene trebuie să depună în 4 exemplare:

  1. a) copia unui document care atestă adresa din România, potrivit art.23 din Legea nr.115/2015, cu modificările și completările ulterioare, sau copia unui document emis de Inspectoratul General pentru Imigrări;
  2. b) un document care să le ateste indentitatea;
  3. c) 4 exemplare originale ale unei declarații pe proprie răspundere: (i) că nu sunt lipsiți de dreptul de a candida în statul membru de origine, în urma unei hotărâri judecătorești penale sau civile definitive și (ii) că nu dețin funcții în alt stat membru al Uniunii Europene, echivalent funcțiilor incompatibile în România cu statutul de ales local. 

Notă 

Candidații pot renunța la candidatură până la data rămânerii definitive a candidaturilor, cel mai târziu la 8 mai 2024, cererile de renunțare urmând a fii comunicate la biroul electoral de circumscripție la care a fost depus dosarul de candidatură.

 

Citiţi mai departe

Politică

Subprefectul de Timiș și-a dat demisia. „Unii îmi spun că aș fi putut să mai stau pe funcție. Eu zic, NU!”

Publicat

în

Sorin Ionescu, subprefectul județului Timiș, care a îndeplinit funcția timp de 27 de luni, și-a anunțat demisia din postul său pentru a se reîntoarce la activitatea de bază: profesoratul. Motivul principal invocat în cererea sa de revocare către Guvernul României a fost implicarea sa ca și candidat în alegerile locale.

RETIM

Subprefectul a transmis un mesaj de mulțumire colegilor din Instituția Prefectului Județul Timiș pentru colaborarea din perioada mandatului său și a evidențiat profesionalismul de care au dat dovadă în gestionarea activităților.

„Am înaintat Guvernului României cererea mea de revocare din funcția de subprefect al județului Timiș. Astfel, renunț la acest statut pentru a reveni la ceea ce sunt eu la bază, PROFESOR.
Au fost peste 800 de ZILE de muncă în Instituția Prefectului, în care m-am implicat în activități diverse, de la Programul Timișoara Capitală Culturală Europeană 2023, până la comisii de dialog social sau negocieri cu protestatarii, de la pimirea unor înalți oficiali până la lucrul pe brânci alături de primari din județul Timiș pentru deblocarea unor proiecte de dezvoltare.
Plec cu convingerea că pentru un oraș sănătos și o țară sănătoasă suntem obligați să reformăm sistemul administrativ, să prioritizăm educația, sănătatea, să asigurăm protecția mediului și infrastructura și să avem o mai mare grijă față de bătrânii noștri. Trebuie să învățăm să colaborăm tot mai bine pentru binele semenilor.
Lucrurile învățate în acești ani mă determină astăzi să accept o nouă provocare. Am acceptat cu responsabilitate să deschid lista de CONSILIERI LOCALI a PSD Timișoara, convins fiind că experiența acumulată mă va ajuta să îmi aduc aportul în dezvoltarea municipiului TIMIȘOARA. Îmi doresc ca orașul nostru să redevină un oraș curat, un oraș al luminii și al florilor, așa cum l-au văzut fondatorii săi. Unii îmi spun că aș fi putut să mai stau pe funcția de subprefect. Eu zic, NU! Nu poți fi în același timp și candidat și organizator al alegerilor. Nu poți fi implicat în dispute electorale ca factor de ehilibru între părți”, a transmis Sorin Ionescu.

În viitor, subprefectul demisionar își propune să se implice în dezvoltarea municipiului Timișoara, din pozi’ia de consilier local.

Autoliv angajează

 

Citiţi mai departe

Cele mai citite