Connect with us

Politică

Motivele pentru care să-l votați pe Liviu Brândușoni. Ce angajamente își ia candidatul față de lugojeni

Publicat

în

Transportul public nu reuseste sa acopere toate zonele municipiului Lugoj si nici nu mai corespunde situației actuale din oraș, fiindca s-au construit cartiere noi si nu toti lugojenii au
acces facil la acest serviciu public. De aceea, rutele de transport in comun trebuie să fie optimizate si extinse, iar confortul calatorilor, care in momentul de fata este unul foarte scazut din cauza conditiilor oferite in autobuzele vechi si murdare ale societatii Meridian 22, trebuie ridicat la cele mai inalte standarde. Transportul in comun trebuie sa fie unul ecologic, mult mai eficient si predictibil, mai rapid si confortabil, si de aceea este necesara achizitionarea unor mijloace de transport electrice. Statiile de autobuz existente trebuie modernizate si dotate cu echipamente moderne, pentru ca lugojenii sa poata sa urmareasca in timp real circulatia tuturor mijloacelor de transport in comun, indiferent in care statie de autobuz se afla. Totodata, trebuie amenajate si alte statii noi pentru calatori, locuri in care acestia sa fie in siguranta si sa nu mai astepte in frig sau caldura, ori in soare sau in ploaie. Un  transport public bine pus la punct va genera si alte avantaje, intre care si acela ca lugojenii vor putea alege să meargă cu autobuzul și nu cu mașina personală, iar acest lucru va însemna mai puțină aglomerație în trafic și mai puțină poluare. Un mare accent trebuie pus si pe transportul alternativ si pe dezvoltarea infrastructurii de transport alternativ, inclusiv  bike-sharing (serviciu de inchiriere al bicicletelor pe perioade scurte de timp), dar si alte solutii inovative de deplasare. Avem un oras frumos si avem multi locuitori care prefera sa mearga pe jos sau cu bicicleta decat sa stea blocati in masina, dar pentru aceasta trebuie sa construim infrastructura necesara.
Ne asigurăm că lucrările sunt de calitate. Avem în continuare străzi de pământ sau balastate, spre nemultumirea multor lugojeni. O alta nemulțumire a cetățenilor este aceea că lucrările sunt de proastă calitate si astfel la scurt timp, apar din nou gropi în asfalt și se dau alți bani pentru reparații. Totodata, trebuie sa construim noi parcări de reședință, iar acestea sa fie atribuite locatarilor, dar fără a sacrifica spațiul verde existent. Oamenii trebuie să aibă unde să-și lase mașina. Si celelalte locuri publice de parcare din Lugoj trebuie inventariate si delimitate, astfel încât fiecare șofer să știe foarte clar unde are voie sa parcheze si unde nu.
Revitalizăm malurile râului Timis. Spatiile verzi de pe malurile raului Timis trebuie sa devina spații verzi de proximitate, iar falezele sa fie transformate in zone in care lugojenii sa se poata plimba linistiti pe malul apei, in aer liber. Va asigur ca, pentru a realiza toate acestea voi fi un primar extrem de exigent cu orice abatere de la lege, cu orice tentativă de fraudă din bani publici. De aceea vom publica din oficiu pe pagina de internet a Primăriei toate contractele, facturile, ordinele de plată și documentațiile aferente lucrărilor sau serviciilor plătite din bani publici.
Vor fi multe de făcut pentru a îmbunătăţi calitatea vieţii noastre a tuturor şi  pentru a înfrumuseţa cartierele în care locuim, pentru a îmbunătăţi siguranţă şi integritatea noastră şi a copiilor noştri şi de aceea vom stabili împreună cu dumneavoastra priorităţile, pentru a fi cu toţii de acord cu privire la modul de realizare a acestora. Cu votul dumneavostra din 27 septembrie, pentru candidatura mea la funcţia de Primar şi pentru cea de consilier local, împreună cu echipă formată din colegii mei din Partidul Mişcarea Populară Lugoj (PMP), voi reuşi să fac toate aceste lucruri pentru dumneavoastră!
Votaţi Liviu Brindusoni -PRIMAR şi echipa PMP la CONSILIUL LOCAL, poziţia 3 pe buletinul de vot! E vremea schimbării şi e timpul să ne implicăm cu toţii pentru a decide împreună ce facem cu viitorul nostru, al copiilor şi nepoţilor noştri! Toţi pentru Lugojul nostru!

RETIM

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Politică

PNL Lugoj a depus listele de candidați la Biroul Electoral Județean. Cine sunt liberalii care cer votul lugojenilor

Publicat

în

PNL Lugoj a depus la Biroul Electoral candidaturile pentru funcția de Primar al Municipiului Lugoj și pentru funcțiile de Consilieri Locali. Claudiu Buciu este candidatul pentru funcția de primar, iar candidații pentru funcțiile de consilieri locali îi regăsiți în tabelul de mai jos.
„Voi candida alături de colegii care sunt deja consilieri locali, dar și alături de oameni noi, de excepție. Nu a fost ușor să administrăm Lugojul în această perioadă, preluându-l practic într-o stare critică. Cu instituții subordonate deja lichidate, în faliment sau cu datorii enorme. Astăzi nicio instituție subordonată și niciuna din societățile publice nou create nu numai că nu mai au datorii, ci sunt pe plus. Lugojul suferea și suferă din multiple cauze, am luat doar decizii adaptate situației de criză, în contextul în care resursele financiare ale bugetului local sunt extrem de limitate. Nu am găsit niciun domeniu în care Lugojul să nu aibă probleme grave. Am prioritizat câteva domenii: sănătatea, educația, sportul și crearea de noi societăți publice și dotarea acestora cu utilajele necesare”, a scris Claudiu Buciu pe pagina sa de Facebook, unde a dat mai multe detalii și despre investițiile făcute pe fiecare domeniu în parte.

RETIM

Citiţi mai departe

Politică

TRASEIST DE SUCCES: Fiul fostului viceprimar de Lugoj, numit subprefect. A fost membru PNL, a votat cu USR și a trecut la PSD

Publicat

în

Raul Ambruș este cunoscut în Timișoara pentru traseismul politic de care a dat dovadă

Astăzi, 24 aprilie 2024, Raul Ambruș, noul suprefect al județului Timiș, a depus jurământul de investire în funcție, în cadrul unei ceremonii desfăşurate în sistem videoconferinţă, în prezenţa reprezentanților Ministerului Afacerilor Interne și a prefectului Mihai Ritivoiu.

RETIM

Raul Ambruș are 33 de ani, este absolvent al Universității Politehnica Timișoara și a fost ales consilier local în Consiliul Local Timișoara, în mandatul 2020-2024.  Acesta este fiul fostului viceprimar al Lugojului Ioan Ambruș.

Raul Ambruș renunță la calitatea de membru al Consiliului Local Timișoara, acolo unde a fost ales pe listele PNL. Ambruș este cunoscut pentru traseismul de care a dat dovadă în actualul mandat. În Consiliul local s-a alăturat și a asigurat majoritatea celor de la USR, însă recent a decis să se alăture social-democraților.

Autoliv angajează

Ambruș a bătut palma cu PSD, după ce inițial începuse campania pentru locale în cadrul Alianței pentru Timișoara, care îl susține pe Dominic Fritz pentru obținerea unui nou mandat.A declarat că a decis să treacă de partea stângii, deoarce nu poate să-l suțină pe Alin Nica cu care se află în conflict.

Citiţi mai departe

Politică

Andrei-Caius Neamțu: „Vreau să fiu un reper pentru comunitatea mea”

Publicat

în

Libertatea de a alege:
Candidând independent sunt liber să mă concentrez exclusiv pe nevoile și dorințele comunității noastre, fără să fiu constrâns de liniile directoare ale unui partid.

RETIM

Responsabilitate directă:
Responsabilitatea mea este directă față de voi nu față de interesele unor grupuri de influență.

Transparență, fermitate și integritate:
Vreau să aduc o nouă eră de transparență, fermitate și integritate în administrația locală unde fiecare decizie este luată în interesul public.

Autoliv angajează

Inovație și progres:
Sunt dedicat implementării de soluții inovatoare și sustenabile care să ne conducă orașul spre un viitor mai prosper.

Unitate și colaborare:
Cred în unirea forțelor cu toți membrii comunității, indiferent de afilierea politică pentru a lucra împreună în beneficiul orașului nostru.

Și fiindcă tot este perioada de precampanie, lansez o provocare cu mult simț de răspundere tuturor decidenților politici locali. Cine își asumă ca proiect deschiderea sau construirea unui bazin în următorul mandat, promit să mă alătur necondiționat pentru a pune umărul la acest proiect atât de benefic și necesar comunității noastre!

Citiţi mai departe

Politică

Începe înscrierea candidaților pentru alegerile locale. Până când se pot depune listele

Publicat

în

Având în vedere dispozițiile legale privind aprobarea calendarului acțiunilor din cuprinsul perioadei electorale la alegerile pentru membrii din România în Parlamentul European din anul 2024 și la alegerile pentru autoritățile administrației publice locale din anul 2024, partidele politice, organizațiile cetățenilor aparținând minorităților parlamentare, alianțele politice, alianțele electorale și candidații independenți, vor depune spre înregistrare propunerile de candidaturi pentru autoritățile administrației publice locale din anul 2024 în perioada 16 aprilie – 30 aprilie ora 23:29, la sediul biroului electoral de circumscripție, în scris. 

RETIM

  1. PARTIDELE POLITICE, ORGANIZAȚIILE CETĂȚENILOR APARȚINÂND MINORITĂȚILOR NAȚIONALE, ALIANȚELE POLITICE ȘI ALIANȚELE ELECTORALE 

În vederea înregistrării propunerilor de candidați pentru primar, consiliu local, președinte al consiliului județean sau consiliul județean, partidele politice, alianțele politice, alianțele electorale, organizațiile cetățenilor aparținând minorităților naționale vor depune 4 dosare. 

  1. Primul și al doilea dosar de candidatură vor cuprinde:
  2. a) un exemplar original al listei de candidați sau un exemplar original al propunerii de candidatură;
  3. b) câte o copie a actului de identitate al fiecărui candidat, așezată în ordinea înscrierii în lista de candidați de la litera a);
  4. c) câte un exemplar original al declarației de acceptare a candidaturii, pentru fiecare candidat, așezate în ordinea înscrierii în lista de candidați de la litera a);
  5. d) câte un exemplar original la declarației de avere și al declarației de interese, pentru fiecare candidat, așezate în ordinea înscrierii în lista de candidați de la litera a);
  6. e) câte un exemplar original al declarației pe propria răspundere în sensul că a avut sau nu calitatea de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, așezate în ordinea înscrierii în lista de candidați de la litera a). 
  1. Al treilea și al patrulea dosar trebuie să cuprindă:
  2. a) câte o copie a documentelor prevăzute la pct.1 lit. a și b;
  3. b) câte un exemplar original al documentelor prevăzute la pct.1 lit. c – e.
  1. Fiecare dosar din cele patru, va fi însoțit de către un opis al documentelor existente în acesta. 
  1. Odată cu cele patru dosare, pentru fiecare listă de candidați propusă, se va depune o lista de susținători (care trebuie să cuprindă minimum 1% din numărul total al alegătorilor înscriși în Registrul electoral și în listele electorale complementare din circumscripția pentru care candidează, dar nu mai puțin de 100 în cazul comunelor, de 500 în cazul localităților urbane de rangul II și III și de 1.000 în cazul județelor, municipiului București, sectoarelor municipiului București și localităților urbane de rangul I), câte un exemplar original și câte o copie.

Listele vor fi îndosariate iar dosarele și filele din acestea vor fi numerotate, fiecare nedepășind 250 de file fiecare. La începutul fiecărui dosar, se va anexa un opis în care vor fi declarate pe propria răspundere de către persoana care a întocmit dosarul respectiv, numărul de semnături, județul aferent, și numărul de file al dosarului.

Autoliv angajează

Listele de susținători trebuie să fie însoțite de un opis centralizator, semnat și datat olograf de către persoana desemnată în acest sens de către conducerea partidului, a alianțelor politice, alianțelor electorale sau a organizației cetățenilor aparținând minorităților naționale care au propus lista de candidați.

  1. CANDIDAȚII INDEPENDENȚI 

În vederea înregistrării propunerilor de candidați pentru primar, consiliu local, președinte al consiliului județean sau consiliul județean, candidații independenți vor depune 4 dosare. 

  1. Primul și al doilea dosar de candidatură vor cuprinde:
  2. a) un exemplar original al declarației de acceptare a candidaturii independente;
  3. b) o copie a actului de identitate al candidatului independent;
  4. c) un exemplar original la declarației de avere și al declarației de interese;
  5. d) un exemplar original al declarației pe propria răspundere în sensul că a avut sau nu calitatea de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia. 
  1. Al treilea și al patrulea dosar trebuie să cuprindă:
  2. a) câte o copie a documentelor prevăzute la pct.1 lit. a și b;
  3. b) câte un exemplar original al documentelor prevăzute la pct.1 lit. c și d.
  1. Fiecare dosar din cele patru, va fi însoțit de către un opis al documentelor existente în acesta. 
  1. Odată cu cele patru dosare se va depune lista de susținători (Candidații independenți pentru funcția de consilier trebuie să fie susținuți de minimum 1% din numărul total al alegătorilor înscriși în Registrul electoral și în listele electorale complementare din circumscripția pentru care candidează, dar nu mai puțin de 100 în cazul comunelor, de 500 în cazul localităților urbane de rangul II și III și de 1.000 în cazul județelor, municipiului București, sectoarelor municipiului București și localităților urbane de rangul I.Pentru funcția de primar, candidații independenți trebuie să prezinte o listă de susținători, care trebuie să cuprindă minimum 1% din numărul total al alegătorilor înscriși în Registrul electoral și în listele electorale complementare din circumscripția pentru care candidează, dar nu mai puțin de 100 în cazul comunelor, 500 în cazul orașelor, 1.000 în cazul municipiilor și sectoarelor municipiului București, precum și în cazul municipiului București. Candidații independenți pentru funcția de președinte al consiliului județean trebuie să prezinte o listă de susținători, care să cuprindă minimum 1% din numărul total al alegătorilor înscriși în Registrul electoral și în listele electorale complementare din circumscripția pentru care candidează, dar nu mai puțin de 2.000), câte un exemplar original și câte o copie.

Listele vor fi îndosariate iar dosarele și filele din acestea vor fi numerotate, fiecare nedepășind 250 de file fiecare. La începutul fiecărui dosar, se va anexa un opis în care vor fi declarate pe propria răspundere de către persoana care a întocmit dosarul respectiv, numărul de semnături, județul aferent, și numărul de file al dosarului.

Listele de susținători trebuie să fie însoțite de un opis centralizator, semnat și datat olograf de către candidatul independent.

III. CANDIDAȚII CETĂȚENI AI UNIUNII EUROPENE

Pe lângă documentele prevăzute mai sus, cetățenii Uniunii Europene trebuie să depună în 4 exemplare:

  1. a) copia unui document care atestă adresa din România, potrivit art.23 din Legea nr.115/2015, cu modificările și completările ulterioare, sau copia unui document emis de Inspectoratul General pentru Imigrări;
  2. b) un document care să le ateste indentitatea;
  3. c) 4 exemplare originale ale unei declarații pe proprie răspundere: (i) că nu sunt lipsiți de dreptul de a candida în statul membru de origine, în urma unei hotărâri judecătorești penale sau civile definitive și (ii) că nu dețin funcții în alt stat membru al Uniunii Europene, echivalent funcțiilor incompatibile în România cu statutul de ales local. 

Notă 

Candidații pot renunța la candidatură până la data rămânerii definitive a candidaturilor, cel mai târziu la 8 mai 2024, cererile de renunțare urmând a fii comunicate la biroul electoral de circumscripție la care a fost depus dosarul de candidatură.

 

Citiţi mai departe

Cele mai citite