Connect with us

Anunțuri

Școală de șoferi de vânzare, la Lugoj

Publicat

în

O afacere educațională de prestigiu, pusă în vânzare la Lugoj. Este vorba despre o școală de șoferi, cat. B, cu vechime de 17 ani și un renume solid în comunitatea locală.

RETIM

Școala dispune de o flotă auto diversificată, compusă din 4 autoturisme Logan și 2 autoturisme VW Polo, oferind astfel studenților varietate în experiența de conducere. Această diversitate de vehicule permite școlii să răspundă nevoilor diferite ale cursanților.

Pe lângă experiența îndelungată în domeniu, școala a funcționat într-un spațiu închiriat, cu o chirie de nivel accesibil. Această oportunitate este perfectă pentru antreprenorii sau instructorii auto care doresc să preia o afacere consolidată, deja cunoscută și respectată în comunitate.

Autoliv angajează

Pentru cei interesați să obțină mai multe detalii sau să discute despre potențialele aspecte ale tranzacției, pot suna la telefonul: 0769283853.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Anunțuri

Călin Dobra: ”Aşa am ajutat Lugojul! –  ADEVĂRUL despre sprijinul şi finanţările din partea Consiliului Judeţean Timiș, în mandatul meu de președinte.”

Publicat

în

Ca lugojean, născut şi crescut în LUGOJ, am făcut tot ce mi-a stat în putinţă şi atât cât mi-au permis atribuţiile legale ale funcţiei de preşedinte al Consiliului Judeţean Timiş, funcţie pe care am deţinut-o între anii 2017-2020. Din această poziţie, am alocat municipiului Lugoj, în mandatul meu de șef al CJ Timiş, suma de 26 de milioane de lei, adică peste 5 milioane de euro, pentru CULTURĂ, SPORT, EDUCAȚIE, SĂNĂTATE şi pentru CULTELE RELIGIOASE.

RETIM

Mi-aş fi dorit să pot aloca mai mulţi bani oraşului nostru, dar atât mi-a permis legea, iar aceasta nu poate fi încălcată, oricât de mare ar fi dorinţa şi nevoia de a sprijini comunitatea din care faci parte. Pentru că cifrele descriu cel mai bine realitatea şi scot la iveală adevărul, vă prezint o imagine clară asupra a ceea ce a însemnat sprijinul financiar pe care l-am acordat municipiului Lugoj, între anii 2017-2020.

Cele 26 de milioane de lei au fost alocate, conform legislaţiei, pentru completarea bugetului local şi pentru finanţarea ONG-urilor, care au depus proiecte la Consiliul Judeţean, acestea fiind singurele forme legale prin care se pot vira sume către Lugoj. Printre cele mai mult finanţate domenii se numără INFRASTRUCTURA, Lugojului fiindu-i repartizate 6,7 milioane de lei pentru investiţii în dezvoltare şi pentru drumuri.

Autoliv angajează

Un alt domeniu căruia i-am acordat o atenţie deosebită a fost cel CULTURAL, prin finanţarea a 109 evenimente organizate de diverse instituţii şi organizaţii non profit din Lugoj. Aici aş aminti „Festivalul de Film al elevilor de la Haşdeu”, „Gala Folk”, „Gala Internaţională de Jazz”, „Festivalul de Teatru FESTTEAM ART”, „Festivalul Muzicii Clasice”, „Festivalul Veterani” – FOA, Concursul de Creativitate Plastică „Ion Ţuculescu” şi altele. SPORTUL lugojean a beneficiat, în timpul mandatului meu, de 1,2 milioane de lei. Cei mai mulţi bani au mers către Clubul Sportiv Municipal, pentru a sprijini tinerii în obţinerea unor performanţe sportive.

O atenţie sporită a fost acordată domeniului SOCIAL şi copiilor cu deficienţe, prin sumele alocate Centrului Şcolar pentru Educaţie Incluzivă „Alexandru Roşca” din Lugoj, instituţie model în ceea ce privește serviciile educaţionale şi terapeutice pe care le oferă fiecărui copil cu cerinţe educaţionale speciale. Aproximativ 12 milioane de lei au fost alocaţi acestei instituţii, în cei trei ani în care am fost preşedintele Consiliului Judeţean Timiş, pentru construirea și dotarea unui nou corp de clădire, destinat terapiilor specifice, pentru achiziţionarea materialelor didactice necesare activităţii de terapie logopedică și a aparaturii de evaluare pentru diagnoză psiho-educațională a copiilor, precum şi a unui mijloc de transport pentru beneficiarii cu nevoi speciale, ori pentru modernizarea centralelor termice şi a infrastructurii care asigură agentul termic la Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă „Alexandru Roşca” din Lugoj. Totodată, am demarat, prin finanţări din fonduri europene, construirea a două case protejate pentru persoanele cu dizabilităţi, care au o capacitate de 10 beneficiari fiecare şi care deservesc şi adăpostesc copii de diferite vârste cu deficienţe locomotorii.

Ca o premieră în activitatea Consiliului Judeţean Timiş, în mandatul meu am reuşit să implementez un program prin care am finanţat mai multe SPITALE din judeţ, între care şi Spitalul Municipal „Dr. Teodor Andrei” din Lugoj, iar din cei 700.000 de lei alocaţi unității sanitare a fost achiziţionată aparatura medicală nouă.

Pe lângă toate aceste domenii, am avut în vedere şi sprijinirea BISERICILOR, fiindcă o comunitate puternică are nevoie de religie. Finanţările de la CJT nu au ocolit niciun cult religios, pentru că am ştiut că atunci când vrem să ne dezvoltăm armonios, avem nevoie de îndrumare şi din partea bisericilor noastre.

De-a lungul timpului am demonstrat că sunt un om dedicat tuturor celor care au nevoie de sprijin, un om care cunoaşte nevoile unei comunităţi şi care ştie să construiască. Sunt convins că experienţa pe care am căpătat-o pe parcursul acestor ani şi modul în care am învăţat să fiu de folos şi să ajut, mă vor face să gestionez corect şi să le rezolv toate problemele comunităţii noastre.

Știu cum, pot și vreau să dezvolt LUGOJUL!
Reconstruim LUGOJUL împreună!

Citiţi mai departe

Anunțuri

Călin Dobra: „Inițiativa, experiența și implicarea în proiecte de milioane de euro pentru dezvoltarea județului Timiș arată că am făcut administrație publică pentru comunitate și am fost întotdeauna aproape de oameni!”

Publicat

în

Inițiativele, pe care le-am avut în timpul mandatelor pe diferite funcții pe care le-am ocupat de-a lungul timpului, stau mărturie că întotdeauna am fost aproape de oameni, lugojeni ori timișeni deopotrivă și că am făcut administrație publică folosind experiența dobândită. Dedicarea și implicarea în zecile de proiecte începute şi derulate în timpul mandatului de președinte al Consiliului Judeţean Timiș au făcut ca cele mai multe dintre ele să fie finalizate, iar altele în curs de finalizare.

RETIM

Printre aceste proiecte se numără cele legate de investiții în infrastructura rutieră şi cea de navigație, în unități sanitare, investiții în domeniul social şi în învățământul special, în sprijinul ocupării forței de muncă şi al agricultorilor din județ.

Referitor la proiectele legate de infrastructură, aș aminti: modernizarea drumului judeţean DJ 693 pentru interconectare la A1 şi Pod peste Mureş la Pecica, judeţul Arad, proiect finanţat prin Programul Operaţional Regional (POR) 2014 – 2020 în valoare totală  de 76.764.329,06 lei (TVA inclusă); modernizare DJ 691 – drumul care face legătura între Timişoara şi urcarea pe autostradă, prin Dumbrăviţa şi Giarmata, prin lărgirea la 4 benzi a sectorului km 2+725 (sens giratoriu) – Centura Timişoara şi Centura Timișoara – Autostrada A1 (km 12+975), proiect finanţat prin Programul Operaţional Regional (POR) 2014 – 2020, în valoare de 80.345.074,31 lei (TVA inclusă); proiectul privind lărgirea la 4 benzi de circulaţie a drumului spre Aeroportul Internațional Timișoara, în valoare de 13,4 milioane lei cu TVA, adică peste 2,8 milioane de euro, un drum atât de important pentru şoferii care doresc fie să ajungă la aeroport, fie pe centura ocolitoare a Timișoarei şi de acolo mai departe, spre autostradă, investiţie în care au fost cuprinse şi modernizarea iluminatului public şi piste de biciclete; lărgirea drumului DJ 592 de la ieşire din Timişoara şi până la ieşire din Moşniţa, care are o valoare de peste 30 de milioane de lei, din bugetul Consiliului Județean Timiș, dar şi prin Programul Naţional de Dezvoltare Locală, proiect în care au fost realizate sensuri giratorii, trotuare, piste de biciclete şi iluminat public pe întreg traseul. În plus, au fost plantaţi peste 1.000 de arbori şi au fost amenajate accese către străzile laterale şi rigole de scurgere a apei pe ambele părți ale drumului, alveole pentru staționarea autovehiculelor şi staţii pentru transportul în comun.

Autoliv angajează

Tot aici trebuie amintit și proiectul pentru repararea infrastructurii de navigație a canalului Bega, proiect finanţat prin Programul INTERREG IPA România – Serbia în valoare – 125.583 euro, pentru realizarea barajului stăvilar de la Sânmihaiu Român și reabilitarea ecluzei, care permite transportul pe apă către Serbia.

În ceea ce privește domeniul sănătății, trebuie amintit proiectul privind îmbunătățirea calității și eficienței îngrijirii spitaliceşti de urgență prin extinderea, modernizarea şi dotarea cu echipamente performante a Unităţii de Primiri Urgenţă a Spitalului Clinic Judeţean, în valoare totală de 6.917.072,68 lei (TVA inclusă), și, mai ales, construirea unei noi maternități, lângă Spitalul Judeţean Timişoara, proiect în valoare totală de aproape 14 milioane de euro.

Bineînțeles că nu am neglijat nici domeniul social și trebuie să precizez următoarele proiecte: construirea a două case de tip familial, reamenajarea şi extinderea Centrului de zi de recuperare pentru copii cu dizabilităţi Lugoj, în valoare de 9.208.668,19 lei (TVA inclusă) şi construirea a două case de tip familial şi înfiinţarea Centrului de zi pentru dezvoltarea deprinderilor de viaţa independentă la Găvojdia, proiect în valoare de 5.565.141,89 lei (TVA inclusă); construirea a trei locuinţe protejate și reabilitarea, extinderea şi dotarea unui Centru de zi la Periam, în valoare de 5.834.858,01 lei (TVA inclusă); reabilitarea, consolidarea, modernizarea și accesibilizarea spațiilor educaționale din cadrul Liceului Teoretic Special ,,IRIS”, cu realizarea de măsuri de sprijinire a eficienței energetice prin gestionarea inteligentă a energiei şi utilizarea energiei din surse regenerabile, proiect în valoare de 7.764.316,58 lei (TVA inclusă).

De asemenea, ar mai fi de precizat construcția bazinului de înot la Jimbolia, în valoare de 2,5 milioane de euro, cu toate dotările necesare, cât şi spaţii administrative, dar și proiectul privind realizarea unui centru de colectare legume-fructe în judeţul Timiş – proiect pilot, pe amplasamentul din comuna Tomnatic, în valoare de 5,1 milioane de euro cu tot cu TVA.

Am rămas în continuare consilier județean pentru a urmări evoluția proiectelor începute în timpul mandatului meu ca președinte al Consiliului Județean Timiș. Toate acestea demonstrează că sunt motivat în a continua proiectele începute şi în a realiza proiecte noi, că știu ce am de făcut pentru atragerea unor resurse financiare pentru că am experiență în administraţie şi am alături de mine oameni bine pregătiţi care să facă faţă provocărilor.

Știu cum, pot și vreau să dezvolt Lugojul!

Reconstruim LUGOJUL împreună!

Citiţi mai departe

Anunțuri

Servicii de promovare online a site-urilor prin afișarea de anunțuri pe Google

Publicat

în

Publicitatea pe Google permite afișarea unui site pe prima pagină, la scurt timp după configurarea campaniei.

RETIM

Reclamele sunt afișate numai pentru cuvintele cheie și expresiile prestabilite, pentru o anumită arie geografică. Plata către Google se poate face în avans sau în timpul derulării campaniei. Taxarea efectivă se produce la fiecare click pe reclamă.

Agenția ZOMIC din Timișoara oferă servicii specializate de promovare online, adaptate fiecărui domeniu de activitate, cu rezultate cât se poate de rapide.

Autoliv angajează

Platforma de promovare online Google Ads oferă posibilitatea apariției site-ului promovat pe primele poziții, la căutarea pe Google după cuvintele cheie alese.

Google Ads este cea mai populară platformă de promovare online din România. Este utilizată către companii atât la nivel național, cât și la nivel regional și local. Platforma este utilizată cu succes și de persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale, cabinete etc.

Platforma funcționează pe principiul pay per click, plata efectuându-se pentru fiecare accesare înregistrată. Pentru acest tip de campanii poate fi stabilit un preț maxim pentru un click. Astfel, primul rezultat afișat pe Google va fi cel pentru care a fost licitată suma cea mai mare.

Prin administrarea campaniilor de promovare online, pot fi îndeplinite diverse obiective precum:

  • sporirea numărului de vizitatori pe site;
  • îmbunătățirea ratelor de conversie;
  • creșterea numărului de vizite relevante;
  • obținerea de recenzii din partea clienților;
  • atragerea de clienți către sedii și puncte de lucru;
  • creșterea numărului de apeluri telefonice;
  • fidelizarea unui public țintă;
  • creșterea vânzărilor de produse;
  • creșterea gradului de conștientizare referitor la serviciile oferite.

Deoarece concurența pe internet este din ce în ce mai acerbă, o strategie de promovare online eficientă devine tot mai necesară.

Cum funcționează promovarea online cu Google Ads?

Primul pas constă în analizarea și selectarea celor mai relevante cuvinte cheie și expresii căutate de către publicul țintă. Atunci când aceste cuvinte vor fi căutate pe Google, reclama pentru site poate fi prima afișată. În raport cu cel mai mare preț licitat, reclama poate apărea a doua, a treia ș.a.m.d.

La fiecare click pe reclamă, Google va consuma o anumită sumă din creditul alocat sau plătit. Este posibilă stabilirea unei sume maxime ce poate fi cheltuită în decurs de 24 de ore.

Prețul per click variază pentru fiecare cuvânt-cheie sau expresie în parte. Acesta este calculat în mod automat de către sistemul Google Ads. Valoarea unui click depinde în cea mai mare măsură de concurența existentă. Costul se raportează la prețurile maxime licitate de fiecare competitor de pe piață pentru aceleași expresii sau cuvinte cheie.

Configurarea unei campanii de promovare online

Pentru crearea unui cont Google Ads poate fi utilizată orice adresă Gmail. Este de preferat crearea unei noi adrese de mail. Aceasta trebuie să permită atât accesul persoanei care configurează și administrează campania publicitară, cât și al beneficiarului. Acesta va putea urmări statisticile și modul de cheltuire al banilor, fiecare preț per click etc.

Odată creat contul, vor fi configurate una sau mai multe campanii și grupuri de anunțuri. Vor fi introduse cuvintele și expresiile cheie, strategiile de licitare și modalitățile de direcționare a reclamelor către un anumit public.

După configurarea inițială, contul va fi alimentat cu o sumă de bani considerată necesară pentru un anumit interval de timp. Prețul inițial va fi calculat conform estimărilor din planul de promovare stabilit cu beneficiarul. Google Ads oferă și posibilitatea de a plăti ulterior, atunci când este atins un anumit prag.

Administrarea unei campanii de promovare online

Administrarea unei campanii de promovare poate implica doar o supervizare generală sau o evaluare continuă.

Supervizarea poate fi efectuată direct de beneficiar, acesta având acces la toate statisticile și calculele generate de către platformă.

Evaluarea continuă implică anumite costuri suplimentare necesare pentru analize zilnice sau periodice ale rentabilității și oportunității. Conform obiectivelor urmărite, vor fi aplicate măsuri specifice de eficientizare și îmbunătățire a rezultatelor.

Cerințe pentru succesul campaniilor de promovare online

Platforma Google Ads garantează rezultate cuantificabile în ceea ce privește click-urile plătite. Totuși, site-ul accesat și ofertele afișate trebuie să genereze la rândul lor conversii.

Este recomandat ca site-ul web să aibă un design modern care să stimuleze potențialii clienți și să le transmită încredere.

Se recomandă de asemenea ca site-ul promovat să se încarce cât mai rapid posibil. Se vor avea în vedere inclusiv dispozitive mobile mai vechi sau a căror conexiune la internet este mai slabă.

Ofertele publicate ar trebui să fie cât mai ușor de înțeles, competitive în raport cu piața și orientate către clienți. Dacă sunt afișate numere de telefon în cadrul mesajului publicitar ori pe site, este important ca apelurile să fie preluate rapid.

La cerere, specialiștii agenției ZOMIC pot îmbunătăți aspectul unui site web și îl pot optimiza pentru viteză. În cazul în care îmbunătățirile nu sunt posibile, site-ul poate fi refăcut de la zero, eventual cu actualizarea conținutului afișat, după o analiză detaliată a pieței.

Prețuri pentru promovare online

Prețurile pentru campaniile de promovare online sunt de obicei mai mici decât cele pentru publicitatea prin canale tradiționale. De asemenea, rezultatele campaniilor online pot fi de multe ori net superioare celorlalte forme de reclamă.

Prețul zilnic, săptămânal sau lunar pentru o campanie de promovare online depinde de mai mulți factori. Printre cei mai importanți se află chiar strategiile companiilor concurente. Cuvintele cheie foarte căutate atrag interesul unor companii cu bugete publicitare peste medie. Din acest motiv, prețul unui singur click poate să ajungă la câteva zeci de lei sau mai mult.

Există însă cuvinte cheie în jurul cărora încă nu s-au dezvoltat mari piețe de desfacere. Acest factor poate fi esențial în limitarea cheltuielilor cu publicitatea. Contează de asemenea aria geografică deservită, respectiv mărimea publicului țintă.

În funcție de caz, este posibilă generarea de rezultate și cu bugete mai mici. Nu există un buget minim cerut de Google Ads pentru lansarea unei campanii. Cu toate acestea, dacă suma nu este suficientă în raport cu sumele competitorilor, platforma nu o va utiliza deloc. Astfel, campania publicitară va stagna, anunțurile nefiind afișate pe Google.

Agenția ZOMIC furnizează servicii complete de configurare, administrare și optimizare a campaniilor publicitare pe platforma Google Ads. Fiecare campanie este personalizată, bugetele fiind administrate cu grijă prin optimizarea cheltuielilor zilnice. Agenția oferă o transparență totală în ceea ce privește alocarea resurselor. Pentru mai multe detalii despre modurile în care specialiștii agenției v-ar putea ajuta în promovarea afacerilor, aveți posibilitatea de a lua legătura cu aceștia prin intermediul website-ului zomic.ro

Citiţi mai departe

Anunțuri

Realizarea unui tur virtual 360 ca metodă de promovare imobiliară

Publicat

în

Un tur virtual îți permite să vizionezi tridimensional o imagine ca și cum te afli în spațiul pe care vrei să-l vizionezi. Folosindu-te de săgețile bine plasate, vei pătrunde dintr-un spațiu în altul în mod fluid. Vei putea să mărești imaginea și să inspectezi fiecare colț al proprietății, ajutându-te astfel să elimini acele imobile ce nu se încadrează cerințelor tale.

RETIM

Prin Agenția ZOMIC îți oferim posibilitatea de a contracta servicii clasice de fotografiere imobiliară, videografie profesională cinematică sau cu drona ori realizarea de imagini în arc de 360 de grade pentru realizarea unui tur virtual profesional.

Utilizăm echipamente specializate, de precizie și de înaltă calitate, capabile să capteze imagini clare la rezoluții mari, filmări specializate pentru clipuri cinematice, filmări din dronă și fotografii la 360 de grade ce pot compune tururi virtuale sau pot fi vizionate separat. Ne implicăm și dedicăm timp pentru crearea de tururi 360 pentru clienții deschiși și dornici să se aventureze în această lume a vizionării de proprietăților imobiliare în mod virtual.

Autoliv angajează

Viitorul este al cutezătorilor, al visătorilor, al celor care întâmpină azi ziua de mâine. Pentru că vrem nu doar să aducem viitorul mai aproape, ci pentru că ne pasă de planetă, realizăm tururi virtuale cu minim de amprentă de carbon. Pentru că verde înseamnă viitor.

Promovare tur virtual profesional

Pentru că vrem să facem cu totul parte din secolul 21, secol al tehnologiei inovatoare, al imposibilului, al digitalului și virtualului, aducem mai aproape de tine posibilitatea de a promova proprietăți imobiliare în mediul online.

Nu este necesar să consumi timp prețios ocupându-te personal de toate aspectele unei listări de proprietate pe piața imobiliară. Apelează la servicii menite să îți ofere o șansă mai mare ca listarea ta să se facă remarcată, rezultând șanse mai bune de vânzare.

După ce vei stabili o întâlnire cu profesionistul nostru, acesta va ajunge la locul stabilit cu echipamentele necesare și, în decursul a câteva ore, va realiza captarea de imagini foto și video.

Vizionarea imobiliară verde

Planeta noastră este din ce în ce mai mult sufocată de emisiile de carbon, aglomerația traficului sufocă orașele, creând disconfort, inconveniențe, stres și nervi. Calitatea aerului devine din ce în ce mai greu de suportat. Marile orașe ale planetei se sufocă, iar oamenii respiră din ce în ce mai greu în smog-ul creat de poluarea grea.

Pentru că ne dorim să limităm amprenta de carbon pe care o lăsăm în urma noastră cu activitățile de zi cu zi și dorim să-ți oferim șansa ca și tu să contribui la salvarea planetei, îți propunem să limităm numărul de vizite fizice la obiectivul listat.

Avem soluția la îndemână pentru cei ce doresc să vizioneze proprietățile virtual: pagini web cu imagini 360 detaliate, clipuri video de înaltă rezoluție și imaginile realizate din spațiul aerian.

Prețuri pentru promovare imobiliară

Prin intermediul serviciului nostru de publicitate imobiliară îți poți promova proprietatea fără să plătești procente exorbitante din valoarea acesteia. Tarifele noastre sunt calculate raportat la orele de lucru necesare realizării fiecărui proiect, în funcție de nevoile specifice ale fiecărui client. Acest mod de lucru te poate ajuta să te economisești bani, oferind prioritate doar acelor aspecte pe care le consideri necesare.

Cu fotografii profesionale, tururi virtuale 360 și filmări cinematice sau aeriene, îți poți pune într-o nouă lumină proprietatea.

Creșterea șanselor de vânzare

Calitatea vizionării și numărul mare de perspective variate asupra proprietății tale pot crește șansele de vânzare rapidă. Aceasta va fi prezentată în detaliu, iar vizitatorii vor economisii timp și bani.

Din punct de vedere statistic, cifra celor ce se hotărăsc să cumpere o proprietate în urma unei vizionări virtuale a crescut semnificativ la nivel mondial.

Deși pandemia a creat o destabilizare a pieței imobiliare, nimeni nu i-a împiedicat pe cei care au dorit să realizeze o investiție, să facă o schimbare sau să își împlinească un vis să-și continue demersurile de vizionare și achiziționare.

Un număr mare de cumpărători au abordat în continuare mediul imobiliar, însă mare parte dintre aceștia au preferat în acest context să se orienteze către vizionări online de proprietăți.

Așadar, în contextul în care există posibilitatea de a întreprinde tot acest proces de vânare a unei locuințe prin intermediul mediului digitalul, se pare că acest fenomen va lua amploare.

Oportunitatea de a te adresa unui nou segment de cumpărători

Accesarea acestei oportunități ca parte integrată din oferta ta imobiliară poate permite unui nou segment de potențiali cumpărători să aibă o cale de a viziona orice imobil, indiferent de distanță.

Din ce în ce mai multe persoane devin interesate de o previzualizare realizată prin intermediul online-ului, fie de la laptop, calculator, tabletă sau telefon. Prin urmare, este firesc ca tu să le oferi o experiență completă, având în vedere segmentul în creștere al potențialilor cumpărători care vor să aibă acces la o vizionare virtuală transmisă sub toate formele ei.

Tururile imobiliare virtuale permit cumpărătorului să-și extindă căutările. De cealaltă parte, vânzătorul are posibilitatea de a-și extinde plaja de cumpărători, făcându-se accesibil unor potențiali clienți, care altfel nu ar fi avut acces la o astfel de oportunitate.

Piața imobiliară virtuală a luat cu asalt această industrie cu tendințe de îmbătrânire și a marcat efecte benefice de ambele tabere la nivel internațional.

Turul virtual este o unealtă de previzualizare și totodată acesta poate deveni un mecanism de triere pentru potențialii clienți. Astfel, turul online al unui imobil ar putea fi factorul decisiv pentru client în alegerea proprietății pe care vrea s-o viziteze și fizic.

Pentru mai multe detalii despre modurile în care te-am putea ajuta în promovarea imobiliară, poți lua legătura cu noi la numărul de telefon 0765.943.416 și prin intermediul site-ului zomic.ro.

Citiţi mai departe

Cele mai citite