Connect with us

Anunțuri

Călin Dobra: „Inițiativa, experiența și implicarea în proiecte de milioane de euro pentru dezvoltarea județului Timiș arată că am făcut administrație publică pentru comunitate și am fost întotdeauna aproape de oameni!”

Publicat

în

Inițiativele, pe care le-am avut în timpul mandatelor pe diferite funcții pe care le-am ocupat de-a lungul timpului, stau mărturie că întotdeauna am fost aproape de oameni, lugojeni ori timișeni deopotrivă și că am făcut administrație publică folosind experiența dobândită. Dedicarea și implicarea în zecile de proiecte începute şi derulate în timpul mandatului de președinte al Consiliului Judeţean Timiș au făcut ca cele mai multe dintre ele să fie finalizate, iar altele în curs de finalizare.

RETIM

Printre aceste proiecte se numără cele legate de investiții în infrastructura rutieră şi cea de navigație, în unități sanitare, investiții în domeniul social şi în învățământul special, în sprijinul ocupării forței de muncă şi al agricultorilor din județ.

Elena-Viorica Danciu, Primar Lugoj

REPER LUGOJ

Referitor la proiectele legate de infrastructură, aș aminti: modernizarea drumului judeţean DJ 693 pentru interconectare la A1 şi Pod peste Mureş la Pecica, judeţul Arad, proiect finanţat prin Programul Operaţional Regional (POR) 2014 – 2020 în valoare totală  de 76.764.329,06 lei (TVA inclusă); modernizare DJ 691 – drumul care face legătura între Timişoara şi urcarea pe autostradă, prin Dumbrăviţa şi Giarmata, prin lărgirea la 4 benzi a sectorului km 2+725 (sens giratoriu) – Centura Timişoara şi Centura Timișoara – Autostrada A1 (km 12+975), proiect finanţat prin Programul Operaţional Regional (POR) 2014 – 2020, în valoare de 80.345.074,31 lei (TVA inclusă); proiectul privind lărgirea la 4 benzi de circulaţie a drumului spre Aeroportul Internațional Timișoara, în valoare de 13,4 milioane lei cu TVA, adică peste 2,8 milioane de euro, un drum atât de important pentru şoferii care doresc fie să ajungă la aeroport, fie pe centura ocolitoare a Timișoarei şi de acolo mai departe, spre autostradă, investiţie în care au fost cuprinse şi modernizarea iluminatului public şi piste de biciclete; lărgirea drumului DJ 592 de la ieşire din Timişoara şi până la ieşire din Moşniţa, care are o valoare de peste 30 de milioane de lei, din bugetul Consiliului Județean Timiș, dar şi prin Programul Naţional de Dezvoltare Locală, proiect în care au fost realizate sensuri giratorii, trotuare, piste de biciclete şi iluminat public pe întreg traseul. În plus, au fost plantaţi peste 1.000 de arbori şi au fost amenajate accese către străzile laterale şi rigole de scurgere a apei pe ambele părți ale drumului, alveole pentru staționarea autovehiculelor şi staţii pentru transportul în comun.

Tot aici trebuie amintit și proiectul pentru repararea infrastructurii de navigație a canalului Bega, proiect finanţat prin Programul INTERREG IPA România – Serbia în valoare – 125.583 euro, pentru realizarea barajului stăvilar de la Sânmihaiu Român și reabilitarea ecluzei, care permite transportul pe apă către Serbia.

Autoliv angajează!

În ceea ce privește domeniul sănătății, trebuie amintit proiectul privind îmbunătățirea calității și eficienței îngrijirii spitaliceşti de urgență prin extinderea, modernizarea şi dotarea cu echipamente performante a Unităţii de Primiri Urgenţă a Spitalului Clinic Judeţean, în valoare totală de 6.917.072,68 lei (TVA inclusă), și, mai ales, construirea unei noi maternități, lângă Spitalul Judeţean Timişoara, proiect în valoare totală de aproape 14 milioane de euro.

Bineînțeles că nu am neglijat nici domeniul social și trebuie să precizez următoarele proiecte: construirea a două case de tip familial, reamenajarea şi extinderea Centrului de zi de recuperare pentru copii cu dizabilităţi Lugoj, în valoare de 9.208.668,19 lei (TVA inclusă) şi construirea a două case de tip familial şi înfiinţarea Centrului de zi pentru dezvoltarea deprinderilor de viaţa independentă la Găvojdia, proiect în valoare de 5.565.141,89 lei (TVA inclusă); construirea a trei locuinţe protejate și reabilitarea, extinderea şi dotarea unui Centru de zi la Periam, în valoare de 5.834.858,01 lei (TVA inclusă); reabilitarea, consolidarea, modernizarea și accesibilizarea spațiilor educaționale din cadrul Liceului Teoretic Special ,,IRIS”, cu realizarea de măsuri de sprijinire a eficienței energetice prin gestionarea inteligentă a energiei şi utilizarea energiei din surse regenerabile, proiect în valoare de 7.764.316,58 lei (TVA inclusă).

De asemenea, ar mai fi de precizat construcția bazinului de înot la Jimbolia, în valoare de 2,5 milioane de euro, cu toate dotările necesare, cât şi spaţii administrative, dar și proiectul privind realizarea unui centru de colectare legume-fructe în judeţul Timiş – proiect pilot, pe amplasamentul din comuna Tomnatic, în valoare de 5,1 milioane de euro cu tot cu TVA.

Am rămas în continuare consilier județean pentru a urmări evoluția proiectelor începute în timpul mandatului meu ca președinte al Consiliului Județean Timiș. Toate acestea demonstrează că sunt motivat în a continua proiectele începute şi în a realiza proiecte noi, că știu ce am de făcut pentru atragerea unor resurse financiare pentru că am experiență în administraţie şi am alături de mine oameni bine pregătiţi care să facă faţă provocărilor.

Știu cum, pot și vreau să dezvolt Lugojul!

Reconstruim LUGOJUL împreună!

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Anunțuri

Impactul serviciilor de arhivare și scanare documente asupra productivității și eficienței organizaționale

Publicat

în

Mediul actual de business este unul extrem de dinamic, iar informațiile circulă cu o viteză uluitoare. La fel se întâmplă și cu cerințele legale, care devin tot mai riguroase. În acest context gestionarea eficientă a documentelor devine o preocupare pentru succesul afacerii. În acest studiu, vom încerca să analizăm impactul serviciilor de arhivare și scanarea documente asupra productivității și eficienței firmei, punctând câteva dintre beneficiile pe care le aduc acest tip de servicii.

RETIM

Servicii de arhivare – fundamentale pentru gestionarea eficientă a documentelor

Arhivarea documentelor poate fi considerată esențială pentru organizarea și gestionarea eficientă a informațiilor într-o firmă sau asociație. Identificarea, clasificarea și stocarea adecvată a documentelor sunt etape copleșitoare, dar cu servicii de arhivare realizate de profesioniști, devin sarcini bine făcute.

Elena-Viorica Danciu, Primar Lugoj

REPER LUGOJ

Oferind un mediu sigur și organizat pentru documentele importante, echipele ce oferă serviciile de scanare a documentelor și de arhivare contribuie la reducerea timpului pierdut în căutarea informațiilor și la optimizarea fluxurilor de lucru. Fie că este vorba despre contracte, facturi sau alte acte importante, o arhivare bine organizată corespunzătoare permite angajaților să se concentreze pe activitatea lor cheie.

Scanare documente – transformă actele fizice în resurse digitale

Serviciile de scanare documente devin o necesitate pentru cei care doresc să se adapteze la cerințele moderne de gestionare a informațiilor. Scanarea documentelor și crearea unei arhive digitale nu doar optimizează spațiul de depozitare, dar este o soluție care facilitează și accesul la informații de oriunde și oricând, prin intermediul dispozitivelor digitale.

Autoliv angajează!

Beneficiind de servicii de scanare documente, angajații vor avea mai multă flexibilitate și mobilitate. Astfel se elimină restricțiile impuse de documentele fizice. Persoanele autorizate din companie pot accesa și partaja documentele în timp real, indiferent de locație sau fus orar, facilitând colaborarea și luarea deciziilor rapide și informate.

Protejează datele sensibile

Într-o perioadă în care securitatea informațiilor este necesitate, serviciile de arhivare a documentelor oferă o variantă convenabilă celor ce își doresc să știe date în siguranță. Prin implementarea unor protocoale stricte de securitate, companiile care oferă servicii de arhivare garantează că informațiile sunt protejate împotriva accesului neautorizat și a riscului de compromitere.

O arhivă bine organizată asigură conformitatea cu standardele legale și reglementările în vigoare enunțate în Legea Arhivelor Naționale, reducând riscul de amenzi și sancțiuni. Implementând practicile de arhivare și scanare conforme cu cerințele legale, te asiguri că afacerea ta este pregătită să facă față auditurilor și inspecțiilor.

Beneficiile serviciilor de arhivare profesionale

Să investești în servicii de arhivare și scanare documente înseamnă că vei avea beneficii tangibile pentru firma ta. De la creșterea productivității și eficienței prin accesul rapid la informații, până la protecția datelor sensibile și conformitatea cu reglementările legale, serviciile de arhivare profesionale devin indispensabile în călătoria ta către succesul organizațional.

Citiţi mai departe

Anunțuri

Modernizare la patru benzi a drumului între Lugoj–Buziaș și Moşniţa! Alfred Simonis: ,,Am discutat mult cu Călin Dobra și am găsit cele mai bune soluții!”

Publicat

în

Modernizarea drumului Lugoj-Buziaș și transformarea acestuia în șosea la patru benzi este una dintre prioritățile viitoarei administrații județene conduse de Alfred Simonis. Investiția va reprezenta un mare plus și pentru orașul Lugoj, locuitorii urbei de pe Timiș, lugojenii şi nu numai folosind în număr foarte mare acest drum de legătura cu Timişoara, capitala judeţului Timiş.

RETIM

Realizarea acestei investiţii va duce, atât la dezvoltarea Lugojului și la scoaterea în evidenţă a staţiunii balneoclimaterice de interes naţional Buziaş, precum şi la conexiunea facilă cu alte drumuri judeţene, prin realizarea unor sensuri giratorii la intersecţia cu drumurile spre Darova şi Boldur şi către toate celelalte localităţi aflate pe traseul şoselei între Lugoj şi Moşniţa, acolo unde a fost finalizată lărgirea şoselei la patru benzi, în urma unui proiect în valoare de aproape 31 de milioane de lei cu bani de la Consiliul Județean Timiș și prin Programul Național de Dezvoltare Locală, investiţie demarată şi semnată de Călin Dobra.

Elena-Viorica Danciu, Primar Lugoj

REPER LUGOJ

,,Am avut nenumărate discuții cu Alfred Simonis legate de această investiție și, împreună, am ajuns la concluzia că este mai mult decât necesară, atât pentru lugojeni, cât și pentru locuitorii întregii zone”, spune Călin Dobra, candidatul Partidului Social Democrat la funcția de primar al municipiului Lugoj.

Investiția ce va fi demarată de Consiliul Județean Timiș a fost susținută în repetate rânduri de reprezentanții PSD din Consiliul Județean Timiș, însă a ajuns doar la faza de studiu de fezabilitate şi proiect tehnic, evitarea realizării acestui proiect de infrastructură rutieră reprezentând încă un eșec al administrației judeţene conduse de Alin Nica.

Autoliv angajează!

,,Studiul de fezabilitate și proiectul tehnic sunt cuprinse pe lista de investiții a Consiliului Județean Timiș în urma unui amendament depus de colegul meu Călin Dobra, dar neluat în seamă de Alin Nica pentru că acesta este tributar unei metehne vechi: doar proiectele sale trebuie să fie puse în practică. O astfel de investiție este necesară, obligatorie aș spune, pentru o fluidizare a traficului și pentru condiții mult mai bune pentru cei care folosesc acest drum. Și când spun asta mă refer atât la lugojeni, cât şi la toți ceilalţi locuitorii din această zonă a judeţului. Am discutat mult cu Călin și am căutat cele mai bune soluții pentru a le pune în practică împreună”, a declarat Alfred Simonis, candidatul PSD-PNL la funcția de președinte al Consiliului Județean Timiș.

Totul pentru Timiş! Totul pentru Lugoj (P)

Citiţi mai departe

Anunțuri

Călin Dobra: ”Aşa am ajutat Lugojul! –  ADEVĂRUL despre sprijinul şi finanţările din partea Consiliului Judeţean Timiș, în mandatul meu de președinte.”

Publicat

în

Ca lugojean, născut şi crescut în LUGOJ, am făcut tot ce mi-a stat în putinţă şi atât cât mi-au permis atribuţiile legale ale funcţiei de preşedinte al Consiliului Judeţean Timiş, funcţie pe care am deţinut-o între anii 2017-2020. Din această poziţie, am alocat municipiului Lugoj, în mandatul meu de șef al CJ Timiş, suma de 26 de milioane de lei, adică peste 5 milioane de euro, pentru CULTURĂ, SPORT, EDUCAȚIE, SĂNĂTATE şi pentru CULTELE RELIGIOASE.

RETIM

Mi-aş fi dorit să pot aloca mai mulţi bani oraşului nostru, dar atât mi-a permis legea, iar aceasta nu poate fi încălcată, oricât de mare ar fi dorinţa şi nevoia de a sprijini comunitatea din care faci parte. Pentru că cifrele descriu cel mai bine realitatea şi scot la iveală adevărul, vă prezint o imagine clară asupra a ceea ce a însemnat sprijinul financiar pe care l-am acordat municipiului Lugoj, între anii 2017-2020.

Elena-Viorica Danciu, Primar Lugoj

REPER LUGOJ

Cele 26 de milioane de lei au fost alocate, conform legislaţiei, pentru completarea bugetului local şi pentru finanţarea ONG-urilor, care au depus proiecte la Consiliul Judeţean, acestea fiind singurele forme legale prin care se pot vira sume către Lugoj. Printre cele mai mult finanţate domenii se numără INFRASTRUCTURA, Lugojului fiindu-i repartizate 6,7 milioane de lei pentru investiţii în dezvoltare şi pentru drumuri.

Un alt domeniu căruia i-am acordat o atenţie deosebită a fost cel CULTURAL, prin finanţarea a 109 evenimente organizate de diverse instituţii şi organizaţii non profit din Lugoj. Aici aş aminti „Festivalul de Film al elevilor de la Haşdeu”, „Gala Folk”, „Gala Internaţională de Jazz”, „Festivalul de Teatru FESTTEAM ART”, „Festivalul Muzicii Clasice”, „Festivalul Veterani” – FOA, Concursul de Creativitate Plastică „Ion Ţuculescu” şi altele. SPORTUL lugojean a beneficiat, în timpul mandatului meu, de 1,2 milioane de lei. Cei mai mulţi bani au mers către Clubul Sportiv Municipal, pentru a sprijini tinerii în obţinerea unor performanţe sportive.

Autoliv angajează!

O atenţie sporită a fost acordată domeniului SOCIAL şi copiilor cu deficienţe, prin sumele alocate Centrului Şcolar pentru Educaţie Incluzivă „Alexandru Roşca” din Lugoj, instituţie model în ceea ce privește serviciile educaţionale şi terapeutice pe care le oferă fiecărui copil cu cerinţe educaţionale speciale. Aproximativ 12 milioane de lei au fost alocaţi acestei instituţii, în cei trei ani în care am fost preşedintele Consiliului Judeţean Timiş, pentru construirea și dotarea unui nou corp de clădire, destinat terapiilor specifice, pentru achiziţionarea materialelor didactice necesare activităţii de terapie logopedică și a aparaturii de evaluare pentru diagnoză psiho-educațională a copiilor, precum şi a unui mijloc de transport pentru beneficiarii cu nevoi speciale, ori pentru modernizarea centralelor termice şi a infrastructurii care asigură agentul termic la Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă „Alexandru Roşca” din Lugoj. Totodată, am demarat, prin finanţări din fonduri europene, construirea a două case protejate pentru persoanele cu dizabilităţi, care au o capacitate de 10 beneficiari fiecare şi care deservesc şi adăpostesc copii de diferite vârste cu deficienţe locomotorii.

Ca o premieră în activitatea Consiliului Judeţean Timiş, în mandatul meu am reuşit să implementez un program prin care am finanţat mai multe SPITALE din judeţ, între care şi Spitalul Municipal „Dr. Teodor Andrei” din Lugoj, iar din cei 700.000 de lei alocaţi unității sanitare a fost achiziţionată aparatura medicală nouă.

Pe lângă toate aceste domenii, am avut în vedere şi sprijinirea BISERICILOR, fiindcă o comunitate puternică are nevoie de religie. Finanţările de la CJT nu au ocolit niciun cult religios, pentru că am ştiut că atunci când vrem să ne dezvoltăm armonios, avem nevoie de îndrumare şi din partea bisericilor noastre.

De-a lungul timpului am demonstrat că sunt un om dedicat tuturor celor care au nevoie de sprijin, un om care cunoaşte nevoile unei comunităţi şi care ştie să construiască. Sunt convins că experienţa pe care am căpătat-o pe parcursul acestor ani şi modul în care am învăţat să fiu de folos şi să ajut, mă vor face să gestionez corect şi să le rezolv toate problemele comunităţii noastre.

Știu cum, pot și vreau să dezvolt LUGOJUL!
Reconstruim LUGOJUL împreună!

Citiţi mai departe

Anunțuri

Servicii de promovare online a site-urilor prin afișarea de anunțuri pe Google

Publicat

în

Publicitatea pe Google permite afișarea unui site pe prima pagină, la scurt timp după configurarea campaniei.

RETIM

Reclamele sunt afișate numai pentru cuvintele cheie și expresiile prestabilite, pentru o anumită arie geografică. Plata către Google se poate face în avans sau în timpul derulării campaniei. Taxarea efectivă se produce la fiecare click pe reclamă.

Elena-Viorica Danciu, Primar Lugoj

REPER LUGOJ

Agenția ZOMIC din Timișoara oferă servicii specializate de promovare online, adaptate fiecărui domeniu de activitate, cu rezultate cât se poate de rapide.

Platforma de promovare online Google Ads oferă posibilitatea apariției site-ului promovat pe primele poziții, la căutarea pe Google după cuvintele cheie alese.

Autoliv angajează!

Google Ads este cea mai populară platformă de promovare online din România. Este utilizată către companii atât la nivel național, cât și la nivel regional și local. Platforma este utilizată cu succes și de persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale, cabinete etc.

Platforma funcționează pe principiul pay per click, plata efectuându-se pentru fiecare accesare înregistrată. Pentru acest tip de campanii poate fi stabilit un preț maxim pentru un click. Astfel, primul rezultat afișat pe Google va fi cel pentru care a fost licitată suma cea mai mare.

Prin administrarea campaniilor de promovare online, pot fi îndeplinite diverse obiective precum:

  • sporirea numărului de vizitatori pe site;
  • îmbunătățirea ratelor de conversie;
  • creșterea numărului de vizite relevante;
  • obținerea de recenzii din partea clienților;
  • atragerea de clienți către sedii și puncte de lucru;
  • creșterea numărului de apeluri telefonice;
  • fidelizarea unui public țintă;
  • creșterea vânzărilor de produse;
  • creșterea gradului de conștientizare referitor la serviciile oferite.

Deoarece concurența pe internet este din ce în ce mai acerbă, o strategie de promovare online eficientă devine tot mai necesară.

Cum funcționează promovarea online cu Google Ads?

Primul pas constă în analizarea și selectarea celor mai relevante cuvinte cheie și expresii căutate de către publicul țintă. Atunci când aceste cuvinte vor fi căutate pe Google, reclama pentru site poate fi prima afișată. În raport cu cel mai mare preț licitat, reclama poate apărea a doua, a treia ș.a.m.d.

La fiecare click pe reclamă, Google va consuma o anumită sumă din creditul alocat sau plătit. Este posibilă stabilirea unei sume maxime ce poate fi cheltuită în decurs de 24 de ore.

Prețul per click variază pentru fiecare cuvânt-cheie sau expresie în parte. Acesta este calculat în mod automat de către sistemul Google Ads. Valoarea unui click depinde în cea mai mare măsură de concurența existentă. Costul se raportează la prețurile maxime licitate de fiecare competitor de pe piață pentru aceleași expresii sau cuvinte cheie.

Configurarea unei campanii de promovare online

Pentru crearea unui cont Google Ads poate fi utilizată orice adresă Gmail. Este de preferat crearea unei noi adrese de mail. Aceasta trebuie să permită atât accesul persoanei care configurează și administrează campania publicitară, cât și al beneficiarului. Acesta va putea urmări statisticile și modul de cheltuire al banilor, fiecare preț per click etc.

Odată creat contul, vor fi configurate una sau mai multe campanii și grupuri de anunțuri. Vor fi introduse cuvintele și expresiile cheie, strategiile de licitare și modalitățile de direcționare a reclamelor către un anumit public.

După configurarea inițială, contul va fi alimentat cu o sumă de bani considerată necesară pentru un anumit interval de timp. Prețul inițial va fi calculat conform estimărilor din planul de promovare stabilit cu beneficiarul. Google Ads oferă și posibilitatea de a plăti ulterior, atunci când este atins un anumit prag.

Administrarea unei campanii de promovare online

Administrarea unei campanii de promovare poate implica doar o supervizare generală sau o evaluare continuă.

Supervizarea poate fi efectuată direct de beneficiar, acesta având acces la toate statisticile și calculele generate de către platformă.

Evaluarea continuă implică anumite costuri suplimentare necesare pentru analize zilnice sau periodice ale rentabilității și oportunității. Conform obiectivelor urmărite, vor fi aplicate măsuri specifice de eficientizare și îmbunătățire a rezultatelor.

Cerințe pentru succesul campaniilor de promovare online

Platforma Google Ads garantează rezultate cuantificabile în ceea ce privește click-urile plătite. Totuși, site-ul accesat și ofertele afișate trebuie să genereze la rândul lor conversii.

Este recomandat ca site-ul web să aibă un design modern care să stimuleze potențialii clienți și să le transmită încredere.

Se recomandă de asemenea ca site-ul promovat să se încarce cât mai rapid posibil. Se vor avea în vedere inclusiv dispozitive mobile mai vechi sau a căror conexiune la internet este mai slabă.

Ofertele publicate ar trebui să fie cât mai ușor de înțeles, competitive în raport cu piața și orientate către clienți. Dacă sunt afișate numere de telefon în cadrul mesajului publicitar ori pe site, este important ca apelurile să fie preluate rapid.

La cerere, specialiștii agenției ZOMIC pot îmbunătăți aspectul unui site web și îl pot optimiza pentru viteză. În cazul în care îmbunătățirile nu sunt posibile, site-ul poate fi refăcut de la zero, eventual cu actualizarea conținutului afișat, după o analiză detaliată a pieței.

Prețuri pentru promovare online

Prețurile pentru campaniile de promovare online sunt de obicei mai mici decât cele pentru publicitatea prin canale tradiționale. De asemenea, rezultatele campaniilor online pot fi de multe ori net superioare celorlalte forme de reclamă.

Prețul zilnic, săptămânal sau lunar pentru o campanie de promovare online depinde de mai mulți factori. Printre cei mai importanți se află chiar strategiile companiilor concurente. Cuvintele cheie foarte căutate atrag interesul unor companii cu bugete publicitare peste medie. Din acest motiv, prețul unui singur click poate să ajungă la câteva zeci de lei sau mai mult.

Există însă cuvinte cheie în jurul cărora încă nu s-au dezvoltat mari piețe de desfacere. Acest factor poate fi esențial în limitarea cheltuielilor cu publicitatea. Contează de asemenea aria geografică deservită, respectiv mărimea publicului țintă.

În funcție de caz, este posibilă generarea de rezultate și cu bugete mai mici. Nu există un buget minim cerut de Google Ads pentru lansarea unei campanii. Cu toate acestea, dacă suma nu este suficientă în raport cu sumele competitorilor, platforma nu o va utiliza deloc. Astfel, campania publicitară va stagna, anunțurile nefiind afișate pe Google.

Agenția ZOMIC furnizează servicii complete de configurare, administrare și optimizare a campaniilor publicitare pe platforma Google Ads. Fiecare campanie este personalizată, bugetele fiind administrate cu grijă prin optimizarea cheltuielilor zilnice. Agenția oferă o transparență totală în ceea ce privește alocarea resurselor. Pentru mai multe detalii despre modurile în care specialiștii agenției v-ar putea ajuta în promovarea afacerilor, aveți posibilitatea de a lua legătura cu aceștia prin intermediul website-ului zomic.ro

Citiţi mai departe

Cele mai citite