Connect with us

Administrație

Scapam de mirosul de rahat de cioara din jurul Primariei Lugoj! Incepe toaletarea pomilor din Parcul Prefecturii

Publicat

în

parcul prefecturii lugojVizitatorii și cetățenii Lugojului trăiesc o senzație greu de exprimat în cuvinte, de fiecare dată când trec prin fața sau prin spatele clădirii primăriei, unde un miros insuportabil de dejecții ale ciorilor ce își fac veacul în pomii din Parcul Prefecturii îi cuprinde până și pe cei mai înfundați la nas dintre oameni. Chiar și Titu Bojin, aflat la Lugoj într-o vizită la primarul Boldea, a remarcat putoarea inegalabilă de rahat de cioară, care s-a răspândit în jurul clădirii administrației locale, spunând că este greu de imaginat cum în jurul unei instituții ca primăria poate să duhnească într-un asemena hal.toaletare pomi parcul prefecturii noiembrie 2013 lugojeanul (1)

RETIM

Din această cauză, conducerea locală a anunțat începerea toaletării copacilor din municipiu, primul punct fiind evident cel din spatele primăriei, acolo unde este necesară intervenția imediată. Aici, o echipă de alpiniști din Brașov vor efectua tăierile necesare pentru a curăța vârfurile pomilor bătrâni, fapt ce va alunga ciorile… măcar pentru o perioadă de timp.toaletare pomi parcul prefecturii noiembrie 2013 lugojeanul (2)

Doar pentru toaletarea copacilor din parcul din curtea primăriei, administrația a plătit suma de 25000 de lei, întreaga operațiune pe tot orașul costând 70000 de lei. Toaletarea durează trei săptămâni, în tot acest timp vizați fiind copacii bătrâni și înalți din parcurile lugojene, dar și cei din cartierele orașului care necesită curățare.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Au explodat amenzile pentru lugojenii prinși că aruncă gunoaie în loc nepermis sau parchează neregulamentar

Publicat

în

RETIM

Amenzi de până la 40.000 de lei la Lugoj, pentru cei care aruncă gunoaiele în locuri nepermise, dar și pentru cei care parchează mașini ilegal. Consilierii locali au votat mărirea amenzilor pe care le pot aplica polițiștii locali pe raza orașului, atât în domeniul depozitării de gunoaie în locuri nepermise, cât și pentru cei care își lasă mașinile pe unde îi taie capul.

Potrivit noilor reglementări locale, agenții de la serviciul de poliție aflat în subordinea primăriei poate să aplice următoarele amenzi:

-abandonarea de deșeuri – Legea 211: între 3.000 – 6.000 de lei pentru persoane fizice; între 20.000 – 40.000 de lei pentru persoane juridice;

-parcarea pe loc nepermis (handicap): între 2.000 – 10.000 de lei.

Chiar dacă efectivele Poliției Locale sunt parțial direcționate spre gestionarea pandemiei în starea de alertă, zeci de amenzi mărite au fost deja aplicate pentru lugojenii prinși că nu respectă normele în vigoare.

Citiţi mai departe

Administrație

Ce averi are Claudiu Buciu, noul primar al Lugojului

Publicat

în

RETIM

A venit rândul noului primar al Lugojului să își dezvăluie averile public, după ce colegii acestuia din Consiliul Local Lugoj au făcut-o deja săptămânile trecute. Claudiu Buciu, proaspăt investit în funcția de primar acum aproape 100 de zile, și-a publicat declarația de avere pe site-ul primăriei.

Potrivit documentului, Buciu deține două terenuri extravilane agricole, în suprafață totală de peste 10.000 de metri pătrați, cumpărate în anul 2007, dar și un apartament cumpărat de soție. La capitolul active financiare, Buciu deține două conturi bancare, ambele la ING, de 4.445 RON și respectiv 190 Euro, la data completării declarației.

Buciu are mai multe datorii decât economii, potrivit declarației de avere. Primarul are de achitat două credite bancare, scadente în 2021 și respectiv 2022, de 150.000 de lei și respectiv 47.600 de euro. Singurul venit trecut în declarația de avere este cel al soției, care lucrează ca medic în Germania, de 54.500 de euro anual, precum și alocațiile copiilor, 6.390 de euro anual.

Întreaga declarație de avere a noului edil șef o puteți răsfoi aici.

Citiţi mai departe

Administrație

Primăria Lugoj îi așteaptă pe tineri să ceară teren de casă. Ce condiții trebuie să îndeplinească

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștință tinerilor cu vârsta cuprinsă între 18 și 35 de ani, care se încadrează în prevederile legale, că pot depune cereri pentru atribuirea unei suprafețe de teren în vederea construirii unei locuințe proprietate personală, conform Legii nr.15/2003 – republicată, cu modificările ulterioare, pentru cele 23 de terenuri disponibile în Municipiul Lugoj (14 în Cartierul Militari și 9 pe str.Herendeștiului).

RETIM

Conform Regulamentului de atribuire, aprobat prin HCL nr.137/25.08.20211, pot depune cereri următoarele categorii de tineri:

a) Tinerii necăsătoriți care au vârsta cuprinsă între 18-35 de ani la data depunerii dosarului complet;

b) Tinerii căsătoriți care au vârsta cuprinsă între 18-35 de ani la data depunerii dosarului complet;

c) Tinerii care au domiciliul stabil în municipiul Lugoj de minim 5 ani și au cetățenia română (la soț – soție unul dintre soți);

d) Tinerii care nu dețin sau nu au deținut în proprietate o locuință sau un teren destinat construirii unei unei locuințe;

e) Soțul/soția solicitantului, după caz, care nu deține sau nu a deținut în proprietate o locuință ori un teren destinat construirii unei unei locuințe;

f) Tinerii ai căror părinți declară pe propria răspundere, că nu dețin sau că nu au deținut în proprietate în ultimii 10 ani un teren în suprafaţă mai mare de 500 mp în mediul urban şi de 5000 mp în mediul rural, indiferent de localitatea în care este situat terenul;

g) Soțul/soția solicitantului, ai cărui părinți declară pe propria răspundere, că nu dețin sau că nu au deținut în proprietate în ultimii 10 ani un teren în suprafaţă mai mare de 500 mp în mediul urban şi de 5000 mp în mediul rural, indiferent de localitatea în care este situat terenul – după caz,

h) Solicitantul și soțul/soția solicitantului, după caz, să nu figureze cu datorii la bugetul local, indiferent de natura acestora.

Actele necesare depunerii dosarului se pot ridica de la Biroul Relații cu Publicul, zilnic între orele 9,00-12,00 sau pot fi descărcate de pe pagina de internet a instituției www.primarialugoj.ro – Rubrica : Documente publice – Acordare terenuri gratuite tineri –Lege nr.15/2003 – republicată.

Dosarele cu actele necesare se vor depune până în data de 31.03.2021, la Biroul Relații cu Publicul, zilnic între orele 9,00-12,00.

Eventualele completări ale dosarelor depuse se vor depune până în data de 30.04.2021.

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite