Connect with us


Administrație

RETIM anunță încetarea serviciului de curățenie stradală în Municipiului Timișoara

Publicat

în

RETIM Ecologic Service SA dorește să informeze populația municipiului Timișoara că începând de astăzi, 1 noiembrie 2018, nu va mai presta servicii de salubritate stradală. Contractul dintre Primărie și RETIM s-a încheiat pe 4 august, RETIM prestând încă 90 de zile după această dată. RETIM nu a predat serviciul întrucat Primăria Municipiului Timișoara nu a solicitat aceasta și nu a prezentat noul operator. 

PMP

Primăria Municipiului Timișoara a organizat licitația pentru atribuirea noului contract de salubritate stradală în perioada iunie-iulie 2018. La această licitație, la care RETIM nu a participat întrucat nu a considerat profitabilă prestarea serviciilor solicitate prin caietul de sarcini, nu a fost desemnat nici un câștigător.

USR

În urma licitației eșuate PMT a găsit ca soluție temporară pentru asigurarea serviciului de curățenie stradală în municipiul Timișoara, să oblige RETIM să presteze activitatea pentru încă 90 de zile, folosind o clauză de reziliere din contract.

Practic, contractul dintre Primărie și RETIM prevedea ca în cazul rezilierii acestuia, operatorul este obligat să mai presteze încă 90 de zile așa încât să se asigure predarea serviciului. Astfel, Primăria Municipiului Timișoara a anunțat RETIM că reziliază contractul pe data de 2 august 2018, cu 2 zile înainte de finalizarea acestuia.

În data de 1 noiembrie RETIM a fost anunțat de către Primăria Municipiului Timișoara că începând cu această dată nu vor mai fi decontate serviciile de salubrizare stradală, în condițiile în care nici până la această dată PMT nu a cerut societății RETIM să predea serviciul și nu a prezentat nici o informare despre noul operator de salubrizare, înregistrând totodată restanțe la plată de aproximativ 5,6 milioane lei.

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Șapte firme străine se bat pentru a aduce la Lugoj autobuzele electrice de transport public

Publicat

în

PMP

Șapte firme din Turcia, Cehia și Germania se bat pentru a aduce la Lugoj, dar și în alte orașe din România autobuze electrice de transport public. Licitația pe care guvernul a organizat-o în aceste zile valorează 180 de milioane de lei, și prevede achiziționarea a 81 de autobuze complet electrice.

USR

Firmele care își doresc să aducă autobuzele electrice în România sunt Anadolu Automobil Rom, BMC Truck & Bus, Temsa Ulasim din Turcia, SOR Libchavy din Cehia, Karsan Otomotiv din Turcia, precum și asocierea formată din Bozankaya Otomotiv din Turcia și SILEO GmbH din Germania. Acestea  au depus oferte pentru vânzarea a 81 autobuze electrice pentru transportului public urban de călători. Autobuzele vor fi operabile în condiții de șes. 

Licitația organizată de Ministerul Lucrărilor Publice a fost estimată 183,13 milioane de lei, fără TVA, și este finanțată prin fonduri europene nerambursabile.

Autobuzele vor deservi orașele Alexandria – 10 (3 stații de încărcare rapidă și 10 stații de încărcare lentă), Brăila – 11 (3 stații de încărcare rapidă și 11 stații de încărcare lentă), Constanța – 21 (5 stații de încărcare rapidă și 21 stații de încărcare lentă), Drobeta Turnu Severin – 3 (1 stație de încărcare rapidă și 3 stații de încărcare lentă), Focșani – 20 (5 stații de încărcare rapidă și 20 stații de încărcare lentă), Lugoj – 9 (3 stații de încărcare rapidă și 9 stații de încărcare lentă), Slobozia – 7 (2 stații de încărcare rapidă și 7 stații de încărcare lentă).

Citiţi mai departe

Administrație

Recepția la noile blocuri ANL nu poate fi facută din cauza lucărilor prost executate

Publicat

în

bloc-anl-lugoj

FOTO Arhiva

Ultimele blocuri ANL, construite la Lugoj nu pot fi recepționate, din cauza modului în care s-au executat unele lucrări. Primarul Claudiu Buciu spune că s-au descoperit destul de multe probleme.

PMP

„Nu se poate face recepția pentru ca lucrarile sunt finalizate dar neconforme. Sunt obiecțiuni legate de: calitatea lucrărilor în spațiile sanitare; calitatea ușilor, se inchid greu sau freaca pardoselile; calitatea parchetului, s-a umflat deja în câteva apartamente; închiderea geamurilor; calitatea zugrăvelilor. De asemenea, din cauza faptului ca Primăria nu a reușit să rezolve problema racordului la gaz și energie electrică, nu se pot pune în funcțiune centralele termice”, spune Buciu.

USR

Primarul Lugojului spune că astăzi va avea o întâlnire cu responsabilii din Primărie, pentru a afla de ce nu s-a realizat racordul la gaz.

Citiţi mai departe

Administrație

Primarul Buciu vrea o activitate mai eficientă în Primăria Lugoj. Instituția se reorganizează

Publicat

în

Momentan niciun angajat din Primăria Lugoj nu va fi dat afară. Primarul Claudiu Buciu spune că în momentul de față se evaluează activitatea fiecărui funcționar, după care se va face o reorganizare a structurilor pentru eficientizarea activității.

PMP

„În prezent suntem în curs de evaluare a activităților zilnice ale angajaților din primărie. Apoi vom testa toți angajații. Doar după aceea vom regândi structurile interne și necesarul de personal. Nu este doar o decizie legată de personal ci și de eficientizarea modului cum sunt organizate structurile interne ale primăriei”, a declarat primarul Lugojului.

USR

Citiţi mai departe

Pro

Publicitate

Cele mai citite