Vă informam într-un articol anterior despre faptul că noua mașină a celor de la Renault, modelul Captur, a ajuns și la Lugoj, fiind disponibil spre achiziționare la Salonul „Auto Europa” de pe strada Caransebeșului. Iată că astăzi a venit rândul nostru să ne convingem dacă această mașină a meritat sau nu laudele pe care le-a primit din toată lumea, dar și din partea noastră, laude oferite gratuit, doar pentru aspect și pentru fișa tehnică pe care cei de la salon ne-au pus-o la dispoziție atunci.
Astăzi am luat Captur-ul la puricat și la condus, pentru că am avut ocazia să participăm la un drive test în Lugoj cu noul model. De data aceasta, mașina a venit cu un acoperiș alb care, în combinație cu vopseaua de la exterior, fac din aceasta una dintre cele mai simpatice autoturisme care a trecut vreodată porțile salonului lugojean. Și pe bună dreptate, având în vedere că atât liniile curbate ale acestui model, cât și forma agresivă, dar în același timp modernă, reușesc cumva să te facă să te îndrăgostești imediat de Captur.
În interior, pentru aproximativ 16300 de euro, șoferul, dar și pasagerii, au parte de toate dotările posibile, de un confort ridicat, pus la dispoziție de scaunele moi, de geamurile care oferă vizibilitate mare în exterior și de ambianța plăcută oferită de aceleași linii de design, care produc și în mașină aceleași sentimente pe care le produc cele de la exterior, de dragoste la prima vedere.
Am testat mașina pe șosea, iar în ceea ce privește demarajul și ușurința folosirii cutiei de viteze, nu avem decât cuvinte de laudă. La 140 de kilometri la oră, Captur îți dă senzația că te afli într-o limuzină. Motorul este tăcut, de multe ori lăsând impresia că nici măcar nu este pornit. Și, dacă tot am pomenit de motor, am precizat că acesta se pornește de la buton?
Da, ai tot ce vrei în mașina asta, iar când ne-am întors la salon, am cerut în mod expres să ni se specifice consumul celor două motorizări, benzină și diesel, cel mai mare consum mixt fiind cel pe benzină, de 5,4 litri la suta de kilometri, pe modelul TCe de 120 de cai putere, iar pe modelul pe care am avut ocazia să îl conducem astăzi, dCi 90, cei de la Renault au testat un consum mixt de, atenție, 3,7 litri la o sută de kilometri, asta pe o mașină de 1170 de kilograme.
Ca o concluzie, vă recomandăm această mașină pentru că suntem siguri că îndeplinește toate regulile necesare care fac dintr-un vehicul cu patru roți un automobil pe care l-ai conduce în fiecare zi cu aceeași plăcere cu care ai făcut-o pentru prima dată. Noi l-am cumpăra pentru viteză, pentru portbagajul imens, dar care nu taie din spațiul pasagerilor, dar și pentru design, fiind o mașină excelentă, din punctul nostru de vedere, pentru orice firmă sau companie, mai ales pentru o publicație de știri.