Connect with us

Administrație

Proiect pe bani europeni de șase milioane de euro pentru parcurile și malurile Lugojului

Publicat

în

Spitalul din Lugoj nu este singurul proiect mare care va fi realizat în oraș pe fonduri europene. Un alt proiect despre care administrația vorbește este legat de parcurile și malurile Timișului. Potrivit conducerii administrației locale, investiția va fi una importantă, de aproximativ 6 milioane de euro.

“Se refac parcurile integral pe fonduri europene. Este vorba despre un proiect gigant, care va cuprinde toate spațiile verzi importante din oraș, dar și malurile care nu au fost puse până acum în valoare”, a declarat pentru Lugojeanul.ro primarul Claudiu Buciu.

Poveștile îi îndrumă pe cei mici | Colecționează-le pentru ei!

În proiect sunt cuprinse toate parcurile mari din oraș, Ștrand, Copiilor, Cornet, George Enescu, dar și malurile Timișului, între pasarela din Cotu Mic și Podul de Fier. Proiectarea va costa 740.000 de lei, iar suma alocată pentru proiectul în sine se va ridica la 5.950.000 de lei.

RETIM

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Aleșii Lugojului și-au publicat declarațiile de avere. Cu ce averi se “laudă” administratorii orașului

Publicat

în

Aleșii și funcționarii lugojeni și-au publicat declarațiile de avere, așa cum prevede legea în vigoare. Termenul limită pentru depunerea documentelor era 15 iunie, iar majoritatea declarațiilor de avere erau deja pe site-ul primăriei la acea dată sau după câteva zile.

La o primă vedere, nu s-au schimbat multe în declarațiile aleșilor locali ai orașului, față de cele de anul trecut. Declarația primarului poate fi consultată aici, a viceprimarului aici, iar a city managerului aici. În ceea ce-i privește pe consilierii locali, toate declarațiile de avere ale acestora le găsiți aici.

Poveștile îi îndrumă pe cei mici | Colecționează-le pentru ei!

Funcționarii din primărie și-au actualizat și ei declarațiile de avere. Puteți consulta lista acestora aici.

RETIM

Citiţi mai departe

Administrație

Când și unde va avea loc Lugoj Beer Fest, festivalul berii reinventat, în acest an

Publicat

în

Mister elucidat! După ce primăria din Lugoj a eșuat în a comunica eficient cu presa luni la rândul, neoferind detalii despre festivalul berii, cel mai așteptat eveniment al anului, într-un final Lugojeanul a aflat ce se întâmplă cu mult-așteptatul eveniment. Acesta va avea loc la toamnă, într-o locație complet nouă față de cea normală.

Mai exact, Lugoj Beer Fest va fi un festival pe trei zile, cu muzică de calitate, festival de food trucks și activități pentru toate zilele în zona evenimentului. Potrivit organizatorilor, Asociația Festivaluri Pentru Tineri, evenimentul va avea loc în perioada 16-17-18 septembrie. Lugoj Beer Fest va fi organizat la plopi, o zonă cunoscută în trecut pentru sărbători și alte evenimente la Lugoj.

Poveștile îi îndrumă pe cei mici | Colecționează-le pentru ei!

“Scopul nostru este să luăm un eveniment municipal și să îl transformăm în ceva mai multă, să îi dăm cu adevărat tentă de festival. Avem experiență în organizat festivaluri mari, cel mai mare pe care îl organizăm fiind Vestfest. La Lugoj Beer Fest nu vor fi mici, însă vom avea opțiuni de mâncare și băuturi pentru toată lumea grație food truck-urilor care vor veni. Vom avea artiști de renume național, pe care îi vom anunța în curând. La capitolul organizare, vom așeza festivalul în zona la plopi, lăsând liber centrul orașului”, a declarat pentru Lugojeanul.ro Daniel Lupu, președintele Asociației Festivaluri Pentru Tineri, organizatori ai evenimentului.

RETIM

Deocamdată organizatorii semnează contractele cu trupele care vor urca pe scena festivalului. Vom reveni cu detalii despre afișul Lugoj Beer Fest imediat ce vom afla cine cântă la evenimentul preferat al lugojenilor.

Citiţi mai departe

Administrație

Se strâng semnături pentru contestarea organigramei Primăriei Lugoj

Publicat

în

Sindicatul Liber al Salariaților din Primăria Municipiului Timișoara (SLSPMT) strânge semnături de la angajații Primăriei Lugoj pentru contestarea organigramei, aprobate în ultima ședință a Consiliului local, dar și a hotărârilor de desființarea a mai multor servicii și instituții din municipiu.

Strângerea semnăturilor a început din 30 iunie și va dura până joi, 7 iulie.

„INVITĂM pe TOȚI angajații din Primăria Municipiului Lugoj și din serviciile publice desființate, care doresc să fie reprezentați de sindicat, să semneze TABELUL NOMINAL atasat, în vederea IMPUTERNICIRII sindicatului să CONTESTE, în toate modalitățile prevăzute de lege, ACTELE ADMINISTRATIVE reprezentate de: HCL nr. 263, nr. 264, nr. 265, nr. 266, nr. 267, nr. 268, nr. 269, nr. 270 si nr. 271, toate din data de 27.06.2022, precum si ACTELE SUBSECVENTE emise în temeiul și ca efect al acestor hotărâri”, arată Tiberiu Negrei, președintele Sindicatul Liber al Salariaților din Primăria Municipiului Timișoara.

Poveștile îi îndrumă pe cei mici | Colecționează-le pentru ei!

Vineri, SLSPMT va depune o plângere prealabilă către Consiliul local Lugoj, pentru anularea acestor decizii. Dacă legislativul lugojean nu va da curs acestei solicitări, reprezentanții sindicatului sunt deciși să le atace în instanță.

RETIM

Citiţi mai departe

Administrație

Primăria Lugoj așteaptă sesizări despre terenurile cu ambrozie din oraș

Publicat

în

ambrozie-lugoj

Foto Arhiva

Primăria Lugoj anunță că derulează o campanie de creștere a gradului de conștientizare a pericolului răspândirii ambroziei și a efectelor negative asupra sănătății oamenilor.

„Facem un apel către întreaga comunitate pentru implicarea tuturor proprietarilor sau deținătorilor de terenuri, în scopul eradicării ambroziei, pentru un aspect cât mai plăcut al orașului nostru și mai ales, pentru a elimina punerea în pericol a sănătății oamenilor.
Va rugăm sa trimiteți sesizările dumneavoastră scrise la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Biroul Relatii cu Publicul, camera 7 și pe e-mail, la adresa contact@primarialugoj.ro. Vă rugăm să expuneți date reale și cât mai exacte privitor la terenurile infestate”.

Persoanele fizice și juridice au obligația de a efectua lucrări de combatere a ambroziei. În cazul neaplicării de măsurilor de combatere a ambroziei, celor somați li se vor emite avertismente, iar ulterior se vor aplica sancțiuni cu amendă de la 1.000 lei la 5.000 lei persoanele fizice, iar cu amenzi de la 10.000 lei la 20.000 lei persoanele juridice.

Pentru ca lucrările de combatere să fie cât mai eficiente, cositul mecanic sau manual trebuie efectuat cât mai aproape de suprafața solului, în vederea distrugerii tuturor ramificațiilor care pornesc din tulpina principală. În caz contrar, se distruge doar tulpina principală, iar restul ramificațiilor se dezvoltă, înfloresc și produc în continuare polen. Se recomandă cositul repetat de 2 -3 ori pe an.

Poveștile îi îndrumă pe cei mici | Colecționează-le pentru ei!

 

RETIM

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite