Începând cu data de 02.05.2022, programul de lucru cu publicul la Compartimentul Evidența Persoanelor din cadrul Serviciul Public Comunitar Local pentru Evidența Persoanelor Municipiului Lugoj va fi următorul:
Preluare cereri pentru acte de identitate și vize de reședință:
- Luni: 08:30 – 14:00
- Marți: 08:30 – 14:00
- Miercuri: 13:00 – 18:30
- Joi: 08:30 – 14:00
- Vineri: 08,30 – 14,00
- Vineri: 14:00 – 16:30 (preluare cereri – în teren, cu camera mobilă)
Eliberare acte de identitate și vize reședință:
- Luni: 13:00 – 16:30
- Marți: 13:00 – 16:30
- Miercuri: 08:30 – 13:00
- Joi: 13:00 – 16:30
- Vineri: 08:30 – 13:00
Cererile pentru eliberarea actelor de identitate se vor depune EXCLUSIV în baza programării prealabile prin telefon. Preluarea solicitărilor de programare se face zilnic, de luni până vineri, între orele 8.00 – 12.00, la telefon 0256.352516, cu maximum 30 de zile înainte de data solicitată.