Publicitate

Program nou la Evidența Persoanelor din Lugoj. Cum se preiau cererile pentru documente

Începând cu data de 02.05.2022, programul de lucru cu publicul la Compartimentul Evidența Persoanelor din cadrul Serviciul Public Comunitar Local pentru Evidența Persoanelor Municipiului Lugoj va fi următorul:

Preluare cereri pentru acte de identitate și vize de reședință:

Publicitate

  • Luni: 08:30 – 14:00
  • Marți: 08:30 – 14:00
  • Miercuri: 13:00 – 18:30
  • Joi: 08:30 – 14:00
  • Vineri: 08,30 – 14,00
  • Vineri: 14:00 – 16:30 (preluare cereri – în teren, cu camera mobilă)

Eliberare acte de identitate și vize reședință:

  • Luni: 13:00 – 16:30
  • Marți: 13:00 – 16:30
  • Miercuri: 08:30 – 13:00
  • Joi: 13:00 – 16:30
  • Vineri: 08:30 – 13:00

Cererile pentru eliberarea actelor de identitate se vor depune EXCLUSIV în baza programării prealabile prin telefon. Preluarea solicitărilor de programare se face zilnic, de luni până vineri, între orele  8.00 – 12.00, la telefon 0256.352516, cu maximum 30 de zile înainte de data solicitată.

Add a comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Fiți la curent cu cele mai importante știri

Apăsând butonul SUBSCRIBE, confirmi că ai citit și ești de acord cu politica noastră GDPR și Termen și condiții
Publicitate